Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Demokrácia teszt — első reakcióra

2011.11.27. 14:04 | sajtohuba | 109 komment

Címkék: abszurd hülyeország fideszdemokrácia

Összeállítottam 4 kérdést arról, hogy mennyire mosták át a zemberek józan ítélőképességét, racionális várakozásait a jelenlegi hatalom eddigi cselekedetei, kommunikációja.

— Önt egy közúti ellenőrzésen gyorshajtásért helyszíni bírsággal sújtják. Tudomására jut, hogy az Ön előtt igazoltatott autóban Lázár János, a Fidesz parlamenti frakciójának vezetője ül, aki ugyanakkora sebességgel lépte túl a megengedett határt, mint Ön. Mire gondol első pillanatban, mi fog történni:

1. Mindkettőjüknek ugyanakkora büntetésről szóló csekket nyújtanak át a rendőrök?

2. Lázár Jánost nem meri a rendőr megbüntetni, mert tudja azt, hogy ő a Fidesz parlamenti frakciójának vezetője, és a „keze messzire elérhet”?

— Az Ön gyereke egyszerre felvételizik egy felsőfokú intézménybe Kövér László, az Országgyűlés elnökének gyermekével. A felvételinél kiderül, hogy a két gyerek azonos pontszámot ért el, de csak egy kiadó hely van. Mire gondol első pillanatban, mi fog történni:

1. Az illetékes döntéshozó az ilyen esetekre vonatkozó jogszabály rendelkezései szerint fog dönteni?

2. Kövér László gyerekét veszik fel, mert egy frissen elfogadott jogszabálymódosítás alapján mégiscsak találnak rá valamilyen jogalapot?

— Ön a közigazgatásban lévő munkahelyén az elvárásokhoz képest kiemelkedően dolgozik, egy munkatársa pedig hasonló munkakörben, az Önéhez hasonló teljesítménnyel. Az egyetlen különbség kettőjük között, hogy Ön politikailag semleges, apolitikus, munkatársa viszont politikai elkötelezettségét vállalva nyíltan Fidesz-szimpatizáns. A munkahelyén csökkentik a létszámot, és egy főt el kell bocsátani. Mire gondol első pillanatban, mi fog történni:

1. Mindkettőjüket megtartják, mert főnökük inkább vállalja, hogy akár átszervezéssel is megtartja a két kiemelkedő munkaerőt, és egy gyengébben teljesítőtől válik meg?

2. Ön rúgják ki, mert Ön nem elkötelezett híve a jelenlegi kormányzatnak?

— Az Ön „politikailag semleges” cége beszállítóként nyújt szolgáltatásokat állami intézményeknek. Ennek lehetőségét az Ön cége eddig pályázaton nyerte meg. Új pályázatot írnak ki ugyanazokra a szolgáltatásokra, de a korábbiaktól eltérő paraméterekkel. Mire gondol első pillanatban, mi fog történni:

1. Új stratégiát, költségvetést dolgozott ki az ajánlatkérő, ezért paraméterezték újra a kiírást?

2. Úgy írták ki a pályázatot, hogy azt konkrét pályázóra paraméterezték, és nem az Ön cége, hanem mást akarnak befuttatni?

Adja össze válaszok előtt szereplő számokat!

Értékelés:

4 pont: "Maga javíthatatlan álmodozó, Ladó!" — ezt hívnák demokráciának.

5–7 pont: Határeset! Már kezdi érteni a szép új világot, de még vannak emlékei, hogy lehet ezt másképp is csinálni. Vigyázzon, mert könnyen tele lehet a reggeli mosakodótükre foltokkal!

8 pont: Üdvözöljük a N(y)ER(s) valóságban! Döntse el, hogy melyik végére áll a célszerszámnak! Az egyik esetben bátran dobja el a tükrét, vastag bőrhöz nem szükséges. Ha megriadt a célszerszám másik végétől, tegyen róla, hogy pontjainak száma minél kevesebb lehessen a való életben is!

· 8 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr663415192

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: "Ez a harc lesz a végső" - egy gazdasági szabadságharc margójára 2011.11.28. 11:13:46

Hogy pontosan milyen mértékű kárt okoz az elmúlt időszak unortodoxiája és a csatolt forradalmi retorika, az ma még a leminősítés ellenére sem sejthető. Hogy a cseszegetett bankok, befektetői körök, a folyamatos beszólásoktól, vagánykodástól f...

Trackback: Hogyan döntsük be a Zótépét? 2011.11.28. 10:32:42

Kérdezzük meg miniszterelnökként az újságírók előtt, hogy bedőlt-e már a bank!Pontosan úgy, ahogy az a poszt végén a videón 1:22-nél hallható. A felvétel annak az Orbán Viktor és Matolcsy György által összehívott konzultációnak az elején készült,...

Trackback: Néztünk, mint a vett malac 2011.11.28. 10:31:45

Leminősítették Magyarországot, méghozzá a bóvli kategóriába! Hogyan tálalták az ország leminősítését a nagy hazai hírportálok? Segítenek a ma délután készült nyitóoldali képek! Indítanám a sort a reggeli Index-címlappal, azért éppen ezzel, mert a fős...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2011.11.28. 10:30:47

Nemzetgazdasági miniszterünknek (pénzügyminiszter) soha nem volt versenyszférás állása, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodással és tanácsadással. Céget nem vezetett, pénzét sose kockáztatta, hivatalnoki állásokból, ...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2011.11.28. 10:30:15

Nemzetgazdasági miniszterünknek (pénzügyminiszter) soha nem volt versenyszférás állása, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodással és tanácsadással. Céget nem vezetett, pénzét sose kockáztatta, hivatalnoki állásokból, ...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2011.11.28. 10:29:51

Mihez ért Orbán Viktor tulajdonképpen? Europass sablonba feltöltött életrajzával hol és milyen állást pályázhatna meg ez a 49 éves férfi? Mihez ért a miniszterelnök a huszonnégy évvel ezelőtt szerzett diplomájával? Úgy értem, szép dolog az, ha valaki ...

Trackback: Apolitikus ember nem létezik 2011.11.28. 09:44:30

Ha nem érdekel a politika, idióta vagy. Elmagyarázom....

Trackback: A rendszer kritikája 2011.11.28. 00:48:54

Ha a képviseleti rendszer kiürül, értelmét veszti, mert a képviselet letéteményeseinek és érdekközösségének érdekein kívül senkit nem képvisel, az alternatív rendszer megszületése fájdalmas, sok szenvedéssel teli vajúdássá válhat. Főként ha a hatalmi e...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.27. 20:46:57

@Gáborom: Nem, ez nem igaz. Számos országban a politikusok nagyon vigyáznak, hogy semmi hasonlóba ne keveredjenek bele.
Gyurcsányék nagyon sok mindent megengedtek maguknak, de gubcsikerényiket nem. Nem a korrupcióról van szó, hanem arról, hogy ezek most tudják, hogy büszkén tehetik. Ez valóban páratlan.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.27. 20:49:06

@Gáborom: A kérdést úgy kell feltenni, hogy elkerülhető lett volna-e a csőd, ha 2010-ben más politikát követ a Fidesz. Ha a válasz igen, akkor a felelősség kizárólag az övék. Semmi euróválság, elmúltnyolcév, elmúltfélöt, csak ők vannak meg a kudarc.

szbszig 2011.11.27. 20:53:09

Kezdjük ott, hogy az első nem reális szituáció kapásból. Lázár Jánost nem fogja meg se állítani semmilyen rendőr!

Бабаяга 2011.11.27. 20:56:37

@igazi hős: A pofátlan kiskirályok fordították meg pofátlanul a köpönyegüket, hogy most újra bebetonozzák magukat. És nagyon kiéheztek az elmúlt 8 évben, ráadásul ovi is sokaknak tett nagy ígéretet az évek során, hogy visszakerüljön a trónjára, most meg mindenki benyújtja a számlát. A szavazókkal meg megfizettetik, az a baj, hogy azokkal is, akik nem rájuk szavaztak.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.11.27. 21:00:54

Csak egy apróság. A szabálysértési törvényben explicite benne van, hogy ki az aki mentességet élvez és ezért nem büntethető, csak ha a mentességéről lemond. Az országgyűlési képviselő márpedig mentességet élvez. Így nem csak a "keze" miatt, hanem amúgy is el kell engedniük.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.27. 21:05:21

@Tzimisce: Büntethető. Eljárást nem indíthatnak ellene a helyszínen, csak ha lemond a mentelmi jogáról. Pl. nem kell megfújnia a szondát.

kicsijuti 2011.11.27. 21:10:17

@jotunder: jaja a vízibivalybőr költségvetési táskáról már látom meg feledkeztél,,, de sebaj az hogy ezt csak a fidesznél veszed észre már elég bizonyíték az elfogultságodra.

bandos 2011.11.27. 21:11:01

ez inkább az "ekkora fossal index címlap?" tesz volt.
és az eredmény: IGEN :DD

agent_x 2011.11.27. 21:11:38

@agent_x: Amúgy: "A valóság is lehet olyan szép - sőt szebb! -, mint a hazug ábránd."

es2300 2011.11.27. 21:13:10

szerintem most nem voltal igazsagos, pont attol szenved ez az orszag, hogy generaciok ota ezek az erok szovik at a teljes tarsadalmat
ill. mint kozosseg szenved tole, az egyenek - te is, en is - bizony sokszor profitalunk ebbol

bandos 2011.11.27. 21:16:02

azért megkérdezném mennyi ideig tartott összeállítani ezt a remek 4 kérdést? annyira jó lett :D és még a "zemberek" is mennyire eredeti benne, még sosem hallottam ezt a vicces kis iróniát :D
mindenkinek 8 pontja lesz. sajnos. most is. gyurcsány alatt is. horn alatt is. antall alatt is. még Kádár alatt is, csak ott még ha több pontod volt az érettségin, ha nem hajtottál gyorsan, vagy ha nem kellett volna kirúgni senkit, akkor is megkaptad, ha nem voltál hithű komcsi. Rákosi alatt is. Horty és Szálasiék alatt is, előtte is, mindig ez volt és mindig így lesz. sajnos.

es2300 2011.11.27. 21:19:22

egyszerubben fogalmazva, a Baja Ferit is elengedtek volna, a Schiffer gyereket is konnyeben felveszik, a polgarmester fiat nem rugjak ki es inkabb egy jobaratom cegetol fogom megvenni a nagytetel agynemut

szoval bonyolult kerdes ez es amugy ertem mire gondolsz, de ez aztan tenyleg nem a viktorek hibaja, ok egyszeruen csak a vegletekig fokozzak ezt - de ennek szocialista era-beli verziojarol milyen jo filmek szulettek (legenyanya, egeszseges erotika, tanu...), szoval azert van ebben valami jo is ;)

bandos 2011.11.27. 21:20:33

@Kettes: "A kérdést úgy kell feltenni, hogy elkerülhető lett volna-e a csőd, ha 2010-ben más politikát követ a Fidesz. Ha a válasz igen, akkor a felelősség kizárólag az övék. Semmi euróválság, elmúltnyolcév, elmúltfélöt, csak ők vannak meg a kudarc. "

Csőd? Most akkor csőd van? Vagy most végülis elkerültük? Vagy ha nem kerüljük el, akkor az tényleg csak a Fidesz kudarca? És ha elkerüljük, vagy elkerültük volna, akkor az a Fidesz dicsősége? Hogy van ez? :)

KenSentMe 2011.11.27. 21:21:17

Egyszerűen arról van szó, hogy a fideszes emberek az emberiség fejlődésének egy következő lépcsőfokát, egy magasabb minőséget jelentenek.. okosak, szebbek, nagyszerűbbek, kiválóbbak, bölcsebbek, erősebbek, mint a többiek.

Tehát egyáltalán nem igazságtalan, hogy a cikkben szereplő dolgok alanyi jogon járnak nekik.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.11.27. 21:26:33

@jotunder: Oké, én csak közteres voltam, én úgy tudom az az eljárás, hogy fel lehet jelenteni, de nem büntethető.
Persze elképzelhető, hogy azóta változott.

Crescendo 2011.11.27. 21:40:16

En csak azt nem ertem, hogy ez miert a mostani gardara lett csak igaz? Elotte ugyan ez a musor ment. A vallalati es az allami szfera szerves osszenovese. Mas szoval fasizmus. Most, hogy vegre egy bator ember hamar be is vezette azt, amit amugy a tobbiek ugyan ugy megtettek volna, csak lassabban.
A korrupcionak, a kilatastalansagnak, bunozesnek, kulonosen, amikor a politikusok azza valnak, csak az ilyen rendszer lehet a kimenetele. Miert kell ezen csodalkozni?
Vagy az volt az elkepzeles, hogy lopnak, de azert "jot akarnak"? "Felelossegteljes" kormanyoznak, ha mar tele a zsebuk? Ugyan mar... :(
De ebben a magyar nep ugyan olyan hibas, ha jobban ismeri a valo vilag szereploit, mint a partot, amire szavaz, mi varhato, instant megvilagosodas a szavazofulkeben?

na__most__akkor 2011.11.27. 21:46:16

@agent_x: Jé, Tüskevár...
"Maga javíthatatlan álmodozó, Ladó!"

Én is erre kaptam fel a fejem...

Amúgy meg 8 pontom van.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.27. 21:48:26

@Tzimisce: a feljelentés a büntetőeljárás része. az országgyűlés dönt kétharmados többséggel a mentelmi jog felfüggesztéséről.

nandras01 2011.11.27. 21:51:17

@jotunder: majdnem jó :)
a szabálysértés nem esik a mentesség hatálya alá, így a közlekedési szabálysértés sem, ezért a szonda megfújása elvileg a képviselőre (bíróra, ügyészre stb) is vonatkozik.
a csavar ott van, hogy a szonda megfújását bárki megtagadhatja, de ebben az esetben vérvételre lehet kötelezni a delikvenst- önmagában még a vérvétel sem esik a mentesség hatálya alá, azonban, ha az illető megtagadja a vérvételt - gyak. a vérvétel helyére szállítást- akkor az intézkedő közegnek jogában áll kényszerítő eszközt alkalmazni az intézkedése során - na, ez viszont már mentességi esemény, így a mentelmi joggal rendelkező személy esetében a közeg ezzel az eszközzel nem éleht, így az a helyzet alakul ki, hogy a delikvens él a mindenkinek rendelkezésére álló szondamegfújás megtagadásával, majd megtagadja a vérvételt, ekkor azonban a rendőr nem élhet a kényszerítés eszközével, elengedi az illetőt, mert nem tehet mást.
feljelentést persze tehet, de ebben az esetben az ügyészség a parlament elnökénél kezdeményezi a mentelmi jog felfüggesztését, az elnök kiadja az ügyet a mentelmi bizottságnak, az megtárgyalja, majd a parlament dönt a felfüggesztésről/fenntartásról.
ennek átfutási ideje jó esetben is néhány hónap, így, mire elindulhatna az eljárás, már okafogyottá is vált.
nos, ezzel a "kis furfanggal" élnek vissza a képviselők és emiatt nem intézkedik a rendőr.
ez mondjuk tipikusan a joggal való visszaélés esete, de ezt a sportot teljes mértékben ideológiasemlegesen űzik a képviselők. az elmúlt húsz évben nem emlékszem, hogy lett volna arra eset, hogy helyszíni szondázáson bukott volna meg bárki is közülük. (a baleset más tészta)

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2011.11.27. 21:53:51

Városházi megrendelések és jóféle bérleti díj a fideszes pécsi törzskocsmának!

Fénykorában 11 millió forinttal is tartozott a Murphy's Pub üzemeltetője a pécsi önkormányzatnak. Cserébe a város mérhetetlen türelemmel viseltetett, és jócskán juttatott a cégnek az önkormányzati, vagy inkább polgármesteri megrendelésekből.

Aki városnak csak a politikai, és nem az éjszakai életével foglalkozik, az a Murphy's Pub-ot a közelmúlt választásainak helyi fideszes bástyájaként ismerheti: a jobboldali párt rendre itt, a város alighanem legjobb helyén lévő intézményében ünnepelte választási győzelmeit.

Ennek fényében lesz igazán érthető, hogy míg vannak olyan ivók, amelyeket jóval csekélyebb tartozásért is bezárás fenyegetett, a Murphy's lassan, de biztosan 11 milliós tartozást tudott felhalmozni 2011 nyaráig. A pártörülésnek helyet adó egység még felszólításból is a puhábbik fajtát kapta. A Páva Zsolt polgármester által szignált 2011 februári levél úgy fogalmaz: "Továbbá kérem, hogy szíveskedjék áttekinteni a bérleti díjból származó elmaradásait ... és intézkedni ezen tartozás Önkormányzat felé történő kiegyenlítéséről, annak érdekében, hogy ezen pénzösszeg jogi úton történő behajtására ne kerülhessen sor".

A pub annak ellenére kapott ilyen dörgedelemnek semmiképpen sem nevezhető levelet, hogy tartozásai már jó ideje halmozódtak. Már 2010 márciusában meghaladta az összeg a 10 millió forintot, de egy évvel korábban is közel 1,4 millió volt az üzemeltető sara.

Egy másik polgármesteri levél arról biztosítja az üzemeltetőt, hogy annak aláírója a díjcsökkentésen felül - amelyet az EKF munkák nyomán kapott a cég - lehetőséget lát egyhavi bérleti díj, akkor közel 1,4 millió forint elengedésére.

Egy a sok pécsi fideszes simlik közül!

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.11.27. 21:55:16

@jotunder: De ez nem büntetőeljárás, csak szabálysértési :)
Remélem nem veszed kötekedésnek.

Sajnos azonban igazatok van. Amikor neves közgazdászok NÉV NÉLKÜL nyilatkoznak a HVG-nek, az gáz.

Teszt.Elek 2011.11.27. 22:04:16

1) - 2.. de ez pártfüggetlen. Az aktuális vezetők mindig is kivételt élveznek a szabályok alól.

Ott kezdődik, hogy mentelmi jog és megy tovább, aztán majd megindokolják, hogy valami fontos ügyben sietett.

2) - 3.. egyik sem, mert nem lesz pontazonosság.. miért kéne szabályokat áthágni, mikor egy tollvonással lerontható a te gyereked pontszáma annyira, hogy máris az övé jusson be. Könnyebb elintézni is.

3) - 2.. állami szférában a barna nyelv kötelező. ha nem vagy legalább látszólag elkötelezett híve az aktuális rendszernek, akkor IJ. Bizonyos siznt felett persze. Alatta vélhetően a főnök beállítottságán múlik csak a dolog.

4) - 2

Nyers Fa 2011.11.27. 22:10:23

Sokszor olvasom és hallom, "hogy ezt nyugaton nem lehetne megcsinálni". Sajnos nem mindegy, hogy egy nemzet -akár hosszú évszázadokon át- , maga vívja ki demokratikus jogait, vagy ajándékba kapja mint mi. Még egyszerűbben, ez egy folyamat eredménye, vagy hirtelen kapott lehetőség.
Könnyen jött könnyen megy.

remiz (törölt) 2011.11.27. 22:11:45

@Teszt.Elek:
te vagy az első 9 pontos:))

"Az aktuális vezetők mindig is kivételt élveznek a szabályok alól."
ezt kéne több szempontból elemezni.
tudomtudom,most jön a szokásos, h te csak jót akarsz és realista vagy stbstb.
(szegény jó Foucault-nak mekkora terep lett volna magyarország, hogy pl a nyelvhasználatba vannak elrejtve a hatalom trükkjei:)))
de pl. tuti, h vezető=politikus, tuti, h ezeknek így kell lenni?
stbstb.

Répa89 2011.11.27. 22:28:47

@sfi: szerintem nem egyforma, a közintézményekből való kirúgás pld egyértelműen pártszimpátia alapon történik, az elmúlt 8 év nem akart ilyen szinten beavatkozni a magánszférába, most ők ott vannak, abban is biztos vagyok, ha gyorshajtásért elzárás lesz, ott sem fideszfanok lesznek túlsúlyban nekik ez elengedik, gyerekeid elzárása is zen az alapon fog történni, ha fidesz törzsszavazó vagy, az védelmet ad, ha nem, akkor nincs ilyen

Martian (törölt) 2011.11.27. 22:31:20

@Nyers Fa: "Sokszor olvasom és hallom, "hogy ezt nyugaton nem lehetne megcsinálni"

Gondolom az "olasz-görög balkanisztán" és hasonló országok sem nyugat...

Kalmár 2011.11.27. 22:42:23

@bandos: A jó kérdés az, hogy jobb helyzetben lenne e az ország szocialista, LMP, Jobbik kormányzással...na nee.
Jobb lenne e a frank hitelesek helyzete?
A rokker nyugdíj csalók elő lennének véve?
Adóznának a bankok?

Az emberek többsége szerint NEM.
A mai választáson is ezt erősítették meg. Nincs alternatíva.

Steppenwolf 2011.11.27. 22:43:31

Úgy látom, itt valaki csúnyán keveri a demokráciát a korrupcióval. Ugyanis a felsorolt fikcióknak semmi köze ahhoz, hogy milyen állapotban van a demokrácia.
Azt pedig nem csak másfél éve tudjuk, hogy az EU egyik legkorruptabb országában élünk, és ezeket a feltételezett szituációkat nem csak a mostani, hanem bármelyik másik ez előtti és ez utáni hatalomra is nyugodtan rá lehet húzni.

Répa89 2011.11.27. 22:45:15

értem én, hogy kevesebb lesz jövőre mindenből, visszatérünk a 4 gyereknek havonta 1 banán projekthez, túléljük, de az állandó félelem nem jó, ügyintézésnél, bárhol, tudják, hogy nem vagyok fideszfan, s emiatt nekünk sokkal többet kell fizetni mindenhol mindenért, mi leszünk a gyorshajtásért elzártak, az adóelllenőrök céltáblája, a z állandó vegzálás vár ránk, míg el nem megyünk innen. ez az iszonyú szörnyű ebben a kiépülő rendszerben, ez aki nincs velünk, az ellenünk van, ld köznevelési tv. ha nagyon demagóg lennék, azt irthnám, hogy jó, normális gyerek okozott életveszélyes sérülést, a rendpártiság eredménye lesz sok frusztrált gyerek

serwer 2011.11.27. 22:52:32

Semmilyen szinten nem javasolnám a Fidesszel való szembemenést, mivel minimum előzetes lesz az eredmény. Az pedig hosszabítható!
Ezt ellenzékben is el tudták érni...

sajtohuba 2011.11.27. 22:54:53

@Steppenwolf: A 2. számú válaszok a mai rendszert alaphelyzetben jellemzik. A vegyes válaszok az elmúlt 20 évet jellemezték. A 4 pontos válasz, amit reméltünk '89-ben.

bandos 2011.11.27. 22:56:43

@Kalmár: Én sem hiszem, hogy jobb lenne.
De azt állítani, hogy ha csőd lesz (vagy itt már azt írta az egyik blogszerző, hogy csőd VAN) és hogy ez csak a Fidesz hibája, abban az esetben ha esetleg az elmúlt másfél évben valamilyen más döntéssel elkerülhető lett volna (magyarul valami profi munkával - ki tudja, létezik-e ilyen profi munka?). Szóval megkerülni akárhogyis a szocik-libsik felelősségét, akik alatt lett 82% az államadósság, és mint tudjuk, ez minden gond forrása...szóval az ő felelősségük akármi is legyen, vitathatatlan.

A szerelő 2011.11.27. 22:58:08

nekem 9 pont jött ki :)

remiz (törölt) 2011.11.27. 23:04:54

@Steppenwolf:
bizonyítás?

kb ennek kéne lenni a hozzászólásodnak:
állítás: "Úgy látom, itt valaki csúnyán keveri a demokráciát a korrupcióval. "

bizonyítás: azért, mert én azt gondolom,h a demokrácia azt jelenti, hogy .... (ide írod a gondolataid pl, szabad, fidesz által kontrollált választás 4 évente és közben kuss stbstb.)
a korrupció pedig szerintem azt, hogy ... (és akkor ide mehet a cuslágozás ezerrel stbstb.)
ebből a kettőből pedig az következik, hogy a fent leírtak stbstb.

most hogy beállítasz ide nagy hassal egy ilyen kezdőmondattal, az csak kamukázás, ezzel nem lehet érdemben vitatkozni.

"Azt pedig nem csak másfél éve tudjuk, hogy az EU egyik legkorruptabb országában élünk, és ezeket a feltételezett szituációkat nem csak a mostani, hanem bármelyik másik ez előtti és ez utáni hatalomra is nyugodtan rá lehet húzni. "
ez meg egy olyan attítűd, amivel CSAK a mindenkori hatalom jár jól

Steppenwolf 2011.11.27. 23:16:55

@remiz: Abból indultam ki, hogy mindenki tisztában van a demokrácia és a korrupció jelentésével.
Téged látva ezek szerint hiba volt. :)
Próbáltam érzékeltetni, hogy buták a példák és hogy ugyanezt a demagóg irományt rá lehetett volna húzni a neveket kicserélve a korábbi rezsimre is mondjuk 5 évvel ezelőtt.

1 db Magyarország 2011.11.27. 23:25:31

@jotunder: '„Találtunk törvénysértéseket, azonban nem olyan súlyúakat, ami a sikeres érettségi vizsgák megismétlésére köteleznének minket vagy az intézményt” - nyilatkozta Bakonyi László, az Oktatási Hivatal elnöke.'

Vajon akkor is ennyire érdekelne téged a vizsgálat eredménye ha Kövér fiát terelgetnék az érettségin a jó irányba a lelkes oktatók?

sajtohuba 2011.11.27. 23:28:40

@Steppenwolf: Amit a jelek szerint még tovább gondolhatnál, az az, hogy milyen viszonyban képes együttlétezni a demokrácia és a korrupció. A teszt arról szól, hogy mennyire mérgezi meg, hatja át demokratikus értékeinket, elveinket a korrupció.
A helyzet jelenleg sokkal rosszabb, mint az általad is említett 5 évvel ezelőtt volt. A nem 8 pontot adó válaszolók száma szerintem statisztikailag elhanyagolható. A teszt erre hívja fel a figyelmet.

Egy kis olvasnivaló: www.transparency.hu/OECD_PROGRESS_REPORT_2011_-_Magyarorszag_nem_veszi_komolyan_a_nemzetkozi_korrupcioellenes_egyezmenyt?bind_info=tag&bind_id=21

remiz (törölt) 2011.11.27. 23:39:03

@Steppenwolf:
szivike, nem érted a lényeget.
szavak, jelentések, torzulások, gyakorlatok és egyetértések.

van olyan, hogy népi demokrácia... tudod.
olasz és német demokrácia. tudod, nem ugyanaz. vajon miért?
a demokrácia jó szó, mondok egy trendibbet: válság.
azt is lehet használni naphosszat mindenre és ki tudja, te épp mit értesz alatta.
a demokrácia válsága, na? azatuti.

ezért kértelek, hogy esetleg definiáld, miket értesz alatta.
sok dolgot tehetsz, wikipédia, valami értelmező kéziszótár stb.
én azt szeretném látni, hogy pár saját gondolatot írsz róla, te mit értesz demokrácián.
hiszen
"Abból indultam ki, hogy mindenki tisztában van a demokrácia és a korrupció jelentésével." a mindenkibe te is beletartozol. lássuk.
mi a demokrácia. demokratikus közérzet. demokratikus gondolkodás.
demokratikus idea és gyakorlat. stb.

anyahajókabinajtóhajtogató 2011.11.28. 00:04:07

remélem leszünk elegen 8 pontosak

inebhedj - szerintem 2011.11.28. 00:11:23

7 pont (az elsőre az 1-es választ adtam).

Ha 5 éve kérdezed ezt meg, akkor is 7.

Ha 10, akkor is.

Továbbá 15, 20, 25, és 30 éve is.

Vélhetően ugyanezeket a válaszokat adnám New Jerseyben, Londonban és Hamburgban is.

(Mi az a mosakodótükör?)

komplikato 2011.11.28. 00:19:43

@es2300: Generációk? Basszus már a himnuszra kiírt pályázat is hasonlóan mutyizós alapokra épült, meg előtte ki tudja még mi minden. Jó lesz az évszázadoknak simán.

slamx 2011.11.28. 00:39:29

Az első tényleg hülyeség.
Köztudott, hogy Lázár kocsiján lézerblokkoló van, tehát nem mérhető be.
Vagy ez a kérdés lett volna a kakukktojás, amit ha valaki kiszúr egyből tudni, hogy "családtag"??
(Basszus, lebuktam.;)))

Rozsdás öreg buldózer 2011.11.28. 00:43:52

8 pont.
Azt hiszem nem létezik agyhalottak országa és nem is létezett, max Petőfi irkált valamit az úr asztaláról, nomeg valami egyformán vehet mindenki is szóba került. Szép kép, elnézegetném...

Csigataposó 2011.11.28. 01:04:59

Azert a harmas kerdes fonok fuggo.

surcapisca 2011.11.28. 01:46:15

@szbszig: A második sem. Nem kell neki felvételizni...

kpityu2 2011.11.28. 06:08:22

Már az első kérdés is értelmetlen. Fideszes képviselő sohasem mérik be gyorshajtásért. Mint tudjuk a lázárblokkoló használata nem törvénytelen.

Lucius Flavius Arrianus 2011.11.28. 06:48:49

Mit is írt 87-ben Esterházy?
"Ez az a rendszer, amit nem érdemes részleteiben bírálni."

Árja Macska 2011.11.28. 07:17:08

Amikor ilyen lehetőségek egyáltalán felmerülhetnek, na ott kezdődik a demokrácia vége

klacus 2011.11.28. 07:27:30

A paraszt kontra elitben ez 21 éve van műsoron.

Mi ebben az új? Csak annyi, hogy most már nem kell titkolni, mert a 2/3 az felhatalmazza őket, hogy istenek legyenek itt ezen a kilenven-néhányezer négyzetkilométeren.

A parlament helyére jövőre, vagy mellé, egy piramist kellene építeni, a nyugdíjasok pénzéből, közmunka programban. Kimutatható, hogy az általa kiváltott idegenforgalmi növekedés, és az éhen döglés miatt kiváltott költségcsökkenés, a világ gazdasági élvonalába, valamint a közé a pár ország közé repít minket, ahol van piramis....

becsoccsent 2011.11.28. 07:32:18

szegyen ebben az orszagban elni.

Bélabáttya (törölt) 2011.11.28. 07:34:24

Nagyjából az emberi civilizáció hajnala óta így volt, van, és gyaníthatóan lesz is. Abban a világban is így megy, amit poszt „demokráciának” nevez. Legfeljebb nem annyira látványosan,vagy pofátlanul adják elő pár helyen.

radioenekes 2011.11.28. 07:49:50

tényleg nagy faszok kormányoznak, de a kérdések összeállítója demagógiában még azokat is felülmúlja.

na__most__akkor 2011.11.28. 08:02:27

@sexmachine: lyó kis teszt...
Ami külön teccik:
Úgy indul, hogy "ÖN szerint", aztán úgy végződik, hogy "TE egy * vagy"

Amúgy 0 pontom van, mert manapság ha valami úgy néz ki, akkor az az, aminek kinéz.

Arbet 2011.11.28. 08:03:59

Van egy vicc amit mindenki ismer.
"Hogy tudsz lefoglalni egy szőke nőt több órára?
- Adj neki egy lapot aminek mindkét oldalára az van ráírva, hogy fordítsd meg."

Mindenki jót nevet a szőke nő butaságán, de ha belegondolunk az ország lakosságának nagy része ugyan ilyen egyszerű. Adott nekünk a politika egy lapot aminek az egyik oldalára az egyik párt, a másik oldalára a másik párt neve van írva, és mi ezt forgatjuk immár 21 éve. A szőke nőt nagyon egyszerű kinevetni, viszont amikor belátjuk saját butaságunkat magyarázkodni kezdünk, indulatosak leszünk és be akarjuk bizonyítani, hogy igazunk van. Miért? Mi értelme? Hisz legbelül tudjuk, hogy ugyan azzal az olcsó játékkal etetnek minket. Aki pedig annyira együgyü, hogy ezt nem ismeri fel, legalább hallgasson az okosabbra.

Én sem vagyok géniusz, nekem is van egy lapom. Az egyik oldalára politika van írva, a másik oldalra civil élet. Akár hogy is forgatom a lapot, mindenhol ugyan azokat a hibákat találom, ugyan azokat a szavakat lehetne jellemzőként aláírni:
Adócsalás (egyik azt lopja el, amit nem fizet be, a másik meg azt lopja el amit befizetnek), hazugság, becstelenség, tisztességtelenség, trükközés, arogancia.
A végén pedig mindkét oldal a másiktól várja, hogy megjavuljon.

Ez így nem működik. Kezdjük el itt a párbeszédet ahelyett, hogy buta szőke nőként viselkedünk.

Jaffar 2011.11.28. 08:19:17

Én a szerncsésebbek közé tartozom, mert egy olyan országban élek, ahol 4 pontot kapnék és a lakosság nagyon nagy része is. Persze mindenhol van korrupció, de annak a mértéke a lényeg és nem a megléte.
Azokat viszont végképp nem értem, akik

- egyböl arról fröcsögnek, hogy miért nem tették fel ezeket a kérdéseket az elözö kormányoknak. Mintha ez változtatna a tényeken valamit is.......

- akik belenyugodnak abba, hogy ez így van, meg mindig így is volt és valszeg így is marad. Tehát ök egyet is értenek ezzel és csak az nem tetszik nekik, hogy ök kimaradnak belöle.

Történelmi lehetöséget kapott a fidesz, de régi önmagát adja, csak sokkal durvábban. Akkor is elküldték öket (igaz finom szavakkal), most is elvesztik majd a választásokat. A szocik ezekhez képest a kapitalizmus mintapéldái voltak, annak ellenére, hogy öket sem kívánja vissza senki. A mostani brigád meg a kommunizmus jól bevált receptjeit hozza. Kohntraszelektált hozzánemértö magukat tökéletesnek gondoló senkiháziak kaptak 2/3-ot. Eszerint is cselekednek.
Tessék elolvasni ezt :
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20111125-kozgazdaszokkal-mirol-beszelgetett-orban-es-matolcsy.html

Akinek eddig kétsége volt, ha van esze, mostanra be kell látnia, hogy tévedett, amikor ezekben hitt.

Ugyanakkor a nagyvilágban már tényleg irigykednek is ránk, hisz mára már nem az USA, hanem Magyarország lett a lehetöségek hazája. Ott ahol egy mindenféle gazdasági ismeretek nélkül valakiböl gazdasági miniszter lehet, nekem senki ne mondja, hogy nem lehet aelérni semmit :)

midnight coder 2011.11.28. 08:25:04

1. Van hogy a politikust is elkapják a rendőrök, de nem életszerű - ezeknek általában van sofőrjük.
2. A vezető politikusok gyerekei (bármely oldalról) nem oda járnak suliba ahová a tied.
3-4: Mondj egy ciklust a rendszerváltás óta ahol ez nem így volt. A gengszterváltás óta hagyomány hogy amikor lendül a választási inga, akkor az aktuális kormányoldal kirúgja a vele nem szimpatizáló közszolgákat a felsőbb szintekről, és a saját híveiket ültetik oda.
A közbeszerzés meg úgy műxik hogy a nagyberuházást megkapja a csókos, az leosztja középkategóriás cégekre akik már legalább tudják hogy mit építenek, azok leosztják kicsi cégeknek akik meg is tudják építeni, ők pedig megcsinálják sok-sok ócsított feketemunkással. Ez sem most alakult így, hanem legalább 20 éve így van.

midnight coder 2011.11.28. 08:26:41

@Jaffar: Azért tegyük hozzá, hogy a gengszterváltás óta a legnagyobb szart Megyóék alatt csinálták, ahol még a miniszterelnök is ex-pénzügyér volt.

notib 2011.11.28. 08:28:47

Örülsz Vincent ?

Mókás ez a kérdéssor. mivel ha BÁRMELYIK eddigi kormánypárttal (-okkal) helyettesíted be a FIDESZ-t, akkor is ugyanaz az eredmény
jön ki....

Eddig hol éltél Vincent ???

Pelso.. 2011.11.28. 08:29:26

@Arbet: Csakhogy, egylapos-kétoldalas verzió szerintem nem létezik, inkább Möbius szalag, melynél bármely pontjáról elindulva, forgatva akár ugyanoda juthatsz vissza, a politikához, -melynek célja bejött: teljesen átszőtte, bemocskolta a civil szférát, magán életet, mindent.

Idet 2011.11.28. 08:34:59

@remiz: Állati nagyképű vagy. Határozd már meg nekem, tudatlannak te, és ne utalgass itt holmi értelmező szótárakra, hogy mi is az a népi demokrácia, hol és mikor létezett/zik?

charlie sheen 2011.11.28. 08:40:23

@Gáborom: Kár energiát pazarolni a fidesz mosdatására. Az elmúlt húsz év által termelt moslékot (amiben nem kis részük volt), most nekik kell majd felzabálniuk. Megérdemlik.

Crescendo 2011.11.28. 08:40:43

@Nyers Fa: "nyugaton nem lehetne megcsinálni" sok szempontbol igy van. Ott sokkal nagyobbat es bonyolultabban lehet megcsinalni, meg sokkal magasabb szinten, de ugyan az a musor. Sot mostanara mar ok is kezdik megtanulni a "csiziot" es hasonlo trukkoket vetnek be a KKV-k is, mint az itthoniak.
@notib: "BÁRMELYIK eddigi kormánypárttal (-okkal) helyettesíted be a FIDESZ-t, akkor is ugyanaz az eredmény
jön ki...." pontosan. de szerintem korabban is ugyanez a dolog zajlott. Panama, gazdasagilag nehez helyzetben a kivaltsagosok, nagytoke, adofizetoi penzekhez jut. Persze, hogy a nehez gazdasagi helyzetet epp a korrupcio okozza, arrol melyen hallgatnak...

sajtohuba 2011.11.28. 08:45:27

@inebhedj: Mosakodótükör az, amibe reggel belenézel és vagy vállalod az arcod cselekedeteidért, vagy szemen köpöd magad miattuk. Képletes jelentése van.

@kpityu2: Szintén képletes a helyzet. Nem Lázárról és nem az ő lézerblokkolójáról szól konkrétan a kérdés, hanem arról, hogy egy kiváltságos személyről mit gondolunk alaphelyzetben. Visszaél-e a kiváltsági jogával, vagy nem.

Ajtony 2011.11.28. 08:45:41

@sfi: a kilencedik kérdés lehetett volna:
ha az ön fia, és GY.F. fia hasonlóan tanulna, az ön fiának is tartottak volna külön érettségi vizsgát?

azaz ahogy írod, mindig is így volt. Talán nem is a hatalmon levők óhaja szerint, inkább a csinovnyik szellem miatt - amit Móricz oly képletesen tudott megírni

ili810 2011.11.28. 08:49:18

Ami meg igazán kiverné a biztosítékot, azt mind 70-100 évre titkosították. /olajügy stb./

sajtohuba 2011.11.28. 08:51:12

@notib: Nem teljesen. A jelenlegi kormány esetében a 2. kérdések jelentik az alaphelyzetet. Fel sem merül valamelyik 1. kérdés megfontolása.

A korábbi kormányoknál is erős volt a lejtés a 2. válaszok felé, de nem volt alapnorma.

komolytalan samu 2011.11.28. 08:52:23

Gyorsan tisztázzuk: a közigazgatási kérdésre a helyes válasz : C

Téged és a Fidesz szimpatizánst is simán kirúghatják, viszont a legtehetségesebb nyelvforgató, lakhatott előtte akár éveken át Veres János alfelében is, na azt előléptetik.

remiz (törölt) 2011.11.28. 08:54:38

@Idet:
jaja. de nem én kezdtem a nagyképűsködést.
ha elolvasod, ez volt a kezdet:
"Úgy látom, itt valaki csúnyán keveri a demokráciát a korrupcióval. "

ezután, én megkértem, hogy definiálja, mit ért demokrácián és korrupción. hogy lehessen vitatkozni.
mert egy ilyen állítász belengetni: semmi.
nem utalgattam holmi értelmező szótárakra.
azt kértem, hogy amikor elmondja, kifejti, mit is értett rajta, ne a wikipédián és értelmező szótárakban található definíciót használja, hanem a saját szavaival mondja el.
(én csak felhívtam a figyelmet, hogy a demokrácia az nem egy kőkemény fogalom, hanem örökkön változó, a gyakorlatban is alakuló dolog. pl vannak esetei, egyik ilyen lehet a népi demok., amiről én nem mondtam, hogy definiálom, csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy demokrácián sokan sokfélét értenek stb.
és a csávóka abban is téved, hogy asziszi, tuggyuk, mi a demokrácia:
rossz hírem van: nem.)
ennyi történt.
válaszolt? definiált? nem.
igazából a hibás én vagyok: lényegében, amikor az index címlapon kinn van valami poszt, nem kell idejönni. ennyi.
akkor nagyrészt hörgés van.

most konkrétan, hogy még nagyképűbb legyek a te hozzászólásoddal se tudok mit kezdeni, mert mintha
elbeszélnénk egymás mellett.
1 db többrétegű überfasz vagyok. még talán ez is igaz.
de a csávó akkor se definiált, csak kamázott:)))

Idet 2011.11.28. 09:18:47

@remiz: Nem vagy überfasz, csak valszleg szeretsz kioktatni. (Ezzel nem állsz egyedül...)
Azért ugrottam a "nép demokráciára" mert egyrészt tautológia (démosz=nép), másrészt, ez egyáltalán nem volt demokrácia, mivel a mindenkori szocializmusok nevezték az állanformájukat népi demokráciának. Azt azért elfogadod - bárhogyan is nézzen ki a mostani helyzet - hogy az nem volt demokrácia, semmilyen értelemben sem.
Harmadrészt, a demokráciának azért vannak alapvető kritériumai, amik, ha nem teljesülnek, az már valami más. Nem annyira amorf a dolog, amilyennek sokan szeretnék látni. Ha meg mégis, akkor Weimari Köztársaság, és tudjuk, arra mi következett.

Idet 2011.11.28. 09:23:08

@sajtohuba: Esetleg a foncsor lehámlik, vagy a tükör visszaköp...:)

Bélabáttya (törölt) 2011.11.28. 09:25:20

@remiz: A kérdéseidben felsorolt lehetőségek viszont - szemben az örökkön változó, a gyakorlatban is alakuló demokráciákkal - nagyjából örök.

passzívház tervek · http://www.passzivhaztervek.hu 2011.11.28. 09:25:21

@serwer: És valószínűleg nem is lesznek többé ellenzékben :)

Jaffar 2011.11.28. 09:27:13

@midnight coder:

Tehát, ha ök úgy csinálták, akkor ezek is így csinálhatják? Lol.
Én meg aszittem, hogy azé lettek leváltva az elözöek, mert sem a módszer, sem az általa generált teljesítmény nem tetszett a népnek. Érdekes.

Idet 2011.11.28. 09:30:44

@charlie sheen: Rossz hírem van. A moslék az elmúlt 66 évben termelődött (termelték, nem magától jött létre), és most tetőzik. Minden nemzeti illúziótól mentesen, most vagyunk az értékünkön. NEM pusztán a gazdaságot értem rajta, mert a gazdaság nem cél, hanem eszköz. Ott a baj, hogy ezt Ost-West megfordították.
A jó hír az, hogy innen már csak felfelé lehet haladni. Remélhetőleg.

Isaac Clarke 2011.11.28. 09:55:42

@Idet: "A jó hír az, hogy innen már csak felfelé lehet haladni. Remélhetőleg." Mindig van lejjebb.. Lukasenko is csak egyszer lett elnök (és lám), én speciel fiatal felnőtt vagyok és momentán nincs hova szavaznom, de havonta basznak oldalba a kormány legújabb intézkedései. Dolgoztam már külföldön, és voltam oly hülye hogy hazajöttem.. Viszont voltam olyan okos hogy keresetem jórészét ójróban hagytam, ilyen modoros magyarosan.

Isaac Clarke 2011.11.28. 09:58:13

Mondjuk lehet az eurot tünetkezelésre el kéne verni mire ez a valuta is megszűnik.

Kakimaki0123456789 2011.11.28. 09:59:27

@sfi: Az a kerdes valodi hogy a Fidesz utan is igy lesz-e?

notib 2011.11.28. 10:03:34

Sajtóhuba

rosszul tudod, alapnorma volt, csak nem ennyire nyílltan....

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.11.28. 10:19:30

Ajánlott olvasmány: Móricz Zsigmond: Rokonok ( www.ekonyvkereso.net/file/01100/01150/01150.htm )
M.o.-n 150 éve semmi nem változott. Mutyiország.

Kalmár 2011.11.28. 10:19:55

@sajtohuba: Szégyentelenül hazudsz. Szerencsére csak a wc kagylóba kiabálsz, nincs válasz. Tegnap ismét elküldtek titeket a picsába. (58%) Lehet okoskodni.

fuhur 2011.11.28. 10:22:33

Nekem 8 pont jött ki 85 óta minden kormány alatt. EZ nem kormány, nem rendszer hanem mentalitás függő. Amerikában van pár közmondás a magyarokról:

Ha van egy magyar barátod, nincs szükséged ellenségre.
Illetve ha egy magyar mögötted lép be a forgóajtóba, előtted, fog kilépni.

Bár Demszkinek elvették a jogsiját. Szóval előfordulhat olyan hatalmon levő aki nem él a fenti lehetőségekkel, de ez ritka mint a fehér holló. Ez az ország minimum 150 éve így működik.

Idet 2011.11.28. 10:33:37

@Isaac Clarke: Csak aztán nehogy az € fejreálljon...

Let Them Come to Berlin 2011.11.28. 11:27:59

A cikkben egy "súlyos" kivetnivalót találtam.

A nevesített személyek helyett az elmúlt 20 év politikusait - tisztelet a kivételnek - "kellett volna" megnevezni.

Dávid Ibolya, Antal József, Torgyán József, Magyar Bálint, Gyurcsány Ferenc... hosszú lenne a lista, környezete mind ide tartozik.

midnight coder 2011.11.28. 11:38:22

@Jaffar: Hát majd ezeket is leváltják. Aztán jön a következő csapat (bár, jelenleg nem igazán látok bármilyen más kormányképes erőt az országban) és majd ők játsszák ugyanezt.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2011.11.28. 11:52:05

@sfi: Igen, így volt ez eddig is, apróbb hangsúlybeli különbségekkel.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2011.11.28. 11:53:42

@fuhur: Ezeket a közmondásokat magyarok találták ki, ha jól tudom :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2011.11.28. 11:57:25

@Kalmár: A tegnapi választáson nyert az apátia, a győztesre még a választásra jogosultak ötöde se szavazott. Ha nincs ló, jó lesz a szamár is.

Teszt.Elek 2011.11.28. 12:18:09

@Kalmár: Narancssárga szemüveged levehetnéd..

a 38%!!!!! 58%-a gondolta úgy, hogy jöhet még a fidesz. Lematekozzam neked, hogy ez mennyire nevetséges arány? Az egész ott élő választóképess lakosság épp csak 1/5-e. Tudod.. ez eléggé messze van az annyira magasztos 2/3-tól, amivel a fidesz annyira szeret parádézni. (bár valójában soha nem rendelkeztek 2/3-al, csak a kicsavart választási rendszer eredménye lett egy ilyen arányú parlament)

Szóval igen.. érdekes lehet elgondolkozni azon is, hogy az 58%-ból mennyi szavazott rájuk azért, hogy ne úgy járjanak, mint most Esztergom, ahol elkövették az ottaniak azt a főbenjáró bűnt, hogy mertek egy nem fideszes embert megválasztani a fideszes önk. mellé.

Végül pedig talán említsük meg, hogy a második kerület lakosai nem éppen az a réteg, aki a viktoriánus diktatúra levét issza. Emlékeim szerint a második kerület akkor is stabil fideszes szavazó bázisnak számított amikor mindenütt másutt BP-n a szocik nyertek.

Ennyit erről.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.28. 12:43:26

@Teszt.Elek: a mandiner es a konzervatorium egeszen komoly kritikat fogalmazott meg a kormanyzattal szemben. gyakorlatilag a legfontosabb kerdesekben ugyanazt, es ugyanugy mint mi. majd veluk kell a dolgot megbeszelnie Kalmar urnak. :))

szempontpuska 2011.11.28. 12:44:33

@Kalmár: Itt hívom fel a figyelmedet arra, hogy a Vincent nem indított jelöltet a II. kerületben és az ott vetélkedő pártokról megtalálod véleményeinket a vonatkozó címkefelhőben...

remiz (törölt) 2011.11.28. 12:45:52

@Idet:
igen, vannak a demokráciának alapismérvei, ám én mégis azt gondolom, hogy ezek egyéni felfogás kérdései.
sajnos.
most gondolj bele, mekkora különbség van azoknak a demokráciafelfogásában, akik tapsolni fognak a Lázár választási tervezetének, és mondjuk akik manyup tagok maradtak
csakazértis (itt most lehetne azt mondani, hogy mert ők kiszámolták, hogy jobban jártak stbstb, de azért sokan azért maradtak, mert nekik egy állami hatalom ne mondja meg, mit csináljanak a pénzükkel)
1 országon belül.
és a mindennapi félreértések, harcok ezekről is szólnak.
tudom, hogy mi volt a népi demokrácia.
azt kb azért mondtam, mert minden hatalom, bármennyire diktatórikus, szeret udvarias lenni és jogilag legitimálni magát és kitenni a demokrácia plecsnit. szóval maga a szó, ha nem mondod meg, mit jelent neked, legfeljebb kideríthető tesztekkel(lsd demokráciateszt, de van egy csomó mentalitásteszt, amivel vizsgálják különböző országok lakosainak viselkedését... ), mert amúgy mindent jelenthet: SZERINTEM nincsenek alapismérvei: mindenki szereti használni.
ezzel igazolja a 'jószándékát'.
(ugye melyik totalitarizmus írta ki az ajtajára, hogy mi totalitarizmus vagyunk??? mindegyik demokráciának mondta magát)

én tényleg vitatkozni akartam.mert esetleg vita közben
alakulna ki valami demokráciafogalom. kitisztázni dolgokat.
magamnak is.
nem legyőzni akartam, kíváncsian vártam az érveit, hogy
megtudjunk valamit. a demokráciáról.
ő mondta, hogy
"Abból indultam ki, hogy mindenki tisztában van a demokrácia és a korrupció jelentésével.
Téged látva ezek szerint hiba volt. :)"
ezen esetleg felbasztam az agyam.
és még csak nem is csodálkozom magamon:)))

de mondom, saját megfigyelés, hogy amikor index címlapos valami poszt, vagy mondjuk 50 fölött van a látogatók száma, akkor trash kommentekkel van teleszórva a blog.

laci0011 2011.11.29. 06:08:50

@Gáborom: Egyik hülyével mented a másikat,ez nem túl nagy észre vall, a béremelésnek meg nézz inkább utána...

laci0011 2011.11.29. 06:32:20

@Kalmár: Holnap viszont már élesben ti lesztek nem elzavarva,inkább rabosítva ezért az ámokfutásért,hehe.Ha volna minimális memóriád akkor nem nyugtatna meg a II ker eredménye.