Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (38) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (47) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A hiú professzorok esete az igazsággal (megjegyzésposzt)

2016.02.09. 10:07 | jotunder | 38 komment

 

      A Mandiner utánajárt Szuromi Szabolcs Anzelm atya, a Pázmány rektorának cambridge-i kutatóprofesszori címének. A kutatóprofesszori cím státusza a Magyarországon oly népszerű "non-existent" volt. Azóta bizonyos helyekről törölték ezt az információt, bizonyos helyekről meg nem egészen (ez egy másik kutatóprofesszori státusz Szuromitól, szintén Cambridge, rögtön kettő). Jellemző, hogy ezt a hírt szinte kizárólag csak a balliberális és a szélsőjobboldali lapok vették át, az előzőek a Pázmány, az utóbbiak pedig a kötelező holokausztoktatás miatt.

      Az Orbán-rezsim közgazdasági ideológjaként fungáló Lentner Csaba tartott és emelt.

    Lentner, Csaba, Dr., economist: Who’s Who in Europe, Biographical Lexicon, Brüssels, Published by EU, in 2003 •

    Lentner Csaba, Dr. habil. CSc.: Who’s Who in the World, 25th Edition, 2007. USA •

    Lentner Csaba, Dr. habil. CSc.: Who’s Who in the World, 26th Edition, 2008, USA •

    Lentner Csaba, Dr. habil. CSc.: Who’s Who in The World, 27th Edition, 2010, USA •

    Lentner Csaba, Dr. habil. CSc.: 2000 Outstanding Intellectuals of the 21st Century, Published by International Biographical Centre (IBC), 2008, 2009, 2010, 2011 Cambridge, England, UK •  

    Lentner Csaba, Dr. habil. CSc.: Great Minds of the 21st Century, Published by American Biographical Institute, Inc., USA, (2008-)

  (ezek itten készpénzért vásárolható címek)

  ..................................

  Rsch. professor at Paris Sorbonne University (Paris IV), 2010-2011  

  (ez az ő kutatóprofesszori címe a Sorbonne-on, semmilyen más forrás nem erősíti meg, hogy ő ott kutatóprofesszor lehetett)

  ...................................

  PERSONAL PHILOSOPHIES for SUCCESS One of my forefathers - named Le Colonel Comte de Kiss de Nemesker, Nicolas - who was a famous Hungarian general, diplomat during Hungarian Revolution and War of Independence of 1848-1849, and later a French earl, chevalier of the Legion of Honour by Napoleon III – always said: „Viriliter aude”. In plain English, „Be brave like a man”. I think similar way as well.

 (ez nehezen kommentálható)

.............................................

 Lentner Csaba nemzetközi publikációi a kelet-európai harmadosztályú egyetemek jézusmáriaeztténylegnemkéne kategóriájú folyóiratai jelentik. Az ilyesmi miatt fel szoktak jelenteni, de hát ha az ember tesz a magyar egyetemi alvilágra, akkor legyen következetes.

 Szokták mondani, hogy Magyarország képtelen szembenézni a múltjával. A szomorú valóság az, hogy Magyarország a jelenével sem képes szembenézni. Jelentéktelen senkik vannak égbe plankolva, politikusok kitartottjai hazudhatnak maguknak világra szóló tudományos karriert. Cserébe ez a sok Magyarországon világhírű kertitörpe a közmédiában magyarázza el, hogy miért olyan nagyon jó itt, miért hasítunk, szárnyalunk, járunk élen mindenben. Azt is el fogják magyarázni, hogy a tiltakozó tanárok Soros bérencei, akik nem akarnak dolgozni. És ugyan miért ne hinne Józsi bácsi és Mari néni ilyen kiváló elméknek. Ez pontosan addig marad így, amíg ránk nem omlik az ország.

   Akkor meg nagyjából úgyis mindegy lesz, hogy ki és miért nem volt kutatóprofesszor Cambridge-ben, a Sorbonne-on vagy a Holdon. 

Klebelsberg és a czunyinék (megjegyzésposzt)

2016.02.07. 21:37 | jotunder | 101 komment

 

        Ekkora feladathoz azonban nem lehet sikerrel hozzáfogni akkor, ha a nemzet széles rétegeit át nem hatja annak a szent célkitűzésnek belső igazsága, hogy a legműveltebb nemzetté kell lennünk Európának ezen a részén. Amit az összeomlás után eddig sikerült elérni, azt jó- részt a kormányzó, a miniszterelnök és a pénzügyminiszter megértő támogatásának köszönhetjük. De a felülről jövő támogatás nem elégséges, – szükség van a magyar nemzet nagy tömegeiből és főleg az intelligenciából alulról feltörő lelkesedés lendítő erejére. Ezért használok fel minden alkalmat, azért járom az országot az osztrák határtól a román határig, a cseh határtól a szerb határig, hirdetve a városok intelligenciájának és a tanyák népének a nagy közművelődési célkitűzések sorsdöntő fontosságát. Azzal végzem, amivel kezdettem: új nagy célkitűzések előtt állunk és e célok között talán a legfontosabb, hogy a magyar műveltség toronymagasan emelkedjék Kelet-Európa népei fölé. (Klebelsberg Kunó)

 

       1926-ban, gróf Klebelsberg Kunó vallás- és közoktatásügyi miniszter idejében, a magyar középiskolákban kevesebb, mint háromezer tanár tanított, és összesen 4973 végzős (nyolcadikos) középiskolás volt, a középiskolások aránya a 10-18 éves népességben 4.2 százalék volt.  Összesen 4941 tanuló tett sikeres érettségit 5868 vizsgára jelentkezőből. A közoktatás nem ugyanazt jelentette, mint ma, az elitstruktúrák valóban az elitet jelentették. 

  Ahogy Magyarország sem ugyanazt jelentette, mint ma. Gróf Bethlen nem Orbán Viktor volt, gróf Klebelsberg pedig nem valamelyik czunyiné a sok közül, már alig tudom számon tartani őket. Magyarországgal számolni kellett akkoriban, és nem feledjük el, az lehet, hogy ijesztően hangzottak Klebelsberg nézetei a magyar kultúrfölényről, legalább nem borzasztóan nevetségesnek. Magyarországot Babits, Kosztolányi, Karinthy, Szerb Antal és Bartók Béla jelentette akkoriban (és, hogy Orbán is értse: 1938-ban Sárosiék ezüstérmesek voltak a futball-világbajnokságon). Horthy és gróf Klebelsberg Magyarországa talán nem volt minden szempontból a legbarátságosabb hely, de azért ott volt a térképen. Orbán Viktor és a czunyinék Magyarországa pedig valamelyest nyugatabbra van Azerbajdzsántól, de erről a tényről egyre kevesebben tudnak a világban.

  Az a Magyarország egy komoly ország volt, a maga kellemetlen szociális problémáival, antiszemitizmusával, revizionista pattogásával együtt. Klebelsberg arról álmodott, hogy még nagyobbá és erősebbé teszi az országát, és hát kit érdekel, hogy mit álmodnak a czunyinék, az sem érdekel, hogy mit álmodik az az ember, akinek Tellér Bubu és Lánczi Böbe a főideológusa és Bayer Zsolt az udvari tollnoka? Ahol Kerényi Imre, L.Simon László és Fekete György a kultúrhéroszok egyesített tanácsa parancsnokai, nem mindegy, hogy ki miket álmodik? Lehet egyáltalán kisebbnek álmodni Magyarországot Matolcsy György banánjánál?

 A czunyinék egyetlen feladata az volt, van és lesz, hogy minél kevesebből kihozzák az oktatási rendszert. Orbán beárazta már magának az ő félázsiai népét, van egy elképzelése arról, hogyan kell kezelnie és mit várhat tőle. Kádár János is sokkal többet gondolt erről az országról, mint Orbán, nemhogy Horthy vagy Klebelsberg. Most kell neki egy új czunyiné, aki odacsap, aki rendet csinál, és meg is fogja kapni az új czunyinéját. Klebelsberget egy percig nem tűrné meg. 

Rektori mondatok az értelmiségről

2016.02.05. 13:59 | jotunder | 72 komment

 

  "Valódi elitet kell kialakítani, nem az értelmiségre kell kacsintani. Ebben a fiatalokra kell építeni, mert noha tapasztalatlanok, gyakran önhittek és az előző generációk nevelték, átörökítve a hamis vagy téves nézeteiket és gyakorlataikat, mégis a kis elmozdulások elkerülhetetlenek, így a fiataloktól - minden hátrányuk ellenére is- több várható, mint az önjelölt, kiégett, hiú értelmiségiektől. Ebben a kérdésben Csurka Istvánnak igaza volt a kezdetektől fogva. A köztisztviselői kart a harmincas, negyvenes éveikben járókkal kell feltölteni." (Lanczi Andras, a Corvinus jovendo rektora)

Lanczi lesz a rektor, ez nem kerdeses. Tokeletes kelet-europai arc, tokeletes kelet-europai karrier.

Ki kinek a strómanja

2016.01.30. 18:13 | Kettes | 63 komment

Én már nem tudom fejben tartani, hogy ki kinek a strómanja, ezért felírtam magamnak egy fecnire. Most meg ideposztolom, hogy ha elveszítem, ne kelljen újra összeszedni. Tessék megtanulni, jövő héten feleltetés.

Politikus

Stróman

Cég

Orbán Viktor

Mészáros Lőrinc

Mészáros és Mészáros Kft

Orbán Viktor

Szíjj László

Duna Aszfalt Zrt.

Orbán Viktor

Andy Vajna

Las Vegas Casino Kft, LVC Gold Kft

Magyar Broadcasting Co Kft (tv2)

Orbán Viktor

Garancsi István

Market Zrt

MET Zrt.

Orbán Viktor

Töröcskei István

Széchenyi Bank

Orbán Viktor

Tiborcz István

Elios Zrt

Orbán Viktor

Barkász Sándor

Békés Drén Kft

Orbán Viktor

Paár Attila

West Bau Kft

Giró-Szász András

Szalay-Bobrovniczky Kristóf

Századvég Zrt.

Lázár János

Sánta János

Continental Zrt.

Rogán Antal

Csetényi Csaba

HG360/Network360 Kft

Lévai Anikó

Flier János

Búzakalász 66 Felcsút

Habony Árpád

Halkó Gabriella

Apropó Kft.

Szijjártó Péter

Kuna Tibor

Young and Partners, Trinity Communications

Matolcsy György

Szemerey Tamás

NHB Növekedési Hitelbank

 

A középiskolások esete Balog miniszterrel és az élettel

2016.01.30. 03:21 | jotunder | 42 komment

 

      „Ha versenyképesek akarunk lenni, többet kell dolgozni mindenkinek, nem csak a tanároknak. A diákoknak pedig többet kell tanulni” – (Balog Zoltán miniszter a Ki Tud Többet a Szovjetunióról verseny egykori negyedik helyezettje)

       A.B.  apja üzletember, anyja közgazdász egy nemzetközi cégnél, a Harvardra szeretne menni, és aztán az MIT-re doktorálni vagy fordítva.  C.D. nem ismerte az apját, anyját leszázalékolták, de az az álma, hogy a gyerek egyetemre mehessen, vagy legalább főiskolára, vagy akár Angliába, csak ne a gép mellé. E.F. szülei romák, apja targoncavezető, anyja óvónő, a gyerek agykutató akar lenni, a szülei mindent megadnának, hogy az is legyen, de el sem tudják képzelni, hogy mi lenne az a minden, amit adhatnának érte. G.H. szülei elváltak, tulajdonképpen szeretik a gyereket, de nem nagyon tudják, hogy kell, anyja néha megkérdezi, hogy mi akar lenni, de a srác sohasem válaszol. I.J. beleszarik az egészbe, de tényleg. Elege van mindenből, az alkoholista apjából különösen. Persze vannak álmai, de még magának sem szeret beszélni róla. K.L. apja miniszter, aki valamikor megnyerte a Ki Tud Többet a Szovjetunióról versenyt, a saját lábára szeretne állni. M.N. szüleinek trafikja volt, ma már nincs, utálja a kisvárost, a trafik hűlt helyét, és néha elképzeli magát egy filmben, tudja, hogy lehetetlen, de ha esetleg nem tudná, akkor is elmondják neki minden áldott nap. O.P. néha arról álmodozik, hogy szerez egy Kalasnyikovot és lemészárolja az egész iskolát, de szerencsére nem gondolja komolyan. Írogat egy füzetbe mindenfélét, időnként egészen érdekes dolgokat is. R.S. naponta másfél órát buszozik, a faluban semmi sincs, szó szerint semmi sem maradt, és arra gondol, hogy egyszer egy másik buszra száll fel, ami elviszi valahová messze, ahol van valami. T.U. panelban nőtt fel, olyan értelmiségiféle szülei vannak, apjának egyszer megjelent egy könyve, anyját a legutolsó rezsimváltáskor rúgták ki valahonnan, azóta nem nagyon van rendes állása, filozófus akar lenni és filozófus is lesz. V.Z. egy ideje nem nagyon beszél, az osztályfőnöke egyszerűen nem ér rá megnézni a pulzusát, de talán még életben van, heti ötvenhárom órája van, ebből tizenkilenc testnevelés, amely órákat, tornaterem híján fekvőtesthelyzetben kell abszolválni, és az neki elég jól megy.  Mummifikációból akar felvételizni.  X.Y. a számítógépe mellett töltötte az elmúlt öt-hat évet, múltkor az informatikatanára kérdezett tőle valamit, ő aránylag kimerítően válaszolt rá, az informatikatanára azóta már jobban van, még bejár Dr. Fittmannhoz, de csak rövid terápiákra. 

     János, kussoltassad már be ezeket a kölyköket, mert meccset nézek -  foglalt állást az oktatás sorsfordító kérdéseiben egy itt most megnevezni nem kívánt miniszterelnök. János most nagyon el van foglalva azzal, hogy hogy a tizenhárom nagybátyja katasztrális holdjait dubai dirhamra konvertálja, de már vannak tervei a tiltakozó középiskolásokkal, szigorú, de igazságos tervei. Eredetileg Szilárdra akarták bízni a közoktatást, próbálták neki elmagyarázni, hogy micsoda, le is rajzolták neki, de egy idő után feladták. Árpád az egzisztencialista ketrecharcos és médiamogul valóságos érdeklődést mutatott a középiskolások iránt, nem mindegyik iránt, de a száznyolcvan centiméteres fitnesz-daiquiri szakos, nőnemű középiskolások iránt feltétlenül, ő a részfeladatokra szeret koncentrálni. Antal éppen tulajdonviszonyokat alakít át, és ilyenkor nem szabad zavarni. Marad a Zoltán, aki a Ki Tud Többet a Szovjetunió óta nem gyarapodott ugyan jelentősebb ismeretekkel, de nyájasan tud nézni, és az az ilyen géfodrikus időkben komoly előnyt jelent. 

      Balog Zoltán nem érti, hogy miért akarnak ezek a diákok mindenféléknek mutatkozni, amikor versenyképességi szempontból az lenne a legegyszerűbb, ha teljesen egyformák lennének, ülnének szépen oldalsó középső tartásban, hazafias dalokat énekelnének a szünetben, aztán kimennének szép, rendezett sorokban a nagybetűs életbe, ahol ellennének egy ideig, egyéb szórakozás híján esetleg elüthetnék az időt azzal, hogy szíriai korcsolyaélezőket utálnak, és pontosan hatvanöt éves korukban elhaláloznának, lehetőleg egészen rövid szenvedés után, mert a nyugdíjukat kicsit problematikus lenne kifizetni.

     Balog bár lát valamennyi  terrorveszélyt abban, hogy a gimnazisták  a Laposföld kiadó Keresztény Geográfia Dinoszaurusztagadóknak című kiváló munkája mellé valamilyen alternatív földrajzkönyvet követelnek, de egyelőre eltekint a páncélosdandár nevelő célzatú bevetésétől. Meg kell egyezni a diákokkal és a tanárokkal. Ők bekussolnak, mi pedig nem fogjuk őket úgy pofán vágni, hogy leesik a szemüvegük, ez a versenyképességet szolgáló kompromisszumnak tűnik - mondta magában. Balog Zoltán jót akar, szelíden akarja a jót, az arcán is látszik, ha nem akarná a jót, akkor nem úgy tartaná a maroklőfegyvert, ahogy azt az ő nagy szelídségében tartja. 

      A.B. öt év után már rendesen fogja utálni C.D.-t. E.F.-t mindenki utálni fogja. G.H. és I.J. az életet fogja utálni. K.L. a saját lábán fog állni. M.N., O.P., R.S és T.U. megkeseredik annyira, hogy ne lázadjon. V.Z továbbra is maga elé fog nézni. X.Y. pedig csak elhúz innen Új-Kaledóniába. Addig kell kibírni és akkor maradhat minden olyan nagyon jól, ahogy mindig is volt. 

G.Fodor Gábor tündöklése és ...

2016.01.28. 22:38 | jotunder | 40 komment

      ( A posztban nem lesz szó a 888.hu-ról és G.Fodor Gábor mai különös bocsánatkéréséről. Egy árva szó nem lesz az egész ügyről, és nem fogom semmiféle közepesnél valamivel kisebb termetű, nem túl gusztusos lényhez hasonlítani. Ez most egy ilyen szöveg lesz.)

"... értetlenül állok azelőtt, hogy a politikatudományi munkásság terén a rendszerváltás után az egyik legkimagaslóbbakat alkotó G. Fodor Gábor miért nem korrigál..." -írja a Kettősmércén Böcskei Balázs. 

    „Az egyetemen a legtöbben zseniként tekintettek rá. Kifejezetten művelt volt, nagyon folyékonyan beszélt olyan témákról, amelyeket alig tudtunk felfogni. - idézi évfolyamtársait az Origo.

     "Kevés olyan könyv keletkezik a magyar politológiai irodalomban, amelynek kiadása után fél évtizeddel is érezhetően és dinamikusan növekszik az aktualitása." -jelenti ki Békés Márton a Konzervatóriumon, G.Fodor Gábor Kérdéstilalom című kötetéről.

     " A „Lú-e vagy szobor?”-ban közzétett írások többsége a hazai politikatudományi és politikaelméleti tanulmány- illetve esszéirodalom gyöngyszemei közé tartoznak. Olvasásuk különös szellemi élményt jelent. - méltatja Körösényi András professzor, az MTA Politikatudományi Intézetének jelenlegi igazgatója, a Kolnai Aurél-díj átadásán G.Fodor és Schlett István kötetét.

      G.Fodor Gábor summa cum laude doktorált az ELTE-n,  Akadémiai Ifjúsági Díjat és Bolyai János Kutatói Ösztöndíjat kapott. 

      Ebben a cikkben egyenesen egyetemi tanárnak nevezi magát, ami talán egy kicsit túlzás, de docensnek valóban docens. 

        G.Fodor Gábor története egészen az utolsó pillanatokig egy jellegzetes Orbán-korabeli sikertörténet. A szikszói fiatalember, vélhetően nem csúcsértelmiségi családból, elindul és következetes munkával lenyomja a sokadik generációs értelmiségieket. Ha valami imponál a korszak névadójának, akkor ez az. És esetleg ez a munka is. A magyar jobboldali elit kétségbeesetten kereste a tehetségeket a soraiban, és nem nagyon talált (na ebben nem különbözött lényegesen a baloldali és a liberális elittől), és akkor ott van valaki, aki nyilvánvalóan kiemelkedik a környezetéből, aki olvasott, aki művelt, aki ugyanúgy idézi Bourdieu-t, mint a Dessewffy Tibi. Nem, nem gúnyolódom, ez az ember nem kókler, általában felismerem a kóklert, G.Fodor nem az. És most visszautalok a poszt elejére, ebben a posztban nem foglalkozom morális kérdésekkel, pláne nem a jelenlegi morális pánikkal, engem sokkal jobban érdekel az, hogy mi került ezen a fotelon hétezerkétszáz forintba.  Miért plankolták az égbe G.Fodort, mi az égbe plankolás mechanizmusa.

        Ez az ország az égbe plankolásról szól. Itt nem lehet valaki egyszerűen csak nagyon jó, ha itt valaki kiragyog a karból, mint Molnár Ferenc Ibolyája, és ráadásul elég ügyesen ragyog ki a karból, akkor rögtön legkimagaslóbbat alkotó lesz, és korszakos tehetség. Ehhez természetesen nagyon sok borzalmasan tehetségtelen emberre van szükség, ehhez igazán szagos mocsári háttér kell, és kell a politikai és értelmiségi elitek mániákus önigazolási kényszere is.

      A magyar politikatudomány nagyjából nem is létezett 1989 előtt, Schlett István "a Nagy Öreg" korábban tudszoc tanár volt, és még 1988-ban is egészen tűrhető átéléssel tudott Vlagyimir Iljics Lenin Mi a teendő című munkájáról értekezni. Iskolák, mesterek nélkül nem könnyű, és nagyon vigyáztak arra, nehogy a Stanfordról, a Harvardról vagy az LSE-ről jöjjenek vissza magyar fiatalok, mert akkor bizonyos karrierek el sem indulhattak volna. Ennél csúnyább történetek is vannak más területen, mely területeken gyakorlatilag mindenki kókler. Nem tudom, hogy G.Fodor Gáborban lett volna elég kakaó ahhoz, hogy egy normális közegben karriert csináljon, bocsánatot kérek az Olvasótól, de csak azért mert utálom GFG-t, nem fogom azt mondani, hogy ez lehetetlen, mert nem vagyok benne teljesen bizonyos. Az biztos, hogy nemzetközi beágyazottsága zérus, és ezzel sincs egyedül a közegében.  Az ő története erről a közegről is szól, arról a szomorú kudarcról, ami az elmúlt huszonöt évet jellemzi, amiről nem tudom, hogy mennyire volt belekódolva a rendszerbe. A kontraszelekciós mechanizmusok érintetlenek, a középszerűség reprodukciójának semmiféle akadálya, a politikai rendszerünknek pedig a G.Fodorénál sokkal rémisztőbb karrierek is tökéletesen megfelelnek. Mint azt már korábban kifejtettem: nincs remény. 

       

A magyar jobboldal esete Anne Applebaummal (badposzt)

2016.01.28. 16:45 | jotunder | 7 komment

1.cikk (Mandiner)  Thesis: Gyurcsany is bad.

2.cikk (Mandiner)  Thesis: The leftist-liberal double-standard is bad.

3.cikk (Jobbklikk)  Thesis: The commies are bad.

4.cikk  (????)        Thesis: Orban is bad. 

 

Második levél a köznevelésben uralkodó állapotokról (FYIposzt)

2016.01.28. 14:43 | jotunder | 129 komment

 

   Második levél a köznevelésben uralkodó állapotokról.