Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Tisztelt Hegedűs Zsuzsa!

2011.11.10. 16:22 | maroz | 102 komment

Címkék: tudomány társadalom hegedűs zsuzsa levelező tagozat

Régi rajongójaként fordulok most önhöz, de ezúttal nem a saját nevemben írok, hanem részben azon fiatalok nevében, akiket ön oly kedvesen megszólított, részben helyettük. Szokás szerint ideidézem a provokációt, induljunk el a kályhától:

Hegedűs Zsuzsának erről más volt a véleménye. Szerinte a fiatalok "ne nyavalyogjanak, hanem próbáljanak meg tenni valamit". […]
Hegedűs feltette a kérdést, hogy miért nincs az országban még háromszáz olyan ötlet, mint a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány. Ezek jelenthetnék ugyanis szerinte a kiutat a szegénységből, "ráérő szociológus hallgatók kitalálhatnának ilyeneket".

Nos, legelőször is jelezni szeretném, hogy a környezetemben elég szép számmal fordulnak elő olyan fiatalok, akik nem nyavalyognak, hanem feszíti őket a vágy, hogy tehessenek valamit. Vannak köztük ilyen és olyan hallgatók, szociológus is, de ha rájuk kéne aggatnom valamiféle jelzőt, akkor nem biztos, hogy a „ráérő” lenne a legmegfelelőbb. Mondok egy viccet: tudja ön, hogy miért várják annyira az építészhallgatók a mikulást? Azért, mert onnan már csak egyet kell aludni karácsonyig. Olyant már láttam, hogy valaki elalszik miközben beszélnek hozzá, de az én gyerekem volt már annyira fáradt és kialvatlan, hogy bealudt, miközben ő beszélt hozzám. Mit mondjak, nagyon meg tudja kedvelni azokat, akik „ráérő” hallgatókról hadoválnak a kormányzati Audiból, ölükben a kedvenc pudlikutyájukkal. De legyen, lépjünk túl ezen a cinikus általánosításon, mert azzal, amit ön mond, én igencsak egyet tudok érteni, magam is azon vagyok, hogy ne nyavalyogjanak, hanem találjanak ki ilyeneket, de leginkább olyanokat.

Tisztelt Hegedűs Zsuzsa, ebben őket erősen akadályozza néhány dolog. Kezdeném is rögtön a legelsővel: önnel, tisztelt Hegedűs Zsuzsa. Ön ebben az egyenletben ugyanis, bármennyire is szeretné, de nem a megoldás része, hanem a problémáé.

Tisztelt Hegedűs Zsuzsa! Annak, hogy a fiatalok, de különösen és kiemelten azok a fiatalok, akik történetesen hallgatók és akik a szakterületük miatt az ön által vázolt problémahalmazhoz akár még szakmailag is hozzá tudnának szólni (például egy építészhallgató, aki mondjuk elkezdett szemezni a településszociológiával, vagy  mondjuk konkrétan egy szociológus, de én nem lennék ennyire megszorító, bárki, aki érez némi affinitást a társadalomtudományok iránt), azok ezt leginkább azért nem teszik meg, mert ön, önök (ránőtt ez a hatalom önre, mint a béka seggére a rendőr abban a régi viccben) egy olyan mintát mutatnak fel, egy olyan pályát fektettek le, ami — finoman szólva is — nem pont erre ösztönzi őket. Mit látnak napjainkban ezek a fiatalok? Például önt, tisztelt Hegedűs Zsuzsa, akit annak látnak, ami: egy kiöregedett, hisztis dívának, aki belekozmált a saját, hatalomtól puszira kapott  fontosságának a tudatába.

Azt látják, hogy ebben az országban abból lesz valaki, aki sikeresen tudta megcirógatni Orbán Viktor erogén zónáját. Önt látják, amint éppen stimulálja azokat a bizonyos idegvégződéseket, és önt látják akkor is, amikor a pettingpartnere eljutva a kielégüléshez (meglett a hatalom) önt is a csúcsra röpíti. Önt látják a szolgálati Audiban, azt látják, hogy ön személyesen is tízmilliókat vághat zsebre a khmmm... szóval a szolgálataiért, és ugyancsak azt látják, hogy ön az, aki a hatalommal a háta mögött százmilliókat baszhat el kényére-kedvére. Azt is látják, hogy az ön bandájában mi a pálya egy fiatalnak: ha csókos, ha a mi kutyánk kölke, akkor friss diplomával a zsebében olyan pozíciókba kerül, amilyenekről egy átlagos frissdiplomás még csak álmodni sem merhet. És igen, nem hülyék ám ezek a gyerekek, mert azt is látják, hogy miközben a pártállami elit kölkei előtt még a széket is lesöprik, addig a kevésbé szerencsés csillagzat alatt születettekről lassan jogszabályban rögzítve is lemond az önök állama. Illetve — mit beszélek, dehogy mond le, miért is mondana, kell nekik a sok cseléd és ingyenmunkás, már ugye, ha sikerül őket rászorítani, hogy tisztességgel megsüvegeljék önöket a mindennapi betevő darab kenyérhéjért, amit nagy kegyesen eléjük vetni méltóztatnak.    

Valamint azt is látják, hogy ha ők, "ráérő" hallgatók szeretnének bármibe is fogni, legyen szó akár a legalapabb dologról is, a visszajelzés szinte mindig az, hogy: nincs rá pénz! Tisztelt Hegedűs Zsuzsa, van önnek fogalma arról, hogy mennyire lelombozó tud az lenni, amikor már egy szaros párezer forintos tételért is hetekig kell küzdeni, ha pár hallgató mégiscsak mer olyan bolond lenni, hogy eldönti, ő biza belefogna valamibe? Nem érzi ön át, hogy mennyire cinikus, mennyire mélységesen aljas arról beszélni, hogy igazán kitalálhatnának már valamit ezek a lusta hallgatók úgy, hogy ön százmilliókat és ép ésszel felfoghatatlan hatalmi hátszelet kap pusztán csak azért, mert képletesen szólva néhányszor örömet szerzett Orbán Viktornak, miközben más még az írólapot is hozza otthonról, mert nem fussa rá?

Nekem amúgy szimpatikus lenne az, amit ön szorgalmaz. Már eleve az lett volna a sokkal rokonszenvesebb módja a dolgok intézésének, ha az a rengeteg pénz, amit ön kényúrnői kedvére megkapott, inkább egy hazai egyetemhez vagy kutatóműhelyhez kerül. Megnyugtatott volna, hiszen ott azért mégiscsak van valami minimális elvárás a tudományosság iránt is, ott nem nagyon elégednének meg egy ilyen kijelentéssel:

A programban több mint 15 ezer család kapott vetőmagot és állatokat, naposcsibét, kacsát, malacot. Korábban számos olyan beszámoló jelent meg a sajtóban, ami arról szólt, hogy a családok egy része eladta az állatokat, vagy szakértelem híján nem tudta ellátni őket és megdöglöttek. Hegedűs szerint azonban az érintett családok kilencven százaléka talpra állt.

Egy picit is érdeklődőbb hallgató ugyanis egyből visszakérdezne, hogy szép ez a 90%, de ő azért mégiscsak átfutná magát a felmérést is, ha másért nem, hát azért, hogy módszertanilag kupálódjék egy csöppet. Ha én öntől kérdezem meg ezt, tehát ha önhöz, mint egykor volt szociológus szakemberhez, tudóshoz, a tudományos módszerek iránt elvileg elkötelezett emberhez fordulok, akkor mire számíthatok? Megkaphatom öntől a programjában tudományos igénnyel létrehozott dokumentumokat? Kezdjük rögtön azzal az elemzéssel, amelyikből ez a 90%-os talpraállás kiderült. Ajánlok önnek egy fogadást: ha ön fel tudja mutatni ezt a kutatási anyagot, akkor én fényes nappal, dobszó mellett az Oktogon kellős közepén fél óráig üvöltöm, hogy éljen Orbán Viktor!

Tisztelt Hegedűs Zsuzsa! Fiatalokkal, "ráérő" hallgatókkal beszélgetve arra a konklúzióra jutottunk, hogy végső soron ezt, amit ön csinál, talán lehetne jól is csinálni. Arra jutottunk, hogy ha ezt nem egy kiöregedett, a totális elhülyülés útján vágtató, saját magába beleszerelmesedett prímabalerina csinálná, hanem egy tudományos műhely, akkor talán még értelme is lehetne. Persze legelőbb azzal kellett volna kezdeni, hogy megfogalmaznak egy hipotézisszerűséget, megpróbálják vázolni azt, hogy milyen ok-okozati lánc építhető fel — ha ezt-és-ezt csinálják, akkor annak ez-és-ez lesz a következménye, ugyi — és ezt a hipotézist a vonatkozó tudományágak tudásanyagára építik, lehetőleg kellően koherensen és részleteiben is kimunkálva. Ha eljutnak oda, hogy van már egy hipotézis, ami legalábbis köszönő viszonyban áll a vonatkozó legalapvetőbb tudományos elméletekkel, akkor indulhat a munka, persze rögtön az után, hogy az akció monitorozásának módszertanát a lehető legalaposabban kimunkálták. Tudja, arra gondolok, aminek a végén tényleg arcpirulás nélkül kijelenthető, hogy a beavatkozás hatására a célt 90%-ban sikerült elérni. Ha tényleg a tudományra bízták volna ezt, akkor ennyi pénzért cserébe legalább lettek volna némi adataink is: ha más nem, hát annyi, hogy mire lehet menni párszázmillió forint ilyenforma elköltésével. Alkalomadtán az is egy eredmény, ha bizonyos utakat kizárhatunk, mert megvizsgáltuk és járhatatlanoknak tűntek.

Tisztelt Hegedűs Zsuzsa, sajnos nem ez történt. Sajnos nem a hazai kutatókat, intézeteket, műhelyeket, ismert és kevésbé ismert kutatókat bízták meg ezzel a feladattal, hanem önt. De ha önnek tényleg szívügye az, hogy fiatalok, lehetőleg hallgatók, "ráérő" hallgatók, és lehetőleg a tudományok iránt elkötelezett fiatalok vegyék végre a kezükbe ezeket az ügyeket, akkor talán tehetne valamit azért, hogy ez elől a lényegesebb akadályok elháruljanak. Kezdhetné rögtön azzal, hogy elhúz a francba a hatalom közeléből, és én nem venném rossz néven azt sem, ha búcsúajándékként visszaadná azt a rengeteg pénzt, amit ön ettől a hatalomtól teljesen érdemtelenül és semmi haszon fejében megkapott.

Cserébe talán megígérik a fiatalok, hogy nem fogják majd önt perbe azokért a még hatalmasabb összegekért, amelyeket ön kényére-kedvére a köz pénzéből, a mi pénzünkből elpocsékolt. Bár, hogy őszinte legyek, nekem egyre kevesebb a kifogásom egy majdani — talán 2014-es, de én türelmes vagyok, legyen 2018 — nagyon szigorú lusztrációs és elszámoltató törvény ellen, aminek a megéréséhez kívánok önnek jó egészséget,

tisztelettel:
maroz

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr473368670

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Mikulás is felelős a kommunista diktatúra bűneiért a törvényjavaslat alapján 2011.12.06. 14:30:48

Az alaptörvény átmeneti rendelkezéseiről szóló törvényjavaslat, melyben kimondanák, hogy az MSZP a Magyar Szocialista Munkáspárt jogutódjaként felelős a korábbi állampárt minden bűnéért, záradékban kitér a Télapó és a Mikulás közti jogfolytonosság kérd...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drzyx 2011.11.10. 18:11:40

ez a vincent, ez meg durvulik, majd az Oszkó bácsi jól nem olvassa!

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.10. 18:29:14

Idézet ugyanonnan: ,, a felülről diktált fejlődési modellnek vége,, mondja ezt HZs, aki felülről diktált fejlődési modellre költött...mennyi milliót is?

És ez? ,,A pozitív példák között említette a közmunkaprogramot is, amitől szerinte itthon mindenki frászt kapott, amikor behozta az ötletet Franciaországból, pedig a közmunka segít abban, hogy a rászorulók megtanulják, hogyan segítsenek magukon, hogyan hozzák rendbe a környezetüket, termeljék meg a szükséges élelmiszert.,,

Ő hozta az ötletet (hurrá!) amiből még lószar se látszik azonkívül, hogy a közmunka minden, csak nem magunkon segítés.

kamerasmobil 2011.11.10. 18:47:22

Szep poszt.

Es Counter a sajat velemenyem nekem is az hogy huzzon el a halal retkes micsodajara... addig amig szepen mondjak neki es nem tesznek semmi drasztikusat az ugy erdekeben. Csak azt minek kiposztolni egy blogba? Nem tesz hozza sokat a meglevo helyzethez :)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.10. 18:59:24

Ez viszont nem elég metsző.
A szerző nekigyürkőzik, látja is jól a dolgokat, de elszöszmörgi, a mondanivaló elmacskásodik, nem csíp úgy, hogy fájjon, hogy az ember el akarja küldeni H. Zs.-t, vagy hogy örök időkre megjegyezze, hogy hol jelölte meg magának ezekkel az akcióival H. Zs. a területét.

Nem kell azt úgy kiposztolni, sajnálom, ha félreérthető voltam. De ebben a posztban nincs sodrás, nincs költészet.

keri5353 2011.11.10. 19:11:50

Megkapta a vén múmia!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.10. 19:22:38

barikad.hu/node/45690

ezt szó szerint lopták el a vincentről, szó szerint.

orulunkvincent.blog.hu/2009/12/09/a_fidesz_marxistaja_avagy_a_hegedus_zsuzsa_jelenseg

a Jobbik lapja úgy lop mint a szarka és pont tőlem.... Hegedűs Zsuzsát a kurucinfo szokta náci modorban támadni, és ilyenkor az ember nyilván meg akarja védeni.

nem, nem vén múmia. hatvanéves, és van valamilyen különös betegsége ami miatt elszíneződik a bőre. összeveszett a liberálisokkal, és Orbán betette az antiszemita szarjankóvá zülött Tellér Gyula mellé. HZS történetét nem írták meg, ő nem beszélt róla. pedig az lenne az érdekes, hogy valóban mi történt, ki mit csinált, mit mondott és hogyan. és erről HZS sem akar beszélni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.10. 19:27:55

@jotunder:

nahát, a kuruc lop, nahát, csurka lop, melyik erkölcshuszárságon illik jobban meglepődni?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.10. 19:30:40

@jotunder: A végeredmény viszont ismert, H. Zs. rikácsoló, begyepesedett előítéletekkel teli, buta és aljas szereplőjévé vált a magyar közéletnek. Tudunk valami mást is, ami releváns? Én sajnos nem. Volna kedvem megtudni, ha lenne ilyesmi? Volna. De ha nem lehet, volna kedvem találgatni? Kevés.

maroz 2011.11.10. 19:32:47

@jotunder: Engem hirtelen egyetlen dolog érdekel, de az nagyon. Ez a kilencven százalék. Ha azt megmutatja, hogy ez hogyan jött ki, akkor mindent visszavonok és megkövetem.

Még ez sem érdekelt volna ennyire, ha közben nem szól be ennyire cinikus és ennyire pökhendi módon azoknak, akiknek lehet némi fogalmuk arról, hogy hogyan is illik egy ilyen eredményt megkapni.

cserter 2011.11.10. 19:33:53

Sokáig csak értetlenkedve szemléltem H.ZS. kezdeményezéseit. Azt hittem, hogy valami elkerülte a figyelmem és csak én gondolom, hogy feltalálta a spanyolviaszt. Mert én már hat-nyolc évvel ezelőtt találkoztam a szociális földprogrammal, ami azóta kinőtte a gyermekbetegségeket is.( szintén vetőmag baromfi és kisállat..) Vártam, hogy valaki majd felszólal, hogy "Emberek! Mi ezt már gyakorlattal működtetjük! Csak ki kellene még jobban terjeszteni. Az adományosztásokra is vannak már bejáratott alapítványok és élelmiszerbank!
De nem! Néma csend... Kérdeztem a sikeres működtetőket, hogy miért nem szóltok? Szövetségetek is van! ...Mintha szájzárat kaptak volna. De azért - fogak között szűrve- kikottyant néhány szó. Először az, hogy csúsznak a pályázati elbírálások...nem akarjuk veszélyeztetni az újabb pályázatainkat...örülünk, ha egyáltalán folytatódik a program...

RoFä 2011.11.10. 19:39:33

Nem tudom, mi ezzel a baj. Most már a Fidesznek is vannak saját felfuvalkodott, elefántcsonttoronyban lakó, mindent jobban tudó megmondóemberei, társadalommérnökei. A valahavolt SzDSz-szel szembeni Ödipusz-komplexus kemény dolog ám :)))

RoFä 2011.11.10. 19:41:35

@maroz: Benne van az interjúban. A polgik visszajelzése alapján jött a kilencven százalék.
Én se nagyon mernék mást mondani a polgi helyében ha ott van az angolszetter, simán lehet hogy veszett.

maroz 2011.11.10. 19:44:32

@RoFä: Próbálj meg egy ilyen választ hallgatóként eladni a tanárodnak, mondjuk egy vizsgán. De legyél körültekintő, lehetőleg érd el, hogy földszinten vizsgáztassanak. ;)

RoFä 2011.11.10. 19:45:06

@Counter: Nem hiszem egyébként, hogy aljas. Inkább az lehet, amikor annyi fura inger éri az embert, hogy egy egész picit megőrül - de nem látványosan. Napoleon-komplexus, miniatűr személyi kultusz, ilyesmi.

Az ilyen persze ettől még lehet szánalmas jelenség és egyben sokrétűen kártékony is.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.10. 19:50:02

@maroz: HZS összevissza beszél kontroll nélkül. Kerényi Imre pepitában.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.10. 19:55:05

@jotunder: Ez lehet, hogy borzalmasan hangzik, de talán Kerényi tudatosabb.

RoFä 2011.11.10. 19:59:27

@maroz: Iron-o-meter temporary out of order? :))

RoFä 2011.11.10. 20:01:42

@Counter: Már úgy hogy van a bolond és van a bohóc, bár mindkettő kap gázsit?

kiskii 2011.11.10. 20:24:29

@jotunder 19:22:38:

Engem rémesen nem tud érdekelni egy sorozatgyilkos esetében, hogy milyen szomorú gyermekkora volt.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.10. 20:31:01

@kiskii: HZS nem sorozatgyilkos. Amit csinál az vitatható, vitatkozni is kell vele, a kevesek egyike akivel esetleg még lehet is vitatkozni.

kiskii 2011.11.10. 20:31:53

Ami szakmailag a legjobban zavart ebben az ügyben, az az, hogy a szegénység megszüntetését alapítványi programok által látja H.Zs. elérhetőnek.
És mondja ezt egy szociológus, aki igazán tudhatná az alaptételt, hogy a szegénység nem szüntethető meg. És ami megszüntethető belőle, az csakis központi hatalmi döntések és tettek által szüntethető meg.

A civil szférának ebben helye a kutatásban, mintaprogramok kifejlesztésében és a prompt nyomorenyhítésben van. De erről tervezek majd egy laza 8 részes posztsorozatot, amennyiben azt is nem cenzúrázzátok ki.

kiskii 2011.11.10. 20:34:50

@jotunder: hát a példa az példa. Persze megértem, hogy te csakis szó szerint tudsz venni egy mondatot, biztos tiltakoztál a Kétszer kettő néha öt című film ellen is.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.10. 20:40:25

@Counter: HZS egy elegáns francia kutatóintézetben volt tudományos munkatárs. Nem akarom és persze nem is tudom megítélni a tudományos tevékenységét. Amit most csinál az inkább tűnik bohóckodásnak.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.10. 20:43:34

@kiskii: értesz hozzá ? nem értesz hozzá. idegesít engem, ha valaki szakértőnek tünteti fel magát, és butaságokat ír ? igen. lehet, hogy jobban idegesít a kelleténél ? lehet. de ez van.

kiskii 2011.11.10. 20:45:37

@jotunder: van amihez értek.
most éppen miben kétled a hozzáértésem?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.10. 20:45:59

@jotunder: Olvastad az origo.hu interjúját vele? Nem úgy tűnik, mint akivel bármit is lehet vagy érdemes. A cselekedetei alapján se.

Pelso.. 2011.11.10. 20:46:03

@jotunder: HZS-esetében fellelhetők a személyiségzavar több típusának jelei, valamint a miniszterelnök főtanácsadója, -vitatkozni, vele?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.10. 20:47:59

@Counter: Amire reagáltál, azt a kettejük magyar közéletben végzett tevékenységére értettem. H. Zs. futkározik, baromságokat tanácsol és a levegőbe szór pár százmillió forintot. K. I. ezzel szemben érti, amit csinál. Ilyen értelemben K. I. tudatosabb.

HaKohen 2011.11.10. 20:55:21

@jotunder:

Jó, hogy visszavonultál.

Husz_János_Puszita 2011.11.10. 20:55:58

Azért az se ártana, ha mutatna neki valaki egy élő disznót, kapát, ilyesmit. Én megkérdezném tőle, mit eszik a kiscsibe? Mikor kell vetni a krumplit? Ha tudja a választ, nem kell visszafizetnie a diplomája árát.

HaKohen 2011.11.10. 21:01:58

@zsazsu4:

Én meg a tau cetiről hoztam az ötletet, hogy a 90 % talpraállás után az ötletadótól vonjanak le 90 % eszjéát és kölcsék söralátétre. (Brrrr... utálok ijen hüjeségeket írni.)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.10. 21:03:21

@HaKohen: szerintem nem annyira jó, de egyelőre nincs más választásom :(((

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.10. 21:03:25

@Husz_János_Puszita: Az tényleg egyfajta korszakos mélypont volt, amikor a tájékozott, világlátott, művelt, képzett szociológus kijelentette, hogy aki falun született, az tud állatot nevelni, kertészkedni és földet művelni. Ekkora ökörséget így ilyen egyenesen még egy pártszóvivő is csak sátoros ünnepekkor ereget meg.

HaKohen 2011.11.10. 21:09:02

@Counter:

"Ez viszont nem elég metsző."

Keresek neked egy metszőt, hátha kezelésbe vesz - a barikád.hu nagyobb örömére - és akkor nem írsz le nettó hüjeségeket. Szvsz ez a Vincent egyik legjobb posztja az utóbbi hónapokban. Btw. olvasd el maroz kommentjét 19:32:47-kor, leírja a két lényeget.

"De ebben a posztban nincs sodrás, nincs költészet."

Na ne fárassz!

Husz_János_Puszita 2011.11.10. 21:10:57

@Counter:
Augusztus végén osztották a vetőburgonyát állítólag.

HaKohen 2011.11.10. 21:13:45

@kiskii:

Pseciell jótündérnek abban tök igaza van, hogy 20:31:53-kor butaságot írtál. Ezzel szemben nem kell visszavonulnia.

Méghogy központi hatalmi döntések... Irgalom anyja (vagy atyja?) ne hagyj el!

drzyx 2011.11.10. 21:14:18

Végül is mindannyian, Orbán, Kerényi, HZS (bár egész máshonnan indultak) ugyanazon kör környékén fordultak meg DE, Charta, Tégy a gyűlölet ellen, ki tudja milyen feldolgozatlan sérelmeik vannak, ami személyiségzavarba futott ki, bár kíváncsi lennék, de igaza van kiskii-nek, hogy nem lehet minden pofon mellé közlekedési rendőrt állítani (ja, az Fülig Jimmy volt)

HaKohen 2011.11.10. 21:23:21

@maroz:

Az nagyon jó levezetés a posztodban, hogy mit kellett volna csinálnia HZS-nak, ha a nagykönyvben megírtak szerint kezdett volna hozzá az ügynek. És hozzáteszem: ha Fr.o.-ból hozott volna magával némi szakmai tapasztalatot és szakmai-etikai tartást. De nem.

Apróság és szőrszálhasogatásnak tűnik, de jobb, hogy nem keresett ok-okozati láncot, mert olyat a társadalomban nem találhat (a hídépítéshez meg nem ért, ha jól tudom). A sztochasztikus összefüggések ügyét már valamikor az őskorban, ha jól csal emlékezetem, jótündér társaságában a Konzin megvitattuk ottani kedvenceinkkel (tölgy, Gabrilo stb.), ezért most nem venném tárgysorozatba. És mondandód lényege ettől nem változik.

somewhat damaged 2011.11.10. 21:30:59

@Counter: én se láttam még tőle olyan megnyilatkozást, ami ne merő fölényeskedés és a saját szerepének polírozása lett volna.

kiskii 2011.11.10. 21:34:49

@HaKohen:
Sajnos egy ilyen kijelentésre, hogy "butaságot írtál", nemigen tudok érdemben reagálni.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.10. 21:44:07

@HaKohen: De gustibus. Szerintem a mondandó jó, de szinte minden mondatban sok a fölösleges szó, ettől pedig a kelleténél jobban felpuhult a szöveg.

@Husz_János_Puszita: Afféle mezővárosban születtem, és bár láttam közelről kertet meg házkörüli földművelést elég rendszeresen, akkor se voltam, most se vagyok tisztában a zöldségek termelésével. De mintha a krumplit ősszel volna szokás betakarítani és valamikor kora tavasszal vetni. A "valamikor kora tavasszal" sem elég pontos egyébként, ahhoz ismerni kell a földet meg az időjárást is valamennyire, meg a krumplifajtát. De H. Zs. nacsasszony, az tudja, baszomalássan.

Ez egy annyira borzasztóan tipikus pesti hülyebölcsészség volt, hogy fel nem lehet érni, a tett is, meg az indoklás is, hogy falun születik, génjeiben van, hát bazmeg. Arra azért kezd lenni bizonyíték, hogy városban születik, tehát alapból hülye.

Bloghézag 2011.11.10. 22:48:40

Sajnálom, hogy a szerző nem tudott ellenállni a "milliós juttatások/+Audi vonal"-nak . Önbizalomhiányról árulkodik, pedig higyje el, elég tehetséges ahhoz, hogy anélkül is elboldoguljon. A pengeélesre sikerült metsző gúnyt csak felhigította. (Persze, azé' gratula!.)
H.Zs. (alias önmaga mellszobra) már rég túl van azon, hogy bármit is képes legyen meghallani, amit a vitapartnerei mondanak.
Emberi kommunikációra "genetikailag" alkalmatlan.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.10. 23:01:13

@Bloghézag: Óóó, köszönjük, majd értesítjük.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.10. 23:21:09

@Bloghézag: Már miért kéne ellenállni a "milliós juttatások + Audi" vonalnak? Hizlal? Erkölcstelen? Megadóztatják? Gondolni azért szabad?

orica 2011.11.10. 23:24:55

@jotunder:

De , szűkszavúan valamit mesélt egy TV-műsorban. Meghívatta magát egy kávéra M.Péterhez tán még 2002-ben, előadta országmentő ötleteit ( akkor még nem tudtam mik azok:)), majd MP többet nem kávézott vele. Halálosan megsértődött, majd - hülyék ezek a szocik felkiáltással - elrohant Pokornihoz. Igy utólag rekonstruálva a történetet, ezek szerint Pokorni többször is kávézott vele.
Tanulság: MP-nek kifejezetten jobb volt az izlése, mint OV-nak. Azért Kis Jánostól eljutni Orbánig nem akármilyen pálya:))

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.11. 01:51:01

@RoFä:

most már. mert eddig á nem voltak, bé nem tudtuk, hogy vannak. hány éves vagy királyfi? :)

alterways2 2011.11.11. 07:02:39

ahelyett, hogy itt hőbörögnétek, tényleg kitalálhatnátok valami hasznosat, mint én: minden szegény ember kapjon egy új audit vagy egy törvénykönyvet! Így aztán sokkal jobb lesz nekik, mint ha állatokat nevelnének, mert választhatnának, hogy politikusok akarnak lenni, vagy ügyvédek. Beszélni ugye mindenki tud, és ezzel sokkal több pénzt lehet keresni, mint kisállat-neveléssel. Merjünk nagyot álmodni! Az első év adómentes lenne nekik, de amikor már jól megszedték magukat, akkor mindegyiküknek vennie kellene egy orvosi szettet. Azt szétosztanák a maradék szegények között, hogy a következő generáció szegény emberből orvos legyen! És így tovább szerény számításaim szerint, ha optimálsan választjuk meg a kezdő nagyaságrendet, 3,5 év alatt felszámolhatnánk a szegénységet, és egyúttal megteremthetnénk az oly áhított középosztályt is!!!

Bloghézag 2011.11.11. 07:06:16

Mondom: tényleg jó a cikk. Akár "de" nélkül is.

snakekiller23 2011.11.11. 07:09:01

@kiskii:

Amit H.Zs. mond az, és most lehet bekészíteni a köveket meg a vitriolt, radikális baloldalitól meglepően keresztényi és konzervatív szellemű: a valódi szolidaritás az autonóm egyénektől és a (mai szóval) civil szférától jöhet, minden olyan kezdeményezés hosszú távon kudarcra, vagy maximum félsikerre van ítélve, ami nem egyének lelkiismeretére és tenni akarására, hanem valami személytelen állami gondoskodásra alapozva képzeli el a rászorultak megsegítését, minél szegényebb és diszfunkcionálisabb egy állam annál inkább így van ez. Ezzel lehet egyet nem érteni persze, (én sem vallom magaménak) de ez szvsz egy respektálható álláspont. Most ezt attól függetlenül mondom, hogy H.Zs. a megnyilatkozásai alapján egy elviselhetetlen, zagyváló hisztérika.

drzyx 2011.11.11. 07:18:45

@Bloghézag: azért az az Audi, ahogy kilibbent belőle meg a milliók elég szép kontrasztot alkotnak a "mindenki ért a mezőgazdasághoz aki falun születik"-hez, meg ahogyan azt Móricka képzeli.
(Arról már nem is beszélve, hogy nálam hozzáértőbbek kivesézték, hogy ma mennyivel többe van egy csirke otthoni felnevelése mint annak bolti megvétele.)

maroz 2011.11.11. 08:11:45

@Bloghézag: A posztnak az egyik lényeges mondanivalója lett volna ez, tehát ha ellenállok, akkor a mondanivaló sikkad el. Nem is annyira a milliók plusz az állami hátszél (Audi és társai) az érdekes önmagában, hanem a kontraszt: olyanoknak szól be, akik ha csinálni is szeretnének bármit akkor vigyék otthonról a dellát, mert semmire sincs keret. Értsék meg, nem fussa, szegény az ország, nincs pénz.

Bloghézag 2011.11.11. 08:25:12

Jó, jó — mondok néked kedveském.
Legalább az egyszerűbb képletekben élőknek is jutott valami.

maroz 2011.11.11. 08:30:49

@snakekiller23: Azt gondolom ma már kevesen vitatják, hogy az elmúlt húsz évben a liberalizmust igen jelentős mértékben azok járatták le, akik a nevében kellően hangosan és kellően hisztérikusan és kellően sokat ágáltak. Azt is gondolom, hogy ez ennél általánosabb: bármilyen rosszul képviselt ügy magára az ügyre is visszahat, és ezt a "visszahatást" nem szívesen tesszük az ablakunkba.

HZS most éppen azt vágja haza, ami még esetlegesen a társadalmi szolidaritásból, valami minimális kohézióra való törekvésből, és ezek igényesebb, megalapozottabb megközelítéséből még talán itt-ott megmaradt. És ugye ehhez neki minden a feneke alá van tolva, füttyent egyet és a kincstári tévé már készíti is a propagandafilmet, ahogyan azt a nagysosasszon éppen gardírozza.

RoFä 2011.11.11. 08:40:27

@mavo: Harmincnégy, és már nem hiszek a mnesékben.

vadirum 2011.11.11. 08:41:01

Gratulálok a cikkhez, szívemből szólt. Én nem tudtam volna ilyen összeszedetten megfogalmazni....

Venlo · https://hessenwinkel.wordpress.com/ 2011.11.11. 08:52:09

Kevesebb "Tisztelt Hegedűs Zuzsázással", no meg erotikus pettingeléssel is megírhattad volna ugyanezt, és akkor még hatásosabb és értelmesebb is lenne. Ne érts félre, az én szememet is nagyon csipi a nő, mert miért nem maradt Franciaországban, ahol - saját állítása szerint - "nagyra becsült tudósként" tartották számon. Ki a fene kérte, hogy visszajöjjön és itt ossza az észt, totál feleslegesen kökényszedésre buzdítással, meg kisállattartással és növénytermesztéssel.

maroz 2011.11.11. 09:07:11

@Venlo: Mivel többen is mondták ugyanezt mindenképp el kell gondolkodnom rajta, csak hát ugye az emberben dolgozik az indulat, és én úgy véltem, hogy a blog műfajilag elbírja az ilyesmit, de mondom, elgondolkodom azon, amiket mondtatok.

Az indulatról: az hagyján, hogy az ajtóm elé szarik. Bekopog papírért, legyintek, ilyen a világ. De hogy a legvégén újfent bekopogjon és lebasszon, amiért ilyen gusztustalanul néz ki a portám eleje, ez azért már sok.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.11. 09:22:42

@Venlo: Valaki bemesélte neki, hogy a kökényből high-tech szemgyógyszert gyártanak, és iszonyúan drága dolog. És lazán előadta újságíróknak.

snakekiller23 2011.11.11. 09:24:24

@maroz:

Végülis igazad van, pont a H. Zs. féle hisztéria az amit időben ki kéne nevetni, mielőtt normává válik (most pl. kiváncsi vagyok, hogy az erre fogékony másikoldali értelmiség bekapja-e ezt a horgot: www.origo.hu/nagyvilag/20111109-magyar-szereplok-kanada-legnagyobb-emberkereskedelmi-ugyeben-riport-hamiltonbol-harmadik.html remélem nem lesz ebből Zámoly 2.0-féle önégetés), de attól még kiskii szerintem kissé csőlátással közelítette meg a mondanivalóját, igazából csak ezért írtam amit.

fuhur 2011.11.11. 09:28:23

@jotunder: Persze, hogy lopják, ha jó :-)

Wolff 2011.11.11. 09:36:41

Amúgy a 90%-hoz. Tegnap Török Gábor arra alapozott posztot, hogy állítólag (!) mit mutatnak a felmérések. Nem olyan felmérésre, amit látott, de nem nyilvános, hanem valaki mondott neki valamit és ő ezt minden további nélkül elhitte. Corvinus egyetem oktatója...

fuhur 2011.11.11. 09:46:17

"Hozzátette, hogy a fiatal diplomások állástalansága nem magyar jelenség és különben sem kell lakást venni húsz évesen, nem kell a szülők kádári életstratégiáját követni. "

Ennél a kádári stratégiánál jutott eszembe HZS kedves anyukája amint egy nagyon-nagyon régi szakmát űz nagyipari módon. Illetve a miért nem költözöl te egy meleg nedves helyre, kérdés is felmerült bennem, csak más szavakkal.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.11. 09:49:20

@snakekiller23: Egy radikális baloldali ne legyen keresztény-konzervatív szellemiségű. Másrészt a szellemiség sem annyira keresztény-konzervatív, inkább jobboldali. Harmadrészt piszkosul nem azt csinálja, mint amit az akármilyen címkével ellátható szellemisége mond, hanem fogja a központi költségvetést és borzalmas ostoba módon kihint belőle, amennyit felmarkol, azaz leginkább populista baloldaliként viselkedik. Abban mindenképpen nagyon igazad van, hogy nem koherens ember :-)

Bloghézag 2011.11.11. 09:56:08

H.Zs. elhivatottságát jól palástolja abnormálisra nőtt ego-jával.

2011.11.11. 09:56:28

Nem lehetne az ilyen aljas cinikus mocskokat élő televíziós adásban tisztességesen lepofozni ?

2011.11.11. 10:01:59

@alterways2: nagoyn óvatosan bánnék az ilyen kommentekkel, mert a végén megtetszik valamelyik kormánypárti politikusnak és jövő héten a pokorni-rogán egyéni inditványként be is terjeszti.

the_line 2011.11.11. 10:03:57

Az bájos, hogy "azelmútnyócév"alatt Hegedűs Zsuzsa a Hír meg Echo TV-n verte az asztalt, hogy a kormány magára hagyja a szegényeket. Most havi egymillióért azt a tanácsot adja a kormánynak, hogy a kormánynak igazából nincs dolga a szegénységgel, az civil feladat.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.11. 10:10:24

@snakekiller23: Ezt szinte minden kisebbségen belül eljátszották Amerikában. Kelet-ázsiai menekültekkel, mexikóiakkal, fülöp-szigetiekkel. Elesett, kiszolgáltatott embereket nem kell rabszolgasorban tartani a szó klasszikus értelmében, ugyan mit tehetnek, hová szökhetnek, nem beszélik a nyelvet, rettegnek mindentől egy idegen országban.

maroz 2011.11.11. 10:21:09

@fuhur: Bezzeg mikor Gyurcsány azt találta mondani, hogy a fiatalok tehetnének egy portyát a világban, tapasztalatszerzés, ilyesmik, akkor hogy leordították a fejét. És most tessék, ugyanaz annak a szájából, aki állítólag ezeket a leordibálásokat kitalálta.

TG69 2011.11.11. 10:26:06

@jotunder: Az igazi? történet :) :

- Hegedűs Zsuzs szakterülete, ahol nemzetközi karriert kezdett csinálni majd megfeneklett az a civil mozgalmak hatásai a nagypolitikára. Nem szakértője tehát a szegénységnek, mint részterület a szociológiának.
- Mivel mindeig is az alulról szerveződő mozgalmak érdekelték, ezért élvezte a taxis blokádot, az iskolai bezárások elleni tüntetéseket és csinálta a Tégy a gyűlölet ellen mozgalmat. 2002 után nem kapott olyan megbízatást ami érdekelthette volna, az állam erősen központosította a civil kezdeményezéseket és azok meg szépen álltak sorban az EU-s pénzek után.
- Kapóra jött a jobboldal meghirdetett népi ellenállásos akciósorozata, amikkel érzelmileg tudott azonosulni. Mivel kettős állampolgár is ezért külön is megfogta a dec.5-i népszavazás és irritálta az a mód, ahogy a ballib politikusok kezelték a kérdéseket. Ekkora már többször bírálja a kormányt és bekerül a HírTV-be is. Ez akkor komoly árulásként lehetett értelmezni és a ballib közeg kitaszítja.
- Az ellenzéki lét akcionista felfogása annyira megtetszett neki, hogy a szociális népszavazást is támogatja (esetleg maga ötli ki), ebben megint otthon érzi magát.
- Mentségére legyen mondva, ismerve önmagát nem vállal miniszteri posztot az új kormányban, ellenben tanácsadóként megpróbál nem ortodox civilnek tűnő ámde állami terveket kiagyalni, ezekbe nem fér bele a hipotézis felállítás/monitoring rendszer és egyéb feszes dolgok itt a próba/szerencse/új próba szisztéma működik 85%-os :) siker mellett.
- Érdekes módon nem zavarja, hogy a népszavazás körét megnyírbálja az új kabinet, nem érdekli a ncivil kezdeményezésre megszerveződő millás tüntetések sem egyebek. Most tehát nem lehet olyan jó neki.

maim 2011.11.11. 10:39:22

A cikk szerintem kifejezetten alpári,sértegtős.A cikkíró valszeg nem
különb impulzivitásban,mint Hegedűs Zsuzsa,csak az már nem tetszik.
A ráérős egyetemisták alatt,meg gondolom nem a szorgalmasan tanuló,
hanem az esténként tömött egyetemi szórakozóhelyek alkoholizáló,anyuka-apuka pénzén hosszú évken át lébecoló széles tömegeit érti,akik azért mindig átevickélnek,de úgy egyébként semmi
hasznosat nem tesznek,csak úsznak az élettel és mire munkába állnának már olyan egészségi-fizikai állapotba kerülnek a bagó-pia-drog
ördögi-hármasságtól,mint egy ötvenes.No célok,no család,no házasság.

snakekiller23 2011.11.11. 10:45:44

@jotunder:

Ebbe konkrétan az a vicces, hogy a csicskáztató és az ügyvédje elővették az "Hát azért mert cigány vagyok" című örökzöldet, amit a széplélek liberálisok hajlamosak komolyan venni akkor is ha egy többszörösen börtönviselt köztörvényes lumpen (aki egyébként ki tudta fizetni az 50000 CAD-os óvadékot, mily rejtélyes :D) harsogja ezt, abszolúte átlátszó módon. Zámoly, Józsika-affér, volt rá példa bőven, talán most már megtanulták helyén kezelni az ilyesmit.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.11.11. 11:04:36

Dehát mi van, ha új knóhauval gazdagította a magyar szegénytámogatást ?
És ha a vetési naptár szerint már nem ültethető, már eladhatatlan vetőmagot és vetőburgonyát kell szétosztani a szegények között ?
Nem lehet, hogy ilyen még nem volt ?
Nem lehet, hogy van mit tanulni ?
Lehet, hogy jövőre fellendül a vetőmagtermelés és a csirkekeltetés, meg a nyúlszaporítás.
Lesz hova eladni.
A családi gazdaságok bátran ráállhatnak a termelésre, ha a kormány szépen felvásárolja a maradék készleteket, és osztogatja, mikor már rájukrohad.
Ez lenne a példa, amit követni kell.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.11. 11:47:58

@snakekiller23: ha te ügyvéd volnál, mit mondanál ? a jogvédők viselkedése nagyban hasonlít az ügyvédekére, ők egy konkrét ügyben egészen biztosan a rasszizmusnak adnak nagyobb súlyt mint a terhelt esetleges vagy akár teljesen nyilvánvaló bűnösségére. Magyarországon a mainstream részévé vált a brutális
cigányellenes rasszista mocsok. És ez elfogadhatatlan. Az Amerikai Egyesült Államokban szinte kizárólagosan feketékből álló hadsereg méretű bünszervezetek (Crips, Bloods) vannak, de a feketebűnözés és más ordasság elfogadhatatlan lenne az amerikai sajtóban. Ez nem volt mindig így, a hatvanas években sem volt így. Van egy alapértéke a modern jogállamnak (egészen új alapérték), hogy senkit sem lehet megbélyegezni a származása miatt. És pont. És ez nem egy dogma, hanem egy rendkivül praktikus szabály. Tudjuk mi történik ellenkező esetben. Ennyi az egész, megtanultuk. Én nem tartom magam liberálisnak. Nyilván vannak liberális tendenciáim is, de én nem foglalkozom ideológiákkal, kétlem, hogy bele lehetne passzírozni bárhová is. Azt gondolom, hogy emberségesnek kell lenni az elesettekkel, a társadalom szerencsétlenebbik részével. Ez nem jelenti azt, hogy egy bűnözőt felmentek a származása miatt, és azt sem, hogy rasszizmusról beszélek ott ahol nagyon valószínűleg nincs ilyen motiváció. De, amikor cigányokról beszélek, mindig eszembe kell, hogy jusson, én is születhettem volna egy putriba, kurva nagy szerencsém volt, hogy ha már ekkora idióta volt az a gólya, legalább aránylag jó környékre tett le relatíve. Nem beszélhetünk úgy a cigányokról mintha ők nem lennének a "mi" részei ebben az országban. Ez a lényeg. Igen, vannak akik komoly túlzásokba esnek, de inkább száz TGM mint egy Bayer Zsolt.

fuhur 2011.11.11. 12:26:25

@jotunder: "de inkább száz TGM mint egy Bayer Zsolt."

Ott a pont. Bár TGM-ből is megárt a sok.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.11.11. 13:28:26

@maroz: Tessék, Maroz ! Szemléletváltás.
Ha a miniszterelnöki tanácsadó felszólít, hogy ilyen ötleteket tessék elővezetni, akkor - dologra magyar !
Ceglédi már barkácsol is.
hirszerzo.hu/nyuzsi/2011/11/11/Minden_egyetemista_lakjon_jol_SBJSUH

Az osztogatási ötleteket tessenszives felskiccelni, iktatni, és a szerzői jogdíjakat behajtani.

Hegedűs egymillát kapott havonta a csibékért, úgyhogy - ott a tanácsadói átlagfizetés, amit lehet leakasztani...

Én azt mondom, osztogassunk utcanévtáblákat.
Úgyis sokat leszerelnek.
Pedig a szegényeknek jó lehet valamire.
Bevihetik a fémgyűjtőbe, vagy csinálhatnának belőle hólapátot.
Ha az ötletem nyert a tombolán lesz egymillám havonta.
És egy perc se volt, míg kitaláltam.
Bármikor akármit szét tudnék osztani, úgy érzem.

slowmotion 2011.11.11. 14:39:28

@jotunder: nem vitatkozni szándékozok, csak kérdezni.
az, hogy nálunk használják a cigánybűnözés fogalmát, azt megszoktam, nem is foglalkoznék itt ezzel.
hanem ugye Te írtad, hogy Ámerikában nem használják a feketebűnözés fogalmát. létezik ilyen? úgy értem, oké, hogy odabiggyesztettél két (figyelj, pc leszek) afroamerikai bandanevet, de nem ugyanazokat a módszereket követik pl a mexikói, puerto rico-i származású egyedekből álló gengek.
szóval létezik-e feketebűnözés? ha igen, akkor emellett van latinobűnözés is? ha nem, miért nem?

remiz (törölt) 2011.11.11. 14:43:32

@simonmondja.:
az én ötletem pedig, hogy: ötleteljünk!!
esetleg +fénykép és publi.

Ne mérjünk fel, Ne készítsünk statisztikákat, Ne egyeztessünk a körülöttünk lévő(hasonló cipőben járó) országokkal, Ne szakembereknek adjunk megbízást valami terv kidolgozására, Ne több csoportnak, csak 1nek(lehetőleg 1 embernek), Ne készíttessünk valami kritikai hatástanulmányt a terveikről, Ne Támogassuk őket, Ne mérjük fel, h milyen hatékonysággal dolgoznak és végül Ne monitorozzuk az eredményt. Ja és Ne hosszú távon gondolkodjunk.
Ennyi szvsz. tökegyszerű.

ötlet+fénykép+faszavagyok publi. mondjuk olyan 300szor egymás után. gyorsan.
és én még csak az egymillát se kérem.
mert bevallom, nem saját ötlet. csak figyelek.

slowmotion 2011.11.11. 14:44:36

HZs egyébként abszolút aduász a Volán társaság kezében.
ha valami sikerül neki, akkor naugyemegmondtuk.
ha valami nagyon rosszul sül el, akkor még mindig takarózhatnak azzal, hogy "de legalább mi lehetőséget akartunk adni egy szakambernek a másik oldalról, na tessék, meg amúgy azelmúltnyócév!"
ha hatalmat gyakorolsz, akkor az emberek nagy része körülötted lecserélhető, de te by default nem vagy az. HZs is csak egy báb Viktorunk (jó, nem a mienk, az övék) kezében.

gyilkos fűegér 2011.11.11. 15:05:43

Hegedűs Zsuzsa mellkasából robbanjon ki egy Alien.

derabitz 2011.11.11. 15:55:58

Hihetetlen, hogy komoly gazdasági szakemberek még nem jöttek rá, hogy egy-két malackával és néhány marék vetőmaggal és gumóval megoldható a kilátástalan helyzetben lévő családok, emberek problémája.

amergin 2011.11.11. 17:09:01

@amergin: Korr: "The Bloods the Crips and the K K K"

kiskii 2011.11.11. 18:28:10

@derabitz:
Dehogynem jöttek rá. Csak tettek mellé oktatást, üzleti modellt is. Szerveztek hozzá takarmányellátást, felvásárlói hálózatot. Kimutatták a belépőnek, hogy mennyit fog ez neki hozni. Aki aztán dönthetett, hogy belevág-e így vagy sem.

Az is egy baja a magyar mezőgazdaságnak, hogy a Gazda azt hiszi, a gazda képes megélni 50 hektár kukoricából, amiből persze nem lehet, hogyan is lehetne, mikor ez a talajelőkészítéstől a betakarításig összesen 400 órányi munkát igényel, ha nem gépesítette a végletekig a technológiát. Ennyi munkából meg persze hogy nem lehet egy évre való bevételt csinálni. Ami viszont igaz, hogy a gazda hajlandó a következő évben kizárólag kukoricát enni, akkor az a 350 tonna több mint elegendő egy nagyobb családnak is. Ha eladja, akkor kap érte 14 milliót. Ebből már csak a 14 millióra tehető termelési költségeket kell levonni, és máris lehet dőzsölni.

Táskás Tóni 2011.11.12. 00:04:57

De annak is süljön le a bőr a képéről, aki igennel szavazott hzs 300 ft-os hülyenépszavazásán. Merthogy büszkén mondta, hogy azt is ő találta ki és ő vezényelte le ennek az idióta ország idióta lakóinak.

Pelso.. 2011.11.12. 06:47:31

@Táskás Tóni: Játsszunk csak kicsit a gondolattal: vajon ma, hányan szavaznának ugyanúgy?)

@Counter: Egy pillanatra elkerülte figyelmedet, hogy ott nem számít, ki ,ilyen szellemiségű, abba a táborba az ilyen simán belefér.

derabitz 2011.11.12. 08:21:17

@kiskii:

Vannak gazdák akik kukoricát látnak szívesen növekedni telkükön és vannak Gazdák, akik Akadémiát.

A kukoricások elmaradottak, mert akadémia magasabb terméshozammal és jobb átvételi árral kecsegtet.

Egyébként hozzászólásom, nem e témában keletkezett.
H.Zs. valszeg úgy gondolta, hogy néhány zacsi lejárt vetőmag és egy-két kehes malac megoldja a vidék munkanélküliségét.
A H.Zs. által képviselt színvonal pontosan megegyezik azzal amit egykoron idegenbe szakadt grófné mívelt volt értelmi fogyatékosokkal.
A támogatói rendezvénye alkalmával, támogatásként egyrétegű WC-papír tekercseket osztogattak a "támogatottaknak".
Hetekkel később is félig elrothadt, megsárgult WC-papír gurigákat találtak a közmunkások a környező bokrok alján.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.11.12. 08:24:01

Ez.....k.rva nagy! Csak most jutottam odáig, hogy elolvassam, de meg kell állapítanom, hogy nagyon igaz.
Ideje volt, hogy ennek az aszott, agresszív, vén szipirtyónak valaki végre ebben a stílusban beolvasson! A banya interjúján és stílusán anno kiakadtam, harmadikra sikerült csak elolvasnom, mert néhányszor "na elmegyám a........." felkiáltással inkább kiléptem.
Ott még mind a mai napig kivágja a biztit nálam, hogy ez a liba büszke a 300 forintos eü. díj megfúrására.
Azt a .aszott hárpia formáját - most is büszke, hogy ennek legalább a tízszeresét most adó formájában, bujtatottan a nyakunkba varrta igen okos és kreatív nem adóemelő pártunk és orrmányunk? Sík hülyének lenni, jó pénzért... megéri. Értem én, hogy sok ember ecceri és ezt a szart be is kajálja ennek a banyának. Csak azért a fejüket előbb-utóbb kihúzzák a narancskomcsi ettársak seggéből és ők lesznek azok is, akik azt az Audit majd beborítják az árokba... agresszív banyástól, pártelvtársastól!

derabitz 2011.11.12. 08:26:41

@kiskii:

Még egy apró észrevétel:

H.Zs. "projektjéhez" nem volt szükség tájékoztatásra, felesleges oktatói-bemutatói rendszerre, hálózatra és még ki tudja miféle burzsuj firkásságra.

H.Zs. szerint, aki kapta a malackát és vetőmagot-gumót, már másnap sikeres és szorgos adófizetője volt a nemjóléti államnak.
Ezt a sok jót mind H.Zs-nak köszönheti a magyarság.

Táskás Tóni 2011.11.12. 08:33:35

@Pelso..: Szerintem mindenki ugyanúgy szavazna. Azt megértik a hülye magyarok , hogy 300 ft, de a 3000 milliárd , 13 év mnyp-i vagyon megtakarításának elherdálása nem bassza a csőrüket, mert képzetlen idióták. A primitív Selmecinek és a zsarolásnak engedve, 100 ezer ember kivételével, mindenki önként és dalolva átadta a pénzét az Orbán- Matolcsi párosnak, akik szépen felhasználták azt. Természetesen az államadósság azért nőtt vagy 2000 milliárddal ennek ellenére.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.11.12. 08:44:53

@Táskás Tóni: Ez természetes is! Simán meg is értik majd ezt a 60-as IQ alatti, kommunikációra éhes tömegek... Ha majd már nagyon éhesek lesznek, akkor pedig Pártunk és Ormányunk Örökké Szeretett Vezetői, a messzi távolból, sajnálkozásukat fejezik ki a tömeges elégedetlenségekkel és az azt követő zavargásokkal kapcsolatban. Csak nemzetközi elfogatóparanccsal lehet majd "hazainvitálni" őket. Tartok tőle, hogy csuda idők jönnek... :(

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.11.12. 08:47:07

@derabitz: Saját belterjes kis pártközösségükön kívül, ki állította ezekről a szerencsétlen pártkreténekről, hogy "komoly gazdasági szakemberek"? :) A komolyak már külföldön, vagy multinál dolgoznak... Nekünk az alja maradt, a zacc ülepedett csak le itt.

Táskás Tóni 2011.11.12. 09:13:43

@Boli: Majd megvédik őket az idióta TÖK-ös legények, akik 10-15 milliárd ft-os ktgvetésből már leégették egy párszor a magyarokat. Thaiföldről önmagát elrabló magyar bűnöző gyereket szabadítottak ki, majd lefoglalták Pitt "fegyverarzenálját.

Pelso.. 2011.11.12. 09:29:30

@Táskás Tóni: Sajna. Abban igaza van HZs-nek, hogy az a népszavazás rendkívüli hatással volt a választásokra. Ez s a folyamatos gyurcsányozás, némi szíjjártói tehetséggel megtoldva, na így született a 2/3. Döbbenetes ország.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.11.12. 09:32:19

@Táskás Tóni: Ne hidd... Parancsra hülyék maximum. Néhány barom vezető nem feltétlenül egy testület. A látszat csalóka tud lenni... :) Rendőrök ellen azok sem fognak szembemenni Viktorkáért... Kollégájukkal szemben, egy, vagy bármennyi szarházi politikusért? Azt az egy-kettőt leverik, mint vak a poharat. Addig persze bólogatni kell, de magánvéleményük és családjuk, barátaik nekik is vannak, akikkel nagyobb az elkötelezettség, mint a jövő-menő tolvaj csürhével szemben. :)

Tompika27 2011.11.12. 09:43:07

Én már egy olyan kimutatásnak is örülnék, hogy a naposcsibéknek hány százaléka élte túl az 1. napot, az 1. hetet, stb... Érzékeny állatkák...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.11.12. 09:58:28

1 hetet kb. 1%? Akkor reálisak voltunk és megengedőek... Mennyibe is került ez a szar az adófizetők pénzéből, ezzel kretén, aszott nyanyával együtt? Háááát... az édes anyukájukat, az összes felmenőikkel együtt!

1954zsu 2011.11.12. 11:52:56

@Táskás Tóni: Rokonlelkek vagyunk ??? Szinte szó szerint ezzel szoktam bombázni "jóltájékozott " ismerőseimet.