Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Szíjjártó Tiszalökete

2009.04.23. 19:03 | szempontpuska | 31 komment

Szijjártó Péter tájékoztatóján úgy vélekedett, hogy egy országban, ahol előfordulhatnak olyan esetek, mint amilyen előfordult például Veszprémben, Olaszliszkán, TatárszentgyörgyönNagycsécsen vagy éppen most Tiszalökön, ott a kormány alkalmatlan arra, hogy biztosítsa a védelem jogát az embereknek.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gratulálunk !

:-/

 

2002. május 9.:

 

 

 

 

 

 

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr931082541

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.04.24. 11:01:01

Tatárszentgyörgy 2.0Amikor februárban, a tatárszentgyörgyi gyilkosság mögött etnikai okokat véltem felfedezni, egy csomóan nekem rontottak, hogy miből gondolom én ezt, biztos csak uzsorás leszámolás volt, cigány elkövetőkkel, és biztos magyargyűlölő vagyo…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.23. 23:05:23

Mindig elámulok... hogy ez mekkora kretén. A védelem jogát az állam biztosítja, ha máshogy nem, hivatalból kirendelt védővel.

Ez a bakszamár itt nyilván arra gondolt, hogy a kormány felelős minden egyes kioltott emberéletért. Hasznos gondolat, fel fogom vele etetni, ha majd megint hatalomra kerülnek.

Lólábfi Horgász SC 2009.04.24. 07:47:19

Silány beszéd, emlékeztek tőle jobbra? Ez egy igen szánalmas papagáj - annak idején, amíg meg nem világosodott, Rogán csinálta ugyanezt. (A megvilágosodás óta ő a bulvárkirály szerepében tetszeleg, na az sem jobb...) És azért muszáj megjegyeznem, hogy egyiküknél sem különb Nyakó - és ettől vagyok én beteg, nem a félhülye Fidesz-megmondóktól.

szempontpuska 2009.04.24. 07:58:43

@Lólábfi Horgász SC: A szíjjártó-nyakó duett már a blognyitóban is helyett kapott

Lólábfi Horgász SC 2009.04.24. 09:36:40

@szempontpuska: A gond az, hogy ha az MSZP hasonló eszközöket választ ahhoz, hogy felvegye a harcot a Fidesszel, odajut, ahová tart. A nullához.
Arra gondolok, hogy mekkora öröm volt OV-t legyőzni 2002-ben azzal, hogy túllicitálták az ígéreteit és mekkora öröm ugyancsak 2006-ban, mikor egy O. Viktorhoz hasonló populista beszélőgéppel verték meg. Nagyjából látjuk ma már, hogy ez az öröm nem volt indokolt.

Nyakó válasz az alulmúlhatatlannak látszó fideszes kommentárokra. Csattanós válasz és nehéz nekem felfogni, hogy erre miért van szükség. Egy ellenzéki párt szóvivőjének bugyuta reagálása érthető és magyarázható, nincs más dolguk, mint marhaságokat sulykolni. Az MSZP-nek viszont nyolc éve arra volt (de hét már biztosan), hogy kormányozzon. Éles a kontraszt.
Na ezért sok nekem a Nyakó jelenség.

szempontpuska 2009.04.24. 10:02:25

@Lólábfi Horgász SC: pedig a válasz egyszerű és szerintem te is költőinek szántad a kérdést. A válasz az, hogy mert ezek a pártok a piacról élnek, a szavazatpiacról, és ezen a piacon ilyesmire van kereslet.

szempontpuska 2009.04.24. 11:02:14

AZ ECHO ! Tv-ben ez ment le:
A Fidesz álláspontja szerint a szélsőjobboldali radikalizmusnak, amely politikai okokból akár gyilkosságokhoz vezethet, nincs helye az országban.

Meg kell erősíteni a rendőrséget, helyre kell állítani a közbiztonságot, és szükség van a "három csapás" törvényre - közölte Jankó István és Kupper András fideszes politikus.

A XI. kerületi Fidesz álláspontja szerint az MSZP álságosan viselkedik, hiszen szavakban elítéli a Magyar Gárdát működtető Jobbikot, de tetteivel segíti annak működését. A Gyurcsány-kormány egyik utolsó lépésével 25 millió forintot adott a MIÉP-Jobbik pártalapítványának. Molnár Gyula, Újbuda szocialista polgármestere pedig önkormányzati helyiséget biztosít a Jobbik országos központjának - olvasható a csütörtöki közleményben.

A XI. kerületi Fidesz ezért felszólítja az MSZP-t és Molnár Gyulát, végre tegyen is valamit a szélsőjobboldal ellen: határolódjon el a Jobbiktól, vegye el az önkormányzati irodát a radikális jobboldaltól. Az ország legyen végre mentes az uszító szélsőjobboldaltól, az ordas eszméktől - közölte Jankó és Kupper.

Hozzátették: Ehhez arra van szükség, hogy a Magyar Szocialista Párt belássa: a polgári oldal szavazóinak megosztására tett kísérlettel, azaz a Jobbik segítésével túl messzire mentek.

www.echotv.hu/?akt_menu=72&newsid=104230

Gondolom most az jön, hogy a Fidesz helyi szinten mindenhol felmondja az együttműködést a Jobbikkal az ECH TV pedig nem nyújt nekik nyilvánosságot. Nem is tudom mi lesz most Pörzsével :-)

Lólábfi Horgász SC 2009.04.24. 11:32:36

@szempontpuska: A kérdés nem ez hanem az, hogy én kire tudok szavazni olyan közéletben, ahol nem én vagyok a fontos, hanem a "szavazatszerző piac".
Mellesleg a szavazatszerző piacot kínosan félreértik a pártok, hiszen hülyeség azt hinni, hogy csak orbitális hazugságokkal és csak azok túllicitálásával lehet szavazatot szerezni. Aról van szó, hogy azzal is lehet és ez a könnyebbik út. Ezek a pártok ma erre képesek, arra pedig nem, hogy tisztességes munkával és tisztességes eszközökkel győzzék meg a piacot.

Csak tőled kérdezem és csak költői módon (hiszen költők vagyunk :-) ): Kipróbálta már valaki, hogy ha az ellenfél köpönyegforgató, hazug, álságos és tisztességtelen, akkor ezzel szembe ezeknek az ellenkezőjét állítom? Hogy a hazugságra nem hazugság a gyümölcsöző válasz?
A primitív hülyeségre pedig nem még nagyobb primitív hülyeség? Vö. Szijjártó és Nyakó.

szempontpuska 2009.04.24. 11:45:35

@Lólábfi Horgász SC: vegytisztán még senki nem próbálta ki, de szolíd kísérletekre már emlékszem. 4 éve például nem a legtöbbet ígérő párt nyerte a választást..

Lólábfi Horgász SC 2009.04.24. 14:56:59

Ez - legyünk őszinték - sima propaganda... Úgy licitáltak egymásra, mint két rossz piaci kofa. Hogy mennyi volt az összeadások után a végeredmény, annak nincs jelentősége szerintem.

szempontpuska 2009.04.24. 18:35:56

hát miröl is szólna egy kampány ? Ez a "piac" könyörög vkiért aki átcsessze :-)

Lólábfi Horgász SC 2009.04.24. 19:23:56

@szempontpuska: Nem, ez a "piac" mindent bevesz - azt is, ha átcseszik. De hogy a tisztességes politikát támogatja-e, arról nincs eddig tudomásunk. Nem ismeri ugyanis.

szempontpuska 2009.04.24. 20:35:23

@Lólábfi Horgász SC: ebben nem értünk egyet. Szerintem a nép üvölt valakiért/bárkiért aki átcseszi...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.25. 10:57:13

A nép ? Mi akkor persze egyáltalán nem vagyunk nép. De akkor ki nép ? Az utcán jön szembe valaki, akkor lehet, hogy nép, lehet, hogy nemnép ? Félnép ? Háromnegyednép ? Az interneten hőbörgő párszáz ember lenne a nép ? Nem lehetséges, hogy az ország többségének egyszerűen tényleg elege van EZEKBŐL, ezért mostmár szeretné ha jönnének AZOK ? Függetlenül attól, hogy miket beszélnek ? Függetlenül attól, hogy kinek van igaza, van-e olyan, hogy igazság, egyszerűen csak jobban érzi magát attól, ha EZEK helyett AZOK-at támogatja ? Hogy ki kit csesz át ebben az országban, a politikusok a választókat, vagy a választók a politikusokat, nézőpont kérdése, az APEH statisztikák az utóbbit sejtetik.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.25. 11:00:52

Navracsics Tibor beszámolt Judith G. Garber külügyi helyettes államtitkárral folytatott megbeszéléseiről is, amelyen szóba került az a jelentés, melyet az Egyesült Államok külügyminisztériuma adott ki, s amely bírálta az emberi jogok magyarországi helyzetét. "Figyelik Magyarországot, és aggasztják őket az etnikai jellegű ellentétek, a romák helyzete.

Azzal is tisztában vannak ugyanakkor, hogy mindennek alapvetően a nehéz szociális helyzet, a megélhetési válság az oka. A magyar kormánynak erre kell elsősorban megoldást nyújtania. Mi sem látjuk másképpen ezt a problémát" - mondta Navracsics Tibor.


...
ez nem Szijjártó hangja. arról volt szó, hogy Navracsics találkozik Charles Gatival is, kiváncsi vagyok mi történt.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.25. 12:53:19

@jotunder: Amit Gati mondott Navracsicsnak, abból nem lett sajtóközlemény. :))

Lólábfi Horgász SC 2009.04.25. 13:35:33

@jotunder: Igen, azt hiszem ebben megegyezhetünk. Most mindenfajta elemzés helyett csak érzésre azt mondom, hogy a választásokat eldöntő politikailag nem elkötelezett rétegnek elege van a baloldali hatalomból, aminek nagyon jól magyarázható (nem politikai) oka van: az elmúlt hét évben az MSZP és az SZDSZ egyszerűen vacakul kormányzott. Lássuk be, hogy ez nehezen vitatható tény, és még akkor is igaz, hogy lehetne jobb a kép, ha nem ilyen ellenzéke van - de ez alapvetően nem változtatta meg a dolgot.
Mostantól kezdve a politika (szokásosan) arról fog szólni, hogy "Máriám, jön a Viktor!" és a kétharmados többség megszerzése a valódi tét. (Hogy ha józan a Fidesz, akkor ezt nem igazán akarja, de mikor volt józan?) Ha valamit nagyon utálok - mert mostanában sok mindennel vagyok úgy, hogy nehezen viselem) akkor az az, hogy azért szavazzak a baloldalra, mert különben jön a Gólem Viktor és megeszi az unokámat, levágja a mutatóujjamat és seggen is harap. Sosem szavaznék a jelenlegi jobboldal egyik pártjára sem, de az unszolástól beteg vagyok.

web17.0 2009.04.25. 15:14:22

@Lólábfi Horgász SC: Orbanek nem kormanyoztak rosszul, es a politikailag nem elkotelezett retegeknek eleguk lett beloluk. A politikailag nem elkotelezett retegek massziv felbosszantasa es a nemvacakul kormanyzas ma gyakorlatilag ugyanazt jelenti Magyarorszagon. Ma meg jobban jelenti azt mint het-nyolc eve. Miert ne akarna ketharmadot a FIDESZ ? En akarnek a helyukben, es ha jol csinaljak, akkor akaras nelkul is meglesz. A FIDESZ elitvaltast AKAR, ehhez ketharmad kell. Meg is fogjak csinalni. GKI, Penzugykutato, Demos.hu, liberalis think tankok, intezetek, ujsagok, intezmenyek, lapat. Nem fognak senkit sem lecsukni, vagy mondjuk majdnem senkit. Nem fogjak elnoknek valasztani Orbant, nem fogjak bevezetni a kotelezo vallasoktatast, de a balliberalis holdudvart azt le fogjak dozerolni. Volt az a kis cikk a Szarszokokut cimmel az indexen, azt a haromszaz embert akarjak megfosztani az informalis hatalmatol. Es meg is fogjak csinalni. En legalabbis ezt gondolom. Es azt tervezem, hogy ezt kisse tavolabbrol fogom vegignezni, ha lehetseges.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.25. 15:15:04

en voltam, csak bonyolult allandoan atugralni, van ahol vadasznak a jotunder nickre :))

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.25. 16:55:22

Szoval, en ket dolgot latok. 1. A baloldal erossege leginkabb az inaktivak tamogatasabol szarmazott. 2. a jobboldal erossege pedig abbol, hogy meg tudtak fogalmazni egy jovokepet amivel azonosulni lehetett. Lehet, hogy a jobboldali jovokep, az eros es aranyag onallo, karakteres es sikeres Magyarorszagrol ingatag talajon all, de eleg vonzo. Ez igy azt jelenti, hogy Orbannak megcsak hazudnia sem kell olyan rettentoen nagyot a ketharmadhoz. En egyszeruen nem hiszem el, hogy meg lehet teremteni az eros, karakteres, sikeres Magyarorszagot, de persze nyilvan nem lenne rossz ha tevednek. Azzal nagyon nehez hadakozni, hogy Orbannak van egyedul a'lma Magyarorszagrol, hogy a balliberalisok, foleg a hulye Bokros, es a meghulyebb SZDSZ kitalalta, hogy tilos almodozni Magyarorszagrol. A Gyurcsany Ferenc volt az akinek legalabbis 2005 oszen volt egyfajta alma, ami sanszosabb alom volt mint az Orbane (de azert kevesbe vonzo). Na abbol az alombol praktikusan semmi sem lett.

Lajos bacsi 2009.04.25. 17:00:15

Ha nem érdekelne az eredmény, nem írogatnál ide, legkedvesebb énem.
Unszolnálak, hogy szavazz-vagy "nincs rád szüksége a világnak, s azért a szent fát félretedd"

Lajos bácsi

Lólábfi Horgász SC 2009.04.25. 19:41:13

@jotunder: Beszélgess ezzel az idiótával itt, én befejeztem a beírást ide, elég lett az eszelősből. Bocs, szia.

Medvegyev 2009.04.25. 21:36:22

@Lólábfi Horgász SC: Vegyük komolyan a dolgot. Ha a FIDESZ rettenetesen megnyeri az EU választást (nem fogja), akkor sem tud kikényszeríteni előrehozottat, mert a propaganda és a valós erő nincs összhangban.

Ha elkezdene kormányozni, kiderülne, hogy protekcionista gazd. pol-ra készültek fel. Erre belül nincs elég tőke.

Bajnai pedig nem Gyurcsány, vagy hamar kiszáll, ha nincs miért folytatni, vagy végigviszi.

Medvegyev

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.25. 22:15:04

@Lólábfi Horgász SC: Az ember nem mehet el egy színházba. Tisztára mint a gyerekek. Lajos bácsi !!!! Átlényegülni Medvegyevvé, és abban maradni !!!

Medvegyev 2009.04.26. 06:15:41

@jotunder: Nincs semmi baj, hatott a Petőfi-idézet.

Lajos bacsi 2009.04.26. 06:30:49

Ne szaladj el, mozgalmi énem, Te nem adhatod fel, a jövő is számít közírói munkásságodra, a Magyar Narancsban Münnich elvtársról van cikk, ők már tudnak valamit:-))

Visszavárlak: Lajos bácsi

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.26. 09:44:34

@Medvegyev: rettenetesen meg fogja nyerni. a leadott szavazatok legalább hatvan százalékát fogja megszerezni. az rettenetesen nagy nyerés. és morvaiék lesznek a harmadikok, broáf :(((

Medvegyev 2009.04.26. 13:51:46

@jotunder: Az ő fogalmaik szerint épp "stratégiát váltanak"-nem tudják, mi az-Bayer és Kövér is támadja a Jobbikot, előbbi itt volt előadni egy gimiben...

Talán az MDF-et 1 hellyel beviszi Bokros, vegyél hozzá 6 szoci helyet, 15 fideszes hely-másnap pedig a nagy csodálkozás, mert megint nem történt semmi.

Medvegyev

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.26. 14:59:10

Az a baj, hogy nincs a kezem ugyeben mandatumkioszto program. Meglepne ha Morvai Krisztina marad docens a jogi karon. Kizart, hogy Bokros beviszi az MDF-t. Azt el tudom kepzelni, hogy valakik valahol azt mondtak a FIDESZ-nek hogy a nagyobb kemenykedesekbol vegyenek vissza. Az jo, hogy Bayerzsoci ad elo gimnaziumokban. Az nagyon jo. :((

Medvegyev 2009.04.27. 20:41:17

@jotunder: Így ketten egész jól összehoztuk, 3 hozzászólásból, Te a bejutókat, én meg a számokat:-)

"A Fidesz 15, az MSZP 6, a Jobbik pedig 1 képviselőt küldhetne az EP-be, ha már most áprilisban megtartották volna az EP-választást, jelezte a Forsense közvélemény-kutatása."