Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Orbán Viktor esete a náci karlendítéssel

2017.12.28. 14:22 | jotunder | 81 komment

 

     Az alábbi videón a náci karlendítéssel melegítő neonáci csoportnak (köztük van a Magyarországról Orbán által kitiltott Richard Spencer az amerikai neonácik vezetője) énekel Milo Yiannopoulos. Kurva hamisan.

     Milo-t ezért kitagadta Steve Bannon, Donald "Daddy" Trump kedvenc ideológusa. Yiannopoulos nemcsak náci, hanem aktív pszichopata is, de ez nem az én problémám, hanem Orbán Viktoré, akinek külügyminisztériuma meghívta Milo-t főszónoknak egy budapesti konferenciára (természetesen  Schmidt Cukinyuszi Mária volt az ötletgazda, aki valószínűleg nem látta a videót).

    Háborodjunk-e fel azon, hogy Milo-t meghívta a magyar kormány? Majd ha megőrültünk. Ennél zseniálisabb hír nincs (tartok tőle, hogy a végén esetleg elmarad a beszéd, de a meghívás ténye nehezen tagadható).

    Hány Megadjának és Szilvaynak lesznek most a Konrad Adenauer Stiftung ünnepi szentmiséjénél valamivel lucskosabb álmai, hogy maga Milo fogja megmutatni nekik azt, amit persze 9.99$-ért bármelyik igényes felnőttfilmszínházi oldalról is letölthetnének (na, mire gondol az Olvasó,  ilyet azért nem kéne, ejnye, ez metafora bazmeg metafora).

    Bayer egyszer láthat egy igazi profit. Aki meleg is, zsidó is, náci is, és óránként keresi meg azt a misit, amiért Zsocinak egy egész hónapig kell majmot csinálnia magából.

    Semmi baj sincs azzal, hogy Milo dísze a vendégségnek, végre nem kell komplikált magyarázatokba fogni, ha valakinek el akarjuk mesélni Orbánék ideológiai vonalvezetését.

    (a Brit Forradalmi Kommunista Párt hajdani vezetője, Milosevics egykori nagy barátja is előad a konferencián, hogy ez mekkora buli lesz, Istenem).

 

 

 

    

A bejegyzés trackback címe:

http://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr7613529695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.12.28. 15:56:07

jók a harmadik nap keynote-jai is azért.

Miki Telepi · http://chienenchaine.wordpress.com 2017.12.28. 16:58:02

Egy fekete európaitól származik a konferencia mottója, a fő meghívott egy lángolóan gay faszi. Az identitásképző kultúrális értékeinket kirakjuk a reflektorfénybe, ami meghatározza a könyökmozgásteret.

Küszködés az angol nyelvvel (hány hibát találsz?):
"It represents an extraordinary opportunity to analyse the full array of political and cultural processes as well as to put our identity-creating cultural values in the limelight which, in addition to contributing to shape the present and the future of Europe, the most exciting and most lively scene of our civilisation, also define the elbow room of the countries of Central Europe within and beyond the European Union."

Ugyanez schmidtmáriául:
"A rendezvény kitűnő alkalmat kínál mindazon politikai, gazdasági folyamat elemzésére, illetve identitásteremtő kulturális értékeink bemutatására, melyek túl azon, hogy eleven hatással vannak civilizációnk legizgalmasabb, legmozgalmasabb színterének, Európának a jelenére, jövőjére, egyúttal kijelölik a közép-európai országok mozgásterét az Európai Unióban és azon kívül."

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.28. 17:17:08

@Miki Telepi: www.washingtonpost.com/blogs/erik-wemple/wp/2017/11/06/the-daily-caller-roiled-over-almost-columnist-milo-yiannopoulos/?utm_term=.bbb249d08756

maria asszony par brossuraval le van maradva.
nem lennek meglepodve, ha lazar janos megragadna a lehetoseget arra, hogy teljesen kicsinalja.
mit nyerhet orban azzal, hogy milo meg a nemet fasik baromsagokat beszelnek budapesten? ujjal lehet majd rajuk mutogatni, ennyi az egesz. ha mondjuk a jordan petersont meghivjak vagy valamilyen intelligens es valoban szellemes brit szelsokonzervet, akkor abbol jol is kijohetnenek, de milo a kemenyvonalas jobboldal szamara is vallalhatatlan.

Miki Telepi · http://chienenchaine.wordpress.com 2017.12.28. 18:03:06

@jotunder: Még a nácijaink is csak másodrangúak szellemileg :(

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.28. 18:09:45

@Miki Telepi: www.theguardian.com/books/2017/dec/28/unclear-unfunny-delete-editors-notes-on-milo-yiannopoulos-book-revealed

ez a konkret mai Milo-hir.... szerintem a Guardianba be fog ferni, hogy Orban meghivta V4-konferenciara Milo-t. ugyanis ezt nem lehet kimagyarazni. Milo teljesen iskolazatlan, fogalmas sincs a konferencia temajarol, es mostmar Trump bacsiek szamara is kinos.

viharangöntő 2017.12.28. 18:47:11

@jotunder: Szerintem ez az egész (vagy valami nagyon hasonló) előre megjósolható volt. Én akkor értettem meg pontosan, hogy mi folyik itt, amikor évekkel ezelőtt elalvás előtti olvasmánynak újra elővettem Rejtő Jenő műveit. Olyan élmény volt, mintha rátaláltam volna egy rosette-i kőre, komolyan.

Strawdog 2017.12.28. 18:52:40

@jotunder: Gondolod, hogy Jordan Peterson idejönne? Nem igazán csípi a nácikat meg az újbeszélt sem. Sőt, az újbeszél az, amit igazán nem. Vagy, for that matter, hogy bármilyen értelmesebb jobboldali beégetné magát ezzel a magyar bagázzsal? Miért tenné. Orbánéknak ezek maradtak ún értelmiségi szinten, meg a lengyel, bajor, osztrák nácik..

Az viszont igaz, hogy Milo még itthon is inkább ciki. Szerintem is letáncolnak róla végül.

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.12.28. 20:16:08

@jotunder: schmidtnek el a maradék esze is elment. csányi vajon tudja, milyen cirkuszban lesz ő a zárószám?

incze 2017.12.28. 21:06:01

@parti_giano: csányinak vastag a bőre, és kéznél a kalkulátora.

trbnt 2017.12.28. 21:09:53

@jotunder: Fenntartom, hogy Petersonra igazságtalanul pikkelsz. Több mondanivalója rezonál az alt-right _néhány_ témájára, de a véleménye _semmilyen_ ügyben nem szélsőséges, és még az alt-right műsorokban, paneleken stb. sem ment el széljobb irányba csak azért, hogy több p*ncit szerezzen. (Ellentétben Yannoupoulosszal, aki nem egyből nácult be, csak amikor jó üzlet lett.) Én a vállalható véleményemmel se mennék el ilyen társaság elé beszélni, ő elmegy. Ettől még nem egy "okos Bayer Zsolt" (@ JT).

Yannoupoulost viszont nem fogják levenni, nekem ez a fogadásom. Nem érzik ők annyira a nyugati kultúrharc finom rezdüléseit és árnyalatait. Meglátjuk.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.28. 21:23:58

@trbnt: Nem nagyon szimpatikus számomra Peterson, de azt gondolom, hogy a nézetei beleférnek abba, amit modern nyugati civilizációs vitának neveznek. Milo nem, Bayer nem, ő meg igen.

Strawdog 2017.12.28. 22:29:39

@jotunder: Na, hát akkor esetleg fejtsd ki, mi a bajod Petersonnal. Vagyis, hogy miért nem szimpatikus.

Mert ugye hülye nácit, Bayert stb rúgni nem nagy intellektuális kihívás. Nincs meg az a rizikója, hogy esetleg nincs igazad, végső soron. (Igaz, egyéb rizikója van).

Peterson speciel nem post truth, nem lép át a saját szavain, nem hazudtolja meg 2 perc múlva, amit mondott, stb. Úgyhogy nem értelmetlen a véleménye vagy a nyilatkozatai miatt támadni.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.28. 23:07:37

@Strawdog: nem tartom szimpatikusnak. ő egy üzletember, aki jól használja a tudását, és leszedi a nácikat, miközben megveti őket.

Strawdog 2017.12.28. 23:13:05

@jotunder: Na, ezzel az üzletemberrel most megleptél. Én teljesen mást látok benne. Ha negatívumot keresek, akkor egyfajta korlátoltságot, szinte autisztikusat.

A nácik megvetése stimmel.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.28. 23:14:48

nem hiszem,hogy van olyan self-promoting intellectual celebrity, akit különösebben szimpatikusnak tartanék.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.28. 23:19:55

@Strawdog: ez az ember egy klinikai pszichológus (lehet, hogy terapeuta is?) aminek a közelébe nem mehetne a legcsekélyebb autisztikussággal. ő egy komoly színészi képességgel rendelkező baromira intelligens ember és lassan évi egymillió dollár körül járhatnak az alt-right támogatóktól származó bevételei. ő a balhéja előtt is aránylag ismert ember volt,én nyilván nem ismertem, de úgy tűnik abból, amit olvastam róla.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.28. 23:31:50

és még egyszer.... ha orbánék jordan petersont hívják meg,akkor arra kénytelen lettem volna azt mondani, hogy ügyes. hívják meg houellebecq-et, hívják meg éric zemmourt. na de ezt a kis szarházit.... annyira kis ciki, és tökéletesen prezentálható a cikisége a nyugati sajtóban.

Strawdog 2017.12.28. 23:37:31

@jotunder: Szerintem kicsit romanticizálod, hogy mennyire lehet zakkant egy terapeuta. Kb akármennyire. Mondjuk nézd meg Feldmárt, aki szintén Kanadában él, és nyilvánvalóan súlyosan függő, amellett, hogy izgalmas is tud lenni.

Ez a self-promoting intellectual celeb, ezt lényegében bárkire rá lehet sütni, aki nem orosz filozófus módjára a tajgában ül, azon töprengve, hogy ekkora fasszal miért nem jut eszébe semmi, pedig Kantnak ugye fel se állt. Mondj ellenpéldát: vagyis olyan értelmiséget, akinek ma van mérhető hatása, és nem süthető ez rá könnyen.

A gond az, hogy se a náculás, se az alt right nem valami konstans, beállt dolog. Rengeteg értékes fiatal megy oda, épp mint régen. A legtöbb igazából csak oda akarja adni magát valami nagynak. Csak hát a nagyról van nagyon hamis képük (amúgy a klasszik baloldalnak, ha ennek egyáltalán van még értelme, is elég hamis a képe a nagyról). Ha egy normálisabb ember ezt értelmesebb csatornába tudja terelni, én aztán nem fogom sajnálni tőle az 1 milkát, dollárban sem.

Strawdog 2017.12.28. 23:43:01

@jotunder: OK. De ez speciel ez nem akkora rejtély. Adtak neki pénzt, ő meg eljön egy haknira.

Ha elhívnak egy komolyabb embert, és eljön, akkor abból nagyon kínos dolgok is lehetnek. Majd hülyék lesznek.

Milot viszont senki se veszi komolyan, nem is arra való, egyszerű náci cirkusz meg polgárpukkasztás. Amúgy annak is elég gagyi.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.29. 00:08:45

@Strawdog: én meghallgattam pár előadását (mármint petersonnak) és ő egy teljesen tudatos operátornak tűnik. amiről beszél az engem nem igazán érdekel, de pl. azt érzékeltem, hogy nagyon érdekesen beszél, szuggesztív előadó.

Tgr 2017.12.29. 00:26:21

Az oldal forráskódjában van Bannon-életrajz is, talán panel speaker lehet.

@jotunder: Peterson intellektuálisan pont ugyanakkora lufinak tűnik, mint Yiannopoulos, csak utóbbi a /pol/-os közönségre próbál üzletet építeni, előbbi meg az alt-right magát konzervatívnak hívő részére, úgyhogy intellektuálisabb színpadi kellékek közepette nyomja kb. ugyanazt a tartalmat. Az tény, hogy őt megívni nem lett volna akkora pofáraesés, mint ez lesz.

Wolff 2017.12.29. 08:01:46

@incze: Szerintem Csányinak nem a kalkulátora van kéznél, hanem a letartóztatási parancsa...

jaegtoer 2017.12.29. 11:01:01

@Wolff:

A fő kérdés, hogy P. letartóztatási parancsa kinél van:)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.29. 11:06:34

@Tgr: lehet, hogy én ezt teljesen elnézem, de el nem tudom képzelni, hogy mit nyerhet ezzel Orbán. úgy gondolja, hogy "Daddy" meghívja magához, ha Milo beszélhet egy konferencián? a nyugati sajtó számára ez egy aranybánya.

jaegtoer 2017.12.29. 11:24:54

Milyen karlendítés?

'Szívtől az Égig. mindenki tudja.
Már csak az a kérdés, melyik tahó bújik e mögé a magyarázattal.

Amúgy pedig pontosan azért van meghívatva, meg lesz egyáltalán ilyen rendezvény, mert a gondosan ápolt, tutujgatott és gerjesztett antiszemitizmus a választási kimenet szempontjából a megfelelő időben lép működésbe. Semmit nem lehet majd ráfogni, de mozgásba lendül és működik, ameddig kell.
Itten kérem minden kártya elő lesz/van húzva és addig lesz játékban, ameddig az ellenzékinek nevezett bűnszövetkezeti társtettes pártok asszisztálnak hozzá.

jaegtoer 2017.12.29. 11:32:22

@jotunder:

A trumpos dörgölőzés mellékszál.

Ez a Milo elég ismeretlen ahhoz, hogy a nagy közönség ne ismerje, de elég ismert ahhoz, hogy kommunikációs vihart generáljon. és ebben mélyen nem antiszemita országban egy ilyen viharka pont a 'kellően' aljas reflexeket indítja majd be. Úgy február elejére.
Szerintem a kampány minden napja meg van tervezve.

jaegtoer 2017.12.29. 11:48:49

@jotunder:

A kampány minden egyes napja meg van tervezve.
Egyetlen nap nem megy veszendőbe. Ráadásul az adófizetők és az EU kassza terhére.
Pont az a lényeg, hogy a felháborodott európai sajtóra lehet hivatkozni, merthogy rohadt Brüsszel. Itt a harci helyzet, szituáció megteremtése a cél, ahol és amiben hírhedten hős miniszterelnök biztonságban forgolódhat, csicskákra bízva a trágyahordást. Az utánozhatatlan Németh Szilárd, a még remekebb Kósa Lala, vagy az elképzelhetetlenül elképesztő akármelyik, no, és a magyar nyel(v)ű közmédia.
Trump egyszerűen másként hülye.

BAZINGA2 2017.12.29. 12:49:46

Na, már csak ez hiányzott nekünk. Úgy látszik kevés futóbolond szaladgál még a kis hazánkban, úgyhogy importálunk.

StackIsWhack 2017.12.29. 13:18:49

Frank Furedi egyébként zseniális cikkeket szokott írni, a felnőtt kifestőről szólóval pl. maradéktalanul egyet tudok érteni. Csak éppen Srebrenica.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.12.29. 13:21:44

@BAZINGA2: ez az ember nem bolond, tökéletesen meglátta az üzletet az ostobaságban. Lehet hogy van benne egy pici szatíra is, és otthon a haverjaival bekokózva betegre röhögik magukat hogy hú bazdmeg, meleg nácik érted, és ezért még fizetnek is! Nézd meg a videót amin Calvin Klein alsóban félmeztelen pasik kezdik el építeni a mexikói határ falát, közben perzsgőt szopogatva. Ez a legviccesebb movie amit az idén láttam, egyszerűen zseniális, persze nem attól, amilyen, hanem attól, hogy ezt kib@szott sok ember nagyon sok pénzért komolyan veszi és belső meggyőződéssé teszi miközben egy nyilvánvaló cinikus frocli.

(ÉS B+ MI MEG MEGHÍVJUK IDE KEYNOTENAK, mondjuk szerintem ez még neki is kurva vicces). Hirtelen kevés cikibb dolgot tudnék kitalálni még akkor is, ha széles spektrumról válogathatnék. A Magyarország halld szavunk! súrolta, de csak alulról.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.12.29. 14:23:23

@parti_giano: Schmidtnek mikor volt esze?

@jotunder: Ha a nyugati sajtó rosszat ír, akkor majd mondhatják, hogy a gonosz magyar ballibek már akkor is támadják Soros pénzéből, amikor meleg előadót hívnak meg...

ha kohen 2017.12.29. 18:49:06

@jaegtoer:

"A kampány minden egyes napja meg van tervezve."

Ez a lényeg, nem pedig az, hogy mitisírahogyishívják, azaz a Guardian. (Megmondaná valaki, hogy a kb. 8 milla magyar választópolgár közül hanyan olvassák?) És persze nem is Trump - ugyan, ő hogy jön ide?

Kampányötletek sok milliárdért, karaktergyilkosságok sok milliárdért, média-, portál-, egyház- és pártfelvásárlások (inkluzíve politikusfelvásárlások) még több milliárdért. Ide a rozsdás bökőt, hogy részletes menetrend van aktivistákkal, felelősökkel és hozzárendelt forrásokkal a következő hónapokra.

KGBéla időzítése, ÁSZ, Czeglédy-ügy, még a dezorientációs akciók is, mint Bencsik legújabb népszavazási kezdeményezése Gyurcsány szavazati jogáról stb. stb. És akkor sok minden, amit még nem látunk, de majd meglátunk.

Guardian? Röhög a vakbelem...
.

Szindbad 2017.12.29. 20:19:14

Beleállnak, de igazából bármibe beleállhatnak, nincsen semmi jelentősége, nem veszíthetnek.

"Milo az a srác, akinek (full hetero létemre) én csak megengedném, hogy elém térdeljen, de Megadja Gábor még a fordított helyzetet is bevállalná."

btw. Megadja bárkinek meg szokta engedni. Metaforikusan természetesen.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.29. 21:51:16

@Szindbad: írtam erről egy posztot, aztán kitöröltem. inkább leszarom őket.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.29. 21:51:16

@Szindbad: írtam erről egy posztot, aztán kitöröltem. inkább leszarom őket.

Tgr 2017.12.30. 06:45:18

@jotunder: gondolom Orbán nem nézi át személyesen az összes közepesen jelentéktelen konferencia anyagát. Valaki ostoba volt, ennyi. Orbán nem az, a környezete jelentős százalékban igen.

mafi mushkila 2017.12.30. 09:37:13

@Tgr: Európa a téma, Orbán egyik fő fegyvere. A szervezők közt a V4, a Századvég és a külügy (europajovojev4.eu/en/#partnerek ), ezek is az ő látható fegyverei között vannak. Én a "sivalkodnak a libsik (vagy nem sivalkodnak, de akkor meg az vall rájuk (by Jeszenszky))" megfejtésnek hiszek. Támad a Nyugat, + már a pénzéért sem kell Brüsszel, akkor jobb lesz Brüssz nélkül. Szerintem hamarabb kiléptet az Unióból, mint hittük volna, az ilyen hírek már nem kifelé szólnak, pozíciószerzésért, hanem nekünk:

444.hu/2017/12/29/inkabb-ne-fejlodjon-semmi-csak-a-romak-maradjanak-a-telepen
444.hu/2017/12/29/tomeges-csalas-miatt-lefujt-egy-palyazatot-a-miniszterelnokseg

Mindkettő EU-s lett volna, és most már tudjuk, hogy sem a nép, sem a vezetés nem igényli.

RontoPal 2017.12.30. 10:22:05

@Tgr: Én azt gondolom, hogy aki vezetőként ostobákkal veszi körül magát, az arra utal, hogy intelligenciája nem egyenszilárdságú, hogy finoman fejezzem ki magam ezzel a képzavarral...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.30. 11:39:30

www.dailymail.co.uk/news/article-4938912/Milo-gets-married-Hawaii.html

miközben bűnnek nevezte a melegházasságot.... :))))) bakker, Milo egy színész, nem ő írja a szövegeit, ki fogja megírni a pesti beszédét, Schmidt Mari vagy Lánczi András?

mafi mushkila 2017.12.30. 11:51:40

@jotunder: 444.hu/2017/12/30/hany-fekete-farkat-kell-meg-leszopnom-hogy-ne-nevezzenek-neonacinak-kerdezi-a-kormany-diszvendege

Nyilván már többen megüzenték ezt is a szövegírójának, de én is hadd. A náciság leírható úgy is, mint annak a végfoka, amikor gondolatban, szóban, tettben tárgyként kezel egy ember egy másikat. Az a szexelgetősdi, amit folytatunk, nem zárja ki ezt, hanem inkább jó közel áll hozzá, olyannyira, hogy a párkapcsolatok sem mentesek a jeleitől automatikusan.

Disclaimer trolloknak: Nem mondtam, hogy mindenki náci, aki alkalmilag szexel és/vagy házasságban él.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.30. 12:12:41

@mafi mushkila: Milo elsősorban szociopata. Valószínűleg tényleg megerőszakolták gyerekkorában, az apja is verte és a nevelőapja is. Aránylag jó iskolákba járt, de persze nem végezte el őket, tehát intelligensebb és műveltebb, mint a magyar szotyodékok, de ez az egész "Milo" image egy ordas kamu, amit professzionális írók raktak össze.

StackIsWhack 2017.12.30. 12:18:06

@jotunder: Mi a Vincent jogi tanácsadójának véleménye arról, ha a professzionális írót Vlagyiszlav Szurkovként nevesítem?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.30. 12:26:54

@StackIsWhack: szurkov a világ legnagyobb habonyárpádja.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.30. 12:28:19

@StackIsWhack: ha a legkisebb kapcsolatot tudnák bizonyítani bannon és szurkov között, az trump elnökségébe kerülhetne. szerintem bannon is csak egy szuperhabony és a szuperhabonyok hasonlítanak egymásra.

mafi mushkila 2017.12.30. 12:45:03

@jotunder: Még kinőheti, van, hogy csak később lesz emberibb az ember. Egyelőre még saját maga ellen dolgozik (miközben ellenünk is), mert egy más helyzetben felvetve szerintem igenis árnyalhatná a közbeszédet, ha el tudnánk mondani, hogy miközben elítéljük, aki szexuálisan vagy máshogy visszaél egy gyerekkel, azt is szeretnénk, ha az áldozatnak gazdagabb képe lehetne magáról annál, mint hogy ő áldozat. Ha viccelhetne vele, ha bármilyen nyakatekerten, de jót tudhatna kihozni belőle... magyarul, ha a saját kompetenciájában és szubjektivitásának hagynánk meg az értékelést, és nem embertelenítenénk még mi is rajta tovább. De nem azokat az időket éljük, amikor ez a párbeszéd működőképes lenne, és ebben már az ő munkája is benne van.

TG69 2017.12.30. 14:30:09

@jotunder: Abban az ertelemben nem kamu, hogy amire reflektal a mogotte levo team az tenyleg tud szanalmas is lenni (ez a mar itt is targyalt egyetemi, kozeleti pc tultolas). Azt kapja vissza a liberalis elit, amit megerdemel. Kenyelmes lenne azt mondani, hogy Milo a gyuloletnek ad teret, de ez egy melyebb es lenyegeben jogos lazadas. Ebbe a fosban vegyen reszt, akinek erdeke ez a harc, egyebkent az lenne a kivanatos, ha a szembenallo felek kicsinalnak egymast es ujra felnott emberek vitait elvezhetnenk valodi kerdesekrol.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.30. 15:23:56

Milo egy szociopata bohoc. Ahogy most a fel vilagsajto lehozta, egy neonaci bunozo irta meg az egyik leghiresebb szoveget, ot Bannon talalta ki, azelott o nem foglalkozott politikai ugyekkel.

Nehogy mar Milo Yiannopoulos legyen a nyugati liberalis ertelmiseg izgalmas kritikusa. Hahaha. Akkor mar ezerszer a Dinesh d'Souza (akinek megvolt az Ann Coulter, ezert irigyli a teljes alt-right)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.30. 16:24:26

Milo Yiannopoulos
22 órája ·
Facebook Creator
·

Next month I’m speaking in Budapest, at the invitation of the Hungarian government, on how to save the West.
Yiannopoulos to open Hungary government conference
Serial provocateur and former Breitbart editor Milo Yiannopoulos is due to open a conference next month organised by the Hungarian government that also features a prominent German right-wing activist.
uk.news.yahoo.com

*************************************************************************************

Lehet, hogy ezt Milo rosszul tudja :)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.30. 17:18:10

@TG69: a nyugati progressziv- liberalis mainstream intelligens es tisztesseges kritikusa valoszinuleg orbanek rendszerevel is kritikus lenne (v.o. intelligens es tisztesseges).

fortin2 2017.12.30. 20:32:57

@jotunder: de hát mitől lenne ez új történet? Unalomig ismert a szovjet (+csatlósok) titkosszolgálati és értelmiségi jelenléte a nyugati demokráciák meghatározó (leginkább baloldali, persze) ideológai központojaiba, helyneként politikai stábokban. A republikánusok ettől jórészt intaktak tudtak maradni, de az altright egyáltalán nem. Messze nem lejátszott ez a meccs, és itt nem Mueller nyomozása a legerősebb szál. Nagyjából mostanra tér magához a mélyen szovjetellenes CIA-FBI elit, leszenk itt még projektek, bőven.

TG69 2017.12.30. 22:23:22

@jotunder: Intellektualis ertelemben biztosan nem komoly kritika ez, hatasaban azonban nagyot szol. Ha most azt mondod, hogy erdemtelenul es hogy csak csupa naci es/vagy idiota elvezi a pc nyomoranak lebontasat, akkor hagyjuk itt abba.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.30. 22:45:26

@TG69: Nem tudom mit jelent a PC nyomora. És mennyiben bontják. Tényleg nem tudom. Konkrétan miről van szó?

Szerintem rohadtul nem bomlik. Pontosan arról van szó, hogy a keményvonalas ballerok pozíciója erősödött. Az senkit sem érdekel, hogy ki az Amerikai Egyesült Államok elnöke, mert pont abban nem szólhat bele, de egy szót sem ám, amiről beszélünk. Igen, vannak ezek a nagy balhék az egyetemeken. Ezek úgy néznek ki, hogy elmegy oda a Milo, és a rendőrség kimenekíti. Pont ezt jelenti, semmi mást. Ha a rendőrség nem menekítené ki, akkor meglincselnék. Ezt nevezed nyomornak és bomlásnak? Az megvan, hogy Kaliforniában és New Yorkban Trump egy megtűrt ember? Igen, Kansasban rohadtul népszerű. És???? Angliában éppen egy marxista a kormányfői poszt várományosa. Nem rossz ember, de ha esetleg miniszterelnök lesz, akkor ott kő kövön nem marad.

TG69 2017.12.31. 12:28:52

@jotunder: En azt latom, hogy nincs olyan ballib projekt, ami ne csuszott volna felre es ne lehetne rajta a miloi ertelemben rohogmi egy sort. Ez csak annyit jelent, hogy ezek a dolgok tulmentek sajat integritas tartomanyukon es gyakran a moralis alatamasztasuk nem a nem onkentes elfogadas iranyaba tereli a kozhangulatot, hanem kirugasok, lincselgetesek es torvenyek formajaban. Lehet hogy ez nehezen emesztjeto dolog, de itt is a BE altal korabban leirt antiszemita- antiantiszemita harcot nezzuk. Ez magarol a kuzdelem anatomiajarol szol, nem pedig az eredeti filozofiai/tortenelmi jelentesukrol.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.12.31. 13:07:40

@TG69: mely ballib projektrol van szo? az, hogy en nagyjabol barmin tudok rohogni egy sort egy dolog, olyasmirol irj, ami valoban megbukott, es ossztarsadalmilag rohognek rajta.

en ugy latom, hogy ez a PC-ugy reszben el van tulozva. nem olyan nagyon veszes a helyzet, a borzasztoan rohejes dolgok tipikusan lokalisak, elszigeteltek es foleg amerikai egyetemi ugyekhez kotodnek. azt nem allitom, hogy kizarolagosan ilyesmirol van szo, csak azt, hogyha ezeket a marginalis ugyeket kivonjuk, ami marad, az mar kozel sem annyira felelmetes. idonkent megdobbentenek dolgok, de aranylag ritkan bosszantanak fel. nem igaz, hogy mondjuk angliaban teljesen hivatalosnak tuno szervezetek nem csinalnak olyasmit, hogy ketfele all az ember fule, de nem gyakori.

incze 2017.12.31. 16:46:09

@TG69: nem értem. nincsen a föld kerekén olyan politikai, vallási, közéleti mozgalom, amely ha erőre kap ne fordulna önmaga karikatúrájába majd abszurdba az egybites híveken, és a mobnak játszó címerállatokon keresztül. aztán vagy konszolidálódik idővel, és beépül az életbe, vagy intézményein és hálózatain keresztül terrorizál. nekem eléggé nehezemre esik az altrájt ellenbaromságokat másnak, intelligensebbnek és mókásabbnak látnom a píszínél.

TG69 2017.12.31. 17:13:02

Fogok valaszolni, de addig is BUÉK mindenkinek.

Késes Szent Alia 2018.01.01. 16:29:25

Boldog új évet!

"Yiannopoulos nemcsak náci, hanem aktív pszichopata is"

Először is, nem náci. De ami ennél fontosabb, a lenácizás nem válasz azokra az indulatokra, amik az alt-rightot népszerűvé teszik. (A pszichopátia akár igaz is lehet, de mi a jelentősége?)

Az állításai a muszlimokról és a fehérekről (gondolom, ez lenne a náculás) arról szólnak, hogy a Nyugat kulturálisan előrébb tart, mint az iszlám országok, és ha onnan százezerszámra jönnek a bevándorlók, az nem lesz jó az országainknak. Ez nem fajelmélet, miután nem genetikai alapon értékel, és nem az egyes emberről beszél, tehát nem determinisztikus. A náciknál az alsóbbrendű ember biológiailag meghatározott és a meghatározottság minden egyes emberpéldányra igaz (és bár minden nácinak vannak zsidó barátai, de azok csak különleges példányok, akik valamilyen módon szembefordultak a fajukkal). Amit Milo mond, az a kulturális különbségekről szól, és nem egyénileg, hanem a tömegek szintjén.

Miért kell erre a náci szót használni, honnan jön ez a reflex újból és újból? Itt nem faji gyűlöletről van szó, hanem a saját értékeink védelméről. Ha rosszul védi az értékeinket, vagy nincsenek is értékeink, vagy pláne ha a muszlim bevándorlók értékei tisztábbak, mint a mieink (ők a jó vademberek, akiket a nyugati imperializmus kizsákmányolt), akkor ezt kéne hangsúlyozni a nácizás helyett. Viszont ehhez bele kell menni abba a témába, hogy voltaképp mi is az iszlám, de legalábbis hogy a mai formájában milyen, és abból szerintem nem könnyű jól kijönni.

A lenácizás értelmetlen és hatástalan. Ráadásul épp azt a meggyőződést erősíti, hogy érvek helyett a "liberális" oldal csak megbélyegez és cenzúráz, mert bizonyos kellemetlen dolgokkal nem tud mit kezdeni.

Késes Szent Alia 2018.01.01. 16:32:54

@Tgr: Peterson (az én értelmezésemben) azt mondja, hogy a progresszívek roppant felületesen ismerik csak azokat a dolgokat, amiket ki akarnak gyomlálni, és nem értik, hogy ezeknek mik a funkciói. Márpedig valódi megértés nélkül nem szabad nekiállni a rossznak vélt dolgokat kihajigálni, mert abból nem szép utópia lesz, hanem összeomlás.
Ez nem túlzottan passzol a NER-hez, szerintem Milóhoz se, de ahogy gondolod.

Nyilván az ördög a részletekben lakozik, és egyenként kell megnézni, hogy mire és hogyan alkalmazza ezt a klasszikus konzervatív gondolatot, de az átfogó eszméje valami ilyesmi.
A vallás kapcsán így fejti ki mindezt: www.youtube.com/watch?v=EyYdGiJpyXk

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.01.01. 16:37:29

@Késes Szent Alia: o egyfajta naci. sokfele naci van. Milo konkretan egy igazi gyilkos naci bunozo uzlettarsakent fungalt pro forma (a daily stormer fonoke irta meg milo yiannopoulos opus magnumat). vonzodik a kristalyejszakahoz, errol is sikerult bizonyossagot szerezni. o leginkabb egy erdeknaci pszichopata.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.01.01. 16:47:46

@Késes Szent Alia: azt en meglehetosen nagy bajnak tartom, hogy a kemenyvonalas progressziv liberalizmusnak nincs mersekelt centrista, lenyegeben liberalis, sot kicsit baloldali (lasd Sokalt) kritikusa. szelid kritikusa, de azert kritikusa.

Késes Szent Alia 2018.01.01. 16:59:56

@jotunder: Nem értek veled egyet, az email címe, ha arra gondolsz, csak a szokásos provokáció. Az érdeke a botránykeltés, nem a náculás.
"Sokféle náci van": és így sok mindenkire rá lehet mondani :) Nem jó ez így szerintem.

incze 2018.01.01. 20:51:56

@Késes Szent Alia: "Ez nem fajelmélet, miután nem genetikai alapon értékel, és nem az egyes emberről beszél, tehát nem determinisztikus."

amennyire én követem ezeket a dolgokat, az altrájt masszánál sarkalatos tétel, hogy a muszlim *kijavíthatatlanul* olyan amilyen (ez náci szakosztályonként változó), nagyjából ahogy pl. a magyarnáciknál a cigány. hogy ez a milo gyerek maga is mondja ezt, vagy csak lubickál a mobban, és a gyűlöletmantra mantra kezdőmondataival hergeli őket, az már szerintem eléggé másodlagos.

Késes Szent Alia 2018.01.01. 23:49:03

@incze: "a gyűlöletmantra mantra kezdőmondataival hergeli őket"

Igen, ez fontos. Én is úgy látom, hogy van része abban, hogy előjönnek ezek az eszmék, valamennyire kitapossa előttük az utat. És amikor elhárítja a felelősséget, mondván hogy ő soha nem beszél bőrszínről, az kevés, még akkor is, ha egyébként igaz.
Ezért se érdemes annyival elintézni Milót, hogy náci: mennyivel összetettebb, izgalmasabb téma, hogy egy voltaképp nem náci figura hogyan járul mégis hozzá a rasszizmushoz. Vagy hogy hogyan lehetne a politika világában jól képviselni, ha az ember azt gondolja, hogy a saját kultúrája eszméi értékesebbek, mint egy másiké. A baloldal válasza erre csak annyi, hogy ne gondoljunk ilyet. Mi van, ha egy csomó ember mégis így véli? Hogyan lehet őket értelmes módon képviselni?

És nem azért, hogy egyenlőségjelet tegyek bármi közé, de szerintem a probléma része, hogy a csoportokban való gondolkodás a (szélső)baloldal eszköze is. Ott is megjelenik az úgynevezett fehér kultúra, csak az előjel más. Nem reális azt várni az alt-righttól, hogy hagyjon fel azzal, amit ők védelemnek gondolnak, miközben az ellenfeleiktől nincs elvárva, hogy felhagyjanak a támadással.

Tehéntőgy 2018.01.02. 07:58:40

@Késes Szent Alia: Mármint mi azon az összetett és érdekes, hogy ha Milo pl. a rasszista elmebeteg Pamela Gellert és az új könyvét promózza a haknijain, azzal hozzájárul a rasszizmushoz? Ez egyszerű, mint a faék.
Az meg minden erőszakos reakciós ideológia ősrégi dumája, hogy ő csak védekezik.

incze 2018.01.02. 21:24:06

@Késes Szent Alia: "a csoportokban való gondolkodás a (szélső)baloldal eszköze is" - ez most inkább egy civilizációs szimptóma , és nem csupán a szélsőbal, vagy a szélsőjobb jellegzetessége.

- hangzavarban ordítani kell, és ordítani nem lehet túlzottan tagolt mondanivalót (tény, hogy a közlésforma ekképp a szimplifikált mondanivalóknak kedvez, sőt gyakorlatilag egyáltalán nem is kell mondanivaló)

- minden folyamat start-stop és pöccre kész is van, ami nem ilyen az gáz, vagy avitt, vagy ilyen lesz, de legalábbis ilyennek ígérik, a vezető szellemi termék a mém, a vezető írásmód a sticker, már a twitter/sms is hosszú és unalmas (truimp már régivágású)

- a táborgyűjtés igénye pedig igéretlicithez visz, egy szimpla joghurt hirdetés is komplett mennyországot igér, nem egy kurva jó levest

ez egy kommunikációs tér, amelyben hatni kéne. a politikai fanatikus egy sor jegyében szimpla márkafanatikus (mint pl. apple, vagy a fradi), és a szcénák is egyre jobban hasonlítanak egymásra, milo barátunk fő ellenfele nem egy politikai ellenlábas, hanem egy faszpropelleres fickó a valóságsóból.

nincsen itt másr semmi csoportgondolkodás, inkább beüzemelt imamalmok, kiépített márkamitológiák vannak, márkaritusok, amellyel bármi bevezethető és kivezethető, ha a márka fanklubhoz tartozol.

és ha már megvagy, nem ingatnak meg a tények (ld. www.newyorker.com/magazine/2017/02/27/why-facts-dont-change-our-minds ) és kitartasz bessznél is (pl. a trumpista "fehér-koalíció" vesztesei, az alacsonyabb státusú fehérek is minden felmérés szerint kitartanak)

Watchdog 2018.01.03. 19:20:41

@Wolff: ... valamint nemközgyűlés: »Yiannopoulos a legújabb fejlemények szerint nem a konferencián beszél majd, hanem "azt megelőzően, attól függetlenül"«

Késes Szent Alia 2018.01.03. 22:42:44

@Tehéntőgy: Oké, a könyvvel a rasszizmust propagálja (nem mintha tudnám, hogy mi van abban a könyvben, de tételezzük fel, hogy így van), de akkor a néger férjével a multikultit meg a homoszexualitást, a katolicizmus emlegetésével meg a vallásos konzervativizmust... Ha ez ilyen egyszerű, akkor ezeket mind egyszerre népszerűsíti. Miért veszed észre az egyiket, a másikat nem? A Pamella Geller könyvének miért tulajdonítasz nagyobb hatást, mint a néger dákóknak?

Késes Szent Alia 2018.01.03. 22:44:38

@incze: A vincentblognak nem kell ordítania a hangzavarban, itt nyugodtan lehetne árnyaltabban nézni a kérdést annál, mint hogy Milo egy náci pszichopata. Ennek itt nem látom a funkcióját, persze nem is az én blogom, szóval végülis mindegy.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.01.03. 23:01:34

@Késes Szent Alia: pszichopata vagy sem? pszichopata. valószínűleg az apja és a nevelőapja is molesztálta, de ez maximum magyarázat, nem mentség arra, amit művelt.
nyilván inkább "náci", mint náci, de az bizonyítva van, hogy a legveszedelmesebb náci bűnözőkkel működött együtt, személyesen, teljesen közvetlen módon.

nem, nem fogok árnyaltan beszélni erről a kis szarháziról. majd meglátjuk hova áll a trump bannon háborúban (a daddy mellé fog állni, ez nyilvánvaló)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.01.03. 23:13:37

@Késes Szent Alia: mi több, a szélsőprogresszív dilinyósokról sem akarok árnyaltan írni. valamit azért nyújtani kell ahhoz, hogy árnyalódjon az ember.

Késes Szent Alia 2018.01.04. 00:05:46

@jotunder: Azt írja: "Sad to see Trump and Bannon at each others' throats today... Two men I admire, one of whom I adore. I don't feel the need to choose."

Ez egy felnőtt ember reakciója, nem? :)

Egy pszichopata nem tud megváltozni, az élete végéig pszichopata marad. Ha ezt a címkét ráragasztod valakire, azzal azt mondod, hogy nem képes fejlődni, menthetetlen, érzelmi nyomorék, veleszületetten hiányzanak fontos emberi képességei. Ez a címke nem játék, nem annyit jelent, hogy egy ellenszenves törtetőről van szó. Egyáltalán nem aggatnék ilyen minősítést senkire, akit nem is ismerek személyesen, akiről nem tudom, szereti-e a házastársát, nem tudom, hogyan viselkedik a barátaival stb.

netukki 2018.01.09. 11:15:50

"A szélsojobbos pedofil-simogató troll miatt elmarad Schmidt Máriáék Európa konferenciája"

"Íme a soha nem hátráló Schmidt Mária által vezetett Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány teljes közleménye: „A Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány január végére tervezett Európa jövője című tudományos, szakmai konferenciájának ténye, témái és előadói a közelgő magyarországi országgyűlési választások pártpolitikai harcának, küzdelmeinek része lett. Ez lehetetlenné teszi, hogy a konferencián a különböző vélemények és látásmódok szabad vitája folyjon. Ezért a Közalapítvány úgy határozott, hogy a konferenciát a parlamenti választások utáni időpontra, május végére halasztja, és erről az előadókat értesítette."

168ora.hu/itthon/a-szelsojobbos-pedofil-simogato-troll-miatt-elmarad-schmidt-mariaek-europa-konferenciaja-15040

incze 2018.01.10. 16:09:07

eljött bannon-nak is simicska-pillanat (érdemes elgondolkodnia marisnak, hogy érdemes-e még a két kiretusálás alatt álló címerállatot szerepeltetnie májusra eltolt feketemiséjén, valószínűleg nem).

a simicska-pillanat lényege, hogy az alkotók észreveszik, hogy a konstrukció, amit létrehoztak (simicska esetében egy közpénz szivattyú mérnöki irodája- és kezelőjeként fungáló magyar állam, rövöden a magyar állam, bannon esetében pedig egy status quo barmoló globális cirkusz, röviden altrájt)

- nélküle is kitűnően működik
- sőt nélküle működik csak igazán kitűnően, ahogy eltűnik belőle az egyetlen fékező elem (ti. az a primér alkotói szándék, mely miatt a gépezet létrejött)
- és mindezt vesszőfutásukkal az üzemet átvevő (valójában már régesrég) főnökök (akiket lekötelezettjeiknek gondoltak) épp rajtuk demonstrálják

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.01.10. 17:55:03

@incze: Ez nem ugyanaz a nagysagrend.
Bannon mogott ott allt par milliardos szponzor, akik most Trump mellett allnak. Bannon egy meglehetosen jomodu ember, es megengedheti maganak, hogy elvezze az eletet. Szerintem mas valasztasa nincs. A Roy Moore ugyet borzasztoan elkurta.