Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Családvédelem – szovjet hajvágó automata módjára

2011.11.09. 20:55 | sajtohuba | 37 komment

Címkék: család társadalom hülyeország

A zemberek kormánya Magyarország legfontosabb nemzeti erőforrásaként és a nemzet fennmaradásának biztosítékaként sarkalatos törvényt készít a családok védelméről. „A kétharmados többséget igénylő jogszabály tervezete ennek szellemében bebetonozna… számos olyan, törvényben eddig nem szabályozott, íratlan formában élő normát is, mint a szülők gyermekükkel kapcsolatos felelőssége vagy a gyerekek kötelessége a szüleikkel való együttműködésre.”

Mint ahogy az egyik, a tervezet előkészítésére rálátó kormánypárti politikus kifejtette: "természetesen egyiknek sem lesz semmilyen következménye, e jogoknak és kötelezettségeknek a kimondása csak szimbolikus, csupán a kormánypártok családról vallott értékrendjét jelenítik meg".

Ez természetes, hisz a sarkalatos törvényekre alapvetően az a jellemző, hogy a hozzájuk kapcsolódó jogok és kötelezettségek kimondása csak szimbolikus és csupán a kormánypártok vonatkozó értékrendjét tükrözik. Nem ok nélkül lettek kétharmadosak az egyházakra, valamint a pártok működésére és gazdálkodására, vagy a sajtószabadságra vonatkozó részletes szabályok.

(Lábjegyzet: véletlen elszólás lehet csak, hogy a sarkalatos törvényt úgy értelmezi a névtelen kormánypárti politikus, hogy az alaphelyzetben és magától értetődően csak a kormánypártok értékrendjét tükröz(het)i. De hát erről szó a NER).

Szóval, a családvédelmi törvény aztán ad a gyereknevelésnek. Főleg a családon belül, ahogy azt a Mézga család is megénekli a jövőből megüzenve Papa, mama, gyerekek, csupa szív, szeretet…. Sarkalatos törvényben gondolják szabályozni, hogy a szülő köteles együttműködni a gyermekével, cserébe’ a kiskorú gyereknek szót kell fogadnia és egészségesen kell élnie.

Azt mondja a kormánypártok értékrendje, hogy ezeket a viszonyokat csak egy jogszabállyal lehet és kell egyenesbe hozni. Ha erre sincs egy jófajta szabványosító vezérfonal, akkor bizony marad a családok szétesése, a szülő-gyerek együttélhetetlenségi feszültség, viszont ennek és a belőle fakadó megvilágosodás segítségével egy csapásra itt lesz a szép új világ.

Ez a szép új világ egyébként már nem új, könyvet is írtak róla. Persze csak szimbolikusan kimondva, értékrendet tükrözve. Az egész elképzelés arra a viccre emlékeztet, amikor a Szovjetunióban bemutatták Brezsnyev elvtársnak a tömegtermelésre szánt hajvágó automatát.

— De hát Liszij elvtárs, hogyan tud ez a gép rendesen megborotválni mindenkit, hisz az emberek fejformája nem egyforma?

— Csak első alkalommal Brezsnyev elvtárs, csak első alkalommal!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr843366779

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Édes fiam, érezd magad szimbolikusan szeretve! 2011.11.10. 15:21:24

A hatalom természetéről szeretnék szólni most. Pontosabban arról, hogyan viseljük minél természetesebben, hogyha hatalomhoz jutunk. Azaz nem a hatalom természetéről, hanem annak a természetéről, akinek hatalma van....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.09. 21:26:31

Részlet az Alkotmánybíróság döntéséből...

Az indítványban foglaltakra tekintettel az Alkotmánybíróság megvizsgálta, hogy a „nem kap rétest estére" fordulat, mennyiben érinthet szerzet jogokat, különös tekintettel az "aki nem lép egyszerre" normatív feltétel teljesülése esetére. Megállapította, hogy konkrét jogviszony fennállását vetíti elő a "kapsz tejet vajat" kitétel, azonban ez a "holnapra is marad" hatályba léptetésétől tehető függővé.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 21:33:51

A véletlen (?) elszólás a friss Kerényi-interjúban is ott van.

Mészáros A.: Viszont az egyik alapvető kritika, amelyet sokan megfogalmaznak, és nyilván a lovasroham váltja ki itt a legtöbb bírálatot, hogy amikor ilyen témákra fűzik fel ezeket a képeket, mint a világháború, meg mint mondjuk például a holokauszt, akkor hol van ezzel arányban vagy hol azonos súlycsoport egy ilyen típusú esemény.

Kerényi I.: A maguk által képviselt szellemi kör és mi tökéletesen másképp gondolkozunk 2006-ról. És mi azt fogalmazzuk meg, ahogy mi gondolkozunk erről. És maguk is megfogalmazhatják, de ehhez választást kell nyerni...

Mészáros A.: De akkor ez az önök alkotmánya vagy az ország alkotmánya, alaptörvénye?

Kerényi I.: Nem, ez az egész... ez a többségé. Ez a többség alkotmánya. Jelen pillanatban maguk vannak kisebbségben. És azt nem lehet rajtam leverni, hogy ezt a munkát én csinálom, maguk is csinálhatják, de ahhoz választást kell nyerni...

Mészáros A.: Én csak kérdéseket teszek föl.

Kerényi I.: ... nem kicsit, nagyon!

atv.hu/ajanlo_doboz/20111109_kerenyi_imre

remiz (törölt) 2011.11.09. 21:44:28

amúgy lenne itt is munka:

www.nokjoga.hu/alapinformaciok/statisztikak
rape-journalism.blogspot.com/2011/08/bantalmaz-csaladunk-megbelyegez.html

csakugye a patetikus infantilizmus nagy akadály.
befössük ezt is pirosfehérzöldre, oszt okés.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 21:50:38

@Counter:

jovanna, hát elmebeteg szegény bácsi, és?

Link Elek 2011.11.09. 22:01:27

mocskos férgek, hogy rohadna le a keze minden agyhalott idiotanak, aki a fideszre szavazott

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 22:01:51

@mavo: Nem *úgy* elmebeteg, hanem máshogy, az a gond.

Megdobbent 2011.11.09. 22:08:18

@Counter: "Kerényi I.: Nem, ez az egész... ez a többségé. Ez a többség alkotmánya.", hmm akkor mi tobb, mint 7 millionyian hasznalhatjuk es elhetunk a regi szerint? :> Hujeez, es mar regen forog.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 22:15:49

@Megdobbent: Nem úgy kell érteni... civilizátorok ezek. Meg társadalommérnökök, külön küldeném tölgynek :-P

Pásztörperc 2011.11.09. 22:45:40

Liszij elvtárs... (8-IDDDDDE

sronti 2011.11.09. 23:59:39

Kerényi mintha a Tokfalvi cikkek és posztok igazságát húzná alá minden megszólalásával. először itt volt a videója, amiről nekem ez ugrott be:
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Vhd6DzZjmNIJ:konzlib.blog.hirszerzo.hu/entry/17647%20tokfalvi%20jobbik%20fidesz%20ryan&cd=6&hl=en&ct=clnk&gl=hu
(Azért ez a verzió, mert a hírszerző blogszervere folyton meghal.) A mostani idézet pedig tökéletesen rímel erre:
hirszerzo.hu/velemeny/2010/2/10/139809_nemzeti_csapas

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.10. 00:14:55

@sronti: Igazából ezt úgy is lehetne mondani, hogy Tokfalvi meglehetősen éleslátó. A névválasztása pedig nagyon fáj :-D de ez zárójeles.

karnak 2011.11.10. 02:43:22

Es az alaptorvenyrol szolo konyv bemutatoja, oriasi:

m.index.hu/belfold/2011/11/09/kover_az_alaptorveny_kozhelygyujtemeny/

.....'Szájer József felvetése
jelentette, amikor arról beszélt, hogy ha 1990-ben a
(z akkor még liberális) Fidesz alkotmányozhatott
volna, alapszellemiségében a (kereszténység
nemzetmegtartó erejét alkotmányos normaként
kodifikáló) mostanihoz hasonló dokumentum született volna. Amikor erre a beszélgetés vezetője
külön rákérdezett, kiderült, hogy arra gondolt: a fő
különbség az lett volna, hogy a gazdasági
alkotmányosság szemlélete, vagyis az ország
eladósodását korlátozó rendelkezések a 2011-essel
szemben nem kerültek volna be az alkotmányba.'

Nyihaha, hatilyet! Emlekszem az akkori magyar narancsra, antallra es a puloverrel lazado kis kocsogokre, akik akkor meg egeszen mast irtak, mondtak, isten bizony a 90-es evek elejen szimpatikusak is voltak.

Szajer lepjen lego-ra minden este es reggel a rohadt pofatlan hazugsagaival komolyan mar.

Az a baj h annyira semmilyen fontossaggal es igazsagtartalommal foglalkozni nincs ertelme mar. Azt latni, hogy minden masodik mondat fekrebeszeles vagy boduletes hazugsag. Par eve meg ha kiderult valakirol valami stikli, kiderult h tevedett, hazudott, foglalkozni lehetett vele, az ember a fejet felkapta de ez mar.... Ide vezetett, es ez most hova vezet, ki a felelos a kovetkezmenyek nelkuli orszagert?

Miert nem foglalkozik ezekkel blogszinten tul senki, semmi, ez is erdekes, ez is visz ezen az uton tovabb.

Vagy csak nekem van ilyen belefasult, mar erdektelen hangulatom? Nezem a bulvartvt, mutatjak a koltsegvetesi bizottsag uleset, ahol vki felveti h nem elsosorban az offshore uggyel kene foglalkozni, hiszen itt megiscsak van egy ktgvetes, ezernyi modosito inditvany meg ilyenek, de nem, szijjarto nyomatja, nincs bizonyitva, kover kiadja a doksikat, adotitok igy-ugy...

Ezzel foglalkoznak, konyveket irnak egy konyvrol, kepeket festenek. Az elmebeteg kiralyok osszeomlas elotti utolso stadiumukban mukodtek igy, vagy elvesztettek a realitaserzekuket, vagy megvan, de akkor tenyleg nagy a baj, mert olyat tudnak amit mi csak sejtunk.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.10. 05:57:05

mondjuk azért könnyült a valóság, azt el kell ismernem. elindul valami úgy, hogy "a miniszterelnök szóvivője szerint nincs olyan komolyan vehető szakértő", és nem kell azon gondolkodnod, hogy érdemes-e legalább még két mondat erejéig foglalkozni vele, mert nincs.

az új kormány ad arra, hogy több időd legyen a saját életeddel foglalkozni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.10. 06:01:09

@karnak:

nem tudom, mit nem értesz. a fidesz visszamenőlegesen nem liberális, orbán visszamenőlegesen nem hazugozta le az antall kormányt, estébé

duplapluszpluszjógondol az mondjuk kell hozzá, de az ne lenne?

sajtohuba 2011.11.10. 08:05:10

@Pásztörperc: Ezt a kedvedért csináltam ;-).

Grigorij Pantyelejevics 2011.11.10. 08:17:42

Tegnap a gyerek sehogy nem akart nyugton maradni pelenkázás közben. Mondtam is neki:
- Nyughass te jányom, mert elvisz a Harrach Petya!

A spenótot, tökfőzeléket megeszi, ezzel eleget tesz alkotmányos (alaptörvényes?!) kötelezettségének.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.10. 08:19:12

@mavo: MR1 Ütköző, 2011. november 9., 12:39-től a déliben. Baranyi Károly, elnök, Nemzeti Pedagógus Műhely: "Én hadd mondjak valamit. Én nem egyszer kifejeztem ezt a véleményemet: azt, ami ebben az országban történik a kormányváltás óta, ezt én a lehetséges legjobb fordulatnak látom. [riporter közbeveti: De mégse elégedett senki...] Én azt mondom, hogy a lehetséges legjobb fordulatnak. A lehetségesnek. Nem látok más megoldást, mint ezt támogatni, akkor is, ha mindennel nem értek egyet."

Ki keresett duplapluszjógondolt?

turist 2011.11.10. 10:08:14

A témához talán nem szorosan kapcsolódik. (?)

Tíz éve lassan, hogy egy kisváros üdülőfalujába költöztem egy állami intézmény nyaralójának közvetlen szomszédságába. Erdei környezet, faházikók, rönkfából játszótér, tűzrakóhely miazmás, szóval igazi SZOT környezet. Sok-sok népek megfordultak már itten (családok, baráti társaság, lagzi, haverok, buli....).

Minap csatazajra ébredtem, s lám a fenyőfák árnyékában a játszótér mellett rohamrendőrök teljes felszerelésben tömegoszlatást, emberleteperést és hangos üvöltözést gyakorolnak.

Már második napja...

fuhur 2011.11.10. 10:08:47

Ma reggel a kicsi az istennek se akarta felvenni a cipőjét, a nagy meg tegnap este nem akart fogat mosni. A kérdésem a tisztelt alkotmánybírósághoz az lenne, hogy beperelhetem e őket? Tudva azt, hogy miután az anyjukkal nem vagyok összeházasodva, így 10 év együttélés után sem vagyunk törvényes család, ezért számomra nem egyértelmű, hogy a családvédelmi törvény mely rendelkezései alkalmazhatók az ügyre.

Válaszukat várva tisztelettel

Kapjátokbemind János okleveles hadisírgondozó

anonymand 2011.11.10. 10:16:36

Tisztelt Olvtársak!

Segítséget kérek.

Nem tudom eldönteni, hogy: a kisded büfiztetése, vagy pedig a büfögés alkotmányos kötelezettség?

Minden jó szándékú segítséget örömmel vennék.

Gondolom, hogy nem vagyok egyedül a problémával, amely a legeslegnagyobb gondot jelenti nemcsak a családban, de az országban, mondhatnám euroövezet szerte.

Tisztelettel:
anonymand

n0ri60 2011.11.10. 10:28:49

Tulajdonképpen szeretem a Fideszt! Melyik kormány gondoskodott ennyire a jókedélyünkről?

sajtohuba 2011.11.10. 10:30:38

@fuhur: Tisztelt Kapjátokbemind úr!

Tájékoztatjuk, hogy mivel levelében a Harrach-Hoffmann kór* tipikus esetét írja le, - tekintettel a kormánypártok családról vallott értékrendjére - gyermekeiknek a Szent Immaculata Nemzeti Nevelőközpont történő áthelyezéséről záros határidőn belül gondoskodunk.

* Nem a házasság intézményének keretében gyakorolják jogaikat és kötelességüket kiskorú gyermekeik vonatkozásában.

@anonymand: Tisztelt Anonymand úr!
Tájékoztatjuk, hogy kisdedek esetében a napi penzumuk napi öt büfi, öt pisi és két kaki. A kisdedeket családi kötelékben nevelő szülők napi kötelessége a fenti kisded tevékenységek 2 és fél óránkénti kezelése, tevékenységenként maximum 5 perc ráfordítással. Az ezen felüli időráfordítás adóköteles szolgáltatásként EVA adózással bevallandó és elszámolandó.

Grigorij Pantyelejevics 2011.11.10. 10:36:23

"És vígasztald meg, ha vigasz
a gyermeknek, hogy így igaz.
Talán dünnyögj egy új mesét,
fasiszta kommunizmusét -
mivelhogy rend kell a világba,
a rend pedig arravaló,
hogy ne legyen a gyerek hiába
s ne legyen szabad, ami jó."

75 év alatt sem kopott.

fuhur 2011.11.10. 10:40:28

@Grigorij Pantyelejevics: Majd betiltják ezt is. Alkotmányban visszamenőleg.

anonymand 2011.11.10. 10:52:02

@sajtohuba:

Tisztelt sajtohuba!

Segítségedet köszönöm!
Most, hogy felhomályosítottál, több gondom nincs is.
Szinte bearanyoztad hátralevő napjaim.
A jövőm gondtalan, csak a túléléssel kell törődnöm.

Ha lennél olyan kedves és abban is segítenél, hogy a kisded kaksi a rendszeresen érkező sárga csekkek kezelésére használható-e, vagy magamnak köll sz@rni mindre, jól esne.

Tisztelettel:
anonymand

ps.: kissé aggaszt, hogy éppen most van megszűnőben az EVA....

sajtohuba 2011.11.10. 11:32:20

Na már itt is van a Hoffmann féle hozzáadott érték(szemlélet) is!

index.hu/belfold/2011/11/10/jogkor_nelkul_maradhat_az_oktatasi_ombudsman/

sajtohuba 2011.11.11. 08:27:43

Boldog családot is tanítanak az iskolában

A készülő új Nemzeti alaptanterv szerint a családi életre nevelés keretében az iskolákban nemcsak az empátiáról, az önismeretről, a női és férfiszerepekről lenne szó, de olyan praktikus ismeretekről is, mint hogy hogyan kell megszervezni egy nyaralást, vagy hogyan kell takarékoskodni

index.hu/belfold/2011/11/11/nemzeti_alaptanterv/

Van abban valami jellemző NER-báj, hogy a magyarázásnál rendre ilyen szófordulatokkal élnek:

"A KDNP frakcióvezetője külön kiemelte:nem a keresztény világnézetet akarják közvetíteni, a család, az összetartozás, a gyermeknevelés ugyanis mindenki számára általános érték."

Vagy ahogy a posztban olvasható:

"Egy, a tervezet előkészítésére rálátó kormánypárti politikus az [origo]-nak erről azt mondta, hogy "természetesen egyiknek sem lesz semmilyen következménye, e jogoknak és kötelezettségeknek a kimondása csak szimbolikus, csupán a kormánypártok családról vallott értékrendjét jelenítik meg".

Vagyis sosem azt mondják, hogy mi most ezért meg ezért csináljuk ezt meg ezt, hanem csak úgy képesek fogalmazni, hogy mi tkp nem is úgy, nem is azért csinálunk ezt vagy azt, hanem csak picit módosítunk valamit, de az nem is igazán fontos, hisz valami megfoghatatlan (nem konkrét) pontosításról van szó. Holott nem! Hanem nagyon is világnézetii/politikai/gazdaságpolitikai stb. korlátok, szűkítések, egységesítések bevezetéséről.
Az individuum (lelki, anyagi, erkölcsi) korlátozásáról, ami nagyon veszélyes az egyénekre, de a társadalomra is.

makukula 2011.11.11. 08:49:19

@sajtohuba: "Hanem nagyon is világnézetii/politikai/gazdaságpolitikai stb. korlátok, szűkítések, egységesítések bevezetéséről."

A posztban említett családvédelmi törvény milyen korlátozást és egységesítést vezet be?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.11.11. 10:17:12

@sajtohuba:

A - kormánypártok értékrendje -... bólogat.

Hogy mi a kormánypártok értékrendje... szabad a gazda :

Gyorshajtásért börtön... neked.
A kormánypártok lézerblokkolóval járnak.

A megoldás, hogy monnyol le, az előrehozott választás, meg a szakértői kormányzás... neked.
A kormánypártok rosszhír-blokkolóval csinálják.

sajtohuba 2011.11.11. 11:32:34

@makukula: „A kétharmados többséget igénylő jogszabály tervezete ennek szellemében bebetonozna… számos olyan, törvényben eddig nem szabályozott, íratlan formában élő normát is, mint a szülők gyermekükkel kapcsolatos felelőssége vagy a gyerekek kötelessége a szüleikkel való együttműködésre."

Még nem publikus a taxatív felsorolás.

fuhur 2011.11.11. 12:33:40

@makukula: "A posztban említett családvédelmi törvény milyen korlátozást és egységesítést vezet be?"

pl ez alapján már lehet diferenciálni mondjuk a családi pótlékkal, hisz az mint a neve is mutatja családoknak jár. Az meg hogy mi a család, az ugye benne van.

fuhur 2011.11.11. 12:35:47

@sajtohuba: De azt már tudjuk, hogy a gyereknek törvényes kötelessége támogatni a szüleit, vagyis nem is olyan nagy tragédia ha csökken a nyugdíjad, perelj pénzt a gyerekedtől...

makukula 2011.11.11. 14:24:28

@sajtohuba: Csak egyelőre nem tudunk semmit. Mert amiről szó van, az már mind törvényben van régóta: gyermek engedelmeskedni köteles a szüleinek és a rokontartás szabályai a Csjt.-ben, együttműködési kötelezettség, egészségtelen életmódtól való tartózkodás, tanulmányi kötelezettség a gyermekvédelmi törvényben. Amiről újdonságként beszélnek, az valójában jó ideje létezik.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.11. 14:31:45

@makukula: A Fidesz-KDNP most fogja új törvényben odaadni az e normák hiányától sanyargó népnek. Ilyen történelmi pillanatban fölösleges kukacoskodás azon lovagolni, hogy mindez már létezik. Piha.

Pásztörperc 2011.11.12. 18:41:44

@Counter: Azért a "mindennel nem értek egyet" nagyon-nagyon nem azt jelenti, mint a "nem mindennel értek egyet". Azt mondod, ez a fickó a Nemzeti Pedagógus Műhely elnöke? Azt hiszem, egy darabig nem kívánok nemzeti pedagógus termékeket vásárolni...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.12. 19:35:18

@Pásztörperc: Az adásban hallottam először, leesett az állam, aztán visszahallgattam később és akkor is újrahallgattam, amikor ide bepötyögtem. Most visszahallgattam, tényleg azt mondja, hogy "ha mindennel nem értek egyet".
12:42:10 a helyes kezdés, kicsit elnéztem. Az idézett szöveg után is durva, de nem vagyok én szövegleíró (genderezik egy sort, jotunder, maroz vagy remiz bizonyára tudná értékelni).