Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Az ordító egér

2009.03.23. 18:49 | szempontpuska | 338 komment

Címkék: gyurcsány szdsz fodor kormányváltás

Csütörtökig kell jelöltet találni... fogad a nobilista Index címlapja délután, amint itthon bekapcsolom a gépet.

Na te jó ég, mi történt amíg a Váci úti dugóban álltam? Hisz egész hétvégén, meg délelőtt is még két hét volt. Lement a szokásos oszlassuk-fel-a-parlamentet rigmus.

Kinyitom a cikket és minden értelmet nyer:

"Ha csütörtökig nem merül fel érdemi miniszterelnök-jelölt, akkor előrehozott választások lehetnek – mondta Fodor Gábor SZDSZ-elnök a Gyurcsány Ferenccel folytatott megbeszélése után. Csütörtökig lehet kiírni az előrehozott választást a júniusi európai parlamenti választással egy időben."

Ohh, hát persze! Az SZDSZ, mint a hangadó cigarettavég. Ühüm. Ja. Persze.

Kár hogy lusta vagyok visszakeresni, a koalíció felbomlása után hány(ad)szor dönti be zuhanórepülésbe magát a szadi. Horn Gábor fenyegetései, miszerint nem mentik meg a kormányt, és majd jól kiszavazzák magukat mindörökre a parlamentből, valószínűleg listavezető helyre emelik a verbális kamikázék sorában.

Gyurcsány retirálása után az SZDSZ megint erősnek, megint megkerülhetetlennek érzi magát. Szükség lesz rájuk - csütörtökig - máskülönben... Máskülönben mi lesz, Gábor?

 

Éppen aznap mondod ezt, amikor a ti szavazataitok híján felsült a Fidesz a parlament feloszlatásával? Hányadszor csináltok már heget a szájatokból?

Van egy ismerősöm, egykori közismert személyiség, akihez éppen Fodor azzal a kérdéssel fordult:

- Te tulajdonképpen miért nem szeretsz minket?

- Azért Gábor, mert olyan elvszerűek vagytok, amikor az ember kér tőletek valamit, és olyan elvtelenek, amikor ti kértek valamit...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr921020792

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.03.24. 11:41:01

Előrehozott választás? Minek?Az országnak új kormányfőre van szüksége. Kb. ennyi az, amivel mindenki egyetért egy rendkívül magába roskadt kisebbség kivételével :-). Szerencsére most már a régi kormányfő is így gondolja (nélküle ugyanis nem menne idő előt…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lajos bacsi 2009.03.27. 03:03:58

@szempontpuska: Ja, ja, ürgebőrbe varrva most dobták ki az egykori pécsi KISZ-titkárt, Altus-főnököt a partra, ez a Benyovszky2 akció, csak ketten értik, mi értelme pont ott kidobni.

Nem akarjátok máshol is kidobni? Ballaszt az nektek.

Pá: Lajos bácsi

Medvegyev 2009.03.27. 03:26:17

@szempontpuska: Azt már tudjuk, hogy Sólyom nem oszlat fel semmit.

Nyilatkozata csinált némi zavart, viszont napról-napra értéktelenedik.

Ha tanácsadó lennék, húznám az időt, merüljön feledésbe.

Viszont most elő kell kapni az ászt a kabátujjból-ha tanácsadó lennék, gyorsan döntenék.

Ez a dilemma.

Én a gyorsra szavazok.

szempontpuska 2009.03.27. 07:48:32

@Medvegyev: a dilemma az, mihez kezdjünk a normandiai térképekkel MAdagaszkár homokos partjain ? :o)

szempontpuska 2009.03.27. 07:53:38

Csütörtökön lejárt a határidő, amit az SZDSZ adott az MSZP-nek az új miniszterelnök megtalálására, de a párt nem tartja magát saját kikötéséhez. Tovább keresgélnek, de egyelőre nincs ember aki vállalná egy új kormány alapítását, és személye a pártoknak is megfelel. Sikerült viszont addig elodázni a döntést, hogy az EP-választással egy napon ne lehessen megtartani az esetlegesen kiírandó előre hozott választást.

index.hu

szempontpuska 2009.03.27. 07:58:54

de azért folytatják :-)
Pénteken már el kellene dőlnie, hogy mi fog történni, ha nem találnak olyan miniszterelnök-jelöltet, akit támogatni tudnak, akkor "nem sok értelme van folytatni tovább" - mondta Szent-Iványi István, az SZDSZ tárgyalódelegációjának tagja a Magyar Televízió Nap-kelte című műsorában pénteken.

no persze:
Nem állítja azt, hogy a péntek "határozott" határidő, de véleménye szerint "a mai napon gyakorlatilag el kéne dőljön, hogy mi történik, mert nincs értelme tovább húzni" - fogalmazott.

(Szent-Iványi ugyanott)

Lajos bacsi 2009.03.27. 09:02:50

@szempontpuska: Venni kell egy Figyelő c. lapot, annak 12. oldalán olvasható, ki a hunyó a térképpel, szívemnek legkedvesebb, mert "SzDSZ-barát" énem.

Nem feledjük, hogy utálod őket. Jól jön az még neked.

Júdás pUszi jobbról: Lajos bácsi

Lólábfi Horgász SC 2009.03.27. 09:11:35

Szerintem az MSZP-nek ideje lenne észrevenni, hogy ez az egész, amit csinálnak, egyre jobban árt nekik.
Kormányképesnek látszik-e az a párt, amelyiknek miniszterelnöke úgy mond le, hogy - mára kiderült - semmiféle komoly személyi javaslat nincsen a helyére, és akkor kezdenek el kapkodva rohanni fűhöz-fához.
Kormányképesnek látszik-e az a párt, amelyik a lemondó miniszterelnök helyére egyszerűen képtelen jelöltet állítani? Főleg azok után, hogy nevek sora merült fel és azok közül minden számottevő jelölt elutasította, hogy miniszterelnök legyen.
Szerintem ez egy tehetelen, alkalmatlan párt képét mutatja a választók felé és ezzel egyre rosszabb kommunikációs térbe kerülnek, ahol bármit mondnak, nevetségessé válnak. Veres János nyilatkozatából csak azért nem idézek, mert szégyellem. De a faszi most lényegében elismeri, hogy olyan miniszterelnököt keresnek, akit a frakció bábként mozgathat.

Ontopik: Most üléseznek szoci testületek és nagyon remélem, hogy pár óra múlva azzal jönnek elő, hogy elegük van abból, hogy a szemkilövető törpepárt csóválja őket, pedig az csak egy farok és ők a kutya. (szándékos képzavar) És annak ellenére, hogy az SZDSZ ragaszkodik az előrehozott választás elsinkofálásához, ők vállalják, mert szembe mernek nézni egy új választás következményeivel, amivel a rohatt tökfej eszdéesz meg nem mer, mert gyáva.

Ps. nemigen maradt már más, mint bátornak lenni.

szempontpuska 2009.03.27. 09:45:19

@Lajos bacsi: annyit érek ezzel, mint Madagaszkár dzsungelében egy Calais térképpel... :-/

szempontpuska 2009.03.27. 09:53:41

@Lólábfi Horgász SC: Ha hihetek a HQ-nek akkor ez is egy zseniális terv része. További infókat most nem tudok, mert a futárgépeket még mindig Normandiába küldik, az meg innen az Indiai óceánról nem látszik.
Vannak olyan hírek is, hogy a 101th Airborne-t Caennél az ellenséges vonalak mögé ledobták. Váratlanul nagy a hó, de ez csapataink előretörését ez nem zavarja. A meglepetés teljes, az ellenségbe még nem botlottunk, csak néhány pingvint hagytak hátra utóvédnek, de a tervek szerint változatlanul törünk előre a megszállt Franciaország belseje felé..

szempontpuska 2009.03.27. 10:22:25

@Lólábfi Horgász SC: ami a szadeszt illeti, arra számítok, hogy tanultak a látványos pofáraesésükből, se a csütörtöki sem pedig a pénteki ultimátum nem jött be, így nincs más választásuk, mint hétfőig időt adni a szociknak :-)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 11:40:05

Az MSZP elnöksége szerint lesz kormányfőjelölt
2009. március 27. 11:30
Lesz kormányfőjelölt - mondták egybehangzóan az MSZP országos elnökségi ülésére érkező szocialista politikusok újságíróknak a Parlamentben. Szekeres Imre, az MSZP elnökhelyettese, Veres János elnökségi tag, Lamperth Mónika elnökhelyettes és Hiller István elnökségi tag is azt mondta, hogy lesz jelölt. Szekeres Imre annyit mondott még, hogy az MSZP elnöksége több alkalmas jelölt közül választ, és természetesen folytatják az egyeztetéseket az SZDSZ-szel is. Lamperth Mónika közölte, bízik benne, hogy most már nemcsak személyről, hanem programról is tudnak beszélni.

............................................................

Azért ami a pofáraesést illeti, az MSZP most nincs nagyon messze egytől, ami kicsit nagyobb lenne mint az SZDSZ-összes. Ezt most talán el kellene kerülni.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 11:44:39

Új jelöltet javasolt az MSZP elnökségének Gyurcsány Ferenc - tudta meg az MTI a kormányfő környezetéből. Az MTI információi szerint a párton kívüli szakemberrel - aki nem abból a körből kerül ki, mint a korábbi jelöltek - Gyurcsány már 2006-ban tárgyalt. Akkor miniszternek kérte fel, de a jelölt végül ezt személyes okok miatt nem vállalta. A távirati iroda információi szerint az SZDSZ ügyvivői is tárgyalhatnak már Gyurcsány jelöltjéről. Korábban az MSZP országos elnökségi ülésére érkező szocialista politikusok egybehangzóan azt mondták: lesz kormányfőjelölt. Szekeres Imre, az MSZP elnökhelyettese, Veres János elnökségi tag, Lamperth Mónika elnökhelyettes és Hiller István elnökségi tag is azt mondta, hogy lesz jelölt.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.27. 11:57:44

RÖVIDHÍR: Zárt ajtók mögött tárgyalt az OIT a kormányfő kijelentéseiről
Budapest, 2009. március 27., péntek (MTI) - Zárt ajtók mögött, Sólyom László köztársasági elnök jelenlétében tárgyalt pénteken az Országos Igazságszolgáltatási Tanács (OIT) rendkívüli ülésen a miniszterelnök szombati, a bíróságokat bíráló kijelentéseiről.


Ez az igazán fontos hír. Az OIT bezárkózott és alighanem igen váratlan és nagy horderejű döntést hoztak: elítélik a kormányfő mondatait.

Mellesleg Gyurcsány egy segg volt, nem tom, hogy miafrancnak kellett ezt ott akkor elmondania kormányfőként, pártelnökként lemondása után naponta elmondhatja. Hiszen lényegében igaza van. Csak kéne tudni, hogy ő most még miniszterelnök, ha nem is látszik annak.

Mindettől függetlenül az OIT igen viccesen viselkedik, főleg azután, hogy visszautasították már GyF kijelentését és ettől sem lett jobb a bíróság és az ügyésség munkája.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.27. 12:08:59

Takács János, a Menedzserek Országos Szövetségének az elnöke sem megerősíteni, sem cáfolni nem akarta az MTI azon információját, hogy ő lenne Gyurcsány Ferenc új miniszterelnök-jelöltje.


Az MTI úgy tudja, őt javasolta Gyurcsány Ferenc miniszterelnök-jelöltnek az MSZP pénteki elnökségi ülésén.
Az Elektrolux Lehel Kft. vezérigazgatója MTI kérdésére annyit mondott: "ez egy nagyon nagy megtiszteltetés volna, és elgondolkodnék rajta.

komolyan mondom eláll a szó, ez egy vicc.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.27. 12:24:50

Takács Jánost "Szekeres Imre honvédelmi miniszter bizalmasaként tartják számon." MNO
Ez nagyon erős érv.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 13:12:02

Előrehozott választások lesznek.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 15:15:15

Az SZDSZ Bokrost javasolja. Bokros az elorehozott valasztasokat javasolja. Elorehozott Valasztasok pedig remelhetoleg az SZDSZ-t fogja javasolni es akkor vegtelen ciklusba fogunk kerulni. Meg van oldva minden egy eletre.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 16:10:05

Még ne legyen előrehozott. Nagy Sándor neve még nem merült fel. :)

Lólábfi Horgász SC 2009.03.27. 16:51:57

A szadesz és a szocik azt akarják elérni, hogy ne ők mondjanak nemet a szakértői kormányra, hanem a másik. Most az SZDSZ javasolt (ez először van) és az MSZP-nek kell nemet mondani, amiből az előrehozott választás következik. A szocik majd javasolják kette skedvencét, Nagy Sándort, meg Lamperth Mónikát, hogy utasítsa el a szadesz. És ez így megy a végtelenségig. Jó játék, a fene egye meg most már őket.

Mellesleg egyetértek azzal, hogy ez az egész eredeti koncepció, amit támogattam volna, kizárólag olyan karakterű emberekkel működött volna, mint Bokros, Surányi, vagy Békesi - ezek autonóm figurák, akik nagyjából előre látható, hogy mit tettek volna. De az eredeti koncepció nem rajtuk bukott meg, hanem azon, hogy kiderült a szocialisták független figurát mondanak, de marionett bábut értenek alatta.

És hát lkezdettől mondjuk többen, hogy az előrehozott választás a legjobb megoldás, túl kéne már esni rajta, ennek nem sok értelme van, ami most folyik. Főleg mióta az MSZP bebizonyította, hogy jelen formájában már mindenre alkalmatlan.

kakasos nyalóka · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2009.03.27. 17:10:08

NOL: "úgy látszik, hogy az SZDSZ utolsó ajánlata hangzott el"

hányadszor is?

Windsurfer 2009.03.27. 17:24:51

@kakasos nyalóka: Bru ha ha ha ha, dögöljön meg az SZDSZ.

szempontpuska 2009.03.27. 17:37:47

@kakasos nyalóka: a sas nem kapkod a legyek után :-)

szempontpuska 2009.03.27. 17:45:49

@Lólábfi Horgász SC: szegény Vincent tegnap inhüvelygyulladást kapott a sok táskanyitogatástól, de a mai utolsónál mintha vmi lelkesedés csillámlana a szemeiben. Örülünk Vincent ?

szempontpuska 2009.03.27. 18:20:56

az Indexen Lakner felfedezte a chicken race jelentését :-)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 18:21:49

Gyurcsany megtehetne, hogy a Magyar Televizioban bejelenti, hogy lemond a miniszterelnoksegrol es javasolja az orszaggyules feloszlatasat. Tamogatja a valasztasokrol szolo torveny megvaltoztatasat azon celbol, hogy a valasztasokat az EP valasztasokkal egy idoben rendezhessek meg. Jelzi, hogy nem kivan a szocialista part miniszterelnok jeloltje lenni es, hogy partja konstruktiv politikat folytatna amennyiben ellenzekbe kerul. Roviden elismerne a felelosseget a kialakult helyzetert es elkoszonne. Ez ot perc.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.27. 18:24:31

@szempontpuska: Amikor nem magadban beszélsz, ;-) hanem hozzám, akkor meg nem teljesen világos, hogy mit mondasz. Mert ha jól látom, az első mondat nekem szól, de Vincentről, a második meg egyenesen Vincenthez szól, de nekem címezve.
Parancsolsz? :o)

Lólábfi Horgász SC 2009.03.27. 18:29:34

@jotunder: Na ja, de mindezt megtehette volna régen. Mellesleg ezzel azt hiszem a mostanában elveszített szimpátiából nyerne vissza az MSZP némi mennyiséget, viszont Gyurcsányt azonnal kiutálnák érte a pártból.
Azt hallottam, hogy mostanában kifejezetten ellenségessé kezd válni vele szemben a légkör olyik olyik szoci berkekben. Azt mondják (olyik szocik), hogy ők mást vártak GyF-től, azt hitték, van valami előkészített és működő terve... Csalódtak benne és most mérgesek.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 18:37:11

Magyarorszag erdekeirol van szo. Nem Gyurcsany Ferencerol. Egy milliardosrol beszelunk, for God sake, mi a legrosszabb neki, hogy levaltjak a partelnoksegrol, esetleg csunyat mond rola a Suchmann Tamas, hogy oda nem rohanjak.

szempontpuska 2009.03.27. 18:39:49

@Lólábfi Horgász SC: vincent mindent lát és mindent tud. Ott van a blog tetején :-)

Lólábfi Horgász SC 2009.03.27. 18:50:38

@jotunder: Ezzel én tisztában vagyok, és te is, nagyjából asszem mindenki. És egyet is értünk, igen, ezt kellett volna tenni már régen. A szocialista párt érdekeiről azonban sokan mást gondolnak és szerintem már oly mértékben túlbonyolultak annak a pártnak a belső viszonyai és a politikai taktikája, hogy szinte törvényszerűen születnek rossz döntések. Én azt hiszem, hogy az MSZP ma képtelen jó döntést hozni és nem azért mert annyira hülyék, hanem mert egy gigantikus szerkezet olyan sok kompromisszumra és belső egyensúlyi viszonyokra épül, hogy eltünk a szemük elől a külvilág. Nem tudom, hogy érthető-e amit gondolok, de én úgy látom, hogy a szocik ma minden ésszerű lépés meghozatalára képtelenek.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.27. 18:53:18

@szempontpuska: Nekem régóta az az érzésem, hogy képesek lennénk pár értelmes beszélgetést lebonyolítani, ha nem kéne minden hozzászólásodat megfejtenem. Írói válság :-) jele, ha a hasonlatok és célzások elfedik már a mondanivalót. Még mindig javaslom, hogy próbáld meg legalább a nekem címzett soraidat egyszerűen fogalmazni, mintha egy egészen egyszerű emberhez szólnál. Ígérem, hogy érthetően fogok válaszolni, mintha te is egyszerű ember lennél. :)

Lólábfi Horgász SC 2009.03.27. 18:57:12

"Az SZDSZ pénteki döntésével az MDF programját választotta, mondta Dávid Ibolya. Az MDF elnöke közölte, ők továbbra is a parlament feloszlatását támogatják." (Index)

Ehhez képest szeretnék emlékeztetni arra, hogy az MDF nem Bokros Lajos programját választotta, hanem a Reformszövetségét. Dávid Ibolya némileg torzít, vagy feledékeny.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 19:30:35

Még két vicces:

Cím a hírszerzőben: "Az SZDSZ Bokros Lajoshoz ragaszkodik - Gyurcsányék továbbra is a Takács nevű ember mellett"

Illetve Gusztos Péter azt mondta, véleménye szerint az a pénteki döntés, hogy Bokros Lajost javasolták miniszterelnöknek a csütörtöki nap híreit követően, visszaadja a kormányfőjelölt-keresés komolyságát.

Wuhuhuahaha :-DD

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 19:33:10

@jotunder: Addig nincs vége az operának, amíg a kövér hölgy énekel. Például Suchmann Tamás nevét sem futtatták még meg.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.27. 19:39:04

Az Hírszerző cím bámulatosan kacska, újságíró iskolán simán megbukna az, aki elkövette.

Ami pedig a röhejbe fulladt miniszterelnök casting komolyságát illeti, azt csodálom, hogy Gusztos mindezt komoly pofával képes volt előadni.

Kínos ez az egész és nekem az a megérzésem, hogy nem ért véget a dolog....

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 20:39:15

@Lólábfi Horgász SC: Felvetődik, hogy ha egyszer tudni lehet, hogy a jelöltek neveinek korai megszellőztetése azzal jár, hogy elriasztják őket, akkor kinek áll érdekében, hogy minden egyes jelölt neve kiszivárog, mielőtt meg tudnának egyezni.

Volt egy ilyen szoclib ideológiai tévelygés, hogy ez a Gyurcsány nagyon gáz, de egyszerűen nincs helyette más. Senki, de senki, de senki az ég világon.

És mit igazolnak az események? Hogy mégsem Gyurcsány személye volt a kormányzás akadálya, hanem maga az MSZP. Ez még annál is rémesebb, mint amilyennek elsőre hangzik.

szempontpuska 2009.03.27. 20:41:02

@Lólábfi Horgász SC: olvasói válságban vagy. Semmi baj, majd elmúlik ;-)

szempontpuska 2009.03.27. 20:45:41

@Kettes: pontosan ! "Ha én vagyok az akadálya.." mondta, hát most látszik, hogy qrvára nem ő az akadálya.
Ezekkel kellett (volna) kormányoznia.

Bokros vagy kuka. Ez a szocik opciója.
Orbán már politikai üldözéssel fenyeget

szempontpuska 2009.03.27. 20:52:59

"Medgyessy nem érzékel elégtételt" - írja az origo.
Na B+ !

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 20:55:13

@szempontpuska: Nem. Az a gyanúm, hogy ez a parasztgyalázat azt volt hivatott demonstrálni, hogy nincs rajta kívül alkalmas miniszterelnök.

szempontpuska 2009.03.27. 20:56:51

Azt lefordítaná valaki mit jelent: "Az MSZP nem érti, de elfogadja" ?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 21:03:31

Én érteném a Bokrost, csak nem fogadnám el :)))

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 22:08:19

@szempontpuska: Viccelsz? Suchmann a rabbim, persze, hogy olvastam. :D

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.27. 22:13:46

najó, jövő vasárnap délután benézek. remélem.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.28. 11:38:17

@szempontpuska: abból mire következtetünk, hogy: ,,Szombat délután négy órára a fővárosba rendelték az MSZP megyei elnökeit,, ?

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.28. 11:39:57

@zsazsu4: Ferkó lemondott a pártelnökségről?

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.28. 12:56:38

Bokros nem vállalja- nem mintha meglepne, de most jelentette be.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.03.28. 13:00:36

Dávid és Fodor mint két pannonszarurusz, széttépi Bokrost :P

Lólábfi Horgász SC 2009.03.28. 13:24:56

Rossz nézni ezt az értelmetlenül elnyújtott agóniát. Hétfőn el kéne fogadni a parlament feloszlatását és kész.

plüssnyuszi 2009.03.28. 16:59:27

@Lólábfi Horgász SC:

Hogy én mennyire egyetértek Lólábfi kollégával! Ez tényleg szánalmas...

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.28. 17:46:12

@Lólábfi Horgász SC: Lehet tudni, hogy ha elhatározzuk az előrehozottat, akkor legkorábban mikor lehet új kormány?

plüssnyuszi 2009.03.28. 17:55:47

@zsazsu4:
Hétfőtől számítva úgy két és fél hónap, ha mindent nagyon felpörgetnek. Szerintem

Lólábfi Horgász SC 2009.03.28. 18:12:57

@plüssnyuszi: Annyira egyetértesz, hogy ezért megéri egy újabb nicket gyártani. Nagyon megtisztelő.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.28. 18:15:03

@Lólábfi Horgász SC: Bajnai min.eln., új pártelnök jövő héten...

Lólábfi Horgász SC 2009.03.28. 18:19:21

@zsazsu4: Igazából lehet, de én most nem számoltam ki, több, mint két hónap (72 nap) csak a kiírás és a szavazás közötti idő és erre jön még pár hét, amíg egy új kormány feláll. Mondjuk, miután alighanem a Fidesz óriási fölénnyel nyer, meglesz egyedül a többsége, vagyis koalíciós tárgyalások csak a vicc kedvéért lesznek a hátukon bevitt KDNP-vel, akár két hét alatt is elképzelhető. Vagyis a nyuszi nicket gyártó kollegám (nyilván szakmabeli ő is, azért nevezett engem annak) számítása igaz lehet.

És persze lehet játszani még azzal, amit a Fidesz javasolt, hogy június 7-re besuszterolják (törvénymódosítással) az EP-valásztás mellé. De én azt sem tartanaám szentségtörésnek, ha mondjuk egy héttel később megint választanánk június 7 után. Tök mindegy, csak ezeket a szégyenletes napokat felejtsük gyorsan el.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.28. 18:23:28

@zsazsu4: Igen, ez egy elég durva vicc, remélem, hogy nem jön össze, és bár szempontpuska bőszen bruhaházik erre, én azért azt remélem, hogy az SZDSZ nem fogja őt támogatni. Elképzelhető még, hogy nélküle is megszavazza az MSZP - pár függetlennel - de nagyon bízom benne, hogy rövid időn belül egy szavazással feloszlatják az országgyűlést.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.28. 18:26:28

Az MTI egyelőre ennyit adott ki:
"Gyorshír
Miniszterelnök-jelölés - Gyurcsány benyújtotta lemondását a pártelnökségről

Budapest, 2009. március 28., szombat (MTI) - Benyújtotta lemondását Gyurcsány Ferenc a pártelnöki posztról szombaton.
MTI 2009. március 28., szombat 18:08"

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.28. 18:27:04

@Lólábfi Horgász SC: És a kéz belelóg a bilibe, ha a Szadesz elfogadja Bajnait...A szocikat ismerve ez lesz...

Lólábfi Horgász SC 2009.03.28. 18:29:47

És most a Rövidhír:

Kormány-MSZP
RÖVIDHÍR - Gyurcsány benyújtotta lemondását a pártelnökségről

Budapest, 2009. március 28., szombat (MTI) - Benyújtotta lemondását Gyurcsány Ferenc a pártelnöki posztról szombaton.


A kormányfő az MSZP elnökségi üléséről távozóban erősítette meg a hírt az MTI-nek, hozzáfűzve: a jövő heti kongresszuson új elnököt választ a párt.
Gyurcsány Ferencet 10-20 tüntető árpádsávos zászlókkal, pfujolással és kiabálással fogadta, ezért nem tudott az épület előtt beszállni autójába. A Jókai utcában mintegy 50 rendőr áll sorfalat az úttest két oldalán.
A miniszterelnök arról nem nyilatkozott, hogy Bajnai Gordon lesz-e a kormányfőjelölt, de azt mondta, biztosítani tudják a többséget az új jelölt megválasztásához. A többi elnökségi tag nem nyilatkozott az újságíróknak.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.28. 18:45:55

Tölgyessyvel van interjú a Népszavában, ő úgy fejezte ki magát, hogy Gyurcsány elvétette a halálugrást - szerintem nagyon találó.

Most, hogy lassan remélhetőleg végleg búcsúzunk GyF-től(vagy csak gondolom?) annyit tudnék róla mondani, hogy elképesztően nagy bajba sodorta a baloldalt az ő (és azért emlékezünk meg elődjéről is, Medgyessyről) szereplése. A populizmus kezdetben kifizetődőnek látszott, hiszen saját fegyverével legyőzte OV-t, de ennél többet nem is tudok az érdeméül felsorolni.

Megint csak Tölgyessyre utalok, aki azt mondta, hogy 1956 óta nem volt ekkora bajban a baloldal.

Persza a baloldali gondolatnak stabil és erős hátországa van Magyarországon, nem kell eltemetni, csak most jön pár szűk esztendő a számukra. (Számunkra) És nagyon nagyon remélem, hogy az MSZP a mostani formában már nem éled fel többé, ez a gigantikus hatalomgyakorló menetelőgép minden, csak nem korszerű baloldali párt. Hét év után ilényegében annyit mondhatunk el róluk, hogy gyakran lázasan igyekeztek megoldani olyan problémákat, amik nem lettek volna problémák, ha nem ők uralkodnak.

Semmiféle jó érzés nincs bennem, csak keserűség emiatt, minden szempontból nagy baj ez számunkra és az pország számára. De be kellene már látnunk, hogy ez így nekünk sem jó hosszú távon, muszáj változtatni.

Azért is megállom, hogy elkerüljem most a Fidesz és OV bírálatát, és csak annyit mondok, hogy ők még sokat tehetnek majd az elkövetkező időben azért, hogy egy működő (és nem saját magával elfoglalt és a belső egyensúlyai mentén politizáló kijáró) gépezet legyen az MSZP romjain, hanem egy korszerű, baloldali párt. OV-ék mindig is képesek voltak arra, hogy miattuk erős legyen a baloldali gondolat és ahol a gondolat létezik, ott párt is lesz. Ezt a mostani struktúrát meg felejtsük el, ezt kívánom.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.28. 18:48:43

Állítólag héttől ülésezik az MSZP-frakció, most eléjük terjesztik Bajnai nevét.

plüssnyuszi 2009.03.28. 19:13:59

Ööööö...izé.. nem pontosan értem, hogy Lólábfi kollégának mitől van ilyen jól fejlett paranoiája. :)

Jelentem, ez az első nickem itt. A kollégázással nem akartalak megsérteni, de hát mégiscsak egy topikba írtunk, így bátorkodtam. Vezetés közben is kollégázom az autóstársakat... Sose gondoltam volna, hogy ezzel meg lehet sérteni valakit.

Amúgy erősen csodálkoznék, ha Bajnai lenne a min.elnök...

Lólábfi Horgász SC 2009.03.28. 20:26:17

"A Hír TV információi szerint az SZDSZ az MSZP már korábban megállapodott Bajnai Gordon miniszterelnök-jelöltségéről." (MNO)

Nagyon valószínű, hogy tényleg eleve megállapodtak abban, hogy először Gyurcsány úgy csinál, mintha teljesen alkalmatlan lenne, az MSZP pedig mindehhez hülyébbnél - hülyébb személyi javaslatokat tesz, aztán egy alkalmas pillanatban Gyurcsány lemond a pártelnökségről és akkor előkapják az előre egyeztetett nevet, hogy úgy nézzen ki, mintha hirtelen ötlet lenne, pedig már régen megegyeztek benne. Ez nagyon valószínű forgatókönyv, hiszen nem elég idiótának lenni, annak is kell látszani.

Mondjuk én nem lennék meglepve, ha a szadesz felfedezné, hogy Bajnai nagyszerű közgazdász, nem MSZP-tag és erősen liberális jellem, vagyis éppen alkalmas miniszterelnöknek. Semmi sem kizárt.
Csak a józan észben bízva remélem, hogy ezt a játszmát mégis hamarosan lezárják és mehetünk szavazni.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.28. 23:54:52

Hogy lehet elvéteni egy halálugrást? Befelé kell esni az ablakpárkányról? :-))

Szerintem közjogilag azt kéne megoldani, hogy a Fidesz egyszerűen választás nélkül vegye át a kormányzást négy évre. Mondjanak egy számot, hogy mekkora többségük legyen a parlamentben és legyen annyi. Az MSZP úgy is két vagy három darabra szakad napokon, max. heteken belül, tehát tök mindegy, hogy hányan jutnak be a parlamentbe, mert úgy se lesz frakciójuk.

Lajos bacsi 2009.03.29. 07:23:51

@Lólábfi Horgász SC: Én is a józan észben bízom, legkedvesebb énem, de ez nem jellemző az SZDSZ-re.

Meglepne, ha azt mondanám: feneküket jobbra odatartva bizonyítják majd ostobaságukat vagy aljasságukat? Akár már ma?

Bízzál, veterán, mozgalmi énem, de tudd: ők nem nagyon maradnak parlamenti párt.

Mindenki azt fogja kapni, amit megérdemel.

Te engem érdemelsz.

Lajos bácsi

Lólábfi Horgász SC 2009.03.29. 10:51:20

@Kettes: A halálugrás cirkuszi kifejezés (salto mortale) azt jelenti, hogy olyan produkciót mutat be valaki, amit ha elvét, akkor meghal. Hogy hogyan lehet elvéteni? Hát úgy, ahogy te a szó értelmezését vétetted el. :-)

A szocik jövője igen kérdéses, de azt azért nem hiszem, hogy ne lenne majd frakciójuk egy előrehozott választás után. Az MSZP a leginkább beágyazott párt a magyar politikában és ez azt jelenti, hogy nagyon sok olyan hívük van, aki minden körülmények között rájuk szavaz. Szerintem a nagy robbanás, ami a pártot szétrombolja, még arrébb van, az EP választások után indul majd meg az a folyamat - tippelem én. Egy ilyen folyamat beláthatatlan, bármi lehet belőle, szerintem erős baloldal akkor is lehet, ha mondjuk két-három kisebb, de következetesebb elvi alapokon építkező pártról van szó. A szocialista pártban mindig is több párt volt és mehet az külön is, ráadásul a platformok elég szervezetttek ahhoz, hogy némelyikük új pártot csináljon. Persze ez mind okoskodás. De azt azért ilyen okoskodás után is be lehet látni, hogy nagy sikerre nemigen tennék most egy fogadóirodánál. Nagy gyufára inkább. Viszont legalább lesz idő, mert egy-két ciklust most építkezhetnek nyugodtan, senki sem fogja ebben zavarni őket, a kormányzás súlya pl. biztosan nem.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.29. 20:26:35

Az ész megáll. A szocik még mindig nem jelentették be, hogy a jelöltjük Bajnai Gordon lenne, sőt, a frakció még csak most vitázik róla, hogy támogatják-e, eközben mindenki a szadesz döntésére vár, akik viszont azt mondják, hogy csak vitáztak, de nincs miről dönteniük, hiszen nem kaptak kérdést.
"az SZDSZ döntésére várva ülésezik az MSZP frakciója az MTV Híradójának értesülései szerint. Mivel az SZDSZ még nem adott választ a kérdésre, ami el sem hangzott, a szocialista képviselők kicsit zavarban vannak." (NOL)

Hát akkor mi mennyire zavarban vagyunk...?

A sajtó tele van egymásnak ellentmondó hírekkel, információkkal, amiket senki sem erősít meg, de egymástól gond nélkül átveszik és továbbítják a sajtóorgánumok, majd következtetést vonnak le az ellenőrízetlen infókból.... Nagyon szakszerű...

Medvegyev 2009.03.29. 20:53:53

Látod, Horgász, meg kell várni a végét, addig inkább törődj a kicsivel.

Valakinek igaza lesz a végén, addig féken tartom Lajos bácsit, megígérem, bár váltig állítja: Te kedveled őt.

Igazat mond vagy nem? Ki tudhatja?

Medvegyev

Lólábfi Horgász SC 2009.03.29. 21:05:46

Na mostanra jutottunk el odáig, hogy a szocialista pártnak van hivetelos jelöltje, Bajnai. Ezzel sikerült visszaütni a labdát a szadesz térfelére, most nekik kellene dönteni. Bátor, nagy párt az MSZP is. És az SZDSZ is nagyon bátor, ez a bátor pártok országa.
Ha most tippelnék, azt mondanám, hogy valamiképpen Bajnai minisztrerlnök lesz egy időre.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.29. 21:06:45

Hivetelos jelolt... :-) Ügyes vagyok.

dolphin · http://adlibitum.hu 2009.03.29. 21:52:06

Vegignezve az elmult orak sajtotermeset, azt kell mondanom, hogy van inkompetensebb bagazs a kormanypartok politikusainal szeles Mo-n. Ujsagiroknak hivjak oket, de hogy miert azt nem tom...

Medvegyev 2009.03.30. 06:00:26

@dolphin: Tapolcán 62-26-ra nyerte az időközi polgármesterit tegnap a FIDESZ, MDF és SzDSZ jelölt nem indult, Jobbik-jelölt igen, kapott 7%-ot.

Részvételi arány : 35%.

Ez nem újságírói lelemény.

Medvegyev

Lólábfi Horgász SC 2009.03.30. 06:13:24

Na, megszületett. Ha két héttel ezelőtt azt mondja valaki az MSZP és az SZDSZ frakciójában, hogy azt kéri,. hogy konstruktív bizalmatlansági szavazást tartsanak Bajnaival, ez mindkét frakció nagy, nagy többséggel elutasítja. Ráadásul Bajnai "programja" két héttel ezelőtt a szocik számára "elfogadhatatlan", az SZDSZ számára "kevés" volt.

Talán igaz, hogy ez a kínos és szerintem szégyenletes hercehurca után némi haladékot jelent a szocialista párt szétesése ügyében, de hogy ez jó-e, azt kétlem.

dolphin · http://adlibitum.hu 2009.03.30. 10:28:39

@Medvegyev:
Igen, a 26% engem is meglepett. Marmint, hogy ilyen sok, pont amikor abszolut alkalmatlansagukat bizonyitjak.

szempontpuska 2009.03.30. 10:36:41

@Lólábfi Horgász SC: kizárt dolog, hogy jót tenne. Minden haladék az elkerülhetetlenül szükésgessé váló tisztítótüzet odázza el.
Márpedig ami most történt tökéletesen igazolja az öszödi beszédet. (még a hangnemét is)
Ilyen párttal és ilyen "talpasokkal" a háta mögött nincs az politikus az a vezető, amelyik képes lehet egy országot/pártot irányítani.
Az mszp talpasai és mamelukjai akik úgymond "meghatározók" soha nem mérettették meg magukat a választók előtt. Hornnal megnyerték a választást, utána azonban előbb Medgyessy, aztán Gyurcsány kaparta ki a gezstenyét azoknak a megmondóembereknek, akik bizottságosdiban a köntör... oppardon... a színfalak mögött nagyon hatáozottan tudják, mit nem akarnak, azt már kevésbé, hogy mit igen.
(Költői) kérdésem: mit tettek le az asztalra, akár programban, akár kampányban, akár megmérettetésben azok az arcok, akik most igen határozottan, de felelősség visszacsatolása nélkül meghatározó véleményeket formálnak (na persze a sajtóban is - hogy még nagyobb legyen az enyészet), mint pl. Lamperth, Suchman, Szili, Puch, Szekeres, és elnökségi tsaik.. ?
vagy csak akkor nagy az arcuk, amikor valakinek a hátán hatalmi pozícióba kerülnek ?
És most aztán ki viszi be őket a - nem a hatalomba - hanem egyáltalán a parlamentbe ?

dolphin · http://adlibitum.hu 2009.03.30. 10:42:41

@szempontpuska:

Abban lehet meg remenykedni, hogy lesz eleg renitens a ket partban, hogy ne legyen meg a tobbseg. Kettorol mar lehet tudni elvileg: Karsai es Gulyas. Ha meg hirtelen elokerulne mondjuk 3-4, akkor eleg eroteljes lemorzsolodas kezdodne.

szempontpuska 2009.03.30. 10:48:46

@dolphin: hát ne haragudj, de ezek sem azt mondják mit kell tenni, annál inkább mit ne...

dolphin · http://adlibitum.hu 2009.03.30. 10:57:54

@szempontpuska: Nem azt mondom, hogy pl. Karsai allaspontja jol lenne, sot. De vegso soron az idealis vegkifejlet fele segitene, ha nem lenne meg Bajnainak a tobbsege.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.30. 11:07:58

@szempontpuska: A kommentedből számomra úgy tűnik, mintha Gyurcsányt többre becsülnéd, mint amennyit érdemel. (Nyilván egyértelmű, hogy félreértelek.)

De akkor én megemlíteném, hogy Gyurcsány tragikus választás volt, aki történelmi felelősséget visel azért, hogy a populizmust a baloldalon elterjesztette. Magyarországon a populizmus Torgyán után kizárólagosan OV elsődleges jellemzője volt, - és Gyurcsány épp ezzel győzte le. Nem szerénykednék, győzelmekor 2006-ban sokszor elmondtam már, hogy vele olyan figurára tett szert a szocialista párt, aki nyerőember ugyan 2006-ban, de a legnagyobb probléma az lesz vele kapcsolatban, hogyan szabaduljanak meg tőle.

El is tartott pár évig, 2006 őszén volt az első időpont, amikor kellett volna. Az őszödi beszédben nem az a legfontosabb számomra, hogy nyíltan bevallotta, hogy hazugságra épül a politikai siker, hanem az, hogy elmondta, ő maga volt az egyik főhazug. Ez szép emberi gesztus lehetne, szerintem azonban akkor lett volna hatásos, ha rögtön fel is áll és távozik, lehetőleg kisöpörve a széllel mindenkit, aki ebbe a kategóriába illik. Az igen, az erkölcsi és politikai tett lett volna. Így szánalmas politikai húzásként maradt meg. És nagy hátránya, hogy nem nyilvános beszédben volt őszinte.

Szerintem ha OV-ról a magyar demokrácia rákfenéjeként beszélünk - és én annak tartom a személyét és a körülötte felépült rendszert - akkor nem tehetünk mást Gyurcsánnyal sem.

Ami pedig a távozása után most megint megdermedni, szilárdulni látszó MSZP-s struktúrákat illeti, abban egyetértünk, az nagyon nagy baj, mert ma Magyarországon már csak a szavazóképes emberek fele az, aki elfogadja ezeket a pártokat és ez borzalmasan kevés. Hihetetlenül lezüllött a közélet és ez átsugárzott mindenhová: a közigazgatás szakértők szerint lényegében nem működik, a gazdaságot sok bénító körülmény mellett a korrupció is gúzsba köti, az értelmiség romokban hever, és még nem is említettük az oktatás, az egészségügy, a nyugdíjrendszer, stb. ügyeket.

Nincs felemelkedés ezzel a politikai elittel és most alkalom kínálkozik arra, hogy a baloldal megtisztuljon és kiforrja magát. Az nem marad majd hatástalanul a jobboldalra sem.
Én úgy vélem, hogy OV a vereségek sorozata után egy működő demokráciában már rég a süllyesztőbe került volna. És szomorúan jelentem, hogy éppen Medgyessy és Gyurcsány - vagyis az MSZP bűne az, hogy nem így történt. Ha ez fordítva is lejátszódik - vagyis most OV menti meg a baloldali elitet akkor a baj már fel sem mérhető. Kész leszünk.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.30. 12:43:40

"Gyurcsányista puccsot robbantottak ki a miniszterelnök hívei az MSZP-frakció ülésén - tudta meg a Hírszerző.
... A cél mindkét oldal szerint Gyurcsány szombati lemondásának semmissé tétele, illetve pártelnöki hatalmának megőrzése."

Úgy látom még nem végeztünk. Bájos dolgok mennek mostanában...

szempontpuska 2009.03.30. 14:18:09

@Lólábfi Horgász SC: Nem félreértesz, hanem más a véleményed. Még ez is természetes.
Az első mondatodat tehát pontosítanám: "A kommentedből számomra úgy tűnik, mintha Gyurcsányt többre becsülnéd, mint amennyit - szerintem - érdemel."
így már igen...

Amit a továbbiakban írsz, könnyű és vonzó lenne vele egyetérteni, de az én memóriámhoz túl fekete-fehér.

Tudjuk, egy normális demokratikus közegben hova tűnt volna OV és azt is tudjuk, milyen jobboldalra volt ahhoz szükség hogy fennmaradjon. Namost ettől nem lehet elvonatkoztatni, amikor a baloldal ebben az ellenséges közegben lett azzá ami lett. Úgy is fogalmazhatunk, hogy a baloldal az Orbánra adott reakcióként lett ilyenné. Mert ez volt a lehetősége a fennmaradásra. Csakhogy amit Orbán minden további nélkül megtehet a saját oldalán azt nem lehet megtenni a baloldalon. Ez inkább pozitívum, mint negatívum, még akkor is ha a jelenlegi állapot szerint totális szétesésben teljesedik ki.
Újra csak azt kell mondanom, a választás a balfaszok és a gecik között van. Úgy tűnik immár kétszer egymás után a balfaszokkal próbálkozott az ország, de a mostani káoszos helyzet már erős kezet igényel. És ez a megfellebbbezhetetlen, leválthatatlan erős kéz csak a jobboldalon van. Egy erős kézzel sok mindenre lehet menni. Lehet végigvinni olyan dolgokat, amikre szdsz-el, Suchmannal, Lamperthekkel képtelenség.
És lehet masszívan úgy cselekedni, hogy soha senki nem von majd felelősségre. Ez most majd eldől..

Lólábfi Horgász SC 2009.03.30. 15:23:18

Namost én ezzel egyet is értenék, ha hozzátennéd: szerintem. Vagyis így írnád: "Szerintem nem félreértesz, hanem más a véleményed. Szerintem még ez is természetes." :-)

De ha feltételezzük, hogy amit írunk az a mi véleményünk - amit te írsz, az a tied, amit én, az az enyém - nagyon leegyszerűsödik a dolog. Így elhagyhatóak, vagy csak udvariassági okokból nagyritkán kell kitenni a szerintem - szöveget, és mégis értjük egymást.

A dolog lényegi részében az az én véleményem, hogy szerintem, én úgy gondolom, aképpen értékelem, úgy látom, stb, hogy éppen azt igyekeztem elmondani, hogy OV-ék azért maradtak meg, mert az MSZP itehetségtelenül, alkalmatlanul gyakorolta a hatalmat. Ha akár csak közepes teljesítményt nyújt a baloldal - persze, ebbe beleértve a szadesztt is - akkor OV-ék szép lassan elveszítik a támogatáuk egy részét, és nem kapnak újra és újra segítséget a hülyébbnél hülyébb esetek után. Már Medgyessy kiválasztása kapóra jött nekik. És onnantól annyi baromság, hogy nem csoda, hogy megkapaszkodtak, sőt.

Nekem azért nem szimpatikus, ez a balfasz és geci párosítás, mert felment, pedig erre semmi sem érdemesíti a baloldalt. Balfasz az olyan kedves nagy bumfordi, aki el-elcsesz, de szeretjük mert jó.
Bocs, de nekem egy olyan párt nem jó és nem szerethető, ahol a Karsai - Szanyi tengely lényegében csak abban ért egyet Gyurcsánnyal, hogy a párt logója a szekfű. És képviselők tucatja lobbizik egymással szemben és keresztben, miközben nagy részük nem csak a szocialista, de más pártba sem való. Egy ilyen pártot nem szeretni kell, hanem szétzavarni. És semmi ok arra, hogy szeretettel becézgessük őket, amikor - lássuk be, - hogy tönkreb@szták nyolc évünket. Vagyis ha már a geci jobboldalt említed, akkor alkalmatlan, tehetségtelen, baloldalt kell hozzá párosítani.
Szerintem! Úgy látom! Véleményem szerint!

Egyszerűen abból van elegem, hogy Orbánék undorítósága harmadik ciklusban is felmentse a baloldalt. Elég volt, tessék nekem produkálni is a voksomért!

szempontpuska 2009.03.30. 16:16:52

@Lólábfi Horgász SC: csak egy megjegyzés: a balfasz nem felmentő.... sőt, most már..

szempontpuska 2009.03.30. 16:17:32

@Lólábfi Horgász SC: utolsó bekezdésedre... Hát erre most nincs esélyed.

szempontpuska 2009.03.30. 16:22:34

asszem lassan lezárul a blog rövidke történetének eddigi legsikeresebb posztja :-) és már írom is a következő zseniális posztot :-D, de még onposzt annyit:
Folyosói információk szerint az utóbbi idők legsunyibban előkészített tervezetét az új médiatörvényt az szdsz nem írja alá.
Pető Iván üzenete az volt, hogy ha így beterjesztik, akkor nem lesz koalíció :-)

(nota bene Pető végig részt vett az tervezet kidolgozásában, de csak akkortól támadtak alkotmányos aggályaik, amikor az előre lezsírozott pozíciókba már nem fért bele a pártja)

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.30. 16:34:43

Mondjuk a média tv átmehet a Szadesz nélkül is, nem? De hogy miért pont most???

szempontpuska 2009.03.30. 16:39:17

@zsazsu4: zavarosban kihalásszák, azért. Igen, átmegy, átmehet, aztán majd néznek ki a fejükből, hogy miért nem működőképes.

Lólábfi Horgász SC 2009.03.30. 18:19:28

Jól értem, hogy az SZDSZ ontopik rohatt egy dög, mert a működőképtelen médiatörvényt nem akarják megszavazni? :-D Mellesleg ontopik kimaradt - pedig vártam - a kemény ledorongolás, hogy a Bajnai ultimátumot szabott a pártoknak tegnap éjfélig, pedig két hétről volt szó. :-))
(Nem baj ám, csak az ökör következtes, meg különben is csak másokon kérjük számon.)

szempontpuska 2009.03.30. 18:47:56

@Lólábfi Horgász SC: Nem, természetesen rosszul érted :-)
Az SZDSZ éppúgy részt vett a klikkszerűen kidolgozott törvényben, mint bármelyik másik párt. Alkotmányos aggályai csak onnantól lettek, amikor úgy alakult, hogy nekik nem jut elég poszt és hatáskör.
De a többiek mentek tovább, mire Pető rögtön bedobta a zsigeri zsarolót. Ezek így működnek minden fronton

Lólábfi Horgász SC 2009.03.30. 20:23:00

Ugye nem ezen a törvényen akarod bemutatni, hogy melyik párt gecibb? :-) Félek, hogy azt hiszik, valamiért elfogult vagy, ha ezek közül kiemeled a szadeszt. Ennek a törvénynek a története hosszabb már, mint a második világháborúé. Csak nem halt bele senki. (Bocs, Lennon) És ha a hazugság vér lenne, akkor minden véres lenne tőle. Inkább akkor szólj, ha e körül a törvény körül tisztességes pártot és embert találsz... :)
Készül a poszt Bajnairól? Miccólsz, mekkora tetű, hogy határidőt szabott, pedig két hét volt megadva! :-D

szempontpuska 2009.03.31. 07:14:20

@Lólábfi Horgász SC: Tanulékony pártonkívüli gyerek, nem is csoda, hogy elfogadták :-)

Lólábfi Horgász SC 2009.03.31. 07:51:38

@szempontpuska: ;-)


Most hallottam a tévében, hogy Mesterházy, ez a szimpatikus párton belüli gyerek sikertörténetnek nevezte a miniszterelnökjelölési folyamatot. Rákérdeztek, és megismételte, nem tévedés. Az MSZP alelnöke úgy tűnik, hogy nem hajlandó döntetlenre adni egy győztes meccset, hamarosan megalkuvás nélkül megnyeri a választásokat, amin a Fidesz 68 százalékot kap majd. Kengyelfutó gyalogkakukk.