Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

1944 arculatának üzenete

2011.10.20. 18:27 | Kettes | 70 komment

Címkék: l simon lászló

Szét fogjuk rúgni a seggeteket.

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr653318150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amergin 2011.10.20. 18:36:28

You made my day, Dear! With one picture only! - Congratulation!

szempontpuska 2011.10.20. 18:56:11

Többen szóvá tették - például Oszkó Péter is a FB-on - hogy sajna durvul a Vincent hangneme (ez sajnos igaz - de ígérjük ez átmeneti).

Aki esetleg nem tuná, Douglas McArthur tábornok mondása áll a kép alatt, igaz: Ő azt a japánoknak címezte

amergin 2011.10.20. 19:13:47

@szempontpuska: Eörsi István (szeretett és nagyra becsült néhai tanítómesterem): "Az értelmiség árulása ott kezdődik, amikor a szarra azt mondja, hogy 'fekália' ".

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.20. 19:51:22

Durvul, mi? Aki 1944 előtti arculat visszaállításáról beszél 2011-ben az így jár... Akció-reakció. Ez van.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.10.20. 20:17:19

Az egy plauzibilis narratíva, hogy míg a vasfüggönyön onnan többé-kevésbé nyugodtan folyt tovább a társadalom élete 1945 után, azon innen viszont egy durva elfojtási mechanizmus került rá. A "csitt, erről nem szabad beszélni" reflexei ott csapódtak hozzá egy csomó mindenhez, ezt nagyszerűen illusztrálják filmek (Megáll az idő - Bodor és a kis Köves párbeszéde, Apa - amikor Vera és az ifj. Takó sétálnak a rakparton, például) meg a mindennapi tapasztalat is, ki ne hallotta volna, amikor gyerekekre rászólnak ma is felnőttek, hogy meg ne halljam, hogy ilyesmiről beszéltek.
Az pedig akár komparatív kutatásokból, akár szintén a mindennapi tapasztalatokból is látható, hogy a rendszerváltozás után ezek a társadalmak nem voltak képesek mit kezdeni ezzel a kettősséggel, hogy az ő szerves fejlődésük több mint egy emberöltőre teljesen a szőnyeg alá söpörtetett, valahonnét viszont kellene folytatni és a szocializmust nem lehet. A volt NDK-ban sem véletlenül erős a nácipárt, Magyarországon se véletlen, hogy konkrétan mostanra már ott tartunk, hogy a háború előtti csendőrséget, közigazgatási, társadalmi, jogi viszonyokat öltöztetjük át, Bulgáriában politikai szerepet játszik a cár, a horvát függetlenséghez csak odacsapódott az usztasaállam. Teljesen elmaradt a múlt feldolgozása (a közhelyért én kérek elnézést), magyarán mondva nem tudunk mit kezdeni a múltunkkal, hogy kinek a nagyapja ölte meg vagy nyomta el kinek a nagyapját és miért és miért nem.

A borzalmas nem is ez, hanem az, hogy míg 1990-ben a II. köztársaságot is próbáltuk restituálni a még élő képviselők tessék-lássék reaktiválásával, ideologizálással, pártnevekkel, addig 20 évvel későbbre 4 évet sikerült még ezen a kiindulóponton is visszatekerni. És közben nem történt semmi, csak eltelt 20 év, és azzal sikerült előállni, hogy akkor most mégse 1948-cal folytassuk, hanem inkább 1944-gyel. Hát, ez már teljesítmény.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.20. 20:37:55

@zsazsu4: Szerintem a durvulás nem egészen ott kezdődik, hogy vicceskednek azért mert valaki a vészkorszakba akarja visszabombázni a Kossuth teret.... Mondjuk ha leírnám, hogy hol kezdődik a durvulás, az is kicsit komolyabb lenne, de még azt sem írom le. Bár egyre nehezebb nem leírni.

szempontpuska 2011.10.20. 20:49:23

@jotunder: Durvulás az, ahogy a frusztrált mandÍneres toporzékol Karsay Dorottya klippjén.

Arcukba kell mosolyogni.

Vincent! Én így szeretlek!
:-)

isav 2011.10.20. 20:58:24

Részlet Győrffy Ákos mai netnaplójából:

"Ma Magyarországon elég sok olyan ember él, akit a többség felesleges nyűgnek, selejtnek, alávaló szemétnek tart. Dögöljön meg az ilyen, minek van, minek rontja itt a levegőt. A mindenkori kormányzat nyilván nagyon is tisztában van ezzel, mégis úgy tesznek – immáron huszonegy éve -, mintha mit sem tudnának erről. Ha esetleg mégis így van, ha tehát az államigazgatás ködbe vesző ormain csücsülő héroszok, illetve az őket szorgosan körbedöngicsélő úgynevezett értelmiségi elit esetleg nem tudná még, hát szívesen megosztom velük az egyszerű tényt: a mai magyar társadalom egy nem elhanyagolható része szívesen látná halva azokat az embereket, akikről hathatós állami segítséggel már amúgy is régen lemondott. Ha ez így van, márpedig így van, akkor nyugodtan kijelenthető, hogy olyan, hogy magyar társadalom, nem létezik. Nincs. Valamikor volt, de már nincs. És hogy mi lépett a helyébe, azt a kedves Olvasó fantáziájára bízom. "

www.litera.hu/netnaplo/szerda-70749

remiz (törölt) 2011.10.20. 21:07:46

@szempontpuska:
mandiner.blog.hu/2011/10/20/kedves_dorottya
erre gondolsz??
sztem ez vicces, tipikus mélyyoyoyobber gagyistíl.
tipikus közhelyspektrummal.
(egyébként ezek a vélemények a klipp alatti kommentekben is megjelentek, szal a csávó sokat agyalhatott a poszton....)
azt bírom, ahogy a Máthé Zsoltot gyakják té és tova.
'infernális kretén', most épp ezt kapta.
Pedig szvsz ő a legjobb:)) Kurva jó, ahogy felvették, én
szétröhögtem magam.

remiz (törölt) 2011.10.20. 21:29:12

@isav:
index.hu/video/2011/10/19/eletszeru_vitelt_nem_lehet_a_padon_folytatni/

Iványi Gábor is ezt mondja 02:31-nél
'a hajléktalanok, akik nem szíveskedek olyan gyorsan meghalni, mint egyesek szeretnék...'
biztos vagyok benne, hogy politikusaink nem képesek a hajléktalanellátást, az elesettek segítését megfelelő szinten megoldani(vagy ennek a munkának a megszervezését), biztos hogy hiába fizetjük (ezért) őket, ez a feladat is a civil kezdeményezésekre marad.
(Én pl nem szeretek utcán adni, mert megalázónak tartom ezt a 'rendszert', hanem évi 25e-t szoktam utalni.)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.21. 14:27:22

Oszkó Péter durvul:

"Egyébként pedig egyre erősebb bennem a gyanú, hogy az ilyesfajta alacsony szellemi színvonalú politikai akciókkal, vagy akár Budai Gyula ezzel párhuzamosan folytatott, részben önigazoló, de annál inkább személyeskedő mocskolódásaival arra akarnak rávenni, hogy október 23-án én is csatlakozzam a tüntetők tömegéhez és ilyen köznapi eszközökkel is hangot adjak a nyilvánvaló és már oly sokszor kifejezésre juttatott nemtetszésemnek."

Egész addig csak finomkodott, amíg csak másokat cseszegetett a rezsim, most hogy az ő feje is célkeresztben van, felfedezi a köznapi eszközöket is. Jobb későn, mint soha, Péter.

remiz (törölt) 2011.10.21. 15:21:40

@Kettes:
nekem is tök ugyanez jutott eszembe...

és most újra rákezdetek a Hagyó ügyre, szép lassan, napi 1-2 oldalt szivárogtatva, kéziratokat stb. mintha véletlenül.
szal lesz itt 'felelősségrevonogatásosdi'
közben Pintér cégei meg ugye épp tanulják, hogy a Hagyó hol hibázott, mire kell figyelni, hogy le ne bukjanak.
hogy kell úgy törölni a winchestereket, h utána még a kürtkáefté se tudja visszaállítani az adatokat.stb.

maroz 2011.10.21. 16:46:22

@Counter: Nádas írt valami olyasmit, hogy az újkori demokráciánkban hagyományért hol a kádári időkhöz nyúlunk, hol a két világháború közöttihez. Azt már én teszem hozzá, hogy de legalább teljesen biztos kézzel: mindkét rendszerből szinte vakon is képesek vagyunk megtalálni a rosszat. :(

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.10.21. 17:05:55

@maroz: Na de visszafelé megyünk az időben a nagy hagyománykeresésben! Ez már abszurdum. Már nem is csak megállt az idő, hogy tovább hivatkozzak filmekre, ez egyszerűen felfoghatatlan a számomra. Hogy, hogy lehet 20 év alatt annyit módosítani egy amúgy se tökéletes meg csodaszép konszenzuson, hogy menjünk vissza 1948-ba, hogy ne is '48, inkább '44? És miért éppen '44?!

remiz (törölt) 2011.10.21. 17:38:05

@Counter:
na vajon miért 1944?
és vajon milyen eszméktől átitatott emberek erőltetik?
(akik persze kamera előtt kikérikmaguknak és elhatárolódnak: saját maguktól)
www.szakkonyv.hu/portal.aspx/product/show/281ec0fe-5678-4e6a-98fa-56d29b4adc66

nagyon érdekes kérdés, h milyen események (és hogy!) kerülnek bele a történelmi tudatban(ez egy ember tulajdona, a saját történelmi tudata, bármennyire manipulált is), ez országonként mennyire homogén. stb.

és igen, egy politikai hatalom legitimációjához mindig hozzátartozik egy minta az adott ország történelméből, amihez hasonul.
ez a fidesznél egy egyre jobban Horthy-rendszer alapozású, Kádár-rendszert(a komcsikat) elutasító, amúgy szvsz totálisan kaotikus(kb ha szükség van rá bármi megy, szent istvántól mátyáson át etelközig) valami.
Ugye a Horthy-rendszerrel alapozni azért különösen 'érdekes' dolog, mert a végén ott van 1944....

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.10.21. 18:07:12

@remiz: Úgy értem, ha már lúd is, de miért '44, miért nem '41, '38 vagy '36, mondjuk? Miért éppen '44?

remiz (törölt) 2011.10.21. 18:20:10

jó, sztem is fidesz ízléstelensége/közönye, h egy ilyet kiad nyilatkozatban.
állítólag (Kukorellyt hallottam nyilatkozni az atvben) most rámennek a szélsőyobberekre(ezek pletykák, nyílván nem tudsz rámutatni, egy feltört emailre, hogy ebben a nagyfőnök kiadta a parancsot, csupán érzékelhető, h ez lesz a stílus), hogy onnan akarnak behúzni szavazókat, mert csökkennek. és akkor szimbolikus térben iszonyatosan kódolva tesznek gesztusokat.(pl ez az Újszínház ügylet is kb. ez, h le van nyilatkozva, h tolerancia miatt a magyar nemzeti értékek stb, közben meg).
a fidesz sztem alapvetően egy érték nélküli párt, csak a szavazatmaximalizálás, ügyeskedés bármiáron.
nemigaz, hogy a nemzeti értékek fontosak nekik.

ugye azt meg, hogy akik Szálasitól eredeztetik maguk, miért 1944, azt nem kell magyaráznom.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.10.21. 18:27:34

@remiz: Szövegszerűen a megszállás előtti Horthy-rendszert ismerik el utolsó szuverén Magyarországnak. Az se sokkal szebb, de azért mégsem egy Szálasi-genézis, arra csak a kurucinfó hajlandó, az is név nélkül.

Az viszont nem új vokstaktika, hogy félidőben menjenek ki a szélre és kampánykor vissza a bizonytalanokért, feltéve, hogy a szélső szavazatok, ha egyszer megszerzik őket, hosszan kitartanak, illetve hogy a bizonytalanok középen volnának.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.10.21. 18:31:40

@Counter:

' 44-et Budapestnek egy fontos év volt. Azért ...

Mert gyűlölik ezt a várost ...

www.youtube.com/watch?v=P3T9lPzTS8M

remiz (törölt) 2011.10.21. 18:49:37

@Counter:
hát, kérdés, hogy akikre így számítanak, mennyi és milyen szöveget olvastak életükben.
(mindenesetre engem nem csak ez az 1944 lepett meg, hanem, h a Kossuth-szobrot is el akarják vinni...)

nem tudom, ez a fidesznél ez mindig hatalmas kérdőjel volt, h igazán sose határolódott el a szélsőjobbtól. persze ha rákérdezel, akkor hogyképzeled lesz a válasz. de. valahogy úgy van, h 1944-hetsz amennyit akarsz, mindig nyitva áll előtted az ajtónk, 2 feltétel van: akkor mostantól a fideszt segíted(hozod a szavazókat) és vagy csak iszonyatosan kódoltan csinálod vagy ha nem és nagy gebasz van, kidobunk.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.10.21. 20:27:38

@remiz: Azért is nem a Molnár-életmű kritikai kiadásával csábítják őket, hanem Hátország Színházzal, szoborpakolászással és efféle szimbolikus tettekkel.

Mondjuk a Kossuth-szobor ténylegesen egy bornírt munkásparaszt allegória, vihetik. Az utolsó bejegyzéssel viszont attól eltekintve, hogy valahányszor meglátom a "határolódjon el" felszólítást, kibiztosítom a... izé, Lendvai Ildikó jelenik meg és harsan fel, alapvetően lehetséges, hogy egyet kelljen érteni. És a lehetségesség is afféle ősbűn, amiből úgy tűnik, minden párt begyűjt legalább egyet.

wanekus 2011.10.21. 21:14:29

"Én egész népemet fogom
Nem középiskolás fopkon
Taní-tani"
Emiatt az idézet (bocs az esetleges hibákért, de emlékezetből írtam) miatt viteti el a törpe óriás a József Attila szobrot. Mert az alcsuti nímand csak a kesztyűbe dudálásra tudja tanítani Attila szerencsétlen népét. Ja és egy törpe se szeret nap, mint nap óriást látni az ablakából.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.21. 21:37:42

1944..... Molnár Attila Károly FIDESZ-ideológus baráti körének nyilvános beszélgetése

Tehetetlen Dodó 2011.10.21. 18:44:55
@tevevanegypupu: Haha, korabeli vicc volt:
- Milyen az operaházi kóser szendvics?
- Két Fischer között egy Ascher.

tevevanegypupu, Gaálné Fülöpp Emma győri fideszes keresztény úriasszony válasza:

@Tehetetlen Dodó:

Sok eloskodo. Elhuzhatnanak a fenebe, ha itt annyira rossz nekik, csak eppen nemigen van hova menniuk, csak nalunk kepesek megelni, a fenenek nem kellenek sehol.Hiaba van kozottuk nagy muvesz, embernek eleg rongy szinte mindegyik.Tarlos egy kicsit elbeszelgethetne veluk, elvegre a penzt azert megiscsak a fovarosi kozgyules adja ezeknek.
...................................................

1944-et akarják visszahozni, akkor esetleg Kis János altábornagy és társainak utódai is jelentkezhetnének. kurvaéletbe, micsoda szarházi, undorító nyilas banda :((((((((((((((

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.10.21. 21:41:20

@jotunder: Ezeket te hol találod? Tamáskodom, bele akarok nyúlni a sebbe.

pow/mia 2011.10.21. 22:09:25

@jotunder:

Ez mi a túró, valami alternatív Mandiner?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.21. 22:17:43

@pow/mia: fogalmam sincs. a mandíner értelmiségi szélsőjobboldaláról van szó. elég gusztustalan.

pow/mia 2011.10.21. 22:20:54

@jotunder: Azt látom, basszus, de minek nekik egy külön blog, ráadásul posztok nélkül?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.10.21. 22:23:52

@pow/mia: Mert ezt találták megfelelő eszköznek a nem realtime társalgásra. Funkcióját tekintve egyértelműen egy - kissé kaotikus - beszélgetőterepnek tűnik. Hadd csinálják.

Amúgy én komolyan azt hittem, hogy ez a szellemi izé már kihalt, megszűnt, elfogyott. Egy csöndes hűbazmeggel több lett a világ.

pow/mia 2011.10.21. 22:27:14

@Counter: Látszólag párhuzamosan csinálják.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.10.21. 22:30:15

@pow/mia: Csakhogy a dj-n nincs téma, 100%-ban társalgás megy. A mandin konkrét posztokhoz írogathat bárki, az címlapos is lehet, szóval nem lehet így üzemeltetni, mint ezt az izét.

pow/mia 2011.10.21. 22:31:56

@Counter:

Gondolom még levelezgetnek is közben.:) Ezeknek agyukra ment a hálózatosdi.:D

HaKohen 2011.10.21. 22:46:22

@jotunder:

Mai cikk: "Troll a KIM-ből:..."

Hát folyton előbukkannak régi ismerősök.

hvg.hu/itthon/20111021_boszormenyi_robinmasters_mandiner

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.21. 22:56:03

@HaKohen: ahogy a rezsim kitartottja, egy piszkos kis karrierista funkcigyerek magyaráz a helyes életről, és felajánlja szexuális szolgálatait, hányinger. micsoda egy hitvány világ, uramisten.

Minor.Dragon 2011.10.21. 23:01:11

@jotunder: Bajcsy-Zsilinszky Endre, Révay Kálmán és a Vándorló fegyház.

Az az egypuputeve annyira ostoba, mint állatok közt a dromedár.
Ja, és a dromedár köpködni szokott, ilyen a természete.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.22. 00:22:00

@jotunder: Hát ma Böszörményi-Nagy Gergely befizetett egy könnyű kis gang bangre, hazai pályán, az ismerősei, barátai és családtagjai meghitt körében. A rendszer járulékos kára lett 27 éves korában. Gaálnét és a többi szart is elkapja egyszer a gépszíj.

We are walking in the Valley of the Shadow of Death and kicking ass.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.22. 03:51:20

@Minor.Dragon:

ha már a két társalgó fél: tehetetlen dodóhoz képest tevevanegypupu egy intellektuális fárosz.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.22. 04:16:47

@jotunder:

nekem lassan rögeszmém, hogy a kádár-rendszer egyik legsúlyosabb bűne, hogy kitermelte ezt a vérig sértett rózsadombi "értelmiséget"

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.10.22. 08:26:59

@simonmondja.: A kulturális legitimációjuk és a viselkedésmintáik is tekinthetők kádárinak.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.22. 09:45:01

@simonmondja.:

én alapvetően nem a böszörményi-féle társaságra gondolok, hanem a mandineres törzsközönség egy bizonyos, elég jól behatárolható, szürreálisan antikom és antilib, valamint általában antiszemita körére.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.22. 09:49:20

a mandineres generációról meg annyit, hogy nagyon eklektikus társaság. turulról vagy ergéről nemigen tud rosszat mondani az ember, ugyanakkor olyan minden elképesztő emberi hulladékok is irkálnak oda, mint fruzsi cica, vagy böszörményi

aronsatie 2011.10.22. 10:27:52

@mavo: Nem látom azt az irtózatos különbséget az egyes szerzők között. Úgy gondolod, hogy nem tehetnek róla, miféle a törzsközönségük? Egyetlen szó válasz nélkül hagynak tonnányi, kb. a kuricinfóhoz méltó mocskot. Kivonatolnak és belinkelnek minden olyan írást, amire borítékolható a kommentek stílusa és hangneme. Ugyan hogy moshatnák le magukról, hogy tudatosan úgy játszanak, hogy bejöjjön a "kedves vendég"?

aronsatie 2011.10.22. 10:33:37

@jotunder: Ezekkel is meg kellene egyezni "Orbán után"?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.22. 10:46:04

@aronsatie: miért kellene pár piti gazemberrel megegyezni ?? Kettes finoman cézott rá, hogy mi fog velük történni.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.10.22. 11:07:23

@jotunder: Mondjuk a német példát alapul véve a seggek szétrúgásánál többet ér 20 év egyértelmű társadalompolitika. Csak hát ami társadalompolitikának most 20 éves stabilitásra esélye van, az nem az.

HaKohen 2011.10.22. 11:43:12

@aronsatie:

Szerintem a lényegre tapintottál. Azt gondolom ugyanis, hogy minden orgánumot (papíralapút, webegyest, webkettest egyaránt) minősítenek a saját levelezői/kommentelői (is). Így ne má' hogy a mandineresek (vagy prókátoraik) széttárják a kezüket...

Ráadásul a mandinert két ok miatt is teljesen etikátlannak tartom (ha még létezik szakmai, újságírói stb. etika).

Egyrészt mert szándékosan összemaszatolják a mandinert a mandiner.bloggal. Ami praktikusan annyit jelent, hogy a blog általában tisztességes hangnemben megírt cikkeit olvasó rögtön szembesül a nemblog kurucinfós kommentelőivel - és viszont. Utóbbiak azért nem csinálnak gusztust az előbbiekhez. Ennek részhalmaza pl. hogy a Konzervatórium ajánlásárra klikkelve az ember eleve a szemetesládát kapja a pofájába.

Másrészt pedig súlyos vétségnek tartom, hogy a nemblogon innen-onnan tallózott cikkekből 2-3 bekezdést kiragadnak, hogy még a teljes mondandó, a szövegösszefüggés se derülhessen ki, majd ezekre eresztik rá... és innen már az érvényes, amit te leírtál fentebb.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.22. 12:04:48

@Counter: én most akarom szétrúgni a seggüket, akkor lehet, hogy inkább kihagynám.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.10.22. 12:12:34

@jotunder: A vehemens seggrugdosás alapozásnak lehet, hogy jó. Viszont az még nagyon nem minden, láthattuk, hogy a vehemens seggrugdosást követő országos kussoltatásnak mennyi - közel nulla - eredménye lett.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.22. 15:36:58

@aronsatie:

ha te nem érzed a különbséget egy hülyefasz aristo, egy robin masters, egy nénike, egy ergé meg egy turul között, akkor benned van a hiba.

"Kivonatolnak és belinkelnek minden olyan írást, amire borítékolható a kommentek stílusa és hangneme"

ez meg konkrétan baromság (a moderálási elveikkel baromira nem értek egyet, mert valóban egy fertő a végeredménye).

szinte mindegy, hogy a nem blogos területre milyen hírt dobnak be. az ottani pöcegödör-lakók mindenre ugyanúgy reagálnak, két vallásellenes-komcsi-libsizsidó gyalázás között simán lekomcsiznak egy valódi hívőt, noch dazu pont a hitén alapuló véleményért, csak mert nem örül a vezér komcsi barátainak. bájosak, na. :)

aronsatie 2011.10.22. 16:09:46

@mavo: Nem érdekel a különbség. Mindenki felel azért, amit ír, és azért is, amit a blogjában vagy akármilyében a tudtával és jóváhagyásával mások leírhatnak. Ez nem moderálási elvek kérdése, hanem a minimális emberi tisztességé. Ha pedig nem veszed észre a sajtószemlézési módszereikben a nyilvánvaló szándékot, akkor a jövőben majd kevesebbet tételezek fel rólad, mind eddig tettem.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.22. 18:09:56

@aronsatie: Szerintem nincs célzatosság a sajtószemlézési módszereikben, releváns és érdekes cikkeket szemléznek. A baj azzal a koncepcióval van, hogy "véleményszabadság = moderálás hiánya".

Nem hitték el, hogy ahol nincs moderálás, onnan maguk a trollok irtanak ki minden értelmes kommentárt, és közvetve ők valósítják meg a véleményszabadság korlátozását. A trollkomment értéktelen a szabadság perspektívájából, ellentétben a trollhancúr miatt abortált kommentekkel.

Így végül a saját értékes munkájukat öntik le szarral. A mandiner.hu "kísérleti eredményei" fontos tapasztalattal szolgálnak a szólásszabadság diskurzus számára. Már csak értelmezniük kellene az eredményeket és befejezni a kísérletezgetést. :)

aronsatie 2011.10.22. 18:31:30

@Kettes: Ha nincs benne célzatosság, amit kétlek, akkor legfeljebb nem immorális, amit tesznek, hanem amorális. Már ha ez jobb.

Pelso.. 2011.10.22. 21:41:53

@aronsatie: Egy pártfinanszírozott szervezet esetében nem mindegy?

aronsatie 2011.10.22. 22:44:31

@Kettes: Releváns és érdekes cikkek a mandiner szerint: Gyurcsány összes, akár facebookos bejegyzése, Debreczeni, Bauer összes publija, Galamus jórésze, Megyesi Gusztáv, Andrassew, stb. Ez nem tendenciózus? Viszont nem haszontalan, mert legalább clickelek, és én is elolvasom. Néha utána visszamegyek a mandinerre, és a commentekbe is beleolvasok, hogy újfent emlékezetembe véssem, milyen is egy ifjúkonzerv blog törzsközönsége minálunk.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.22. 23:56:49

@Kettes:

na, ezzel nagyon egyet tudok érteni. különösen a "saját értékes munkájukat öntik le szarral" kitétellel, ami fájdalmasan igaz.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.22. 23:57:55

@aronsatie:

ne pókerezz, a variancia nevű tudományos hókuszpókusz neked ellenséged

aronsatie 2011.10.23. 00:33:35

@mavo: Ez tök jó, írjál még ilyeneket. Ha nagyon igyekszel, még a végén eltalálsz.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.23. 09:24:05

@aronsatie: Pontosan. Ezek vagy érdekesek, vagy relevánsak (a felsoroltak inkább nem, de vannak ott olyanok is), vagy mindkettő. Ezekről lehetne értelmes diskurzust folytatni, de nem olyanokkal, akiknek iszap jön a szájából.

aronsatie 2011.10.23. 10:37:15

@Kettes: Na de hát éppen ez az. Pontosan tudják, hogy azoknak ott iszap jön a szájából. Úgy muzsikálnak, hogy bejöjjön a kedves vendég.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.23. 10:44:22

@aronsatie:

egyszerűen nem vagy hajlandó felfogni, hogy a pöcegödör-lakóknak kurva mindegy, mi a menü, ők zsidóznak meg komcsiznak. ha az időjárás a téma, arról is a zsidók meg a komcsik jutnak az eszükbe.

egyértelműen a moderálás segítene, de arra valami ködös liberális hülyeség miatt nem hajlandók.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.23. 10:45:30

@aronsatie:

látod, még ezt sem értetted meg.

aronsatie 2011.10.23. 10:49:48

@mavo: Sajnos. Igyekezz egy kicsit, már nagyon várom a következőt.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.12.05. 20:55:37

Horthyról Miklósról neveznének el utat Budapesten ...

Mondja már meg valaki,
miért szeretjük azt, aki behívja Hitler megszálló csapatait ebbe a városba ?
Aki hadat üzen az oroszoknak, akik szétlüvik,
és
az amcsiknak, akik szétbombázzák ezt a várost ?

Ja, és a Lágymányosi híd ... ezek a csírák miért nem azt nevezik el,
amit maguk építettek ?