Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Monkey business

2011.10.14. 19:05 | Kettes | 106 komment

Címkék: költségvetés járai domokos

Eljött az az ünnepélyes pillanat, amikor Domokos Lászlónak és Járai Zsigmondnak le kellene mondaniuk a Költségvetési Tanácsi megbízatásukról. Domokosnak értelemszerűen első sorban az ÁSZ-elnöki megbízatásáról, mivel ebből fakad a tanácsi tagsága. Ez a két ember ugyanis zöld utat szavazott annak a költségvetési tervnek, amit az ÁSZ és a Nemzeti Bank apparátusa megalapozatlannak és értékelhetetlennek minősített. Azután, hogy Járai intenciói alapján feloszlatták a Költségvetési Tanács titkárságát, azzal az indokkal, hogy nem kell szakapparátus, mert majd minősít az ÁSZ és az MNB. Minősített, figyelmen kívül hagyták. Hitelt adtak annak a költségvetési tervnek, amiről a kormány határozatban rögzítette, hogy fogalma sincs róla, hogy fogják megvalósítani.

Ezek az urak, ahogy azt előre lehetett látni, politikai állásfoglalást adtak kinevezőjük, gazdájuk, Orbán Viktor számára.

Nem ez a Költségvetési Tanács célja. Visszataszító politikai nyalakodást csináltak a költségvetési felelősséget biztosítani hivatott eljárásból. Ez undorító és tűrhetetlen. Ezeknek az embereknek nincs többet keresnivalójuk a magyar állam pénzügyeinek környékén.

Kármán András ma levonta a megfelelő konzekvenciát és lemondott. Már az furcsa volt, hogy eddig kitartott az unortodox majomparádé mellett, de ő talán még képes lesz egyszer folytatni a szakmai pályafutását.

Ennek a másik kettőnek ez most véget ért. Mehetnek vissza a balettbe ugrálni.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr943303660

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Monkey business 2011.10.14. 19:35:48

Eljött az az ünnepélyes pillanat, amikor Domokos Lászlónak és Járai Zsigmondnak le kellene mondaniuk a Költségvetési Tanácsi megbízatásukról. Domokosnak értelemszerűen első sorban az ÁSZ-elnöki megbízatásáról, mivel ebből fakad a tanácsi tagsága. Ez a két

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskii 2011.10.14. 21:22:46

@az újdonság garázsa:

Ez utóbbi elég strapás lenne. Már jogilag. Mert ehhez a Fideszt bűnöző szervezetté kellene nyilvánítani, tagjait teljes vagyonelkobzással és a közügyektől való mindörökre való eltiltással kellene büntetni. És erre jogállami keretek között lehetetlen lenne bizonyítékokat találni. Nem jogállami keretek között lefolytatott eljárás meg már jelenleg is van elegendő, minek belőle véghetetlen szappanoperát csinálni?

is 2011.10.14. 21:28:22

igyekszem magamévá tenni a FIDESZ-gondolkodást: nyilvánvalóan nem Orbán akarata ellenében jöhetett ez ki. ha kijöhetett, akkor Orbán használni akarja valamire. ez tehát egy fegyver, amivel valakit revolvereznek, első tipp Matolcsy, de még nem érzem magam annyira FIDESZ-kremlistának, hogy ebben biztos legyek. ez mindenesetre egy látható helyre kiakasztott puska. ami eléggé biztosan egyszer csak elsül. és akkor Orbán fogja húzni a ravaszt.

még az az alverzió játszik, hogy Orbán nem is tudott róla, és a FIDESZ-kreml egyik alakja tett alája Matolcsynak, egy kis belső fúrok-faragok alapon.

is 2011.10.14. 21:29:05

@is: ja, az a verzió, hogy ezt Domokos önállóan, bátran kiállva a szélbe, egyedül eldöntve így kiadta, na az nem játszik, erre mérget veszek.

az újdonság garázsa 2011.10.14. 21:29:32

@sfi:
Arra, hogy ne tegyék jóvátehetetlenül tönkre az országot a még hátralévő 2,5 évük alatt.
20 éve, a rendszerváltáskor még fiatal voltam, de sokkal szarabb helyzetben van most az ország, mint akkor. Pedig hogy szidták Kádárékat, hogy mennyire tönkretették az országot...
Többek közt ezek, akik most teszik még jobban tönkre.

(Nem mondom, egyeseknek, akik a tűz közelében voltak akkor vagy oda kerültek azóta, biztosan jobb lett, ez pár tízezer ember, de az ország nagyobb részének, legalább 5 millió embernek rosszabb, kb. 3 milliónak sokkal rosszabb.)

@kiskii:
Szerintem lépjük be addig az orosz államszövetségbe ideiglenesen 1 évre, a többit meg Orbánt Putyin pajti elintézi nekünk. :-)

Pelso.. 2011.10.14. 21:30:10

@sfi: Hát a jelenlegiek eltávolítására a hatalomból, -most a rögtön felszínre bukkanó sok-sok kérdést tegyük kicsit félre.

@kiskii: Tűnődöm mostanság, vajon egy államcsőd (remélem, nem lesz) közvetlen következménye lenne egy előrehozott...?

dr kíváncsivagyok 2011.10.14. 21:34:14

@sfi: Hogy ne okozzanak további kárt az országnak !

kamerasmobil 2011.10.14. 21:39:20

Itt van meg ez is:
index.hu/gazdasag/magyar/2011/10/14/az_mnb_mar_masfel_eve_jelezte_az_idei_varhato_eredmenyet/

Ilyen szovegek egy miniszterelnok szajabol:

"a Magyar Nemzeti Bank előállt azzal az igénnyel - amit most vizsgáltatok, hogy egyáltalán megértsem, miről is van szó -, hogy neki több mint 100 milliárd forint vesztesége van, amit az emberekkel akar pótoltatni"

Tenyleg azon csodalkozom hogy vajon hogyan nem szakadt meg rank az egesz. Ezt a szoveget egy nagyobb kaliberu spekulans elolvassa, azonnal beindul a nyalelvalasztasa szerintem...

kiskii 2011.10.14. 21:42:34

@Pelso..:
Az államcsőd egy elképesztően rémes dolog, aminek a közvetlen következménye az egész országra kiterjedő véres lázongás. Amit ha nagyon szabadon értelmezhetünk, akár előrehozott választásként is lehet értelmezni.

nu pagagyí 2011.10.14. 21:42:37

A Fideszt ismerve, valahogyan a Simorra fogják ráverni a balhét.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.10.14. 21:52:41

@kamerasmobil:
""Ilyen szovegek egy miniszterelnok szajabol:

"a Magyar Nemzeti Bank előállt azzal az igénnyel - amit most vizsgáltatok, hogy egyáltalán megértsem, miről is van szó -, hogy neki több mint 100 milliárd forint vesztesége van, amit az emberekkel akar pótoltatni" ""

.....ez egyébként OV képességeit is ékesen bizonyítja.

Táskás Tóni 2011.10.14. 21:54:25

@Pelso..: Dehogy lenne az államcsőd indok az előrehozott választásokra. Majd törvénybe foglalják, hogy azelmultnyócév az ok.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.10.14. 21:55:01

@kiskii: De csak azért lenne nehéz a bizonyítás, mert annak idején Simicska eltüntette a bizonyítékokat.

karnak 2011.10.14. 21:56:25

@nu pagagyí: vagy bajnaira, hogy nem tudnak uj koltsegvetest csinalni, mert kamu volt a 2010-es adatsor.

Táskás Tóni 2011.10.14. 21:56:35

@kiskii: Remélhetően a béna terrorszervezet, vagyis a focista magánhadserege véletlenül rossz helyre "áll". Amilyen ostobák az sem kizárt.

Táskás Tóni 2011.10.14. 21:58:05

@butus: Nem hallottam szerencsére, de most ahogy olvastam sugárban kezdtem hányni. Ennél mocskosabb populista hazug ge..séget régen hallottam.

Táskás Tóni 2011.10.14. 22:01:24

@az újdonság garázsa: Légy erős. Nem kell nekik 2,5 év, hogy az országot tönkretegyék.Az államadósság nőtt, a 3000 milliárd mnyp-i vagyon , 13 év megtakarításának "megvédése"- szerintem lenyúlása- ellenére. Ha ezt a legfőbb fülkeforradalmi célt így teljesítik, akkor mi van a többivel?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.10.14. 22:03:28

@Táskás Tóni: Ma olvastam itt az Indexen, az amerikaiak véleményét Orbánról. Szóval "azt írja az újság" a munkájáról, hogy "antidemokratikus bohóckodás"
Ezt egy komoly, vezető amerikai lap tette, s egyben azt is jelezte, hogy anagykövetük már hónapok óta próbál bejutni Orbánhoz átadni a tiltakozó jegyzékét, de a kedves atyánk nem ért rá még válaszra sem méltatni a kérést.

Pelso.. 2011.10.14. 22:03:38

@karnak: Nincs alkotmányos módja, egyéb lehetőség még annyi sem.

@kiskii: Nyilván nem óhajtom olyan áron, bár itt-ott felbukkanó lázongásokat, megmozdulásokat csőd nélkül sem tartok kizártnak a mélyszegénység sújtotta területeken.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.10.14. 22:06:15

@Táskás Tóni:
"populista hazug ge..séget"
...hogy mondhatsz ilyet? Elfelejtetted, hogy ő még sohasem hazudott?

kiskii 2011.10.14. 22:09:29

@Táskás Tóni:

Hatalmas hiba akkora elégedetlenséget kelteni, amekkorát a rendelkezésre álló erőszakszervezet nem tud leverni.

egy államcsőd utáni helyzetet semekkora erőszakszervezet nem képes kezelni, mert ők se kapnak fizetést.

JohnHenry 2011.10.14. 22:09:44

@kiskii: na ugye, hogy lehet előrehozott választás :-)

elwood 2011.10.14. 22:11:20

@az újdonság garázsa: "Hát... a szlovákoknál előrehozott választások lesznek márciusban.
Nekünk mit kéne tennie ennek eléréséhez?"

mivel a közv.kut. szerint aktívan támogatja 30%-nyi lakos (akik az ország IQ vagyonának a 10%-át birtokolják), ezzel többen mint bárki mást, még mindig távoli az ébredés

talán a jövő évben, mikor újabb kifosztandó nyugdíjkassza nem lévén nyakunkba dől az egész költségvetés, egy része eszmél ennek a csoportnak, de én már ebben sem hiszek

kamerasmobil 2011.10.14. 22:12:47

@butus: Igy van most egyertelmuen kiderult hogy Orban teljesen alkalmatlan az orszag kormanyzasara. Csak hatalomra kerulni tud.

A jo oreg Douglas Adams is mar hany eve megmondta...

JohnHenry 2011.10.14. 22:13:09

egyébként meg ennek az országnak fini, csak míg az utolsó shopping centert is be nem zárják, a nagy többség észre se fogja venni.

JohnHenry 2011.10.14. 22:15:26

@kamerasmobil: arra gondolsz a DA-hasonlattal, hogy a fidesz kormányprogramját egy csapatnyi majom írta, akiket bezártak egy szobába?

dr kíváncsivagyok 2011.10.14. 22:22:03

@kamerasmobil: Mint a spanja,....a sittpali, az se tud írni-olvasni, ez meg nem tud beszélni , fogalmazni . Nyelvtanilag stilisztikailag nulla .

dr kíváncsivagyok 2011.10.14. 22:24:05

@elwood: Jövőre , mivel nincs már nyugdíjkassza ,...majd a magánemberek betéteit fogja kissé "megnyirbálni" ,...

kamerasmobil 2011.10.14. 22:24:28

@JohnHenry: Nem hanem arra hogy aki kepes arra hogy elnoknek valasztassa magat azt a leheto legtavolabb kell tartani ettol a poziciotol mert garantaltan alkalmatlan ra.

Valamelyik kesobbi Galaxis Utikalauz reszben volt ez a sztori az oreg csavorol aki egy kunyhoban eldegelt valahol egy eldugott bolygon es neha hoztak neki papirokat kitolteni. Na o volt a Galaxis tenyleges iranyitoja Zaphod meg csak egy disz a kirakatban.

Táskás Tóni 2011.10.14. 22:25:08

@kiskii: Szerintem az államcsőd és az elégedetlenség nem jár együtt. A hülye bunkó magyarok tovább lesznek elégedettek ezzel a "2/3"-al, mint ahogy a bedőlés megérkezik. A fideszbuzik még akkor sem az Orbán-Matolcsi-Kopátsy triót fogják hibáztatni, ezek bár közhely, de tényleg agymosottak.

dr kíváncsivagyok 2011.10.14. 22:26:20

@karnak: Tudod, ...az ilyenek ki szoktak "alakulni"...spontán . Amikor már eléri az elégedetlenek száma a "kritikus tömeget" !!!!!

Táskás Tóni 2011.10.14. 22:26:56

@JohnHenry: Egy majom írta, a többi gerinctelen csiga pedig végrehajtja.

kamerasmobil 2011.10.14. 22:28:58

@JohnHenry: Egyebkent a Fidesz kormanyprogramjanal egyetlen egy darab majom is jobbat alkot meg akkor is ha semmit sem ir arra a papirra csak beletorli a segget...

legeslegujabbkor 2011.10.14. 22:32:24

@is: Elemezni kellett volna nekik, de a háttérszámítások hiánya miatt nem ment. Nem kapták meg sem a hatásvizsgálatokat, sem a 3 éves kötelezettségvállalási korlátozásokat, a közvetlen bevételekre nincsenek előirányzat-tervezetek, az MNB vesztesége nem szerepel benne stb. stb. Hiába akarta Domokos áterőltetni, egyszerűen nem lehetett.

kiskii 2011.10.14. 22:40:50

@Táskás Tóni:
Azt képzeld el, amikor 2 millió nyugdíjas és 2 millió közalkalmazott és köztisztviselő egyszer csak nem kap fizetést, és senki nem kap semmilyen segélyt.

Táskás Tóni 2011.10.14. 22:44:02

@kiskii: Majd fizetik őket Simicska és a többi "javadalmazott" genfi és egyéb offshore cégeiből. Ha a horvát miniszterelnöknek jutott 2.7 milliárd, gondolom van még a tarsolyban bőven. 25 milliárdot menekítettek ki az EMFESZ-ből , csak maradt ott egy kis morzsa.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.10.14. 22:45:22

revübe, nem balettbe
klasszikustól csak pontosan! :)

kamerasmobil 2011.10.14. 22:47:46

@RAMBO: A Macskafogoban marpedig balett szerepel. Eleve a "balettpatkany" kifejezesre utal mind a negy karakter.

Táskás Tóni 2011.10.14. 22:50:28

@kiskii: Orbán két napja mondta, persze nem szó szerint: Mindenki gondoskodjon a pénze biztonságáról, mert ő nem tudja garantálni a kedvező árfolyamot. Ez mondjuk igaz , csak a szar árfolyamot garantálják lassan másfél éve.

kamerasmobil 2011.10.14. 22:58:07

Ocsitani akarjak a forintot pedig a Portfolio is kielemezte mar publikus cikkben hogy mennyire semmi haszna nem lenne. Viszont katasztrofalis kovetkezmenyekkel jarhatna komplett tarsadalmi retegek szamara. Peldaul akinek elinflaljak az alacsony jovedelmet vagy nyugdijat es egyeb juttatasat.

Ehhez meg aztan a cinizmus legalja hogy a Jozsefvarosi hajlektalanterrorizalo ficsurt most kineveztek orszagos felelosnek is. Pont amikor nagyon ugy nez ki hogy masszivan noni fog a foldonfutok szama... :(

remiz (törölt) 2011.10.14. 22:58:39

www.kozoskassza.hu/ okt 14-et még nem elemezték az Oszkóék. Kíváncsi leszek a kritikára.

karnak 2011.10.14. 22:58:58

@kíváncsivagyok: sajnos nagyon-nagyon messze vagyunk attol

karnak 2011.10.14. 23:01:10

@kiskii: plusz ezek es mas okok miatt leall a gazdasag, elertektelenik a HUF, tehat elvileg senki, vagy ha kap is minek... gyonyoru lenne:)

karnak 2011.10.14. 23:08:53

@Pelso..: nem a metodikara értettem, hanem az erőviszonyokra... a szavazók jelentős többsége még mindig a fideszre x-elne. nem ketharmad, de tobb, mint 50%.

karnak 2011.10.14. 23:09:24

@Táskás Tóni: kicsit elragadott... az ellenforadalmi hevulet:)

Táskás Tóni 2011.10.14. 23:12:35

@kamerasmobil: Na az még egy gusztustalan majom. Legközelebb majd a terrorelhárítókat is bevetik a hajléktalanok ellen.

Táskás Tóni 2011.10.14. 23:16:15

@karnak: Csak olvasom az Index-et és a wikileaks-et. Valahonnan csak tájékozódni kell, ha már az MTI a fidesz által cenzúrázott.

kamerasmobil 2011.10.14. 23:25:39

Lassan az Index se lesz eleg...

az újdonság garázsa 2011.10.14. 23:31:37

@RAMBO:
Klasszikustól tényleg csak pontosan.
Úgyhogy revideáld magad, mert az bizony balettbe.

Orbán egy Palpatine 2011.10.14. 23:45:25

Nem fognak lemondani. Tökéletesen végzik a dolgukat, amiért oda kinevezték őket. De a faszorrúmajmos kép jó.

JohnHenry 2011.10.15. 00:12:00

@kamerasmobil: én ettől ezúton elhatárolódom, a nagy fekete autó csak érted menjen :-D

karnak 2011.10.15. 00:25:06

@Táskás Tóni:

.... hát gondolj bele, hogy az emberek 90%-a meg nem teszi ezt, hanem jó esetben metropolt v mit olvas, meg tv2-n sz. pétert néz.

...ott tartunk, h ha most tuntet vki a mostani megszoritasok maitt, akkor beszolnak nekik az utcan a jarokelok, h miert nem tuntettek gyurcsanykor, ez a kozhangulat. nem ertem en sem, mert az ismerettsegi, barati koromben pont az ellenkezojet tapasztalom, latom, picsognak a bankosok, picsognak a vallalkozok (kicsik-nagyok), az emberek ugy altalaban, 10-bol 9, de..

meg mindig nyolcevezes megy, meg mindig gonosz bankok vannak, meg mindig gonosz amerika, es eu. tisztara 60-as evek, ez kell az embereknek, el is hiszik, magukenak is tettek, es nagyon nagyon nem akarnak hulyenek kinezni, ezert nem engednek ebbol, komolyan. Majd ha jon valaki aki moge beallhatnak, akkor majd orbanoznak, de ez meg evekig eltart, a kozvelemeny-kutatasok igazat mondanak, ez idokozi valasztasokon (pl puspokladany) jol latszik.

totyatotya 2011.10.15. 00:25:32

@kíváncsivagyok: és ez tetszeni fog a zembereknek, mivel a "vegyükelagecigazdagoktól" az mostanában elég menő szöveg.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.15. 00:29:23

@az újdonság garázsa: "Hát... a szlovákoknál előrehozott választások lesznek márciusban.

Nekünk mit kéne tennie ennek eléréséhez?"

- Nekünk előrehozott akasztásokat kellene tartanunk.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.15. 00:34:19

@butus: "....ez egyébként OV képességeit is ékesen bizonyítja. " - Igy van. És tökéletesen passzol azzal, hogy matolcsy a gazdasági minisztere.
Aki azt kinevezi, az persze hogy nem érti miből van az MNB vesztesége.

az újdonság garázsa 2011.10.15. 00:53:05

@igazi Lencsés István:
Gondolod, hogy ki kéne nyírni minden szélsőségest?

sfi 2011.10.15. 05:19:23

Értékelem a kommentemre adott válaszokat. Egy apró bakira hívnám fel a figyelmet. Ha most tartanának előrehozott választásokat, a Fidesz jó eséllyel megnyerné. Így a "ne okozzanak több kárt", meg hogy "ne legyenek hatalomban" érvek rövid úton felejtősek. Az előrehozott választásokig meghoznának gyors iramban minden 2/3-os törvényt, aztán itt lennének a nyakunkon még egy ideig.

Ha nem változik a választópolgárok aktivitása, akkor 2014-ig ez van. Arra meg, hogy aktivitásra lehessen őket ösztönözni szintén nem sok esélyt látok egy valamirevaló építkezésnél nélkül. Ami valószínűleg szintén eltartana 2014-ig.

Link Elek 2011.10.15. 05:55:04

domokosnak es jarainak azt kivanom, hogy szoruljon be a fejuk orban seggebe es fulladjanak meg

potyus 2011.10.15. 06:37:36

Mamelukok országa lettünk.
Rohadt talpnyalók, Domokos, Járai. Mindkettő dús gazdag lett az elmúlt pár évben. Járainak jár a pofája. Mint MNB elnök, csak és folyamatosan keresztbe tett az éppen hivatalban lévő kormánynak, züllesztve ezzel a gazdaságot. Domokos a zsírós, és "tartós" kinevezéshez felvette a seggnyaló pozitúrát, már egészen derékszögben jár, rákészülve, a nagy fehér főnök mikor kerül olyan helyzetbe az arca elé, hogy éppen le van tolva a nadrágja.
Szemét és a végtelenségig gyáva ország lettünk.
Orbán bebetonozta magát, a sok seggnyaló meg húzza a saját hasznát, amíg csak lehet.
De meddig lehet?
Ezt az embert nem lehet észérvekkel meggyőzni. A maga szempontjából igaza van. Elérte, hogy akik tehetnének ellenében, a nyugat, már legyintenek, úgyis mindegy jeligével. A világ és abban Európa szégyene lettünk.
Orbánt és bűnbandáját csak egy hatalmas szolidaritás szerű megmozdulás, népharag tudja elzavarni, de legalább olyan messzire, mint anno volt Rákosi. Csak a gyekeit sajnálnám, azok nem tehetnek semmiről.

Pelso.. 2011.10.15. 08:02:35

@karnak: Szerintem pl. jövő tavaszra már nem lenne meg az egyszeri többség. Alapozom ezt: az elmúlt másfél évben a fidesz a társadalom széles rétegeivel eszetlenül ment szembe, továbbá januártól ismét komoly reáljövedelem csökkenés várható, áfa és üzemanyag nő, a forint romlik.
Ennek ellenére kormányképes lenne, a kis többségért koalicióra lépne bárkivel, az ellenzék egyenlő a nullával. Üdvözölném, ha 14'-ben a távolmaradók, bizonytalanok nagy tömegét megszólítaná valami új formáció. Immár csaknem mindegy milyen tartalommal, ugye.

Spiro 2011.10.15. 08:02:57

Járai remek szakember, hiszen a kedvezményesen jegyzőknek 750-en, a népnek 863 adta el a tőzsdére vitt CIG Pannónia biztosító részvényeit, aminek névértéke 40 Ft-volt.

Az senkik nem zavart, hogy a cég - önmaga által bevallottan – még 5 évig veszteséges lesz (és utána ki tudja).
Illetve az sem kapott nagy publicitást, hogy az eredeti tulajdonosok már a kibocsájtáskor (a fentiek szerint) 18,75-21,575 –szoros árfolyamon kiszálltak befektetéseik akkora részéből, hogy további pénzügyi kockázatot ne kelljen vállalniuk (így a régi befektetőknek a tőzsdére vitelkor az átlag árfolyamuk 9,45-re csökkent, de még így is birtokolnak 80%-ot a cégből).

Az eredeti befektetés névértéken számítva ~2MRD volt, amiből a jegyzés során felajánlott régi részvények eladásából 1,6MRD-ot visszakaptak a régi tulajdonosok.

Amennyiben időközben a régi befektetők eladtak 1%-ot tulajdonukból, akkor minden befektetésük megtérült és továbbra is birtokolhatják a cég 79%-át.

Azaz az új befektetők kockáztatnak, de a régieké a cég (akik jellemzően jobboldali potentátok).

Ezt fejlettebb helyeken tőkebefektetési csalásnak hívják.

durcás 2011.10.15. 08:24:46

@JohnHenry: Birkák vagyunk, mindannyian. A nagy pofánkkal együtt!
Bocsi mindenkinek. Egy szürke birka.

potyus 2011.10.15. 08:25:50

@Spiro: És tudható ki vásárolt részvényeket? Nem éppen Járai és baráti köre volt netán?
Ettől a Fidesz formációtól élükön a Simlicskával minden kitelik.
Hallottad hogyan szerzik a pénzüket?
Nem a hagyományos módon, mint a Hagyó, meg a többi szennyes lelkületü, hanem azokhoz a jól prosperáló és főleg nagy állami megrendeléseket birtokló cégekhez kopogtatnak be, hogy "komám" szeretnél továbbra is ebben a körben gazdagodni? igen? akkor ezt tegyük ketten, vagy többen és add csak ide a cégednek a felét.
És adják! Erre varrjál gombot.....

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2011.10.15. 09:03:54

alakul ez, mint púpos gyerek a prés alatt:

www.napi.hu/magyar_gazdasag/dontott_a_kormany_visszavonjak_a_korhatar_alatti_nyugdijakat.498843.html

és megint pénteken, fű alatt, suttyomba, úgy gerincesen fideszesen....

"A kormány megszünteti a korhatár alatti nyugdíjakat - az erről szóló törvényjavaslatot péntek este terjesztette be a kormány nevében a parlament elé Réthelyi Miklós, nemzeti erőforrás miniszter. "

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.15. 09:24:01

@Spiro: Bizony. És akkor az adócsalásról és a pénzmosásról még nem is beszéltünk. Szerencsére van nekünk egy PSZÁF-unk, ami résen van és lecsap, amikor kell. Most nem kell.

troll ellenpólus · http://trollhitvallas.blog.hu/ 2011.10.15. 09:32:27

Ti nem abban a valóságban éltek, mint az ország többi része, kedves balos bloggerek és kommentelők. Abban a valóságban, amiben mi, a többi kilencmilió-párszázezer magyar élünk, a kormány emberfeletti erőfeszítéseket tesz, hogy az elvtársaitok által itthagyott ganéhegy ne temesse maga alá az országot. Mégis milyen költségvetést vártatok? Ahol visszaállítják a 13. havi nyugdíjat, meg a lógós, iskolát sosem látott kis cigánykölyöknek is jár a családi pótlék? Azok az idők elmúltak, kedves ballibek. Az a társadalom, az a gazdaság már összeomlott - csak szólok, ha esetleg lemaradtatok volna a hírekről az elmúlt három évben. Most a munkaalapú társadalom kora jött el, nagyon helyesen ebbe az irányba próbál lépéseket tenni a nemzeti kormány.

Deneware. 2011.10.15. 09:43:24

A első Fidesz kormány tevékenységét nehezen lehet feledni, főleg úgy hogy sok arc visszaköszön az akkori csapatból. Ennek ellenére 2/3 mégis inkább őket akarta vissza, pontosan tudva(?) hogy mire is számíthat.. Nem értem akkor most mire ez a nagy sírás-rívás...

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2011.10.15. 10:29:29

@troll ellenpólus: hehe az elmúlt 3 évben, aha, akkor abban benne van 1,5 év is, a vezényló tábornokkal és zrt-jével ;)

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2011.10.15. 10:30:41

amúgy a munka az munka, még ha altesti is, és ennek a pénznek sincs szaga :D

Pornóból jönnek a milliók: ez a legújabb adóötlet
2011. október 14., péntek 16:10 Pénzcentrum.hu

A kultúrára fordítható források növelése érdekében 25 százalékos járulékkal terhelné a pornográf tartalmú termékeket és szolgáltatásokat egy fideszes törvénymódosítási javaslat. Az előterjesztés szerint egyebek között járulékköteles lenne a hetente legalább négyszer megjelenő nyomtatott napilap, hirdetési újság pornográf tartalommal is. Így több bulvárlapból is eltűnhetnek a meztelen képek.

snakekiller23 2011.10.15. 10:32:54

@Deneware.:

Őszintén? Ha az első Fidesz-kormány a Chikán-féle vonalat jelentené csak, arra bármikor leszavaznék, a mai felállásból bárki mással szemben.

troll ellenpólus · http://trollhitvallas.blog.hu/ 2011.10.15. 10:33:02

@Cirbi: Az egész nyugati társadalom és gazdaság válságáról és hanyatlásáról beszélek. Mondom, te nem olvasol híreket.

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2011.10.15. 10:39:59

@troll ellenpólus: nem, nem olvasok, nem látok, csak a 2014-et látom, meg a határtalan fejlődésünket, minden téren :D

gyilkos fűegér 2011.10.15. 10:48:49

Az a majom úgy néz ki, mint Jeszenszky Géza.

snakekiller23 2011.10.15. 10:48:53

@troll ellenpólus:

A munkaalapú Kínában most éppen ingaltanlufi miatt paráznak. :)

gyilkos fűegér 2011.10.15. 10:51:04

@troll ellenpólus: "Mégis milyen költségvetést vártatok? "

Olyat, ahol a kormányzatnak legalább saccperkábé van fogalma róla, hogy valósítják meg, vagy legalább arról, hogy mikor nyújtják be az újat. :)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.10.15. 10:56:22

@gyilkos fűegér @snakekiller23: nézzétek meg a blogját. tréfás troll ellenpólusról van szó.

snakekiller23 2011.10.15. 11:06:43

@jotunder:

I call Poe's Law on this...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.15. 11:07:45

@troll ellenpólus:

"Az ortodox és unortodox módszereket alkalmazó gazdaságpolitikát ma már az egész világon másolják, tőlünk tanul Lengyelországtól Svájcon keresztül egészen Chiléig számtalan ország."

(in: A Matolcsy-féle forradalmi gazdaságpolitikáról)

elképzelem, ahogy apád és anyád összemosolygott, és azt mondta: legyen a gyermek neve Médiahekk. :D

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.15. 11:10:00

@jotunder:

nekem az tetszik benne, ahogyan hol roppant komoly, hol roppant vicces akar lenni. de szerencsére mindkét esetben maga az igyekezet a szórakoztató. :)

Kösi 2011.10.15. 11:27:53

@Spiro: csak az érdekesség kedvéért kérdezem: ha a BÉT adatai szerint a közkézhányad 82,75 %, ami alapján 52 millió 366 ezer 850 darab részvényt kellett eladniuk az alapitóknak, akkor is jó a matek ?

gyilkos fűegér 2011.10.15. 11:42:32

@jotunder: Tudom, azér' raktam ki szmájlit... ☺

gyilkos fűegér 2011.10.15. 11:50:29

@mavo: ""Az ortodox és unortodox módszereket alkalmazó gazdaságpolitikát ma már az egész világon másolják, tőlünk tanul Lengyelországtól Svájcon keresztül egészen Chiléig számtalan ország."

Szerintem Matolcsy Svájc területére lépve sikoltozva füstölni kezdene, majd egy kupac hamuvá zsugorodna.

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2011.10.15. 11:58:53

Csak egy kiragadott részlet, de elmond mindent, azóta a nemes átalakult politikussá /a narancs meg egyenesen az élre tört ebben :)/

-Petőfi Sándor -

A MAGYAR NEMES

Munkátlanság csak az élet.
Van életem, mert henyélek.
A paraszté a dolog.
Én magyar nemes vagyok!

Jól készítsd, paraszt, az útat,
Mert hisz a te lovad vontat.
Csak nem járhatok gyalog.
Én magyar nemes vagyok!

Tán a tudománynak éljek?
A tudósok mind szegények.
Nem irok, nem olvasok.
Én magyar nemes vagyok!

magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/petofi/amagyarn.htm

Spiro 2011.10.15. 14:17:00

@Kösi:
A Járai féle CIG Pannónia tőzsdére vezetésével kapcsolatos matek sajnos jó, mert a tőzsdére bevezetés során 10.850.000 új részvényt bocsájtottak ki, illetve az addigi befektetőknek sikerült eladniuk a sajátjukból további 1.687.781 részvényt (bár 262.730 db-bal többet akartak eladni, de azt már nem jegyezték le (ezzel egyébként majdnem meg lett volna a tökéletes pénzügyi exit)).

A tőzsdére összesen 63 283 203 (BÉT adat) részvény került bevezetésre, így az alapítóknak maradt 50.745.422 db részvényük (80,18%).
www.bet.hu/magyar_egyeb/dinportl/companyprofile?company=3356

Az új befektetők a jegyzés során összesen 10.282.255.003 Ft fizettek be, amiből 1.456.555.003-at a régi tulajdonosok kaptak.

Amennyiben a régi tulajdonosoknak megmaradó 50.745.422, + az eladott 1.687.781 részvényt a régi tulajdonosok névértéken jegyezték, akkor az összes befektetés 2.097.328.120 Ft volt, amiből a jegyzéskor 1.456.555.003 Ft megtérült.

Így a régi tulajdonosoknak 1 részvény 12,63Ft-ba került, amit a többiek ennek 80-szorosáért jegyezhettek úgy, hogy az Equilor-on kívül (akinek a kötödése ismert) egyetlen bróker cég sem adott ajánlást a papírra, de még véleményt sem (nem ellen véleményt) mertek megfogalmazni (valószínűleg a tulajdonosi kör, illetve a politikai kötödés miatt.).

Ezek a tények, és a CIG árfolyam most -23%-kal a jegyzési ár alatt tanyázik. Én nem látom ebben a perspektívát a szépen csordogáló állami megrendelések ellenére sem, de a tőzsdei új jegyzők érdekében a csodában reménykedek.

Táskás Tóni 2011.10.15. 17:13:30

@Spiro: Közben lenyúlták a VIT myp-at is a több tízezer milliárd vagyonával együtt.Egyesültek, a VIT CIG-re váltott és gondolom kezelésre átadta a vagyonát.Az önkéntes vagyont Járai herdálja, a kötelezőt Orbán nyúlta le.

Kösi 2011.10.15. 17:27:07

Igen, úgy tűnik a számaid konzisztensek,köszönöm. Akkor viszont sajnos azt nem értem, ha az alapítóknak megmaradt a 80,18 %, akkor hogy lehet a közkézhányad a BÉT adatai szerint 82,75 %. Ha van egy adott cégnek 1.000.000 darab részvénye és ebből a nyilvános kibocsátás során 500.000 darabot bevezettek a tőzsdére is, nem akkor 50 % a közkézhányad ?

Táskás Tóni 2011.10.15. 17:40:11

@troll ellenpólus: Ahol nem kúrnak el 5000 milliárd ft-ot másfél év alatt. Elég könnyedén ment ez a fidesz kormánynak, de ha nagy munka van benne akkor jobban járt volna az ország, ha lógnak.

Bryan élete 2011.10.15. 18:32:16

@kíváncsivagyok: magánemberek betéteit MEGVÉDENI!

Bryan élete 2011.10.15. 18:42:41

@karnak: ne felejstük el, hogy volt kemény emútnyócévük arra, hogy az IQ bajnokok fejében olyan agymosást végezzenek, hogy ma már a szemüknek sem hisznek, csak félistenüknek. Mert azt mondja, amit hallani szeretnek. Nem baj, ha nem igaz, sőt, az is hazugság, hogy nem igaz. Ehhez a manipulációhoz ért a fidesz.

HaKohen 2011.10.15. 19:01:10

@mavo:

Hát igen, az igyekezet az tiszteletre méltó. Szerintem is persziflázs, de humort vagy akár iróniát már nem nagyon találok benne. És a rengeteg elmeháborodott odacsődülése miatt nagyon más hatása nem lehet, mint hogy utóbbiak kipöfögik gyűlöletüket és kiörjöngik magukat. Ahhoz pedig van még sok más blog a placcon. Eggyel több vagy kevesebb...

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.10.15. 20:13:08

Meghajlok az ezerfejű cézár kollektív tadata előtt: balettbe.

karnak 2011.10.15. 20:20:52

@Pelso..: nemtom itt irtam-e v mashol, semmi esely nincs erre jelenleg:

tobbseg van, ami nem fogy, esetleg pesten.

hatarba' sincs komoly kihivo

minden ellenfelet kriminalizalnak, gyurcsany, bajnai, majd arok kornelek, akarki, aki jon. olyan torvenyeket es jogi korulmenyeket alakitanak ki, amivel megfoghatoak, kipockolhetoek ezek az emberek a hatalombol.

8 evig vartak erre, nem engedik ki a kezukbol, vilag csodaja lenne, ha nem igy lenne.

karnak 2011.10.15. 20:22:09

@Spániel: hat lassuk be, az emberek manipulalasa egyenlo a hatalomszerzessel, igy ez eleg egyelore. a megtartashoz is jelentos elonyt nyujt..

karnak 2011.10.15. 20:27:06

@Spiro:

meanwhile in hungary..

mentsegere, egyebkent o legalabb elegansan csinalja:)

Spiro 2011.10.16. 02:51:12

@Kösi:
Ahol látod a BÉT közkézhányad adatot, alatta van az apróbetüs megjegyzés:

"Megjegyzés: A közkézhányad meghatározásánál nem vettük figyelembe az olyan tulajdonosokat, akiknek a teljes értékpapír-állomány legalább 5%-a a tulajdonában van, valamint a letétkelezők birtokában lévő értékpapír-állomány azon részét, amelyről a letétkezelő rendelkezésre álló igazolása alapján megállapítható, hogy a teljes értékpapír állomány legalább 5%-át kitevő értékpapír mennyiség van az adott személy tulajdonában.'

Magyarul a két egyenként 5%-ot meghalado tuladonnal rendelkező, feljebb feltüntetett tulaj, összesen 17,25% részvénye nem számít bele a közkézhányadba. 82,75+17,25=100