Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Nem láttál még ilyet, ugye?

2009.04.06. 21:49 | Kettes | 106 komment

A negyedtudású magyar bloggernél jól kiverte a biztosítékot a vasárnapi Internacionálé-éneklés. Retróztak, hüledeztek, mint megannyi pázmányos elsőszavazó.

Ilyet lehet? - kérdezgették felháborodva. Húsz évvel a tanévzáró után? Hát azt nem-e betiltották-e? Tiltott önkényuralmi nóta, amire a izék meneteltek a vágóhídra a kommunizmusban?

Akik ezt az Internacionálé-éneklést nem értik, azok általában azt sem szokták érteni, hogy mi a baj az Árpád-sávos zászlóval. Hiszen az más.

Más a fenét. Ugyanaz, csak az egyik így csíkos, a másik meg úgy veres, és pont azért énekli, amiért te a zászlót lengeted: hogy téged bosszantson. Direkt téged. Törzsi jelvény, törzsi háborúhoz. Ha a félhold bosszant, akkor azt lengeti, ha a sramlit gyűlölöd, akkor azt bömbölteti.

Az Internacionálét azért tették fel vasárnap, hogy kiakadjon mindenki, akinek ki kell. Mi van, nem láttál még keményvonalas szocit?


Bajnai vasárnap kapott egy adagot a törzsi háborús logikából.

Rendben, legyen szakértői kormány, de előbb egy kis ungabunga - üzente az MSZP neobolsi szárnya. Aláírtuk vagy nem aláírtuk, hogy nem lehet Internacionálét énekelni a kongresszuson? Na ugye. És még mennyi mindent nem írtunk alá, ha te azt tudnád. 

Azt se fogják betartani, amit aláírtak, majd pont arra lesznek tekintettel, amit meg se ígértek. 

Most még kis arcvesztéssel kiszálhat belőle. Minden egyes nap, amit játékban tölt, egy gyötrelmes, megalázó vesszőfutás lesz a számára, amiből nem lehet jól kijönni. Eszerint ő sem látott még keményvonalas szocit.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr671050571

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.04.07. 07:47:35

Szopás! Nem is tűnt fel, hogy az MSZP-féle Internacionálé performanszról milyen hamar elkészült az első politológusi gyorsértékelés. A videóhoz írt hozzászólások között puszedli66 írja, hogy a 24. másodpercnél, közvetlenül Havas Szófia bejelentése ut…

Trackback: Sárdobáló 2009.04.06. 22:28:00

Ezek hülyékEzek igazi hülyék. Képesek voltak a kongresszusok végén megint elénekelni az Internacionálét. Pedig Gyurcsány hatalomra jutása óta ez szerencsére nem volt divatban. (Ha másért nem, ezért biztosan megérte, hogy ő volt a szocik főnöke.) Lehet aká…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kgonzo 2009.04.06. 22:56:49

Az Internacionálét minden európai, és nem európai szocdem pártban éneklik.
pont.
Nem kif. komcsi hagyomány.
Nézz utána.

borovi 2009.04.06. 23:02:32

Karsai melyik fizetését nem fogja felvenni? Merthogy van neki pár helyről.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.04.06. 23:06:04

No akkor, just for the record:

Ha rám gondol a t. ellenblogger, vagy mi a frász, akkor nem tud szöveget értelmezni. A bejegyzésemben semmi "ilyet lehet?" vagy "Tiltott önkényuralmi nóta, amire a izék meneteltek a vágóhídra a kommunizmusban?"

Mondjuk retrónak az internacionálé tényleg retró, de engem nem zavar, ahogy az Árpád-sávos zászló sem, amíg nem díszletként szolgál pl. emberöléshez. Persze az Internacionálé-éneklőket az ember megmosolyogja, meg a sávot is, mert mindkettő anakronisztikus.

Ja, és nyilván, ha országos párt csinálja, akkor különösen vicces. A Fideszben van annyi kurázsi, hogy minden rendezvényén elteteti az Árpád-sávot, és nem énekel mondjuk Horthy-indulókat.

Egyébként kedves Kettes, ha a személyeskedést elhagyod, a vonal alatti véleményed teljesen helytálló, én (a ,,negyedtudású") ugyanezt gondolom, ahogy a betámadott írásban te is észre vehetted volna, ha értően olvasol.

De, vágod, az Armani-öltönyös, Internacionálét zengő "proletár" akkor is vicces marad. Ugyanúgy, mint a Levi Strauss cég sapkáit viselő Árpádsávos. Vagy, mint a szoclib ideológiai tévelygő blogger, aki nem képes szöveget értelmezni.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.04.06. 23:07:57

@Király Rák: Szerintem "Kettes" úr Bedét leckézteti itt, némi súlycsoport-tévesztéssel.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.04.06. 23:08:52

@Király Rák: A harmadik mondat végére tessék odaérteni egy "nincs"-et: A bejegyzésemben semmi "ilyet lehet?" vagy "Tiltott önkényuralmi nóta, amire a izék meneteltek a vágóhídra a kommunizmusban?" nincs. Köszönöm.

Rwindx 2009.04.06. 23:12:37

Az internacionálé nincs betiltva, de attól még szar, és főleg eszméletlen hitelesek a "fel fel te éhes proletár"-t éneklő milliárdosok és évi néhány tízmilliós költségtérítésben részesülők. S közben arról beszélnek milyen megszorítások várnak az emberekre, természetesen ők és a holdudvaruk valahogy ebből megint kimaradnak, az "éhes proletárok"...

Talán ez az észrevétele "negyedtudású magyar blogger"-nek faszikám. Nem gondolod?

Az hogy kommunista himnusz csak hab a tortán, az européer bohócoktól, a demokrácia lovagjaitól jobbat vártál 2009-ben Magyarországon?

Ja és nézz utána hogy néz ki egy nyilaskeresztes zászló, vannak korabeli fényképek a neten. Talán okosabb leszel tőle, ha az árpádsávost legközelebb megemlítenéd.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.04.06. 23:14:58

@dzsucseharcos: Az is lehet, bár a "retró"-t én írtam le először index-címlapos blogon, oszt onnan gondoltam. Mondja, kedves Kettes, rossz bozótban keresem a hiénát?

Egyébként Bede is inkább a békés egymás mellett élés íratlan szabályait hozza fel az Internacionálé éneklése ellen (lásd még: Auschwitzban, vagy - hogy Zuschlagozzunk egyet - Holokauszt emléknapon a Terror házánál - kevesebb nem mesél az ember zsidóviccet). Nomeg Bedére azt mondani, hogy lengeti az Árpád-sávos zászlót, még nagyobb hülyeség, mintha rám mondta volna (hiszen Bede mégiscsak ismert ember, én meg nem, rólam bármit lehet gondolni)

Nikkei 2009.04.06. 23:22:08

"Az Internacionálé a nemzeközi munkásmozgalom legelterjedtebb mozgalmi dala. z eredeti francia szöveget Eugene Pottier (1816-1887) 1 8 7 1 -ben, zenéjét Pierre Degeyter (1848-1932) szerezte 1 8 8 8 -ban." (Wikipédia) Sőt május elsejét se a "kommunisták" találták ki, hanem a chicagoi munkások 1886-os sztrájkjának emlékére rendezik azóta is.
Lehetne annak valami diszkrét bája, hogy az emberek nagy része azt hiszi, a világ annyi, amennyit ő ismer belőle, de inkább mégis szomorú.
Szóval csak annyi, hogy egy szoc.dem. jellegű pártnak nem (lenne) olyan nagy szégyen Internacionálét énekelni. Mert hogy az a kizsákmányolás ellen szervezkedő munkámozgalom egyik jelképe. Hát kicsit furcsa a jelen helyzetben, én mindenesetre fordítva kérném ki magamnak.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.04.06. 23:23:53

@Király Rák: Uggyan már, Bede megkapta a blogján, hogy az antiszemita jobbos demagógiát képviseli. Ne hasogasson szőrszálakat, na.

@Rwindx: Visszautasítom, hogy az Inter' "szar". Hallgassa meg, ahogy Hannes Wader előadja 1977-ben. Tiszta építőtábor- vagy VIT-hangulat, tök jó. "Leeres Wort: des armen Rechte! Leeres Wort: des Reichen Pflicht!" stb. a szöveg is jó.

Különben van egy szocdem szöveg is, meg egy eredeti komm. szöveg. A szd. pártoknak a szd. szöveget kell énekelniük, a komm. pártoknak a komm. szöveg dukál. Na most lehet találgatni, hogy melyik szöveget énekli az MSZP.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.06. 23:27:39

@Lólábfi Horgász SC: szerintem sem egy magányos őrült spontán akciója volt, hanem a szoci keménymag üzenete, hogy ne is álmodjon senki szakértői kormányzásról.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.04.06. 23:30:06

@dzsucseharcos: Ja, tényleg. Mindig elfelejtem, hogy Bede valójában antiszemita. :D

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.06. 23:34:49

@Király Rák: "A" magyar bloggerről írtam, mert legalább ötvenen ráugrottak a témára, az értelem különféle szintjein. Az, hogy az internacionálé dermesztő retrofeeling, és iskolai évzárókat idéz fel, nem annyira egyedi meglátás, hogy magadnak kellene tulajdonítanod a minősítés szerzői jogait, de ezen nem fogunk összeveszni. :)

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.04.06. 23:35:34

@is: Azért van egy nagy különbség Árpád-sáv és Internacionálé között: A sokakat a szovjet önkényuralomra emlékeztető dalt ma (na jó, tegnap) az egyik legnagyobb országos párt hivatalosan énekli. A sokakat a német önkényuralomra emlékeztető zászlóra emlékeztető zászlót (mer azér' Árpádsáv nem egyenlő a nyilaszászlóval) meg egy egyelőre marginális párt használja, amely, ha nagyobb tömegtámogatást is tud szerezni, ezt a támogatást az Internacionálét éneklő kormánypárt tehetetlenségének köszönheti.

Carnivora (törölt) 2009.04.06. 23:36:23

Gyurcsány Ferenc az éhes proletár igaz megtestesítője :D

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.04.06. 23:36:46

@Kettes: Oké. Akkor légyszi egy blogot mutass, amelyik a betiltást követelte, ahogy írod. Vagy árnyékra tetszenek lövöldözni ezen a helyen?

Carnivora (törölt) 2009.04.06. 23:40:29

@Nikkei:

Ez a dal is másról szólt eredetileg, és jóval a nácik előtt írták éppen liberálisék ... csak közben a történelem más jelentéstartamot adott néki ...

Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt,
Wenn es stets zu Schutz und Trutze
Brüderlich zusammenhält
Von der Maas bis an die Memel,
Von der Etsch bis an den Belt.
|: Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt! :|

2.
Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang
Sollen in der Welt behalten
Ihren alten schönen Klang,
Uns zu edler Tat begeistern
Unser ganzes Leben lang.
|: Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang! :|

3.
Einigkeit und Recht und Freiheit
Für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle streben
Brüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit
Sind des Glückes Unterpfand;
|: Blüh’ im Glanze dieses Glückes,
Blühe, deutsches Vaterland! :|

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.04.06. 23:41:48

@Király Rák: Hö, pörgetem a Propellert, de még a Bombagyár sem követelt betiltást. Mondja kedves Kettes melyik bloggal azonosítja ,,a magyar blogger-t"?

Mert itten sem: www.propeller.hu/search?q=internacion%C3%A1l%C3%A9+betilt%C3%A1s

meg itten sem: www.blogsearch.hu/search?q=internacion%C3%A1l%C3%A9+betilt%C3%A1s

sincs semmi.

Vagy ez ilyen irodalmi túlzás volt?

Carnivora (törölt) 2009.04.06. 23:43:34

@Nikkei:

Nyugaton nem a milliárdos rendszerváltós lenyúlós figurák vezetik a baloldalt ... meg embereket sem vezényeltek erre a dallamra a haláltáborokban ... a Vörös Hadsereg vendégeskedett volna feléjük is pár évtizedet nem danolnák olyan önfeledetten. -

Carnivora (törölt) 2009.04.06. 23:46:54

"A száztonnás daru hidat emel,
De erősebb a Párt.
A híd már sokezer tonnát bír el,
De erősebb a Párt.
Vasbeton tartja a hidat,
De erősebb a Párt.
Mikroszkópnál, orvosi műszereknél
bonyolultabb a Párt.
A széjjelbonthatatlan elemeknél
is egyszerűbb a Párt."

Rwindx 2009.04.06. 23:47:17

@dzsucseharcos: Visszautasítom a visszautasítást, bár mindettől függetlenül valószínűleg nem fogom meghallgatni az említett előadást. A pszichomókusom nem ajánlja, hacsaknem akarok idő előtt agyvérzésben neghalni.

Különben is ma már egyszer meghallgattam a Párt előadásában. Mi múlhatná azt felül? Hannes Wader? A Pártot? Ne vicceljen ezzel, ezek komoly dolgok. Ha megáll a egyszer egy fekete volga a háza előtt, akkor maga is rájön.

Carnivora (törölt) 2009.04.06. 23:52:59

Lenin mondta: "Tanulni, tanulni, tanulni..."
Tanulni a jelenből,
Tanulni a múltból,
Tanulni a szépből,
S tanulni a rosszból.

Tanulni gyűlölni,
Tanulni szeretni,
Tanulni sírni,
S tanulni nevetni.

Tanulni, mi a sötétség,
Tanulni, mi az, ha félek,
Tanulni, mi a szenvedés,
Tanulni, mi az élet…

:D

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.04.06. 23:53:30

@Carnivora: Ez piszok jó. Köszönöm a csodás verset.

Ezt esetleg ismeri? Nagy kedvencem. Az MSZP megvásárolhatná a jogait, feldobhatná velük a kongresszust (különösen illik arra a tüneményre, hogy 90%-kal választanak meg egymás után két különböző elnököt egy hónap különbséggel):

Sie hat uns alles gegeben,
Sonne und Wind und sie geizte nie.
Wo sie war, war das Leben,
Was wir sind, sind wir durch sie.
Sie hat uns niemals verlassen,
Fror auch die Welt, uns war warm.
Uns schützt die Mutter der Massen,
Uns trägt ihr mächtiger Arm.

Die Partei, die Partei,
Sie hat immer recht
Und Genossen es bleibe dabei,
Wer da kämpft für das Recht,
Der hat immer recht
Gegen Lüge und Ausbeuterei.
Wer das Leben beleidigt,
Ist dumm oder schlecht,
Wer die Menschen verteidigt,
Hat immer recht.
So aus Lenin'schem Geist
Wird von Stalin geschweißt
Die Partei, die Partei, die Partei.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.06. 23:54:47

@Király Rák: Ha nincs ilyen, az annak a jele, hogy veled akartam személyeskedni?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.04.06. 23:59:23

@Kettes: Nem, az annak a jele, hogy mindenféle alap nélkül általánosítasz. Azt írod, hogy a magyar bloggerek: ,,hüledeztek, mint megannyi pázmányos elsőszavazó.

Ilyet lehet? - kérdezgették felháborodva. Húsz évvel a tanévzáró után? Hát azt nem-e betiltották-e? Tiltott önkényuralmi nóta, amire a izék meneteltek a vágóhídra a kommunizmusban?"

Namost ha már ezt írod, akkor gondoltam fel tudsz mutatni egy blogot, ami azt írta, amire reagálsz.

De, ha nem, az se baj, csak azért illenék megjegyezni, hogy úgy egyébként _olyat_ senki nem mondott, amin kiakadtál.

pokesz70 2009.04.07. 00:00:10

Az Internacionálé a szocdem mozgalmak indulója. Egy magát szocdem-nek képzelő párt a saját kongresszusán szerintem lenyomhatja, ha akarja, sőt még ezzel ki is fejezhet valamit (pl. a szolidaritás eszméjét). Használata ebben a kontextusban adekvát.

Mit fejez ki a az árpádsávos zászló? A magyarságot? Arra ott a trikolor. A magyar történelmet, hagyományt, kultúrát? Arra ott a trikolor és/vagy bármelyik történelmi magyar zászló, amit nem használtak fel a nyilasok alapmotívumként.

Carnivora (törölt) 2009.04.07. 00:00:45

@dzsucseharcos:

Jah :) Rákosiék idejéből való költemény. Látom bejön koreja.

"Éjszaka álmodik a csendben
Kan-Gün-Hi, a csöpp leány:
Ágyához lép Rákosi Mátyás, végigsimít a haján,
...
Kan-Gün-Hi boldog ...s Ő ... az ágya szélén
Megcsókolja sárga kis homlokát."

Seregbontó 2009.04.07. 00:06:21

@kgonzo: Lehet hogy így van, de Mo.-n kifejezetten a komcsik nótája. Ez ugyanolyan mint a vörös csillag. Nyugaton nem lesznek rosszul tőle. Errefelé igen.

Rwindx 2009.04.07. 00:09:09

@pokesz70: Így van szerintem is énekelje aki csak akarja. Leglább lehet tudni róla és nem fogja később elsumákolni.

A szocdem pártok megérdemlik, úgy mint az KMP, MKP, SZKP, MSZDP, MSZMP, MSZP. Énekelték is nagyon helyesen.
Hát énekeljék tovább. És mi is énekeljünk velük mind, kispajtások!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.07. 00:15:19

@Király Rák: Fel lehet mutatni falleológiai tanszéket ? Szerintem nem. Akkor pedig a két kínai hazudott.

A negyedtudású blogger amúgy minden faszságot leírt már, kizárt, hogy nem akarta betiltani a Good Golly Miss Mollyt vagy az izlandi himnuszt (ez persze vicc volt, mindenki tudja, hogy a Good Golly Miss Mollydottir az izlandi himnusz).

Carnivora (törölt) 2009.04.07. 00:18:59

@Rwindx:

"Az általános iskola célja,hogy megalapozza a kommunista ember személyiségének kialakítását." Tanterv 1963

"-neveljen úgy,hogy a tanulók szeressék szocialista hazánkat és más országok népeit,becsüljék a munkát és a dolgozó embert,vegyenek részt társadalmunk célkitűzéseinek megvalósításában"
"-tegye képessé őket arra,hogy hazánkat és a jövő társadalmának mindenoldalúan fejlett,öntudatos dolgozóivá és védelmezőivé válhassanak"

1963-ban már a kommunista ember az elérendő cél!

Carnivora (törölt) 2009.04.07. 00:21:54

Remélem bővítik, majd a repertoárt a szocik , ha sűrűn kongresszusoznak vannak jobb számok:

Материал из Википедии — свободной энциклопедии
Текущая версия (не проверялась)
Перейти к: навигация, поиск
Файл:Ruslanova.jpg
Русланова исполняет «Катюшу» перед бойцами на передовой.

Катю́ша — популярная русская советская песня.

Автор музыки — Блантер, Матвей Исаакович, автор слов — Михаил Исаковский. Впервые исполнена 27 ноября 1938 года Валентиной Батищевой в Колонном зале Дома союзов под аккомпанемент оркестра Виктора Кнушевицкого. Позже песню исполняли Лидия Русланова, Георгий Виноградов, Вера Красовицкая, Сара Горби.


www.youtube.com/watch?v=-Hvh0Gh2yq8

pörgősebb verzió:
www.youtube.com/watch?v=ivASIwtHALM

ez meg magyar:
www.youtube.com/watch?v=uiQ4ZjjCJqU

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.07. 00:23:47

"Mi a burzsoá igazságszolgáltatás fő feladata napjainkban? Nyilvánvalóan nem egyéb, mint a modern kapitalizmus célja elérésének elősegítése a bíráskodás eszközeivel. /.../ A dolgozók kíméletlen kizsákmányolására irányuló bírósági terror ma már nem csupán tipikus, hanem általános jelensége is a burzsoá igazságszolgáltatásnak."

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.07. 00:25:13

aki komment törlést kap, mint én...
az mit érdemel, vincent...?

:))

beleszolok 2009.04.07. 00:47:39

Egyszerűen csak megdöbbentő, hogy ezek ennyire hülyék. De odase neki. Éljenek a villaproletárok. Lehetőleg kenyéren és vízen.

histar007 2009.04.07. 00:47:51

Na most ha Internacionálét megint lehet, akkor máshonnan meg a Deutschland über alles fog előjönni? Szépen vagyunk. A vörös csillagot is csak egy helyen tudom elviselni: egy üveg jéghideg Heineken oldalán. Kommcsik haza, de merre?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.07. 00:50:05

Most mondja a tévé, hogy a Havas Szofia énekeltette el az Internacionálét miután a Good Golly Miss Molly-t nem voltak hajlandóak elénekelni.

Rwindx 2009.04.07. 00:50:35

@Carnivora: Mi lehetett volna itt 2063-ra ha nincsenek a "reformok"? A könnyem is kicsordul ha rá gondolok. Mi szállítanánk a GDP-t és az ideológáit teherzűrhajóval az egész világnak, és a rádióból mindenhonnan a zinternacionálé szólhatna, meg a kedves öreg gyurcsány főtitkár et. nyugtató hangja...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.07. 00:54:59

@Kettes:

Kolléga!

A "pázmányos", az valami negatív jelzó nálad?!

baliquez 2009.04.07. 01:08:27

@histar007: Nem, az INTERnaCIONáléra a Horst Wessel Lied az adekvát válasz. Már csak valami aktuálisabb szöveg kellene hozzá, és a gárdában megindulna a tülekedés a nótafa címért.

proton1701 2009.04.07. 01:25:36

A büdös francba. Kurva anyjukat!!! 56-ban ezért a szarért haltak meg az emberek és most énekelgetnek 2009-ben? Mi a faszt képzelnek ezek? Nem elég, hogy tönkretették a hazánkat még van pofájuk elővenni ezt a nótát. Le velük........

_Miquez_ 2009.04.07. 02:18:31

@Királyrák: tessék nézd, eggyel feljebbi post, azt hiányoltad, hogy nem is mondott senki ilyet - ez vagy egy tök jó fricska, vagy egy önbeteljesítő jóslat :)

Mike36 2009.04.07. 03:40:12

@proton1701: 56-ot a kommunisták csinálták, bárki bármit is mond, senki nem akart itt kapitalizmust a moszkovita Nagy Imrével az élen.

Mike36 2009.04.07. 03:45:42

ezzel együtt ne énekelgessék az internacionálét

aki szerint meg nem kell költségcsökkentés, nem kell rendszert váltani végre a közszférában is, sőt a magyar szent tehenekhez hozzá sem szabad nyúlni, nos, az nemes egyszerüséggel kimondva: hülye

Mike36 2009.04.07. 03:46:13

egyébként ez szci blog?

Patreides · http://indavideo.hu/profile/Patreides 2009.04.07. 04:39:09

Havas Szófia rajtaütésszerű partizánakcióval elénekeltette velük (hogy Bajnai meg Lendvai tudja, hol a helye), de mostanában valójában a jobboldal hirdeti, hogy "Fel fel ti rabjai a Földnek, fel fel te éhes proletár..."
Ha a szoci "keménymag" és a jobboldal megakadályozza, hogy Bajnai végrehajtsa a programját, akkor itt ősztől rengeteg éhes proletár és nyögdíjas lesz, mert HD minőségben láthatunk majd egy szép kis államcsődöt. Oszt' majd akkor lehet értelmesen tovább problémázni azon, hogy milyen dallamokat énekelget az MSZP a kongresszusán...
Nem tudom, "érthető-e vagyok"?
Ép elmével rendelkező ember ma ebben a helyzetben valóban képes azzal foglalkozni, hogy a szocik elénekelték a világ szocialista, szociáldemokrata pártjainak az indulóját?
Hát gyerekek, volt egy olyan film, hogy "Britannia Gyógyintézet"... Most már tényleg meg lehetne rendezni a magyar változatát, mert ami itt van, az már nem egy épelméjű ország, az már a "Hungária Gyógyintézet". Hogy egy másik dalból idézzek:
"...a hülyeség lassan Dunát rekeszt".

Lajos bacsi 2009.04.07. 05:01:23

@Patreides: Ó, még akad, aki emlékszik Lindsay Anderson Britannia Gyógyintézetére. Ez jó.

Nekem érthető vagy, cserébe egy József Attila:

"Hiszek a józan észben, ahogy mindenki hihetne benne, ha vele élni nem volna fáradságos."

:-)

Lajos bácsi

Szűcslaci 2009.04.07. 05:16:09

Nem az Internacionálé a felháborító - miért is lenne az?
Felőlem dalolhatják a Poljuskát, vagy a Bunkócskát is. Hogy is mondták a jóelvtársak anno, a Miéppell és a Fidesszel kapcsolatban? "Összenőtt, ami összetartozik." Legalább a szellemileg sánta szavazóik is láthatták, hallhatták, hogy az MSZMP és az MSZP az bizony egy és ugyanaz, a kontinuitás töretlen, vérvonalban és ideológiailag egyaránt.

borzzz 2009.04.07. 05:29:16

@Lomposfarkas:
"Azért az a zászló a miénk volt még is csak, nem úgy mint a volt szovjet himnusz..."

Az Internacionale mint szovjet himnusz... Leülhetsz, fiam, és legközelebb ne érezd kötelezően, hogy nagy tudásodat villogtasd.

borzzz 2009.04.07. 05:34:15

Nem az a baj, hogy az Internacionalét éneklik egy baloldali párt kongresszusán, hanem az, hogy utána szégyenlik és elkezdenek sumákolni.

Ennél már csak az nagyobb baj, hogy a maszop nem baloldali párt. Hanem a tőkések pártja meg a bolsevik utódpárt érdekszövetsége, ami most bomlani látszik.

bunkó paraszt 2009.04.07. 05:49:19

@borzzz: részlet a wikipedia vonatkozó cikkéből (tudom az nem mindig autentikus forrás): "Az Internacionálét lefordították a világ legtöbb nyelvére.... Az orosz változat a Szovjetunió Nemzeti himnusza volt 1944-ig."

A mai napot egy nagy karóval indítottad, leülhetsz fiam :)

Lajos bacsi 2009.04.07. 06:03:34

@bunkó paraszt: Bizony, bizony, Alekszandrov-Mihalkov-El-Regisztán szovjet himnusza Sztálin rendelésére íródott a háború idején, addig az Internacionálé volt hivatalban náluk.

Mi, öregek, még emlékszünk erre.:-)

Lajos bácsi

Wawel (törölt) 2009.04.07. 07:18:14

Mondjuk akinek a nagymamáját megerőszakolta egy szakasz orosz katona, vagy a fél családját kiirtották a pincében egy sorozattal vagy egy bedobott kézigránáttal a nagy felszabadítás közben, vagy akinek a nagypapáját elhurcoltak szibériába és ott döglött éhen vagy fagyott meg, na annak az érzékenységével most mi van?
Merthogy azok az állatok közben az internacionálét énekelték.
Vagy ebben az országban csak bizonyos állampolgároknak van joga az érzékenységhez?
Kettős mérce?

guga 2009.04.07. 07:18:45

Ezeket a komcsi véglényeket már csak az internaicionálé tartja össze.

Wawel (törölt) 2009.04.07. 07:27:56

A többszáz éves árpádsávos zászlót nem lehet használni, mert 1 évig felhasználta egy diktatúra, de a 100 éves internacionálét lehet énekelgetni, amit 70 évig használt (és a jelek szerint túlzás a múltidő) egy diktatúra.
Kettős mérce?

A nyugati szocdem pártoknak meg kellett volna 40 év kommunizmus, akkor most nem dalolgatnák ezt a szart.

Mateahos 2009.04.07. 07:30:47

Kettes ezt benézted.......

S. Annyi 2009.04.07. 07:35:33

Akkor is: Internaciánlé....

Wawel (törölt) 2009.04.07. 07:41:03

Kányádi Sándor: Kuplé a Vörös villamosról

holtvágányra döcögött végül
a kopott vörös villamos
kalauz és vezető nélkül
döcögött holtvágányra végül
a kopott vörös villamos

nem volt rakva virágos néppel
bezzeg amikor érkezett
bíborló színben sok beszéddel
meg volt rakva virágos néppel
bezzeg amikor érkezett

vöröslött de amint utólag
utólag minden kiderül
bíborát nem a pirkadó nap
vértől vereslett mint utólag
utólag minden kiderül

mint a görög tragédiában
belül történt mi megesett
a színen csak siránkozás van
mint a görög tragédiában
belül történt mi megesett

hát sic tranzit gloria mundi
a dicsőség így múlik el
honnan lehetett volna tudni
hogy sic tranzit gloria mundi
a dicsőség így múlik el

s így állunk ismét mint az ujjunk
sok hite-volt-nincs nincstelen
a magunk kárán kell tanulnunk
ismét itt állunk mint az ujjunk
sok hite-volt-nincs nincstelen

s tülekedünk egymásnak esve
ha jön a volt-már villamos
sárgára avagy zöldre festve
tülekedünk egymásnak esve
ha jön a volt-már villamos

félre ne értsd a dalom testvér
nem sirató csak szomorú
nem szeretném ha lépre mennél
félre ne értsd ismét/lem testvér
nem sirató csak szomorú


'Mellékdal a pótkerekekre'

de holtvágányra döcögött-e
vajon a veres villamos
eljárt-e az idő fölötte
és holtvágányra döcögött-e
vajon a veres villamos

s nem lesz-é vajon visszatérte
boldog aki nem éri meg
halomra halnak miatta s érte
'most is' s ha lenne visszatérte
boldog aki nem éri meg...

Lajos bacsi 2009.04.07. 07:50:44

@Wawel: Az, az, kettős mérce, mert Szálasi nem használta az árpádsávos zászlót és ő nem tartott egy évig se.

Honnan veszed, hogy használta?

Lajos bácsi

Sparhelt 2009.04.07. 07:51:47

@Wawel: Próbáltad már értelmezni, miről is szól az internacionálé, vagy csak magadtól beszélsz hülyeségeket?

Megfigyelo 2009.04.07. 07:53:49

Az Arpadok NEM hasznaltak az "arpadsavos" zaszlot, a cimerre a voros-feher vagas Aragoniabol kerult egy kiralyneval, de "arpadsavos" zaszlo SOHA nem volt, kiveve a nyilasoknal es mai kovetoiknel.

Wawel (törölt) 2009.04.07. 07:57:29

@Sparhelt: Ha a tartalmát is nézem, az még kínosabb, mert arról szól, hogy a Gyurcsány, Kóka és Bajnai féléket el fogja söpörni az éhes proletár! :)

Megfigyelo 2009.04.07. 07:59:11

@Wawel: Az Arpadok NEM hasznaltak az "arpadsavos" zaszlot, a cimerre a voros-feher vagas Aragoniabol kerult egy kiralyneval, de "arpadsavos" zaszlo SOHA nem volt, kiveve a nyilasoknal es mai kovetoiknel.

Wawel (törölt) 2009.04.07. 07:59:13

@Megfigyelo: Akkor majd nagyon figyeljél :), hogy Bajnai milyen zászló alatt fogja letenni a hivatali esküjét a Parlamentben.
Egyes, leülhetsz.

Megfigyelo 2009.04.07. 08:02:55

Javitas: a cimer baloldala (heraldikai ertelemben jobboldala) termeszetesen "voros-ezust" vagasu. nem "voros-feher". Elnezest.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.07. 08:06:39

szerintem a Bede-poszt mostan teljesen rendben van (egyébként nem kedvelem a pasast). Az egyszeri pázmányos elsőszavazó pedig nem hüledezik, hanem röhög. De hogyapicsába jön ide az Árpádsáv? He?

@Megfigyelo: a szimbolikája még ugyanaz. zászló, címer, egyre megy.

Megfigyelo 2009.04.07. 08:18:23

@Wawel: Azokat a "tortenelmi zaszlokat" a XX. szazad vegen talaltak ki. Rakoczi koranal regebbi magyar zaszlo legjobb tudomasom szerint egy sem maradt fenn, abrazolas is keves - es az sem megbizhato (nem valoban korabeli).

Megfigyelo 2009.04.07. 08:20:12

@dszg: Nem igaz, hogz "zaszlo, cimer egyre megy", mert itt a zaszlokent valo hasznalatrol van szo, es azt egyertelmuen a nyilasok talaltak ki.

Wawel (törölt) 2009.04.07. 08:36:47

@Megfigyelo: Akkor az egész magyar parlament nácifasiszta, mert ott üldögél alatta!?
:) :) :)
Szánalmas a próbálkozásod.

Kodomo 2009.04.07. 08:40:48

@Megfigyelo: Szerintem meg korabeli kódexekben lehet olyat találni. Emléxel a legutóbbi tisztavatásra? Vörös-fekete zászlót hoztak be, amire több történész mondta, hogy hülyeség. Utána magyarázkodtak, hogy egy oxidált ezüstös ábrázolás miatt csinálták feketére. Heraldikában tényleg ezüstöt kell használni, de a _fehér_ helyén.

Megfigyelo 2009.04.07. 08:41:39

Egyebkent korubelul ugyanakkor szuletett az Internacionalet levalto szovjet himnusz, amikor a szovjet hadseregben a korabbi puritan egyenruhak helyett visszatertek a cari idok stilusat idezo tiszti egyenruhakra: a kulsosegekben is megnyilvanult, hogy a szovjet allam eredeti forreadalmi jelleget mar vegkepp a birodalmi jelleg valtja fel. Azota - es ezaltal - viszont az Internacionale visszakapta erdeti baloldali ertelmet, teljesen rendjen valo, hogy egy baloldali ertekeket vallo part azt enekli. (Hogy az MSZP mennyire baloldali a valosagban, az egy masik kerdes - de nem jo idok jarnak a baloldalra.)

Megfigyelo 2009.04.07. 08:47:10

@Wawel: Amikor kitalaltak ezeket a hulye "tortenelmi zaszlokat", akkior meg nem grasszaltak az ujnyilasok arpadsavos zaszlokkal Budapesten, es senkinek az almaban sem jutott eszebe, hogy ilyen lehetseges. Egyebkent ideje lenne az egesz idetlen zaszlobevonulasos komediatol megszabadulni.

Megfigyelo 2009.04.07. 08:48:09

@Kodomo: Hivatkozast kerek, anelkul levegobe valo beszeles.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.07. 08:50:33

@Király Rák: Ha nem takarná el az egód a kilátásodat, rájönnél, hogy nem konkrétan rólad beszéltem, nem is egy másik konkrét bloggerről, hanem a magyar bloggerről, aki rátátja a száját a szocik törzsi jelképeire. Egy kicsit azért te is benne vagy (de nem nagyon).

Igen, túlzás van a leadben, gratulálok a sasszemedhez. Azért van ott, hogy bejöjjön Rozi a moziba és egyúttal elolvassa a nap üzenetét is a vonal alatt. Ha nem tetszik, máskor ugord át azt a részt. ;-)

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.07. 08:53:56

@Megfigyelo: ember, nézz kicsit utána.

hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81rp%C3%A1ds%C3%A1v

Az „árpádsávok” a kései Árpád-háziak által használt, vörössel és ezüsttel (általában) hétszer vágott pajzsmező sávjai. Zászlón először az 1270-es években fordul elő bizonyíthatóan.[1]

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.07. 08:58:29

@Kettes: a tököm tele van ezzel a nagy magas lóról való dumáról, nagyon nem bírom azokat, akik csak szidni bírják "A Társadalmat", 'A Magyarokat", 'A Zembereket". És most a bloggereket.

Szerinted mostan mindenki naiv kis tudatlan köcsög, akinek nem jön be a szocik internacija? Szerintem az is lértehtő, ha vki rácsodálkozik. Ha ne magyarázzam meg, miért. AKi nem csodálkozik rá, annak se kell, hogy tetszen. De hátradőlni és leszarni mint a törzsi háború újabb fejezetét, cinikusan, na ez nekem a legkevésbé szimpi.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.07. 10:18:12

@dszg: Szerintem az internacionáléról posztolók nagy részének fogalma sincs róla, hogy mit jelent az internacionálé a szociknak. Arról van fogalma, hogy neki mit jelent és ezt jól meg is írta.

Igazából nekem sincs sok fogalmam róla, mert a munkásmozgalmi romantika kurvára hidegen hagy, Havas, Szanyi és Karsai lelkivilága meg még inkább, és különben sem ez volt mondanivalóm lényege. Hanem az, hogy a szocik bolsevik szárnya így akart üzenni Bajnainak. A blogger-szál csak a teaser volt, lépj már túl rajta.

dolphin · http://adlibitum.hu 2009.04.07. 11:39:21

A zinternacionalet eneklo Havas Szofia, kb arra az oreg nenire emlekeztet, aki a Varosligetben, a to allatkert feloli sarkan folyamatosan arpadsavos pulcsit kot. Azzal a kulonbseggel, hogy utobbinak valoszinuleg csak a velemenye van, befolyasa a vilag folyasara semennyi. Remeljuk HSz is hamarosan hasonlo helyzetben lesz...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.07. 11:54:11

@Kettes:

Megismétlem a kérdést, mert úgy látom szelektív a látásod:

A "pázmányos" nálad egy negatív minősítő jelző?

Lólábfi Horgász SC 2009.04.07. 12:10:31

Vazze @mefisto, hogy valaki pázmányos az nem csak kettesnél negatív minősítő jelző, az egész felsőoktatásban egyike azoknak az egyetemeknek, amiknek az említésekor nem jutnak az ember eszébe pozitív dolgok. ketteskének igaza van.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.07. 12:22:18

@Lólábfi Horgász SC: Örülök, hogy véleményt alkottál, de nem tud érdekelni. Kettest kérdeztem, nem téged.

Lólábfi Horgász SC 2009.04.07. 12:39:43

Ha nem tud érdekelni, akkor minek örülsz?
A pázmányos kifejezés egyébként abban a kontextusban, ahogy kettes használja, nem hízelgő, ez nyilvánvaló. Akkor meg minek nyaggatod? Különben is kette most nem ér rá. Azt üzeni, hogy egyetért velem. Most jobb?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.07. 13:34:51

Te vagy a titkárnője? Gratulálok az állásodhoz!

Azt, hogy te egyetem/főiskola és előítélet alapján minősítgeted az embereket, ez egyértelmű. Ez ki is állítja rólad az értelmi bizonyítványt. Elismerésem a színvonaladhoz: szemetgyönyörködtető, sziporkázó szellemi óriás lehetsz!

Én arra voltam kíváncsi, hogy vajon Kettes is ebbe a magasfényű kategóriába tartozik-e. Jelen állás szerint úgy tűnik, hogy igen.

Az ugyebár kiderült, hogy nem igazán volt olyan "negyedtudású" blogger, aki az internacionálé betiltását követelte. Sanszosnak érzem, hogy Kettes pázmányost sem látott még sokat élőben.

Persze ha a tények ellentmondanak a szép kövérre hízlalt alsóközépkategóriás előítéleteknek, hát annál rosszabb a tényeknek.

Gratulálok srácok: ez aztán a színvonal!

Lólábfi Horgász SC 2009.04.07. 13:58:19

@mefisto: Igen, a titkárnője vagyok.
És akkor most már én kérdezek. Ezt a sok marhaságot honnan veszed? Remélem tisztességes úton jutottál hozzá.

A magyar egyetemi világ - akárcsak az összes többi - jó, közepes és gyönge színvonalú intézményekből áll. Egy diploma értéke a piacon az esetek túlnyomó többségében egyenlő, hiszen nem is várnak el a vállalatok egy kimagasló színvonalú egyetemi végzettséget az állásaikhoz. Jelentősége a maradék, kisszámú esetben van, el kell, hogy mondjam, hogy a Pázmány - több más felsőoktási intézménnyel együtt ilyen esetekben hátrányt jelent, - ez van.
Attól, hogy bután pattogsz és hőbörögsz nem változik a dolog.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.07. 15:44:30

@mefisto: Nálam az "idióta" például egy negatív minősítő jelző. A pázmányos az kb. -0,3. Vagy -0,28, ha abszolút precíz akarok lenni.

Lólábfi Horgász SC 2009.04.07. 16:56:34

@Kettes: Jól megadtad neki főnök. :-)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.07. 20:15:58

@Lólábfi Horgász SC:

(ásít)

Nálatok ez az érvelés? Lehengerlő. Egy amőbának jobb az önvédelmi mechanizmusa.

@Kettes:

Akkor gondolom a "kettes" meg mínusz kettő.

Frankón: általában a 14 éves répahiányos hülye kamaszlibák szokása, hogy szépen összegyűlnek rajban, aztán jól megaszongyák, hogy ez is milyen béna, meg az is milyen béna. Egy ivarérett férfinél / nőnél ez már vérciki. (Ha netán egy 14-éves kiskamasz vagy, akkor bocs; ahhoz képest nem vagy annyira visszamaradott.)

Vágod, van abban valami érdekes, hogy mire is képes egy visszamaradott elme a maga idiotizmusában, csak gondoltam szólok: az, hogy ezekkel az egetverő baromságokkal nagy nyilvánosság előtt hülyét csinálsz magadból a saját blogodon, és kábé mindenki konstatálja, hogy Kettes nagy valószínűséggel nem százas, ez hosszú távon alsó hangos kontraproduktív. Persze mindig van néhány csatolt egység, aki jön és boldogan visítva tapsikol, de azért ez akkor is gáz!


P.S. Aranyos titkárnőd van. Ritka idegesítően hülye, de gondolom a munkáját jól végzi.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.07. 20:39:17

Urak, ezen nem érdemes kampfolni. A Pázmánynak vannak gyengébb szakirányai és erősebb szakirányai, de mindez az eléggé legyengült magyar felsőoktatáson belül mérendő. Vannak olyan rangsorok ahol egészen elöl van, van amelyeken hátrébb. Egy biztos nincs benne a világ legjobb kétezer egyetemében. Akkor meg nem mindegy ?

Lólábfi Horgász SC 2009.04.07. 20:52:58

@mefisto: Namost én nem küldelek el anyádba, bár már kiérdemelted. Remélem elégedett vagy azzal, amit itt produkáltál. Seggfej.
Ahogy te egy nővel beszélsz, az mindent elmond rólad. Disznó.

@Kettes: Menjünk haza főnök, rá se ránts ennek a kandisznónak a szövegére. Te vagy a legjobb fej a cégnél.

Lajos bacsi 2009.04.07. 21:01:31

@Lólábfi Horgász SC: Ne idegeskedj, drága énem és mellőzd az argumentum ad hominem-et.

Te sokkal műveltebb vagy ennél, titkos történész barátunk szerint is:-))

Jó éjt: Lajos bácsi

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.07. 21:16:37

@jotunder: Azt hiszem nálad a pont. Amennyiben a Pázmányt, mint oktatási műhelyt kritizálják, azzal kábé semmi probléma nincs a világon. Valóban nem mi vagyunk az élen. A pázmányos = hülye párhuzam, szerintem nem minket (kb. 3.000 jogász, 6.000 bölcsész, néhány száz teológus, infós, pedagógus + tanárok) minősít, hanem azt, aki mondja. Nekem például eszembe nem jutna az Eltéseket am block fikázni, pedig van néhány ember, akivel nem vagyok kibékülve.

@Lólábfi Horgász SC: Pá-pá! Remélem, még találkozunk! :)))

Lólábfi Horgász SC 2009.04.07. 22:33:27

@mefisto: Miért ne? Remélem akkor képes leszel egy nőnek kijáró tisztelettel viselkedni velem és akkor bármi történhet köztünk. ;-)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.07. 23:50:18

@mefisto: Ha lennél kedves közölni azoknak az egyetemeknek, főiskoláknak, középiskoláknak, sportkluboknak, zenekaroknak, szórakozóhelyeknek, városoknak, falvaknak, sör-, kocsi-, és sportszermárkáknak, operációs rendszereknek, böngészőknek, honlapoknak és blogoknak a nevét, amelyek cikizése sérti az önérzetedet, igazán hálás lennék. Nálunk a hozzászóló érzékenysége az első.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.08. 00:08:38

A "cikizés" egyik esetben sem zavar. Ha pölö azzal kritizálnád a Pázmányt, hogy tizeniksz év működés után képtelen túllépni néhány gyermekbetegségen, vagy azzal, hogy a hallgatóság egy része rémisztően elmélet-orinentált, arra azt mondanám, hogy ja, igazad van.

Te azonban azt mondtad, hogy "Nálam az "idióta" például egy negatív minősítő jelző. A pázmányos az kb. -0,3. Vagy -0,28, ha abszolút precíz akarok lenni."

A kettő (cikizés vs. leidiótázás) nem ugyanaz. Vagy esetleg közöld azoknak az egyetemeknek, főiskoláknak, középiskoláknak, városoknak, falvaknak, stb. a listáját, ahol az egész közösség teljeskörű leidiótázása (pl. nyíregyházinak / corvinusosnak / TF-esnek lenni, az az idiotizmus egy fokozata) nem lenne ilyen taplóság!


@dolphin: Thx, elírtam.

@Lólábfi Horgász SC: Bocsi, nem vagy az esetem.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.08. 09:45:14

@mefisto: Te láthatóan nem érted a különbséged a kritizálás és a cikizés között. Ez itt nem a Tanügyi Szemle vagy micsoda, hanem egy közéleti blog. Itt ér akár igazságtalanul is cikizni. Meg visszacikizni. Sajnálom, ha mást vártál. :)