Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Helyreigazítás

2011.11.15. 00:15 | Kettes | 162 komment

Címkék: autóklub

Valótlanul állította dr. Kovács Zoltán, a Magyar Autóklub főtitkára az alábbi videóban (6:24-től) hogy ő és Hegedűs Oszkár, az Autóklub elnöke valamint feleségeik 2003. októberében a FIA (Fédération Internationale de l'Automobile) éves közgyűlésén vettek részt Ausztráliában.

Dömsödi Gábor a totalcarban vonta kérdőre Kovács főtitkárt és Hegedűs elnököt az ausztráliai útjuk miatt, melyet egy 2,5 millió forintos repülőjegy-számla fényképével igazol.

A számla tanúsága szerint Kovács és Hegedűs 2003. szeptember 19-re és október 15-re foglalt repülőjegyet 2 fő részére. Kovács főtitkár az Autóklub múlt pénteki sajtóbeszélgetésén azt állította, hogy hivatalos úton, a FIA éves közgyűlésén vettek részt - a feleségeikkel együtt.

A valóság ezzel szemben az, hogy 2003-ban a FIA közgyűlése Párizsban volt, mint ahogy ebből a dokumentumból (219. oldal képaláírás) meggyőződhetünk. A FIA Alapszabályából pedig kiderül, hogy a közgyűlés 2003. október 16-án állapította meg az egyik módosítását (fejlécek).

Elég szokatlan útitervnek tűnik, hogy valaki már három héttel (!) a közgyűlés időpontja előtt kiutazik, de meg se várva az alapszabályt módosító közgyűlési ülésnapot, a konferencia vége előtt hazatér. Ennél már csak az a szokatlanabb, hogy valaki 2,5 millió forintos repülőjeggyel utazzon Ausztráliába egy Párizsban megrendezett konferenciára.

A kérdés továbbra is nyitott: mit csinált Kovács főtitkár és Hegedűs elnök (és nejeik) az Autóklub-tagok pénzén négy hétig Ausztráliában?

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr183383697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.11.15. 21:37:02

@soproni1: Sőt! 2003-as. :) Mint az öszödi beszéd. Azt is jegelték egy jó ideig... :)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.11.15. 21:42:07

@jotunder: Magázódunk? És már gyanakszunk is? Hát nincs meg az IP-címem? ;)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.15. 21:48:45

@serwer: Ez egy nagyon bonyolult dolog, meg se próbáld otthon egyedül felfogni. :-)

Ha mégis, kezdd azzal, hogy feltétlenül figyelmen kívül hagyod azt a lehetőséget, hogy egyszerűen csak kinyílt a bicska a zsebemben ettől a tanácselnök-tempótól, ettől a gátlástalan mellébeszéléstől, belülről jövő sikkasztási vágytól és leküzdhetetlen megbukhatatlansági téveszmétől, ami ebből a három úriemberből árad.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.15. 21:49:53

@Holger Hartland: Megvan, de néha rutinszerűen ellenőrizni szoktuk, nehogy mások visszaéljenek vele.

gnme 2011.11.15. 21:57:09

hazudtak

hazudnak

és hazudni fognak

a magyar ezt érdemli

_csótány 2011.11.15. 22:00:02

nyaljátok meg a MAKkomat :D

Nem Penny hajója 2011.11.15. 22:21:48

Alapvető hibát vétettek az urak.

Nem Ausztráliába kell menni feleségekkel, hanem Thaiföldre feleség nélkül.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.11.15. 22:23:31

Azért megnézném, hogy az itt hörgő polgártársak közül kinek van tagsági igazolványa?

Egyébként meg lófasz a főpárttitkár és segédje valagába! :)

dr kíváncsivagyok 2011.11.15. 22:35:22

Mit csináltak 4 hétig a feleségeikkel Ausztráliában ? Nyaraltak bazmeg...a Ti pénzeteken !

Csubakka Mrozsek · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.15. 22:38:02

szerintem a tagok fele úgy lett tag, ahogy jó pár évvel ezelőtt én is egy rövid időre. elakadtam öreg autómmal, se bú se bá, hívtam a sárga angyalt, beléptetett mert így olcsóbb a kiszállás. persze a vasat nem tudta megszerelni.. mérgelődtem is egy sort miatta, végül is nagy üzlet, kimész az ügyfélhez, rábeszéled, hogy ha belép akkor olcsóbb lesz a kiszállási díj, kicsit szöszmörögsz a motor környékén majd széttárod a kezed, sajnos ezt csak szervizben lehet megcsinálni.

a következő évi tagdíjat már nem fizettem be, kiléptem.

yankgrappa 2011.11.15. 23:02:48

NüŰ JaÁ,
Ez (is) a mai napi (magyar) szar ... (ma a 9.999-ik, pedig még csak 23:03 van) ...
;-[)

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.11.15. 23:02:55

Az a helyzet, hogy nincs ezzel semmi gond. Ez egy tagok befizetéséből élő szervezet, ha a tagok nem pirítanak rá a tisztelt vezetésre, és nem váltják le, akkor a tisztelt vezetést megérdemli a tisztelt tagság.

Ami persze nem jelenti azt hogy ne lenne szükség egy működő autós szervezetre, mert nagyjából csak az autósok érdekei nincsenek képviselve semmilyen fronton, de azért ne kezeljük ezt úgy, mintha az adónkat lopnák: azt nem tehetjük meg hogy nem fizetjük, az autóklubnak meg nem kötelező tagjának lenni.

Kámasuka 2011.11.15. 23:22:03

A testbeszédjéből is tisztán látszott hogy kamillázik.

Kovács Kázmért sajnálom, rohadtul kínos lehet neki egy ilyen primitív és aljas bunkónak dolgozni, feszengett eléggé az egész alatt.

A firkászokat minősíti hogy nem tették fel/merték feltenni ezt a kérdést ott akkor neki. Akkor már beszélhetnénk valami botrányról.

Nem nehéz sokra vinni, ha A8cal járhat egy ilyen áltsulis szinten hazudozó kádárista bútordarab.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.11.15. 23:54:21

@Kettes:

"egyszerűen csak kinyílt a bicska a zsebemben ettől a tanácselnök-tempótól, ettől a gátlástalan mellébeszéléstől, belülről jövő sikkasztási vágytól és leküzdhetetlen megbukhatatlansági téveszmétől, ami ebből a három úriemberből árad. "

Pontosan erről van szó. Nagyon "csúnya" és öntelt bácsiknak tűnnek ezek az urak.

Ha jól sejlik ki a cikkből, akkor a MAK vezetése a Kádár-korszakra oly jellemző irányítói beidegződés, az urambátyám-rendszer és a "kéz-kezet mos, de nyugi, mi egymás közt úgyis letutizzuk" umbuldahalmaz egyik, eddig ügyesen lavírozó példája lenne??

De mit is várhatunk mást egy olyan klubtól, amelyik már az átkosban is úgy müködött, ahogy (Petőfi és Ady sokat segítettt, ha bajban voltál).

@Hooshee:
"Az a helyzet, hogy nincs ezzel semmi gond."

Nagyon is van ezzel gond.

Egyrészt kiderült ugyanis a sztori és folyik a maszatolás. Valszeg azért, mert több "csínytevésük" is van, és ezek közt van olyan, ami masszívan büntetőjogi kategória.

Másrészt pont egy olyan klubtól vezetőitől nem várnék ilyesmit, amelyik egy alaposan megsarcolt társadalmi csoport (autósok) tagjai által befizett pénzzel kellene, hogy törvényesen és gazdaságosan bánjon.
Pár napja a MOL székházban járva láttam egy MAK-os, magazinszerű kiadványt: a legdrágább nyomdatechnikai megoldásokkal lett nyomtatva, ami szvsz kész pazarlás).
A MAK müködésének patyolattisztának kellene lennie. A témában megjelent cikkek alapján vélelmezem, hogy messze nem az.

Harmadrészt irtóra elegem van abból, ami ebben a sajnos egyre büdösebb, koszosabb és lepukkantabb országban folyik.

igyugyaz 2011.11.15. 23:57:58

Most akkor ez egy állami cég vagy miért kéne felháborodnom olyan nagyon? Az összes bank, biztosító és egyéb nagy cég fejesei utazgatnak drága pénzen jobbra balra, van amelyik saját repülőt is vesz hozzá, ha ez annyira kiborító olyat kell keresni ahol kevesebbet költ a vezetés ilyesmire.

JohnHenry 2011.11.16. 00:03:13

@Csubakka Mrozsek: ennél akkor már jobb a peugeot assistant, ők ki se jönnek, viszont telefonon keresztül meg tudják mondani, hogy a sablonjuk szerint x hibajelzésre mi a gond az autóval (nem találták el egyébként).

Kámasuka 2011.11.16. 00:05:03

A repjegyes szla ismert volt a sajtótájékoztató idején is. Az is hogy hol volt a kongresszus. Akkor a tisztelt újságíró bácsi hogyhogy nem tudta az elnök urat szembesíteni a dologgal? Gondolná a zember hogy egy firkász a guglit tudja azért kezelni.

Vagy lefosta magát, mert úgy nézett ki a Purlitzer-várományos?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.11.16. 00:10:18

@Kettes: Köszönjük szépen, de a mi NBH-s IP-címeink tudnak vigyázni magukra, sőt, bármilyen más IP-címnek is tudják álcázni magukat. Persze nem is bíznánk őket olyan bloggerekre, akiknek a nickjeit magázódó imposztorok csak úgy észrevétlenül elbitorolhatják.

Kapitány_1 2011.11.16. 00:20:33

Hát... itt is bűzlik valami Vincent, de ezt is le fogják nyelni a népek... Három napig rágódnak, de lenyelik a végén.

remiz (törölt) 2011.11.16. 00:22:32

@BenFranklin:
palyazatok.org/palyazati-tamogatas-tenyfeltaro-cikkek-keszitesehez/

ide lehet pályázni. gondolom ezzel az üggyel is.
begugliztam, ennyi. félmilla!

a magyar "újságírás" seggnyalás, pinanyalás vagy foooociii.
Zola-t nem idézném ide.
de megérdemeljük.

Kámasuka 2011.11.16. 00:36:25

@remiz: Szerintem holokausztos cikk lesz a nyerő. Lámpaernyő mondjuk, az örökzöld..:)

remiz (törölt) 2011.11.16. 00:48:49

@BenFranklin:
ezt most így nem teljesen akarom érteni.
vagy én értem félre, amit mondasz vagy nem.

Szittyakürt 2011.11.16. 00:56:45

Miért nem lehet kiakolbólintani ezeket a komcsi őskövületeket onnan?
Nagyon tetszett, ahogy elmagyarázta, hogyan kell Audi A8-at igényelni. Vén pénzéhes faszkalapok.

preddy 2011.11.16. 03:16:28

Kiegészíteném egyik tanult kollégánk korábbi bejegyzését, miszerint a bolsikat nem lehet az ezüst közelébe engedni, azzal, hogy a fidesznyikeket meg az aranytól kell jó távol tartani! Ha leváltják a mostani vezetőséget, majd jönnek akik elölről kezdik, üres zsebbel...

Dexxxter Morgan 2011.11.16. 03:32:18

Kéz-kezet mos alapon működik minden Magyarországon. Amig a polgárok busásan megfizetik az árát,hogy ezek a senkiháziak parádézzanak,és úgy éljenek,mint a királyok, nem lesz másképp. Ezt is csak azért lehet,mert a szolgalelkű barom nép sarcolható a végtelenségig... Ezt igazolja a történelem is... De mi van,ha nem tetszik a rendszer??? Nem is oly régen arra is megkaptad a választ. - ''El lehet menni...'' :(
Szégyen ami ebben az országban megy,de az is,hogy a nép hagyja.
Soha nem derülne ki,hogy a saját offshore cégeit ment lelátogatni, és persze,ha már ott voltak, akkor a parlamenti képviselőbarátokkal, illetve azok családjával is ment a habzsi-dőzsi erre-arra, hol 4 hétig,hol tovább... hisz annyi szép hely van a világban. Nem tűnt fel még senkinek, hogy a parlamentben is alig van bent valaki, mikor a TV közvetitést nézi?. Szinte kong a tisztelt ház... :)
Audi A8 + örökös tiszteletbeli elnökség???
Adnék helyette neki egy jó nagy frászt!
Hahóóó!!!
Ebben az országban családok éheznek, fáznak, mert nem tudnak rezsit fizetni!!!
Ki a szar fog ide gyereket csinálni?
A fiatalok inkább elmennek oda ahol lehet boldogulni. Ahol hagynak... Ahol támogatnak, nem csak elvesznek,de adnak is.
Ezen kellene a sok majomnak elgondolkodnia,nem azon hogy hogyan szedje le egyre jobban a polgárokat,akiket ellehetetlenitenek... csak mert az állam elb*szta a befizetett adóforintokat az új Audikra,meg iPad 2-re a majmoknak,meg ki tudja mire... Ennyi adónem, mint amennyi ebben az országban van,a világon nincs. Itt miért nincs kis magáncég,amely kiirhatná hogy ''ALAPITVA 1785-ben''??? Mert jó ha 2 évig birja az adóterhek mellett. A mérhetetlen terhek miatt ügyeskedik mindenki,ha meg akar valahogy élni. Hogy ez nem tiszta ott a tisztelt majmoknak??? Normális esetben élni, és élni hagyni kellene nem???

sertesmycream 2011.11.16. 05:45:52

...és az A8-t a német adac-tól ajándékba kapták, mert segített nekik vmiben.
hehehe!!!!
rohadt pénzlopók!!!!

DEGEC 2011.11.16. 05:51:58

Engem nem az zavar, hogy ez megtörtént, mert magyarok vagyunk, 20 év alatt ez beleívódott a gondolkozásmódunkba (tisztelet a kivételenek) hogy az államtól lopni nem bűn. Engem az bánt, hogy még mindig ott dolgozik, és nem buci mellett van.

igényes 2011.11.16. 06:32:12

Kövér Laci és Balczó nem voltak itthon ugye október 23-án. Felavattak Uruguay-ban egy rég megnyílt konzulátust, majd átruccantak Braziliába. Vettek egy csomó mezt, vagy kaptak, mit tudom én. A szörnyű, hogy egy kibaszott útijelentést nem látunk tőlük és persze költségelszámolást sem. Úgy utaznak ezek, ahogy mi a másik kerületbe, mi persze fizetjük a benzint, vagy a BKV-t.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.16. 07:04:53

@BenFranklin: Nem tudom, hogy az újságíró tudta-e, hogy hol volt a FIA közgyűlés 2003-ban. Én nem ismertem, és szó sincs róla, hogy ez az információ karnyújtásnyira lenne a neten (próbáld csak ki). Nekem egy órámba telt, mire két keresővel, három nyelven, kb., két tucatnyi keresőkifejezést kipróbálva megtaláltam azt az oldalt, ami kellett.

preddy 2011.11.16. 07:17:27

Ahogy olvasom a kommenteket, a konklúzió Kertész Ákost tűnik igazolni... :-(((

Kelly és a szexi dög 2011.11.16. 07:27:22

dr. Kovács Kázmér is érdekesen feszengett :)

Commandante Jayasuriya 2011.11.16. 07:50:40

Biztosan a gyermek szörfversenyére utaztak Ausztráliába, vagy Új-Zélandra.
Az ugyanis kimaradt a posztból, hogy az Autóklub tagok pénzén több mint egy milláért szörfdeszkát is vettek a videóban nyilatkozó úr fiának.

totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/11/10/durva_dolgok_a_magyar_autoklubnal/

Mellesleg a tagok magasról le vannak ejtve ennél a klubnak nevezett izénél. Néhány héten múlva több hónap időtartamra külföldre fogok utazni. Távoli országba megyek repülővel, a családom is jön velem, s mivel az autómat senki nem fogja használni, távollétem alatt a garázsban fog parkolni. A dolgok véletlen egybeesése miatt, pont most kellene a következő évi tagsági díjat fizetnem. Mivel néhány hónapig teljesen fölösleges pénzkidobás a garázsban pihenő, egy centimétert sem mozduló autóra klubtagságot fizetni (elég lesz a baleseti adó, ami szintén aljas lehúzás, ha figyelembe vesszük, hogy az autó hónapokig ki sem mozdul a garázsból, így azután elég nehéz balesetet okozni vele), ezért gondoltam az ilyen esetekben van lehetőség a folytonosság megőrzése mellett a tagság felfüggesztésére.
Elsétáltam a közeli MAK irodába, ahol felvilágosítottak arról, hogy ilyen nincsen, két hónap türelmi időt kapok. Azon belül befizethetem a következő évi tagsági díjat, ha nem teszem, mehetek amerre látok. Azaz ha hazaérek, és még ezek után is szeretném ha hülyének néznének a pénzemért, újra beléphetek. Természetesen csak akkor, ha a tagsági díj mellett kifizetem az új belépőknek fizetendő regisztrációs díjat, ami valószínűleg jóval magasabb lesz, mint az idei 2500 forint.

Én balga, azt gondoltam, hogy sok éves tagsággal a hátam mögött megtisztelnek azzal, hogy nem fizettetik ki velem a belépési díjat, mert azt azért beláthatják a tisztelt urak, hogy olyan szolgáltatásért csak nem fizet az ember, amit a föld másik végéről nem tud igénybe venni. Persze ha csak azért nem fizet, hogy a néhány A8-as, és az új székház fenntartásához önként hozzájáruljon.
Számomra a történet itt véget is ért!
Ahogy elnézem, nem fogunk hiányozni egymásnak. A színes, szarul szerkesztett, katyvaszos dizájnú, valakinek a családtagjainak nyilván jó pénzt hozó, ellenben piszok drága papírra nyomott újságjuk nélkül pedig csak megleszek valahogy, megjegyzem a fényes papír miatt még vécépapírnak sem volt jó!

aha, persze 2011.11.16. 08:20:25

@maroz: "Valamint, és ez a legfontosabb, mindezt a tagok önkéntes befizetései teszik lehetővé."

Hát, ennyi.

Mi ez az ótóklup egyébként? Olyanminek tűnik, mint egy kamu-egyház/szekta.

JuveKrisz 2011.11.16. 08:25:30

Álljon már meg a menet egy pillanatra.

Arról miért nem beszélünk, hogy a tisztelt Dömsödi úr lejárató kampányba kezdett az Autóklub ellen?
Arról miért nem beszélünk, hogy ezt azért teszi, mert nem kapott meg egy olyan munkát, amit szeretett volna?

Az már más kérdés, hogy nagy balfasz volt az autóklub hogy visszautasította Dömsödi ajánlatát, mert nagy okosságokat javasolt.
De mivel nem kapta meg a bizniszt, és ezt a főtitkárnak köszönheti, így lejáratja a főtitkárt meg az egész autóklubot.

Arról mért nem beszélünk, hogy törvényt, vagy legalábbis üzletit titkot sértett az a valaki, aki ezt a számlát kijuttatta az autóklubtól?

Valamint sokan értetlenkednek, hogy miből, hogyan épült az új székház a válság közepén.
Pár érdekesség.
1: A válság az csak egy generált válság, spekulációk sokaságának eredménye, és ezt a szegények érzik meg.
2: A MAK túlélt két világháborút, egy valódi gazdasági világválságot, mégis talpon van.
3: Nem kap állami pénzt, hiszen semmi köze az államhoz, és mivel egyesülés, nem is kaphat soha.
4: Mivel 111 éve stabil hátterű cég, így az OTP tárt karokkal fogadja, és ad neki hitelt.

Na vajon akkor miből épült a székház?

Illetve egy érdekes kérdés.
Ha egy vállalkozás arra jött létre, hogy szolgáltat ügyfelei számára, akik ezért fizetnek, akkor engedtessék már meg az, hogy az ügyfelek pénzén azt csinál a cég amit akar.
Egy boltostól miért nem kérdezed meg, hogy miből megy nyaralni? Vagy egy fodrásztól, vagy egy autószerelőtől?
Ők is az ügyfeleik pénzéből mennek nyaralni.

Akkor a MAK miért nem teheti meg?

Savanyú a szőlő? Pont úgy mint Dömsödinek, mert ő sem lehet ott a húsosfazék mellett.

Ja és 2003-ban még volt miből nyaralni a a főtitkárnak.
Bezzeg most, örülnek ha nullára kihozzák az évet.
Merthogy a tisztelt ügyfelek közül, az ilyen cikkek miatt egyre kevesebben gondolják úgy, hogy az autóklub ügyfelei lesznek/maradnak.

Én simán pert indítanék az ilyen cikkek miatt. Egyáltalán bárkinek is van valami köze ezekhez a dolgokhoz?
Nincs!
Foglalkozzon mindenki saját magával.
És Dömsödi úr is tehet egy szívességet.

Ajtony 2011.11.16. 08:29:29

15 év tagság után történt: idős, de rendkívül keveset használt autómat összetörte egy másik kocsi. Egyértelmű volt a felelősség, azt nem is vitatta a vétkes fél. A biztosító nevetséges összeget akart(majd azt is fizette) adni, a javítást még úgy se vállalta, hogy az alkatrészeket magam veszem meg. Jogszerűtlennek éreztem az eljárást, mert a logika szerint jogom lett volna az autómat a baleset előtti állapotúra megjavíttatnom. Ekkor felhívtam a MAK(Magyar Autóklub)-ot, és tanácsot kértem - volna. Úgy elküldtek valahová(amit szó szerint véve feldobtam a nemi életem), hogy eldöntöttem - ezeknek(így kisbetűvel) soha, egy büdös fillért nem fizetek. 15 év után akkor lett volna szükségem rájuk először.
Hát csak fizessen Ausztrál utat nekik a hülyék - de ahogy látom, van gazdagon befizető

anyahajókabinajtóhajtogató 2011.11.16. 08:33:08

PONT MINT A POLITIKUSOK! LOPNAK!

NEM KELL BELÉPNI!
ennyi

JuveKrisz 2011.11.16. 08:34:26

@Commandante Jayasuriya:
Kicsit rosszul gondolkodsz.
A tagsági díj ha jól tudom éves díj, és nem havidíj.
Továbbá te nem egy havi vagy éppen bármilyen rendszerességű szolgáltatást fizetsz, hanem egy olyan szolgáltatást, amit akkor veszel igénybe, ha szükséged lesz rá.

Gondolj bele.
A biztosításod esetében is, ha 2 hónapig nem tudod azt igénybe venni,
az még nem jelenti azt, hogy után ne tudnád. Nem azért fizeted a biztosítási díjat havonta, negyedévente vagy éppen évente, mert számodra valamilyen rendszeres jellegű szolgáltatást nyújtanak, hanem egy olyan dologért fizetsz, aminek akkor lesz jelentősége ha igénybe veszed.
Fel kellene fogni, hogy mit jelent egy biztosítás, egy klubtagság, vagy éppen egy assistance szolgáltatás.

A kábelTV előfizetésedet le mondhatod.
A telefon előfizetésedet szintén.
A biztosítást meg a klubtagságot nem.

Illetve ha lemondod, vagyis megszünteted a szerződést, akkor senkit nem érdekel, hogy te előtte mennyi ideg voltál ügyfelük, mivel új szerződést kötsz új ügyfél vagy.
Ezért ki kell fizetni az új belépő díjat.
Másrészt ha van pénzed külföldre menni, meg autót fenntartani, akkor mi az a 2.500 Ft?

maroz 2011.11.16. 08:34:31

@JuveKrisz: Kovács elvtárs, köszönjük, hogy idefáradt.

Ajtony 2011.11.16. 08:34:53

@Commandante Jayasuriya: látom, nem csak én szívtam velük :-)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.16. 08:37:20

@JuveKrisz: Felőlem beszélhetünk Dömsödi motivációiról, engem nem zavar, feltéve, hogy nem azzal akarod Kovácsék disznóságait elkenni.

Akkor tisztázzunk valamit. A Magyar Autóklub nem az elnökség boltja, fodrászata vagy autószerelő műhelye.

Egy nyilvánosan működő egyesület, aminek a választott vezetői a magyar törvények szerint köteles elszámolni a rá bízott vagyonnal. A hűtlen kezelés pedig akkor is hűtlen kezelés, ha én magam nem vagyok tag, és nem is akarok az lenni, és akkor is az, ha Dömsödi egy sértett ember.

Ez világos, vagy magyarázzam még?

Egyébként meg pereljenek, ha akarnak. Legalább megtudjuk, hogy miért kellett egy hónapos útra menni egy ötnapos konferencia miatt a világ másik sarkába. Szerintem csak jól járunk vele.

JuveKrisz 2011.11.16. 08:40:01

@maroz: Anyád. Semmi közöm az autóklubhoz.
Látom a hozzászólok értelmi szintje nagyon hasonló az utakon közlekedő autósok értelmi szintjével.
Vajon miért?

Ajtony 2011.11.16. 08:42:14

@Dexxxter Morgan: Sajnos ezt verték belénk ötven évig - aki politizál, az bűnös. A jó állampolgár kussol és fizet. Persze hozzátartozik, hogy a török megszállás óta soha sem voltunk önállóak - ment a török, jött az osztrák. Ment az osztrák, jött Kun Béla és trianon, majd a német és szovjet megszállás. Kollaboránsból pedig világelsők vagyunk(voltunk, leszünk).
Ma nincs min csodálkozni

JuveKrisz 2011.11.16. 08:45:24

@Kettes:
Most őszintén miért fáj az, hogy valaki 2 és fél millióért nyaral?

Akkor a politikusokat miért nem anyázza ennyire a nép?
Azok is a mi pénzünkön mennek nyaralni.
Bár szerintük a párt pénzén, ami megintcsak a mi pénzünk.
Őket miért nem baszogatja senki?

"Akkor tisztázzunk valamit. A Magyar Autóklub nem az elnökség boltja, fodrászata vagy autószerelő műhelye."
Akkor kié?
Az államé?
A népé?
Az ott dolgozóké?
Esetleg még van tipped volna?

Az autóklub nyújt egy szolgáltatást.
Az abból befolyó pénzzel azt tesznek amit akarnak.
Ha nem vagy tag, akkor az miért fáj?
Ha tag vagy és fáj, akkor miért nem lépsz ki?
Nem kötelező tagnak lenni, és nem kötelező fizetni.
Csak felfogás kérdése, de Magyarországon a zemberek nagyrésze szemellenzővel jár, és anélkül alkot véleményt, hogy a dolgok mögé látna.
Közöm nincs az autóklubhoz, de mivel a családban van illető akinek igenis elég sok köze van (bár sajnos csak mezei dolgozóként), elég sokmindent tudok, amiről a hozzászólók 90% sajnos nem.
A média viszont pont az ilyenekben partner.

maroz 2011.11.16. 08:46:20

@aha, persze: Önmagában véve ez még jó is lenne, hiszen az mindenképp megnyugtató, ha van egy könnyen elérhető, megbízható, hatékony segítsége az ótósnak az utakon.

Csak ugye ez is úgy működik nálunk, mint bármi, ami háromnál több ember interakcióját igényelné. MÁV biztosító, ismerős? :)

De említhetném még Mayer Mihály pécsi püspököt is. Vagy a szcientológusokat. Modernebb vallásra példaként pedig a Greenpeace-t. Ezek mind-mind ilyen vagy olyan hamukázásokkal pénzt szednek ki úgy a polgárok zsebéből, hogy ígéreteken kívül semmit nem nyújtanak nekik. Csak ugye azt az ember még megérti, hogy például a mennyország ígéretéért fizetik az emberek Mayer püspök hetes béemvéjét és luxuskupleráját, és ugye a harmatos zöld Föld ígéretéért a zöldbohócok kínosan szánalmas performanszait, de hogy az Autóklubnak miért fizetnek, ezt nehéz megérteni.

Talán ugyanazért, amiért az Il Ferronak fizettek, mert nem tudnak számolni? :)

maroz 2011.11.16. 08:48:39

@JuveKrisz: Kovács elvtárs, nagy az arc, nagy az arc. Vissza kéne venni belőle.

JuveKrisz 2011.11.16. 08:53:03

@maroz: Egy így igaz.
De könyörgöm az emberi hülyeségért miért azt kell büntetni aki kihasználja a lehetőséget.
Ő nem tehet róla, hogy az emberek jelentős részét nem tanították meg számolni.

Teljesen mindegy mit hozunk fel példának, az Il ferro-t, az autoklubot, vagy éppen a hitelintézeteket.
Elég csak Győzikére gondolni. Saját maga nyilatkozta, hogy lehet, hogy ő hülye, de az méghülyébb aki nézi, mert ő a nézők (hülyék) pénzéből él.
És mi nevezzük hülyének Győzikét?
Most akkor Győzike is bűnös mert a nézők pénzéből ment nyaralni?
Ezeken kellene elgondolkozni.

Arról meg ne beszéljünk, hogy az autóklub szolgáltatása nem rossz szolgáltatás, csak hát az emberek nem szeretnek olyanért fizetni, amiért nem kapnak semmit.
Merthogy fizeted a tagdíjat, aztán lehet egy egész évben nem veszed igénybe.
Viszont ha igénybe veszed, akkor jó ha van.
Ez pont olyan mint a biztosítás.
Fizeted mert biztonságban akarod magad, házad, autód tudni.
Sokan nem fizetnek biztosítást, mert minek, csak kidobott pénzt.
Aztán meg ilyenekkel van tele a híradó, hogy leégett a háza, de nem volt biztosítása.
Ja kérem, sok havonta a 2.000 forint?
Nekem nem sok.
Még akkor sem ha soha az életben nem fogom igénybevenni a lakásbiztosítást.
De ha egyszer igen, akkor áldani fogom az eszem hogy fizettem.

Na egy autóklub jellegű szolgáltatás is ilyen, csak nem mindegy melyiket választod. Van jobb, rosszabb.
Attól függ mit vagy hajlandó feláldozni azért, hogy ha baj van, ne kerüljön rohadtsokba.

JuveKrisz 2011.11.16. 08:54:06

@maroz: Vegyél már vissza abból a kurvanagy pofádból.
Semmi közöm kovács úrhoz.
Egyébként orvos látott már?

maroz 2011.11.16. 08:55:23

Amúgy meg ez egy tipikus eljárás, a gasztro- és technikai blogokon lehet jókat röhögni az ilyesmin.

Lehúznak egy éttermet egy posztban, vagy a műszaki blogokon mondjuk egy szervízt.

Rövid időn belül megjelenik egy balambér47 nick, aki kijelenti, hogy egyrészt neki semmi köze a megkritizált intézményhez, másrészt pedig van valakije, aki csurom elégedett volt velük/roppant ízlett neki az étel/pompázatosnak tartotta a kiszolgálást, ésatöbbi, így ő csak azt tudja mondani, hogy a blogger kurvaanyát, mert biztosan megvették/hülye/egyebek.

Persze ilyenkor (széles a net) többnyire rövid időn belül bebizonyosodik, hogy a "balambér47" nick valójában a megkritizált étterem/szervíz/szolgáltató felháborodott tulajdonosát takarja, és ilyenkor mindenki igen jót derül.

Kovács elvtárs, abba ne hagyja! :)

JuveKrisz 2011.11.16. 08:59:35

@maroz: Na azt hiszem most lépek kapcsolatba a blog üzemeltetőjével és utánad nézetek te gyökér.
Szívesen megadom nevem, telefonszámom, hogy lásd semmi közöm a MAK-hoz.
Csak én veled ellentétben tájékozott vagyok.
Te valószínűsítem egy 16 éves otthon betegen ülő, unatkozó suhanc vagy. Esetleg egy 40 éves munkanélküli, akinek nincs jobb dolga, mint másokat baszogatni.
Látszik a hozzászólásaidból, hogy képtelen vagy bármilyen álláspontodat értelmesen megmagyarázni. Értelmi szinten az nulla.

Nézz körül a blogokban, hogy mennyi hozzászólásom van az elmúlt évekből, és nem most tűntem fel.
És talán nem árulok el nagy titkot, hogy a nevemben a Krisz a keresztnemvere utal. Bár ekkora értelmiszinttel ilyen felfogni tudom nagyon nehéz.
A te nicked viszont pontosan illik abba a kategóriába amit említettél.
Vagyis saját magadról beszélsz paraszt.

JuveKrisz 2011.11.16. 09:01:19

@maroz: Ja és olvasni tanulj meg. Sehol nem említettem, hogy lenne bárki is aki elégedett lenne a szolgáltatással. Csak leírtam nekem mi a véleményem az ilyen szolgáltatásokról.
Azt is leírtam, hogy a családom egyik tagja dolgozik a MAK-nál és nem én, ezért tudok információkat. Nekem közöm nincs hozzá.
Ha ezt nem tudod felfogni akkor fordulj orvoshoz barátom, mert igen nagy problémáid lehetnek.

JuveKrisz 2011.11.16. 09:04:42

@JuveKrisz: Még egy érdekesség, amit szintén tudom nagyon nehéz lesz felfogni, de tudod ez van.
Szerinted Kovács úr olvassa ezt a blogot?
Nem. És most ezzel számodra nagy titkot árultam el.
El ne sírd magad.

De megvígasztallak.
Soha senki nem olvassa ezt a blogot azok közül, akikről szól.
Akár egy általad említett éttermet húznak le, vagy egy szervízt.
Sem az étterem tulajdonos, sem a szervíz dolgozói nem olvassák és soha nem is fognak hozzászólni. Olyanok írnak ide, akiknek véleménye van róla, és nem azok akiket érint.

maroz 2011.11.16. 09:07:01

@JuveKrisz: Vedd fel a kapcsolatot Gyarmati Istvánnal, alakítsatok pertársaságot. :)))))))))))))))))

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.16. 09:08:47

@JuveKrisz: Miért fáj az neked, hogy nekem fáj, hogy valaki 2,5 millióért nyaral, ha nem te voltál az, aki 2,5 millióért nyaralt? Ez egy közéleti blog, többnyire politikusokat cseszegetünk, de nem vagyunk finnyásak, a tanácselnökök és a társadalmi szervezetek főtitkárai sem profilidegenek.

"Az autóklub nyújt egy szolgáltatást.
Az abból befolyó pénzzel azt tesznek amit akarnak."

Nem, nem tesznek azt, amit akarnak. Azt teHETnek, amit az alapszabály megenged, és amit a törvények megengednek. "Akit idegen vagyon kezelésével bíztak meg, és ebből folyó kötelességének megszegésével vagyoni hátrányt okoz, hűtlen kezelést követ el." Itt valaki nem tudja, mit beszél, és az a valaki nem én vagyok.

JuveKrisz 2011.11.16. 09:09:10

@maroz: Látom felesleges rád fecsérelni a szavakat.
Az elmúlt 3 évben több mint 2000-szer írtál a blogokba, biztos valami hasonló értelmes dolgokat.
Én csak tized annyit írtam, de legalább értelmesen.

Na nekem van jobb dolgom is mint értelmi fogyatékosoknak elmagyarázni mi az hogy szolgáltatás vagy biztosítás, meg hasonlók.
Örülsz Vincent?

aha, persze 2011.11.16. 09:12:09

@maroz: Pécsi püspököt ne emlegessünk, mert ha zsidó embert emlegetünk, akkor antiszemita rásszista nácik vagyunk, szóval így meg keresztényüldözőkké avanzsálódunk :)

Maradjunk csak az ótóklupnál. Egyszerű a megoldás: nem kell benn lenni a klubban. Nem vagyok semmiféle klub tagja, pont ezen okból kifolyólag: ahol a vezetők döntenek hasraütésszerűen a közös pénz elosztásáról/feléléséről, ott kizárólag az egyéni érdek lesz szem előtt.

JuveKrisz 2011.11.16. 09:13:29

@Kettes: Akkor tegyél feljelentést ha fáj, hogy nyaralni mentek a pénzből. A bíróság majd igazságot teszt.
Bár kétlem, hogy a bíróság foglalkozna ilyen "közéleti" dolgokkal, hiszen nagyobb horderejű ügyekben sem képes megfelelően döntést hozni.

A média azt közöl amit akar. Dömsödi úr is azt ír amit akar. Mi is azt írunk hozzászólásunkban amit akarunk. Szólásszabadság van. Bár egyesek szerint nem?
Ha valótlan állít bármelyik média akkor arra mért nem húzzál rá a vizes lepedőt?
Miért nem büntetik meg?
Miért nincs következménye?
Egyébként ha már alapszabály.
A tagoknak semmi köze a cég üzleti titkaihoz.
Na ezt ha jól tudom üzleti titoknak minősítették.
Ha ez igaz, akkor annak is meg van az oka.
Persze ettől még lehet, hogy valóban nyaralni voltak a MAK pénzén.
És?
Ettől most rosszabb lett az autóklub, vagy rosszabb szolgáltatást nyújtanak?
Szerintem nem, vagy legalább is ezt nem tudom megítélni, mert nem vagyok tag.

NYJetsTD 2011.11.16. 09:14:49

Dömsödi először az a2 hasábjain kezdett harcot az autóklub vezetése ellen. Teljes joggal. Rengeteg kérdés felmerült az utóbbi évek működésével kapcsolatban. Feltett 20 kérdést, amire nem kapott választ.
A három legfontosabb:
- Milyen forrásból épül az új székház? (mert ugye azt senki sem gondolja komolyan, hogy a tagdíjakból, szolgáltatásokból marad annyi, a fizetések, működési költségek, szervizek fenntartása, újság kiadás után)
-Milyen megoszlásban és hány tagja van a magyar Autóklubnak?
- Az Autóklub bevételeinek megoszlása (tagdíj, egyéb szolgáltatás)?

Válasz nincs. Tolvaj mentalitás.

@JuveKrisz: pontosan az ilyen emberek mentalitása miatt tartunk ott ahol. Ha végre felfognád: ez NEM egy magán cég. Ennyi.

maroz 2011.11.16. 09:14:56

@JuveKrisz: Csak utálom a jobbágyokat, de te ezzel ne foglalkozz, eriggyél békivel, elmondtad amit el akartál mondani, de most már legyen elég.

maroz 2011.11.16. 09:19:20

@aha, persze: De ahhoz, hogy ezt a döntést meghozd kellenek információk. Kellenek az olyan emberek, akik nem tudnak elmenni disznóságok mellett, veszik a fáradságot és megírják, amit össze bírtak rakni.

Aztán ezzel okos ember gazdálkodik. Utánanéz dolgoknak, átgondol stratégiákat (például azt, hogy jé, tényleg, minek nekem _ez_ az Autóklub?), esetleg megköszöni, hogy megírtuk, ennyi.

Néhány jobbágy meg veri itt a nyálát, követeli a jogot a röghöz kötéshez, de hát ezt is megszoktuk, ez van, ezzel kell együtt élni.

JuveKrisz 2011.11.16. 09:19:43

Sajnos ebben az ország mindenki csak sírni tud, meg azzal foglalkozni, hogy ki kinek a pénzén, mikor, hová, kivel ment nyaralni.
Másról sem szólnak a dolgok.

A sok siránkozás meg egymás szapulása nem segít. Tenni kell ellene. Ha nem tetszik jelentsd fel.
Én ezt megtettem már a vodafone-nal két alkalommal is. Az egyik esetben emiatt kaptam negyven milliós bírságot. Tudom számukra ez aprópénz. A másik ügy most van folyamatban, mert sikerült bebizonyítani, hogy ők szegték meg a szerződést azzal, hogy nem működik 4 hónapja a mobil internet ott, ahol lakom. előtte működött.

Így működik. Ha nem tetszik valami nem sírni kell, tenni ellene.
El kell menni a rendőrségre, feljelentést kell tenni hűtlen kezelés, vagy sikkasztás alapos gyanújában. Aztán majd megvizsgálják.
Bár erős a gyanú, hogy ha valaki odaállít egy rendőrségre, hogy a Kovács urat az autóklubtól fel akarja jelenteni hűtlen kezelésért, akkor kiröhögik.
A Dömsödi úr is lejárató kampányba kezdett ahelyett, hogy a számlával a rendőrségre ment volna. Ja hogy ott megkérdezték volna, hogy ugyanmár kedves Dömsödi úr, hogyan került magához ez a számla? Ennyi.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.16. 09:25:00

@JuveKrisz: Milyen üzleti titok? Miről beszélsz? Tudod te, mi az az üzleti titok?

Mitől üzleti titok, hogy hol járt Kovács és Hegedűs és b. nejeik 2003 őszén? Mitől üzleti titok, hogy miből épült a székház? Kinek és milyen jogszerű érdeke sérülne ennek az információnak a nyilvánosságra hozatalától?

Az üzleti titok nem attól az, hogy a korrupt megrendelő kiköti a szerződésben, hogy a vételár üzleti titok, hogy aztán erre hivatkozva megtagadhassa a választ az erre vonatkozó kérdésekre. Az üzleti titokhoz jogszerű érdeknek kell fűződnie, az pedig itt láthatóan nincs.

JuveKrisz 2011.11.16. 09:25:35

@NYJetsTD: Dömsödi azért kezdett az A2 hasábjain harcot, mert az autóklub újságját ő akarta készíteni, illetve rengeteg olyan marketinges ötlete lett volna, amit az autóklub nem fogadott el. Állítólag a Kovács úr elküldte finoman szólva, hogy mit akar ő itt. Ő ne adjon tanácsokat.
Ebből a szempontból érthető hogy begurult. De miért az autóklubon tölti ki haragját? Miért nem ült le és beszélte meg a főtitkárral?

Arra, hogy a székház miből épült azért nem kapott választ, mert azt is üzleti titoknak minősítették. Egyébként meg egyértelmű hogy hitelből.
Ja hogy miből tud az állítólagos válság közepén hitelt törleszteni az autóklub? Hát egyrészt a régi központ bérbeadásából befolyó összegből, másrészt a székház megújuló energiaforrással üzemel, így a megspórolt költségekből szintén jut a hiteltörlesztésre.
No meg az ügyfelek pénzéből. Amit teljesen jogosan felhasználhat erre, hiszen egy vállalkozás a befolyó bevételét fordíthatja beruházásra. Ezt nem tilos, nem is bűncselekmény. Ha valakinek ez is fáj, akkor azzal nincs mit tenni.
A bankok, a biztosítók, az állami cégek, a közmű szolgáltatók is székházat építenek az ügyfelek pénzéből ahelyett, hogy a szolgáltatás minőségén javítanának.
Ha bárki más megteheti, akkor a MAK miért ne.

JuveKrisz 2011.11.16. 09:29:06

@Kettes:
Látom neked is gondjaid vannak a joggal.
Azért üzleti titok mert annak minősítette a MAK. Pontosan azért, hogy a Dömsödi ne tudja meg. Persze ez csak álszenteskedés. A mögöttes indok teljesen más.

Az hogy mi lesz üzleti titok azt a cég dönti el és kész. Nézz utána a jogszabályban, hogy bármit lehet üzleti titoknak minősíteni, pontosan ugyan úgy, mint ahogy bármit lehet 40-60-100 évre titkosítani.
Az üzleti titok nem attól üzleti titok amit iskolában tanítanak.
Üzleti titok bármi lehet, ha úgy gondolja a cégvezetés, hogy az nem tartozik senkire, ahhoz senkinek semmi köze.

Elstron 2011.11.16. 09:29:42

Ez a gittegylet (Magyar Autóklub) egy egyesület, nem? Szóval nem kap állami támogatást, ugye? Akkor konkrétan a tagokon kívül kit érdekel, hogy a vezetőség mire költi a pénzét? Én nem vagyok az, szóval nem is érdekel. Ha meg a tagok olyan suttyók, hogy ezt hagyják, akkor lelkük rajta, erre kár karaktert pazarolni.

JuveKrisz 2011.11.16. 09:32:11

@Elstron: Én is erről beszélek, de alacsony értelmi szinttel néhány ember ezt itt nem tudja felfogni.

JuveKrisz 2011.11.16. 09:33:39

Sőt én igazán azt sem értem, hogy a tagok miért hőbörögnek.
Fizetik a tagdíjat? Fizetik!
Megkapják a szolgáltatást? Megkapják!
Változatlan minőségben? Igen!
Akkor mi a probléma?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.16. 09:39:03

@JuveKrisz: Sokkal hitelesebb lenne a részedről ez a jobbágyi hitvallás, ha előtte nem te magad árultad volna el, hogy közvetve a haszonélvezője vagy annak, ha az emberek nem firtatják a MAK ügyeit.

Visszatérve az üzleti titokra: bizony, a bíróság felülbírálhatja, hogy mi üzleti titok és mi nem. Egy társadalmi szervezetnek praktikusan nem lehetnek üzleti titkai.

maroz 2011.11.16. 09:40:14

@Elstron: Ez a nyilvánosság, ha nem tűnt volna fel. Az Autóklub gittegylet volta nem attól állapítódik meg, hogy te megérzed a reggeli vizeleteden, hanem attól, ha akiknek ez feltűnik azok megosztják a nyilvánossággal.

Például éttermet is választhatsz kedvedre, ki a faszt érdekel, ha gépzsírt nyomnak le a torkodon, hiszen te választottál, te döntöttél, te dógod, oszt mégis mit látsz? Hogy éttermek (ugye az az Autóklubbal ellentétben többnyire egy piaci vállalkozás!) viselt dolgait blogok, újságok, speciális étteremkalauzok százai vesézgetik, és ennek bizony milliók örülnek. Aránylag ritka az olyan jobbágyok száma, akik egyenesen követelik, hogy nekik aztán senki meg ne írja a Koshere vendéglőről azt, hogy ergyafos, mert ő azt saját maga szeretné a saját kárán megtapasztalni!

Mondok neked egy varázsszót: fogyasztóvédelem.

remiz (törölt) 2011.11.16. 09:42:16

@maroz:
alapvetően egyetértek ezzel a feltárással.
de szerinted nem birkák a tagok, h ezt megengedték??
befizették a pénzt és nem kértek átlátható működést.
2003-as "nyaralásról beszélünk"!!
azóta az uszkve elmúltnyócévben miért nem nyomoztak???

valami ilyesmit nyomat a "Kovács elvtárs".
és én őt is meg tudom érteni.
ő, ahogy értem azt mondja, h normális, a dolguknak utánajáró emberek közt ez a helyzet nem tudna létrejönni.
ha neked jön egy csekk, befizeted azonmód??

az is egy kurva szép dolog, h el kell számolni a tagok felé.
csakhogy, amint fent leírtam, azt fogja mondani, h valami iszonyat fontos talija volt Ausztráliában, amiről nem árulhat el többet.
nem ismerte be, h nyaralt!

szóval a kérdées: kik a hibásak a helyzetért(és milyen százalékban)?
1. jogszabályok, h lehet így működni?
2. birka tagok?
3. a korrupt vezetés?

JuveKrisz 2011.11.16. 09:48:21

@Kettes:
Ugyanmár! Miért lennék én bármilyen módon is haszonélvezője annak, ha nem firtatják a MAK ügyeit?
A családtagom olyan pozícióban dolgozik ott, hogy semmi köze ehhez az ügyhöz. Semmiféle befolyása, vagy következménye nincs és nem is lehet rá nézve ha bármi is kiderülne erről a történetről.
Másrészről a dolgozóknak is megvan a véleménye a vezetésről, vannak személyek akiket nem kedvelnek a vezetőségből.
De ilyen előfordul minden munkahelyen.
Attól, hogy a főtitkárról kiderülnek dolgok, a családtagomnak semmi köze.
Úgyhogy részemről le is csukhatnák a főtitkárt, vagy akár ki is derülhet, hogy mégis konferencián voltak, de felőlem akár nyaralhattak is.
Én pont azért szólok hozzá, mert olyan információkat is tudok, amelyeket azok akiknek még családtagon keresztül sincs közük a MAK-hoz nem tudnak.
De látom te is a kákán keresel csomót. Ahelyett, hogy érveket, és logikus magyarázatokat adnál.
Én leírtam a véleményemet, elmondtam amit tudok. Te meg az értelmi fogyatékos társad látszik, hogy azért vagytok, hogy a hangulatot emeljétek.

Elstron 2011.11.16. 09:48:50

@maroz: Hogy kapcsolódik a fogyasztóvédelem témájához az, hogy a vezetőség miből / hova megy nyaralni? Egy étterem esetében is nekiállsz érdeklődni, hogy a tulajdonos - teszem azt - nyaralás helyett miért nem újította fel a klotyót? Esetünkben még ez sem áll (minőségi kifogás), hiszen a MAK esetében a tagdíjért cserébe szolgáltatást vársz el! Azért fizetsz, nem azért, mert olyan rendes gyerekek ezek. A szolgáltatást megkapod? Meg! Akkor hogy jön ide a fogyasztóvédelem?

maroz 2011.11.16. 09:50:09

@remiz: Nem annyira a birkaságot hangsúlyoznám, mint inkább az információhiányt. Gondolj bele, mivel találja szembe magát egy tag? Azzal a propagandával, amit az Autóklub nyomat és nem igazán van semmi egyéb olyan információs forrása, amiből azt ellenőrizni tudná.

És ugye amikor a nyilvánosság elkezdi tenni a dolgát, elkezdi megírni azt, hogy itten kérem nem minden prospektus-szerű, akkor jönnek azok a jobbágyok, akik amúgy telesírják a netet olyankor, amikor a teszkókban 199 forintért általuk vásárolt párizsi büdös, szóval jönnek, és forgatják a szemüket, hogy de hát miért kell erről írni?

Azért, hogy a birka legyen tájékozottabb. Ez lenne a blog egyik funkciója, akkor meg? :))))

maroz 2011.11.16. 09:58:03

@Elstron: Itt a portéka egy ígéret. Ilyen egyesületeknél többnyire az emberek azért lesznek tagok és azért tartják fenn a tagságot, mert bizalommal vannak az egyesület irányába. Bíznak abban, hogy HA problémájuk lesz, akkor az egyesület segíteni fogja őket.

Fel se próbáld fogni azt, hogy ez nem egy szolgáltató. Nem Kovács Balambér, vagy mi a faszomnak hívják családi vállalkozása, nem az ő tőkéje áll benne, és nem is azt kockáztatja. Ez egy egyesület, és mint olyan bizalmat árul.

A bizalom pedig egy olyan portéka, ami a párizsihoz hasonlóan meg bír penészedni. A Magyar Autóklub pedig eléggé valószínűsíthető módon penészes portékát árul. Kezdve azzal, hogy a klubtagságiért cserébe negatív kedvezményeket alkalmaz, tehát ami a piacon 100, azt te a klubtól kedvezménnyel megveheted 105-ért.

Te amúgy most mit is ambicionálsz? Nem igazán értem. Nem kéne megírni, ha az ember romlott párizsiba botlik, mert majd csak lesz hülye, aki megveszi? :)

remiz (törölt) 2011.11.16. 10:00:02

@maroz:
ok.

szerintem mondjuk azért eggyel drámaibb ugyanez az MVM-nél (aminek a működéséről nekem fingom sincs és nem is tudom, hogy lehetne utánanézni), mert kicsit több tagja van az államnak és onnan nem lehet kilépni.
(de ezt már egyszer fenn elmondtam)

a tényfeltáró újságírás fontos dolog lenne.
főleg, ha dübörögne.
pl be lehetne vezetni olyan törvényt, h aki tényfeltár állami cégnél korrupciót, az megkapja a megmentett pénz bizonyos százalékát.
(bár pont ezen a blogon volt kurva nagy felháborodás, h az Apehesek miért kapnak százalékot....)

JuveKrisz 2011.11.16. 10:02:04

@maroz:
Tájékozottab?
Leírtam pár információt ami olyan forrásból származik, ami megbízható.
Te meg jobban hiszel a médiának, meg a Dömsödinek?
Csak sajnálni tudlak.

A Dömsödinek is tájékozódni kellett volna. A beszámoló adatok nyilvánosak. Fizesse ki az ügyintézési díjat és kérje ki az adatokat.
Feltételezem, hogy már a 2010-es év beszámolójában biztosan látható a hitel amit az új székházra fordítottak. Pontosan amiatt mondta a MAK azt, hogy üzleti titok. Ha a Dömsödinek büdös a munka, és nem néz utána, hanem szándékosan hangulatot kelt, akkor lelke rajta.
A letétbe helyezett beszámoló adatokból még sok más kérdésére is választ kaphatna, csak hát nem veszi a fáradtságot, inkább lejáratja az egész autóklubot.
És te beszélt a tájékozottságról?
Vicc, komolyan.

Ha meg annyira tájékozottak akartok lenni, akkor menjetek ki a székház elé tüntetni. Kérjétek számon a vezetőket, hogy legyen átláthatóbb.
Megint az tudom mondani, hogy nem sírni kell, tenni ellene.
Vagy kérjétek ki ti az adatokat.

antonov 2011.11.16. 10:03:16

@JuveKrisz: Dömsödi nem lopta el az Autóklub pénzét Kovács et. viszont megtette, ez elég nyilvánvaló. Te mégis Kovács et.-at véded és Dömsödit támadod nagy hévvel. Elgurult a gyógyszered? Vagy te magad vagy Kovács elvtárs? Dömsödi újságíró, tehát joga van a saját eszközeivel harcolni a Kovács elvtárs féle lenyúlós mentalitás ellen.

Elstron 2011.11.16. 10:07:25

@maroz: A cikk nem romlott párizsiról szól, és nem is a negatív kedvezményekről. Arról már írt a Totalcar. Te a nyaralási mizériáról írtál, amihez persze jogod van, csak épp nem értem a felháborodást, főleg, ha még tag sem vagy.

Ha mégis, akkor 2 lehetőség van:

1. Ki lehet lépni.
2. Össze lehet hívni taggyűlést, és leváltani a vezetőséget, ha a többség elégedetlen velük. Ha nem, akkor vagy megszoksz, vagy az 1-es opció lép életbe.

Írni pedig lehet róla, tájékoztatni, felháborodni, de akkor fogadd el, ha a hozzám hasonlók meg a képedve vágják, hogy bocs haver, de ehhez semmi közöd! :)

A primitív, kioktató, félművelt stílusodtól pedig rosszul vagyok, úgyhogy inkább ne beszélgessünk! :)

JuveKrisz 2011.11.16. 10:09:16

@maroz:
"A Magyar Autóklub pedig eléggé valószínűsíthető módon penészes portékát árul. Kezdve azzal, hogy a klubtagságiért cserébe negatív kedvezményeket alkalmaz, tehát ami a piacon 100, azt te a klubtól kedvezménnyel megveheted 105-ért. "

Akkor nem kell klubtagnak lenni.
Egyébként meg azt is fel kellene fogni, hogy lehet azt a 105-ért kapható dolgot odaviszi neked, és nem neked kell elmenni az osanteszkókora vagy obipraktikerbauhaus érte. Amúgy meg arra nem gondoltál, hogy lehet márkásabb, vagy jobb az a termék amit 105-ért ad az autóklub.
Ezt most csak úgy kérdezem, mert fogalmam nincs milyen termékről beszélsz.
Lehet egy akkumulátort a segélyestől a helyszínen drágábban veszed meg a kedvezménnyel, mint a haver autószerelőtől, de nem neked kell elmenned érte, meg ha ott kell a helyszínen akkor van. Nem kell odavitetni. Ez pedig nem ingyen van, hogy a két szép szemedér odaviszi.
És igenis az autóklub szolgáltat. Te azért fizetsz. Ez egy szolgáltatást.
Ha nem tetszik, mert drágább, vagy elköltik a vezetők a pénzedet, akkor nem kell igénybe venni a szolgáltatást, és nem kell fizetni a díjat.
Ennyit.
Ezt olyan nehéz megérteni?

JuveKrisz 2011.11.16. 10:15:31

@antonov:
Érdekes amit írsz.
Az bizonyítható, hogy a Dömsödi lejáratja az autóklubot.
Valóban azt ír amit akar, de bizonyítsa be, támassza alá.

Bebizonyította már valaki, hogy az autóklub elöljárói valóban nyaraltak-e az említett időpontban?
NEM!
Cáfolta már valaki hitelt érdemlően?
NEM!
Akkor addig amíg ez így van, megillet mindenkit az ártatlanság vélelme.

Azt állítod a Kovács úr ellopta az autóklub pénzét. Tudod bizonyítani?
Tudja bizonyítani a Dömsödi?
Álljon elő a bizonyítékkal. Egy számla még nem az. Az egy számla.
Ha ellopta a pénzt a főtitkár, akkor a Dömsödi vagy bárki más miért nem tett feljelentést?
Miért csak 8 év elteltével derül ez ki?

A Dömsödi attól hogy újságíró, kutya kötelessége ennek tükrében írni és cikkezni. De ő meg feltehetően ezzel visszaélt. És erre vannak bizonyítékot.

Én nem védem a Kovács urat mert életemben nem láttam, azt sem tudom hogy néz ki. Csak már hallottam róla, hogy létező ember.
A Dömsödit meg azért támadom, mert már más dologban is bebizonyította, hogy ha nem kerül oda a húsosfazékhoz, akkor lejáratja azt akitől alamizsnát akart.
Ennyi

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.11.16. 10:42:35

Egyébként rossz a megközelítés. Azért utaztak ki az adott időpontban és vissza, mert így volt olcsó a repjegy. Amúgy még eltapsoltak volna 1.5 millát. A viccet félretéve, ez egy egyesület. Vagyis, ha valaki, akkor a fizető tagok azok akik a válaszokat kérhetik. Nem ismerem az egyesület alapszabályát, de egy képzett ügyvéd gondolom egy nap alatt átrágja magát és képes kifejteni, hogy milyen jogi lépésekkel lehet bármilyen módon a vezetőség arra, hogy kiadja a kért információkat. Lehetne most azzal is jönni, hogy az éves közgyűlésen (ilyet kötelező tartani) indítványozzák a tagok a vezetőség visszahívását. Ez egy optimális világban működhetne, de feltételezem azért a vezetők körülbástyázták magukat annyira (paragrafusokkal és plebejusokkal), hogy így ne lehessen célt érni. Egyébként pedig, amíg a tagokat nem dühíti az ilyen gazdálkodás, addig a kivülállóknak nemigen van beleszólási joguk (feltételezve, hogy bűncselekményt nem követnek el).

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.11.16. 10:43:54

Egyébként az is megérne egy misét, hogy Dömsödi miért is hallgatta el a felajánlott szolgáltatásait.

Mr. Waszabi 2011.11.16. 10:49:52

Köszi, ez szép volt. A videón egyértelműen terelt Dr. Kovács a kérdéssel kapcsolatban, amire egyszerű választ adhatott volna. Ehelyett az jött ki válaszából, hogy maga a kérdés nem jogos, mert azt Dömsödi tette fel elsőként, így nyilvánvaló, hogy bárki más kérdezi meg másodjára, harmadjára, esetleg ezredszerre, nos, az mind rosszindulatú lejáratú céllal teszi.
Az ártatlanság vélelme valóban megilleti, viszont bíróság előtt kénytelen lesz egyenesen válaszolni a kérdésekre, ott nem értelmezgetheti a kérdező motivációit. Gondolom, lesznek tagok, akik esetleg feljelentik, ha nem kapnak kielégítő válaszokat kérdéseikre a közgyűlésen.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.16. 11:06:58

@chipanddale74: Ez két különböző dolog. Az egyik az, hogy Kovács főtitkárnak kell-e válaszolnia egy blogger vagy egy újságíró kérdéseire. Nem kell válaszolnia, ha nem akar. A másik, hogy azok feltehetnek-e kérdéseket. Ó, de még mennyire feltehetnek.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.16. 11:15:55

@Kettes: Nem érted te ezt, de nagyon.
Nem kérdezhetsz! Hiába van a fejlécünkön a mottó :,,gondolni azt szabad,,
Először is. Korábban ott volt az is, hogy ,,még,,
Másodszor. Na ennek van vége Juvekrisz és Elstron elvtársak szerint. Oda fognak szólni a megfelelő helyre és már viszik is a billenytűzeted. Dömsödi meg kap egy NAV vizsgálatot. Hogy tetszik? :-)

szempontpuska 2011.11.16. 11:23:50

@Kettes: @zsazsu4: Azt hiszem eljött a pillanat, hogy a blog történetében először egy Vincentet moderáljunk. A fejlécben - kartácsnő - ugyanis az van, hogy gondolni azt szabad.

Kettes pedig a blog hatáskörét átlépve kérdezett is.... amire nem volt engedélye

Commandante Jayasuriya 2011.11.16. 11:41:19

@JuveKrisz:

Látom nem érted teljesen a helyzetet!
Arra meg nem is merek gondolni, hogy szándékosan félremagyarázod mondandóm lényegét.
Sok helyen sántító okfejtésed miatt kénytelen vagyok elmondani, hogy az MAK szolgáltatásainak semmi köze nincs az általad említett példákhoz, már csak azért sem, mert a legtöbb szolgáltatást felfüggesztheted bizonyos havidíj ellenében, így a telefont, internetet, és a kábeltévét is. Hozzáteszem, hogy az autóklub is egy szolgáltató, bár a nevében a klub szócska szerepel. Gyakorlatilag az 1 évre előre kifizetett tagsági díjat felfoghatjuk egy 12 hónapós hűségnyilatkozatnak.

Az előzőben azt írtam, hogy most van az eddigi tagságom fordulója, ami igaz hogy 1 évre szól, de 365 napra, így nem kötődik az év naptári fordulójához, tehát akár december 8.-án is lehet az ominózus évforduló napja.
Vajon miért ne kérhetném azt, hogy a lejárat után, néhány hónapra függesszék fel a tagságomat, amit majd hazajőve ismét visszavehetek? Szerinted egy normális szervezetnél nem ez lenne a megfelelő eljárás? Milyen logika alapján kell egy régi klubtaggal megfizettetni az új belépőkre érvényes regisztrációs díjat csak azért, mert egy váratlan, vagy nem a papírforma szerint alakuló élethelyzet miatt értelmetlen fizetnie a teljes tagdíjat?
Tetszel érteni a lényeget...?

Ami pedig a személyeskedő részét illeti hozzászólásodnak, az csak a IQ-d szerénységét, ámbár ékesen bizonyítja!
Honnan tudod, hogy mért utazom külföldre? Közöd...!? Szerintem semmi!
De milyen alapon gondolod, hogy akár 2500 forintot is ki kellene azért fizetnem bármiét, mert utazni merészelek valahová.
Nem tartozik rád, hogy mit tudok megfizetni, mit nem!
De azért elmondom neked, hogy némi világosságot gyújtsak a fejedben, utazni munkavégzés, tanulás, karitatív és még sok más okból szoktak az emberek. Ma már ez természetes, és alapvető joga minden európai polgárnak.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.hu/ 2011.11.16. 13:01:59

Nem lettem volna a helyükben, amikor rájöttek, hogy a párizsi járat eltévedt és Ausztráliában szálltak kényszerle! Hetekig fejjel lefelé voltak kénytelenek élni!!!

VERS A FÖLD GÖMBÖLYŰSÉGÉRŐL

Amikor a Földön állok,
Talpam alatt ausztrállok!

Szerintem legközelebb majd autóval indulnak Párizsba. :)

lobster thermidor 2011.11.16. 13:44:05

@Frady Endre:

Egyszer lementek a sarki trafikba gyufáért, és egy év múlva Svédországból írtak egy lapot...

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.hu/ 2011.11.16. 13:55:15

@lobster thermidor: Ezek szerint ez egy északi sarki trafik volt... Az tök jó, ott nem kell nyáron izzadni! Hálából kapsz egy svédtornás verset:

Svédtorna

Bukfencezik Bo a bálna,
Semmi pénzért meg nem állna!
Hjälp! Hjälp! – kiáltozik svédül
Lars a plankton. Kicsit szédül.

Bo döccen egy sziklafalnak
(Sziklafalak korán halnak)
S véres már a bálna orrvég.
Hjelp! Hjelp! – bőgi Bo. Ő norvég.

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2011/02/svedtorna.html
:)

lobster thermidor 2011.11.16. 14:21:41

@Frady Endre:

Köszönöm!

Belenéztem egy-két versikébe, érdemes volt.:)
időnként növelni fogom a kattintásszámot.
Eltettem a címet gyorsan,
visszanézek talán már holnap. :)

Tardigrada. 2011.11.16. 14:33:17

@JuveKrisz: tévedsz, a telefon előfizetést felfüggesztheted.

Commandante Jayasuriya 2011.11.16. 14:56:42

@Tardigrada.:

Meg az internetet, meg a SAT- tévét is, meg a telefont is, meg a mobil előfizetést, meg mindent.
Tudom, mert miután én vagyok az érintett, minden ilyen kérdésnek alaposan utána jártam.
@JuveKrisz: barátunk meglehetősen tájékozatlan, és ami azt illeti sajnos még szemtelen is. Ez azért kellemetlen, mert biztos vagyok abban, hogy meg sem értette miről beszélek.