Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A Záruló

2009.04.01. 07:15 | Kettes | 48 komment

Címkék: gyurcsány hazaárulás kormányváltás

"Istenem, nem bírom elhinni.
Gyurcsány tényleg hazaáruló.
És ez egyszerű megállapítás.
Semmi minősítés nincs benne."
(Mindegy ki)

Így történt hát, hogy a többismeretlenes egyenletből végül kiesett az összes ismeretlen, és ami maradt, egyszerű volt, mint a vasgolyó, és a maga nemében ugyanolyan tökéletes, tehát szép.

Gyurcsány = hazaáruló.

Hogy erre eddig nem gondoltunk! Minden apró részlet a helyére kattant. Minden zavaros, követhetetlen flikk-flakkja, a kínos személyi döntései, a hetente meghirdetett programjai, a megtalált gyerekek, a kettős állampolgárság népszavazás, a dagályos blogbejegyzések, a ripacskodás, az elkúrt évek mind egyetlen végső cél elérését szolgálták: Európa bekerítését.

Az őszödi böszme, a túlmozgásos pinokkió, a halálugrást elvétő pojáca, a megpuccsolt puccsoló mind csak egy mesterien felépített szerep volt, amivel a mindenható orosz birodalom ördögi ügynöke az utolsó pillanatig sikerrel leplezte a valódi szándékait.

A német, brit, francia, izraeli titkosszolgálatok, a nemzetközi diplomácia, az ellenérdekelt gazdasági csoportok, az EU és Jack Bauer éveken át a tökét vakarta, míg Gyurcsány a hálóját szőtte Európa körül.

Mindeközben arra is volt ideje, hogy megnyerjen két választást, elkúrjon tízezer milliárd forintot, blogot írjon, kocogjon, kijelölje az MSZP helyét a modern európai baloldalon és egy ördögi médiahekkel letolja Bajnai potenciális riválisait a pályáról.

Csak Orbán Viktor látott át a szitán, önfeláldozóan figyelmeztette Európát a veszélyre és vakmerő parlamenti kivonulásaival állta útját az orosz birodalmi előrenyomulásnak.

Egy ilyen ördögi figura választási legyőzése nem kötelező kampányfeladat lesz, hanem a Jó és a Rossz közötti végső, apokaliptikus harc, melyben elbukni az önfeláldozás thermopülai léptékű hőstette lesz, a győzelem pedig örök dicsőség.

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr651038021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lólábfi Horgász SC 2009.04.01. 08:07:20

Gyurcsány egy populista baloldali politikus, aki elvétette nem csak a befejező salto mortalét, hanem szinte mindent, amibe belefogott. Egészen más képet mutatott, mint az általa megpuccsolt Medgyessy, aki egy tesze-tosza, mafla, alkalmatlan figura benyomását keltette akkor is amikor nem D-209-esként néztünk rá.
Ezzel szemben GyF úgy cseszett el mindent maga körül, hogy naponta új programot, és ideológiai alapművet produkált, valamint abszolvált néhány egyetemi előadást, a neten pedig mindeközben folyamatosan élvezhetőek voltak Totó kutya és a Gyurcsány család mélyen emberi kalandjai. Vagyis Megyóval ellentétben Fletó nem pipogya volt, hanem túlmozgásos balfasz, aki - és ezt ne hagyjuk figyelmen kívül - a magyar nyelv alakításában mindeközben elévülhetetlen érdemeket szerzett fogalmak és kifejezések újszerű használatával (öregecskedő feleség, nem kicsit, nagyon, tegyük a dolgunkat, barátaim, stb.)

Igen szép tőle, hogy eközben Putyin és a Gazprom titkos ügynökeként hihetetlen csavaros módon ruszki olajvezetékkel pókhálózta be Európát, mint ahogy a fent idézett cikk állítja. Én csak azt szeretném megkérdezni attól, aki ezt olvasta és nálam sokkal okosabb, hogy ennek az írásnak alapján mutassa meg nekem legyen szíves, hogy GyF tulképpen mit is csinált? Mert konkrétan azt én nem találom a cikkben, és nagy szükségem lenne rá, hogy tudjam, mert szeretném a bűnei sorába beilleszteni.

Közérthetően még egyszer: X. pontban kérem felsorolni GyF gapromos gaztetteit, vazze.

Zenovitz2 2009.04.01. 09:36:40

Kedves Lóláb fiú, minden szavaddal és kérdéseddel egyetértek, kivéve azt, hogy Gyurcsány puccsolta volna meg Medgyessyt. Medgyessyt az MSZP elnökség puccsolta meg az SZDSZ hatékony közreműködésével, Gyurcsány az MSZP elnökség jelöltjét, Kiss Pétert puccsolta meg, Toller László és a megyei MSZP elnökök hatékony közreműködésével. Van elég "érdeme" Gyurcsánynak, ne aggass rá idegen tollakat:)

Lólábfi Horgász SC 2009.04.01. 09:51:21

Igen, az a történet árnyaltan is leírható, de az eredmény semmivel sem vidítóbb. Én inkább úgy írnám le, hogy Megyó egészen a kritikus szintig ment el az antiminiszterelnök szerepében és ez annyira puccsért kiáltott, hogy a süket is meghallotta. A sok süket között sokat tett a dolog megvalósításáért a szocik rémült vezérkara is, meg a szadesz is - és hát tény, hogy az MSZP talpasai nem ebben a pillanatban hallottak először Fletóról, aki konok kitartással készítette elő a talajt már Megyó idejében. Szóval szerintem az egyszerűség kedvéért használható a megpuccsolta kifejezés rá, még akkor is, ha az - mint minden az MSZP környékén - hosszú és zavaros folyamat vége volt. Nem mindig az a puccsista, aki az első lövést leadja, néha az, aki a megfelelő pillanatban lép elő a háttérből, ahol addig sem volt tétlen.
De ha egyetlen jelző zavar, törölhetem is a kommentből, hogy tökre egyetértsünk... :)

dolphin · http://adlibitum.hu 2009.04.01. 10:20:59

Szerintem az a figyelemremelto Fleto-ban, hogy mennyire figyel a latszat reszleteire is: ugy tereli el a figyelmet a leendo zsiros Gazpromos allasarol, hogy kozben kegyetlenul teper egy viszonylag sulytalan maszopos alapitvany vezeteseert...

szempontpuska 2009.04.01. 10:21:29

érdekes, én úgy emlékszem Medgyessy intézett egy ultimátumot a koalíció pártjaihoz, amelyet azok "sajnálattal" elfogadtak. Hangosan felröhögtem a Bajcsy-Zsilinszky úti dugóban állva.... :-)

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.01. 10:44:58

@dolphin: Évi 500 milliót én nem neveznék súlytalannak...bár ez csak nézőpont kérdése. Ez a zsíros Gazpromos állás meg...összesküvés elmélet gyártók találmánya- egyelőre.

Zenovitz2 2009.04.01. 11:02:08

@dolphin: És mi van, ha Gazpromos állása lesz? Ha Gerhard Schrödernek nem derogál?


@zsazsu4: Évi 500 millió Ft támogatást szétosztani nem egy nagy kaland... Főleg annak, aki évi 135 millió Ft-ot elkölt szűkebb és tágabb családja napi életvitelére...

Lólábfi Horgász SC 2009.04.01. 11:05:30

@szempontpuska:
Nincs ellentétben azzal, amit írtam, ontopik kolléga. :) (annyira puccsért kiáltott, hogy a süket is meghallotta) Megyó kikényszerítette a puccsot. De azért jegyezzük meg, hogy a puccs kifejezés használatával végülis csak arra utalunk játékosan és politológiai szemmel nézve tök tudománytalanul, hogy valaki valakit a hatalomban nem annyira saját szándékától függetlenül :-) követ, (na jó, kapar a hatalomért. a kaparás a puccs.)
Hogy ki az eszköz és ki a puccsista azt a történelem dönti el. Vagyok én történelem?! Dehogy vagyok.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.01. 11:22:58

@Zenovitz2: ájjájáj...az 500 millát az államtól kapja az Alapítvány. Ez csak az egyik bevétele. Támogathatja azt bárki más is, lehet ott forgatni jó sok pénzt ám- ha valakinek van hozzá esze...és mersze, meg persze tudata, hogy ez egy következmények nélküli ország.

szempontpuska 2009.04.01. 11:37:59

@Lólábfi Horgász SC: hát a puccs az nekem valamilyen fennálló hatalmi rendszer erővel történő megdöntése. Nem az amikor a primadonna lemegy a színpadról, hátha visszahívják...

Lólábfi Horgász SC 2009.04.01. 11:42:22

@szempontpuska: Jajjaj, kolléga, éppen ezért írtam, hogy ez egy tréfás használata a szónak, Megyó könyörgött egy pofonért, és megkapta. Cseréljük ezt ki a puccsos kiszólásomban erre a pofonosra, és akkor már minimum ketten jobban örültök :-) nekem meg mindegy, szóból nekem annyi van, hogy Dunát bírnék vele rekeszteni.

Lólábfi Horgász SC 2009.04.01. 11:45:31

@zsazsu4: dear zsazsu, nekünk olyan mindegy, hogy Lamperth Mónika, vagy Gyurcsány Ferenc masszírozza azt a pénzt a Táncsicsban, ez a szocik belügye. Belső hatalom, persze, de most mondd meg: Lamperth Mónika annyira értékes lett a szemedben tőle? És mire vitte ezzel?

Ha én Fletó volnék (nem jó érzés, ki is mászok belőle) asszem elmennék a bánatos Gazpromba, el lehet ott vegetálni. Ha viszont ambíciói vannak, akkor nem Lamperth székére kellene pályáznia.

dolphin · http://adlibitum.hu 2009.04.01. 11:48:02

@zsazsu4: A potencialis Gazpromos allashoz/befolyashoz kepest ez bakfitty.

@Zenovitz2: Szerinted Schroder es Gyurcsany egy ligaban jatszik? Schrodernek talcan kinaltak fel egy allast, mert az EU legnagyobb orszaganak (es igy a Gazprom egyik legnagyobb piacanak) befolyasos emberekent tavozott a porondrol. Fleto, kulonosen az elmult heti performansza utan, egyiket sem feltetlenul allithatja magarol. Raadasul a gaztarolos sztorinak az is az egyik bokkenoje, hogy ha elkeszul az eleg nagy tamogatasnak orvendo Eszaki Aramlat, az oroszok legfontosabb piacai gaztarolok nelkul is viszonylag biztonsagban lesznek.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.01. 11:54:21

@Lólábfi Horgász SC: Mi??? Lamperth Mónika, mint érték? Tényleg gyorsan mássz ki Ferkóból! :) Az lehet, hogy Ferkónak vannak még ambíciói, de mindenki jobban járna, ha most jó időre teljesen eltűnne a hazai közéletből.

szempontpuska 2009.04.01. 12:03:05

@zsazsu4: mondták már ezt pártvezérre oszt nem hallgatott rájuk. Oszt mi lett/lesz ?

Lólábfi Horgász SC 2009.04.01. 12:21:09

@zsazsu4: Most ezt tervezi... Ezt írja a blogjában:
"Ha a távolságtartás segít, akkor úgy helyes, ha keveset fogok a nyilvánosságban szerepelni. Ritkábban fogok blogot írni, ügyelni fogok arra, hogy távol tartsam magamat a kormányzástól, és ha nem vagyok a párt vezetője, akkor ne avatkozzak be a párt legfelsőbb szintű döntéshozatalába se."

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.01. 12:23:41

@Lólábfi Horgász SC: Helyes, csak nehogy eltérítsék a szándékától...

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.01. 17:55:13

@Lólábfi Horgász SC: Gyurcsány Ferenc azt követte el, hogy áterőltette a parlamenten - egyhangú többséggel - a Lex MOL-t, hogy galádul megakadályozza az OMV további tulajdonszerzését és ezzel elárulta a Monarchiát és apostoli királyunkat I. Ferdinánd császárt.

Lólábfi Horgász SC 2009.04.01. 20:02:56

@Kettes: Igen, éreztem, hogy nem olvasok figyelmesen, Ferdinánd valahogy kimaradt. Azért szaros egy ország, ahol összeesküvéselméletből is csak az ilyen ócskák jutnak...

Lólábfi Horgász SC 2009.04.02. 06:13:03

"Veres János elmondta: 2010-ben nyolc év kormányzás után az MSZP-nek hosszú "sikerlistája" lesz. Ezek között az autópálya-építéseket, valamint az új közpénzügyi rendszert és a strukturális átalakításokat említette, amelyek eredményeképpen tartósan 3 százalék alatt van az államháztartási hiány. A napi politikai, időnként mocsárra emlékeztető viták nem fogják semmissé tenni, hogy Magyarország milyen látványos fejlődést ért el – jelentette ki a miniszter."

E látványos fejlődés eredménye, hogy ma az Európai Unió egyik gazdaságilag legtámadhatóbb, leggyengébb országa vagyunk.
Már biztos, hogy két Magyarország van. Veres a másikban él.

szempontpuska 2009.04.02. 11:18:10

@Lólábfi Horgász SC: én is, én is !
Én is egy másikban szeretnék élni. Azt hogy kell ? :-D

Lólábfi Horgász SC 2009.04.02. 12:23:06

@szempontpuska: Ha Veres országában akarsz élni, akkor az ő szemével kell nézned a világot. Látsz akkor benne egy makulátlan jellemű szakértő pénzügyminisztert (ez Veres) és egy virágzó, csodálatosan fejlődő országot, amilyennek Veres is látja. Egy sikertörténetet.
Ha nem így látod, én nem tehetk semmit: akkor te ennek a kudarcországnak a lakója vagy, amelyiknek én.

Lólábfi Horgász SC 2009.04.02. 12:24:24

Ps: vagyis kollégák vagyunk, tényleg. :-)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.02. 14:26:18

Balsai... eh.

Emlékeim szerint egyike volt azoknak, akik nem szavazták meg a második száznapos elkúrást, mert nem látták biztosítottnak a költségvetési fedezetét. Ha ma is vállalná az akkori döntését, a mennybe mehetne a közgazdasági előrelátásáért.

Ehelyett... Anélkül, hogy megtörne a lendülete, még röptében átkormányozza magát Bajnaira és kijelenti, hogy az ő hibája a magyar gazdasági világválság. Eddig csak az EU-pénzekért meg az öngyilkosokért baszogatták, most már a Lehmann Brotherst is megnyerte.

Ha Takács Jánost (vagy minekhíják) izzadta volna ki a szocpárt, akkor Balsai szemrebbenés nélkül levezetné, hogy az Electrolux kúrta el Magyarországot. Túlhűtötték a gazdaságot! :)

Lólábfi Horgász SC 2009.04.02. 18:26:16

Szomorú vicc a baloldal máma. A szokásos szoci forgatókönyv: totális belharc, az erős emberek szarozzák egymást, a talpasok lázonganak, mindenki mondja a magáét, a szétesés szélére kerül a párt. Aztán hirtelen csönd és béke, új hatalmi leosztás készül, mindenki rámosolyog atrra, akit az előbb szar embernek nevezett, leteszik a nagyeskűt, hogy ezen túl a reformok és a megszorítások elkötelezett híve minden szocialista, aláírják Bajnainak, hogy akármit mond, megszavazzák, aztán...
... aztán néhányan bejelentik, hogy ez mintha túl sok lenne, ezt nem így kéne, hanem úgy, hozzászól hirtelen 96 képviselő, átírják és visszaírják, leszavazzák és új alkut kérnek, nagy a balhé, megint minden szétesni látszik, akkor aztán jön az új alku, kicsit már más, ezt majdnem elfogadják, de előtte tárgyalást kérnek, és szétszavazzák - és csak én hányok itt magamban.
Amit most Bajnaival csinálnak, azt megcsinálták már sokszor, legutóbb az egészségüggyel és ahogy a kormányprogramban szereplő, többször elfogadott és többször módosított egészségügyi reformot szétkúrták és végül visszacsinálták, úgy Bajnai válságkezeléséből is fasírtot csinálnak majd.
Megérdemeljük, mert mindig újra és újra odatartjuk nekik, ahogy az SZDSZ is megérdemli a sorsát és a parlamentből való kiesését, úgy mi is nagyon nagyon megérdemeljük, hogy emiatt jön Orbán és mi neki is odatartjuk engedelmesen.
Kibaszott baloldal, kibaszott politikai elit.

Lajos bacsi 2009.04.05. 06:30:53

@Lólábfi Horgász SC:

Ajkán bányászkörzetben, időközi önkormányzatin 555 leadott voksból
291-FIDESZ
139-MSZP
105-Jobbik
20-független

Egy az egyben a tapolcai polgármesteri választás tükörképe.

Lesz ez még jobb is...

(Igazad van, Bajnai válságkezelésén múlik minden, illetve azon, kitartanak-e mellette.)

Lajos bácsi

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.05. 10:54:05

@Lajos bacsi: Semmi nem múlik rajta. Nem hinném, hogy az MSZP ki fog tartani a megszorító csomag mellett. Elég kézenfekvő, hogy hamarosan rájönnek, csak a Fidesznek kaparják ki a gesztenyét, miközben a saját politikai sírjukat ássák (ezt a jelentet próbáld most magad elé képzelni, főszerepben Szanyi Tiborral :)).

A Fidesz most már kényelmesen hátradőlhet és zemberekezhet májusig, vagy az előrehozottig. Az MSZP-nek annyi.

Lajos bacsi 2009.04.05. 12:05:26

Ha nem tartanak ki, olyat buknak, hogy arra még nem volt példa az MDF 1994-es veresége óta.

Novemberig kéne bírni Bajnainak-valamiért azt hiszem, hogy neki van igaza és nem a frakciónak, (mondjuk, ehhez nem kell Friedrich Engels dialektikai szemináriumára járni:-D)

Lajos bácsi

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.05. 13:22:40

@Lajos bacsi: Be fognak pánikolni. A szoci frakcióban van egy nagy piros gomb, a pánikgomb. A frakciótagok úgy tudják, hogy ha azt megnyomják, akkor elkezd ömleni a pénz a szavazóknak. Mondj egy okot, hogy miért ne nyomják meg.

Lajos bacsi 2009.04.05. 13:43:04

Okot?
1.Nincs miből adni-tudod, hogy igaz.
2.Nincs ennél lejjebb-illetve van, ha előrehozzák a lefejezést.

Még egy szerény javaslat: A Táncsics Alapítvány TV-és térerőmentes körzetbe költöztetése..., ez sokat használna....

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.05. 15:03:41

Dráa @Lajos bacsi, 3%-os a hiány, ha nem 3, hanem 5, észre sem veszik a zemberek.

Táncsics-alapítvány: tv-, térerő- és oxigénmentes környezetbe... :-p

Lólábfi Horgász SC 2009.04.05. 15:11:26

@Kettes: Eszük ágában sincs kitartani Bajnai mellett. Soha senki mellett nem tartanak ki, de aláírnak bármit. Kormányprogramotr, koalíciós szereződést, bármit. Mindezt azért, hogy ne bukjanak meg abban a pillanatban. Ezt csinálják évek óta, most is ezt fogják. Aláírták Bajnainak, hogy mögötte állnak, megszavazták 91 százalékkal - aztán az első adabdó alkalommal azt mondják, hogy ezt csak akkor szavazzuk meg, ha..., ezt meg sajnos nem tudjuk támogatni, és mindenért bajnai lesz a hibás. Aztán ha Bajnai tökösebb, mint amilyennek gondolom, akkor lemond és a szocik találnak egy újabb verebet.
Surányinak igaza volt, Bokrosnak meg még inkább. Én hányok attól az egységtől, ami most 90 százalékkal szavazta meg azt, amihez Gyurcsánynak nem adott támogatást. nem lenne baj, hiszen magánügy, de ez sajnos az országnak egy katasztrófa. nem vagyok benne, biztos, hogy van komoly különbség a kártevő Fidesz és a szocik között az ország szempontjából. Eltekintve attól, hogy az egyiktől kicsit nagyobb sugárban hányok.

Lólábfi Horgász SC 2009.04.05. 19:33:57

@Kettes: :-) Talán van más lehetőség is. Én a magam részéről kesergek itten, az is nagyon szép tőlem. És kivárom, hogy legyen más a politika. Persze nem az ilyen műcivil szervezetektől, mint az ifjú kommunistákkal szövetkező LMP nevű, nagyon cikis, kínos társaságtól, hanem éppen annak ellenére. Hogy megérem-e? Nem tom, egyszer szerencsém volt, pedig nem gondoltam volna azt sem, hogy megérem a rendszerváltást, - azt mégis. Hátha lesz még egyszer.
Addig meg van elég gyerek (gratulálok, hallottam, amit hallottam! :-) ) meg unoka, akinek örüljünk, - a politika marad afféle gyomorizgató szórakozásnak, mint a részegség. Ettől is lehet hányni, és legalább olcsó. :-)

Lajos bacsi 2009.04.05. 21:09:21

@Kettes: Nagyon szép tőled, hogy drágának és bácsinak szólítottál, az idősek iránti tisztelet amúgyis kiveszőben van:-)

Lólábfi Horgász SC 2009.04.06. 20:27:10

Itt az a jó, hogy szinte zavartalanul lehet írogatni. Szóval azt gondolom, hogy van néhány jó cikk a közelmúlt eseményeiről, a Hírszerzőn Hont András például most is nagyon jó és érdemes elolvasni Hankisst az Indexen. Nem lesz az ember tőle okosabb, de legalább végig lehet gondolni egy kis távolságtartással néhány dolgot. (Hankiss az a fajta értelmiségi, akit mindig érdemes elolvasni, de nem lehet az írásaiból napi politikai lépéseket levezetni - vagyis üdítő.)
Szóval visszatérve a szocialista pártra - nekem most már túlságosan sok bajom van azal, ami ott történik, miközben elképzelni sem tudom, hogy a jobboldal bármelyik pártja ez okból közelebb kerüljön hozzám. Egyszerűen elviselhetetlen, hogy egy olyan párt képviselje a baloldalt, ahol levegőt rontóan kavarog a Karsai, Szanyi féle képtelen buitaság, máig komoly figurának számít egy Szekeres, - és Lamperth Mónika, meg Szili Katalin azért van folyton vezető pozícióban, mert buták, mint a Hold, de ők azok, akikkel olykor kiegyensúlyoznak néhány egészen hülye helyzetet. Az ilyen párt szinte törvényszerűen termeli ki a Medgyessy és Gyurcsány-féle csodafegyvereket, amik mindig akkor és ott sülnek el, amikor és ahol nem kéne. Ez a párt egyszerűen nem párt, csak arra képes, hogy az egész társadalmat átszőve hatalmi gépezetként funkcionáljon olyan időkben, amikor az országnak nincs más gondja. Ha az országnak gondja van, akkor ez a gépezet impotens, mint a harmadik szomszédom tehenészetének bikája, akit nemrég el is vittek a vágóhídra, mondván mit kezdjenek vele, dugni nem tud, de marha sokat eszik.
Katasztrófális kormányzati teljesítmény, korrupció, tehetetlenség, olyan mértékű alkalmatlanság, hogy már Orbán réme is kevés ahhoz, hogy hatalomban tartsa.
Miközben ez az ország tele van még mindig olyan szavazókkal, akik boldogan szavaznának egy - de inkább több - olyan pártra, ahol tényleg tisztelik a baloldalinak nevezett alapértékeket, úgyismint szolidarítás, hűség, a szegények, elesettek, lemaradottak védelme, stb.
Nekem nem a szocialista pártból van elegem, hanem ebből a szocialista pártból - ez tökéletesen értelmetlen és rossz út, amerre haladnak, ez követhetetlen a részemről. Nem tudom, hogy mi lesz, de az a gyanúm, hogy a júniusi EP választás után talán ősszel újra fel fog robbani a visszafojtott indulat és egy tapodtat sem haladunk emiatt előre. Sem az ország, sem pedig a baloldal problémája. És (Ha kihúzzák) onnan már csak egy lépés a tavaszi választás történelmi fiaskója. Na csak így fecsegek itt magamban.
Ps. Szegény Lendvai Ildikó - minden tiszteletem az övé, vele el tudtam volna képzelni még egy új formációt, de most legyalulják őt is. Nem lett volna szabad vállalnia.

Lajos bacsi 2009.04.07. 05:07:07

Röviden írni, mert nem olvassák el.

Tagolni, mert nem értik a logikáját.

:-)

Lajos bácsi

Lajos bacsi 2009.04.07. 08:00:03

Ejnye, ejnye, most mi a baj?:-)

Eddig pár napja nem szóltál hozzám, most meg ilyet mondasz, amikor nem is neked írtam, csúnya vagy....:-)

Akkor is a legkedvesebb énem maradsz, ha így csinálod.

Pá: Lajos bácsi

dolphin · http://adlibitum.hu 2009.04.07. 11:35:05

@Lólábfi Horgász SC:

Hankiss a zindexen aranyos, meg minden, de kb. ott lathato, hogy amit leirt az meg csak koherens gondolathalmazkent sem foghato fel, amikor egymas alatti pontokban tartja fontosnak a kis, de hatekony allamot, meg azt, hogy a kozszferat francia mintara szervezzek at...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.08. 10:37:57

Most Horn Gabornak is tamadt nehany utolagos otlete :)))

szempontpuska 2009.04.08. 11:26:28

@jotunder: olyan mint a giliszta. Eső és vihar után mindig előjön a mélyből...