Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A magyar jobboldal esete Németországgal

2017.09.09. 17:35 | jotunder | 133 komment

 

      A hervasztóan tehetségtelen magyar jobboldali értelmiség  imbecillis lojalitását az Orbán-rezsim iránt mostanában azzal szereti kimutatni, hogy Németország végét vízionálja, magyarázza, hogy mennyivel jelentősebb politikus Orbán, mint Angela Merkel.

       Tegnap testközelből figyelhettem meg az ország talán legnagyobb traumatológiai sürgősségi osztályának működését, azt a káoszt és lepusztultságot, amelyek közepette magyar orvosok és egészségügyi dolgozók igyekeznek emberi életeket menteni, nyilván ugyanolyan szakmai tudással és alázattal, mint azon egykori kollégáik, akik már német kórházakban dolgoznak. (szerk. megj. semmi bajom)

       A magyar egyetemeket több tucat német egyetem előzi meg a rangsorokban, ami részben annak köszönhető, hogy a magát buzgó nacionalistának beállító rezsim százmilliárdokat vont ki a magyar felsőoktatásból.

       Magyarország ma Németország kegyéből van a víz felett. Orbán hazugságaival ellentétben az ország összeomlana ha megvonnák tőle az uniós segélyeket. Németország Európa morális vezetőjévé vált, minden elkövetett hibája ellenére, miközben a magyar állam ma a kontinens szégyene.

       A magyarok Németországról álmodoznak, miután felmondták az orbáni leckét. Orbán a Jobbik szlogenjét lopva hörög, hogy a magyar munkások az ötödét keresik meg a német munkások fizetésének, de semmit a világon nem hajlandó tenni azért, hogy ez egyszer ne így legyen. 

       Egykor németek követtek el szörnyű bűnt a családom ellen, és ma sokkal  inkább érzek közösséget a német néppel, mint a saját polgártársaimmal.

       Berliner Weisse  sertéstatárral. Bármikor.

A bejegyzés trackback címe:

http://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr8412817882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Janossz 2017.09.10. 13:21:04

@Bambano:" az 1294 az kérelme elbírálására vár. menekült max. akkor lesz, ha a kérelme pozitív elbírálásban részesül.
"
Én ezt némiképp másképp tudom, de jó, legyen igazad!
Akkor végképp nehezen érthető, hogy mi az akadálya, hogy az olajozottan működő magyar bevándorlási hatóság negyvennyolc órán bebizonyítsa róluk, hogy piszkos gazdasági bevándorlók, akik a magyar emberek munkáját akarják, de rögtön elvenni?
És már mehetnek is különvonattal Tompára. Akkor minek a cirkusz?

fortin2 2017.09.10. 13:28:18

@midnightcoder2: A CDU és CSU, mint baloldali? Attól, hogy nem nácik (az előbbi léegalábbis egyáltalán nem)? És esteleg a GDP közti különbség egyebek között abból is adódik, hogy létezik a társadalmi szolidaritás?

Amúgy ez a technológiai lemaradás stb. vízió jól hanzik persze, hacsak el nem tekintünk attól az apróságtól, hogy ugyanezt Japán kapcsán negyvenb-ötven már végighallhathattuk, aztán a kimagasló technikai eredményeik mégse roppantották mega nyugati K+Fet, hanem betagozódtak a nemzetközi közösség nagyon is nyugati normáiba. Kína persze jön fel, csak azt nem elnne célszerű elfelejteni, hogyx mág előttük áll egymilliárd ember ráébredése az elképesztő szociűális különbségekre, kb harminv viruénes és eléggé lenyomott nemzetiség keménykedése, egy másfélmilliárdos versenytáruk (atomhatalom) morcosságának növekedése stb. És úgy mellékesen egy finanszírozhatatlan bank- ls gazdasági csődhelyzet. Nem mondom, hogy mindettől összeomlik a Mennyei Birodlaom 2.0, de lesz dolguk elég.
Afrika nyilván alakul, elkezdett irányulna arra is a tőke (mellesleg kínai is, sok...) Az nyilván kivédhetetlen, hogy legyne népesség-átáramlás, meglátjuk, mit lehet vele kezdnei. De ha lesz, kerítéssel bztosan nem állítható meg.

fortin2 2017.09.10. 13:32:12

@Bambano: "német tudósok mondták ki az eredeti németország megszűnését" Mármint egészen pontosan milyne német tudósok is voltak ezek? És melyik Németországra gondoltak,a mi megszűnt volna? A csak a náci képzelgésekben létezett árja Németország? Vagy a kb. harminc évig fennállt, bevándoirlük nélküli? Vagy?

1ghost 2017.09.10. 13:33:56

A fidesz mellett/mögött nincs már semmilyen értelmiségi bázis. Ezt a tolvaj, korrupt bandát az egykori jobb oldali értelmiség Balaványtól Mellárig, Chikántól Csaba Lászlóig, már rég otthagyta a francba.

Az egész fidesz már már semmivel sem több, mint gátlástalan tolvajok gyülekezet, egy szervezet amely Magyarország kifosztására jött létre.

csorsza 2017.09.10. 13:39:52

"Berliner Weisse sertéstatárral. Bármikor."

Utána Bécsben cukrászda? Bármikor elmehetsz.

Janossz 2017.09.10. 13:40:19

@fortin2: Ezek a jóemberek összekeverik a társadalmi szolidaritást a kommunizmussal.
Nekik minden rendszer, melyben nem hagyják a delikvenst családostul éhen dögleni, már kommunista.
Pedig a Leben und Leben lassen több száz évvel előzte meg a Kommunista Kiáltványt. Csak nálunk valahogy sose volt divatban. Itt a Kaparj Kurta járta, járja.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.09.10. 13:49:15

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/0301010488871064#!

nick papagiorgo 2017.09.10. 13:54:03

Megint a bőrfotelből siránkozunk. Kb századik hasonló megszólalás. Unalmas.
Direkt nem dobom fel azt a labdát, hogy a lánglelkű poszter szerint ma Magyarország Németország csecsén függ - hát, korábban meg az IMF csecsén függött, mert annyira dübörgött a pannon puma, hogy Magyarországot sikerült majdnem csődbe vinni. És még mindig ezek a srácok akarnak visszajönni. Na ez a szánalmas.

morph on deer 2017.09.10. 13:59:17

@Bambano:
"...a németeknek, de pláne az angoloknak jócskán része van abban, hogy a magyar egészségügy ennyire lerobbant? hint: orvosok elszipkázása"

Gondolom az ugye meg sem fordult az okos kis fejedben, hogy arról elsősorban az itthoni körülmények tehetnek, ha valaki máshol akar élni inkább, - és itt az "élni" a kulcsszó!
Ha nincs okod elmenni, akkor nem mész, - ez ennyire gyszerű.

seol 2017.09.10. 14:17:52

@illaim:

Mély levegő. Irónia volt, a szmájli segíthetett volna. :)

seol 2017.09.10. 14:20:41

@Bambano:

Igen, hiszen az ember csak akkor lehet menekült, ha Drága Kondukátorunk is azt mondja rá, addig csak migráns. Legfeljebb.

seol 2017.09.10. 14:24:43

@midnightcoder2:

Fura, az, amit bizonyos izék a muszlimok ellen fel szoktak sorolni a "mert nem olyanok, mint a zejrópai kultúra" felkiáltással, nők helyzete, "becsület"gyilkosságok, vallási nünükék stb., a hinduk elég nagy részére is igaz. (Persze be-becsúszik olyasmi is, ami a fideszesek nagy részére is igaz, de ez most mellékszál.)

Janossz 2017.09.10. 14:25:28

@morph on deer: Tele van az ország bamba nővel, akik habzó szájjal szapulják a b. kurvát, aki elcsábította emberüket, miközben egy pillanatra nem jut eszükbe, van e részük az elpártolásban. Ez a miénk is efféle lehet.

seol 2017.09.10. 14:26:09

@fortin2:

"Német tudósok" lásd "brit tudósok". ;-)

seol 2017.09.10. 14:28:47

@nick papagiorgo:

Kösz', ismerjük a brosúrákat, elég, ha annyit írsz, "hányas". :)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.09.10. 14:37:35

@nick papagiorgo: figyujjá! 2008-2009-ben vót 1 világgazdasági válság, aminek következtében Mo-n 6 százalékot esett a GDP. Erre felvettek 4 százalék kamattal IMF hitelt. Orbánék alatt 2012-ben 2,7 százalékot esett a GDP úh nem vót vválság, azok+
erre felvettek több milliárd dollárt 2013-ban 5 százalékos kamatyra. Nos?

seol 2017.09.10. 14:41:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Említsd meg azt is, hogy ki tüntette el az IMF-hitelből képzett tartalékok nagy részét.
Aztán tűnődj el, miért vitatkozol propagandaanyagokkal. ;-)

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2017.09.10. 14:48:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Jaja látszik is, hogy a gorbánék alatt milyen meredeken nő az GDP arányos államadósság folyvást, mig a jódemokratáék alatt éppen csak a válság évében emelkedett egy picit.

seol 2017.09.10. 14:52:52

@eßemfaßom meg áll:

Á, ne légy kishitű, mostanában sokkal ügyesebben manipulálják a statisztikákat. Méghogy nincs fejlődés.

illaim 2017.09.10. 14:54:42

@seol: Ne má! Az a nick is a tied amire címeztem? No most akkor jól lebuktál! LOL

seol 2017.09.10. 14:57:09

@illaim:

Nem az enyém, csak feltűnt, hogy épp kiosztanak valakit egy hozzávetőlegesen elefántméretű ironizálás miatt. :) Plusz törzsolvtársunkról van szó, az is segített persze.

Bambano 2017.09.10. 15:10:57

@Janossz: "magyar bevándorlási hatóság negyvennyolc órán bebizonyítsa róluk, hogy piszkos gazdasági bevándorlók": én is ezt mondtam egy másik blogon...
de annyiból egyszerűbb ez a mostani módszer, hogy jobb nem beengedni, mint utána a kitoloncolásával görcsölni.

@fortin2: az a németország szűnt meg, ahol a német nemzet az ország vezető nemzete és ők befogadnak bevándorlókat. mára a német nemzet egy lett a sok közül, és nem feltétlenül vezető. ostobán hagyták magukat kigolyózni a saját országukból.

ezt egyébként a kormánypártisággal csak szőrmentén (se) vádolható index írta meg egy dupla riport-cikkben, második része itt:
index.hu/kulfold/2017/05/03/menekultek_nemetorszag_bevandorlas_menekultvalsag_riport_masodik_resz/

@morph on deer: "Gondolom az ugye meg sem fordult az okos kis fejedben, hogy arról elsősorban az itthoni körülmények tehetnek, ha valaki máshol akar élni inkább": helytelen elképzelés a kivándorlást kizárólag az itthoni körülményekre kenni. kivándorolni akkor fog valaki, ha a kivándorlás minden költsége és feltétele *összességében* jobb eredményt ad, mint a maradás. amibe piszkosul belejátszik a kivándorlás másik végpontja, az idegen országba történő bevándorlás nehézségei. ha a befogadó állam könnyíti a bevándorlást, akkor hamarabb indulnak el az emberek. ha a bevándorlás túlzottan bonyolult, mint pl. más "demokratikus" államokba (lásd usákok), akkor nem fogsz kivándorolni. vagyis az agyelszívás mesterséges állami könnyítésével a német vagy az angol kormány igenis tevőlegesen, szándékosan hozzájárul a kivándorláshoz, áttételesen az egészségügy lerontásához.

nyilván nem akarom számonkérni a nyugati államokon, hogy miért nem tesznek semmit a saját érdekeik ellen, de azért a tényeket összességében érdemes figyelembe venni.

Bambano 2017.09.10. 15:13:23

@Janossz: látod, ezért jó ez a nick, amikor abba kötnek bele, hogy bamba nő, akkor tudom, hogy észérvek elfogytak, további vitatkozásnak nincs alapja se, meg helye se.
ez amolyan troll/paraszt/ostobenkó (nem kívánt törlendő) filter nick. *MINDIG* bejön.

Bambano 2017.09.10. 15:15:22

érdekelne még, hogy ugyanaz a merkelbanya, aki 2010-ben már kijelentette, hogy a multikulti megbukott (erről is van garmadával index hír), az 2017-ben még miért nem értelmezte és hajtja végre a saját kijelentését, annak következményeit?

seol 2017.09.10. 15:23:27

@Bambano:

Ééééés azt írta, észérvek. :-D
Egyébként ügyes a nickválasztás, amennyi baromságot/hazugságot/csúsztatást írsz, előbb-utóbb valaki biztos összeköti ezeket a nickeddel, és akkor boldogan bólinthatsz, hogy nyertél.

PR_fact 2017.09.10. 15:27:17

Az EU-s támogatások nem a GDP növeléséhez járultak hozzá, nem tudok róla, hogy közvetlenül termelő tevékenységre adnának támogatást magyar tulajdonú vállalkozásokanak. Épp ellenkezőleg, rendszerint a nyugati tőkebefektetők kapnak támogatást adómentesség és egyéb formákban a magyar államtól. Az EU-s pénzekből finanszírozott infrastruktúrális beruházásokra jellemző, hogy pl. az így épült autópályák használatáért a magyar vállalkozóknak és állampolgároknak ugyanúgy fizetni kell, míg ez pl. Németországban ingyenes.
Nyugaton viszont az egyébként nem fenntartható mezőgazdaság folyamatosan kapja a szubvenciót, de erre az később csatlakozott EU-s országok nem lettek jogosultak, ezért sincs igény a magyar mezőgazdasági termékekre.

nick papagiorgo 2017.09.10. 15:58:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
nos mi? :)
Mi köze a kettőnek egymáshoz? Miután felvették a hitelt, utána ők is megszüntettek 13. havi nyugdíjakat, fizetéseket meg ezeket, az eladósodottságra, válságra, bármi másra hivatkozva? :)

incognito ergo sum 2017.09.10. 16:01:13

Jótündér, derégláttalak,

Rendben van a poszt.

A jobboldali értelmiség egyszerűen mást hisz. Ők azt hiszik, szívből és őszintén, hogy Soros összeeskövése európát megsemmisíteni, ezen belül külön Magyarországot.

Hiszi, hogy a liberális gondolkodás métely és fertő.

Hiszi, hogy Orbán az egyetlen, aki ezt ki meri mondani és harcba száll.

Hiszi, hogy az EU támogatásoknál több pénzt visznek ki tőlünk a multik.

stb,

moonlight777 2017.09.10. 16:03:33

Tök mindegy ki vizionálja németország végét, a kő kemény valóság az, hogy igaza van.
Olyan embertömeg áramlott és áramlik be oda, akik kizárólag élősködni ment oda, eszük ágában sincs srm tanulni, sem dolgozni, kizárólag azt akarják, hogy eltartsák őket, magas életszinvonalon.
Nincs az a jóléti állam ami ezt majd győzi pénzzel hosszútávon.
Teljesen fel fogják élni a németek vagyonát, ez fix.
A növekvő társadalmi feszültségről nem is beszélve.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2017.09.10. 16:09:04

@seol: Az a jó "hamisítják a statisztikát" érvvel, hogy mindent és mindennek az ellenkezőjét be lehet vele bizonyítani megcáfolhatatlanul.

Thunder_th 2017.09.10. 16:11:06

Itt élek Németországban. Egy dolgot tudok ezzel kapcsolatban mondani. Mire Németországnak vége lesz és romba dől, addigra a közép-kelet európai térség beleértve Magyarországot is már csak kopár, jelentéktelen, élhetetlen pusztaság lesz, amire a történelemkönyvek rászánnak majd talán egy-két oldalt, mert ennyi lesz a történelmi jelentőségük.

Janossz 2017.09.10. 16:11:22

@Bambano: Ó, hát nem vagy te annyira fontos, mint hiszed azt!
Tőlem agitálhatsz itt teszem azt bejáróbea vagy sarkimari nicken is.
Én az elhagyott buta nőkről írtam, akik bambán nézve maguk elé, az istennek se értik, miért ment el párjuk azzal a másikkal. Magadra vetted? Van okod rá?

fortin2 2017.09.10. 16:14:22

@Bambano: "az a németország szűnt meg, ahol a német nemzet az ország vezető nemzete és ők befogadnak bevándorlókat. mára a német nemzet egy lett a sok közül, és nem feltétlenül vezető. ostobán hagyták magukat kigolyózni a saját országukból."
WFF? Mármint a 82 milliós népességből 22 millió, akik közül 6,5 millió EU-tagországbeli, 5,5 millió kelet-euerópai (ka, mikndezekből kb hárommillió "hazatért" német). A "német nemzet" még a legszűkebb etnonacionalista értelmezésben is legalább négy-ötszörös többségben van. Egy a sok közül???
Merkel kijelentése: "a multikulti megbukott" természetsen egyáltalán nem a menekültek vagy bevándolók előtti bezárkózásról szólt, hanem a baloldali integrációs stratégia ("multikulti" = mindneki kultúrája egyenértékű, nem kell a többségi értékrendet elfogadni stb.) csődjéről. Ehelyett indították el a nagyon is komoly integrációs elvárásokat támasztó iskoláztatási stb. stratágiákat, ezek elég jól működnek. Ezért képes Németország befogadni további bevándorlókat és erősödni általuk, szemben a suttyórezsimmel, amelyik bevándorlómentes országról hörög, plakátol stb.

nick papagiorgo 2017.09.10. 16:16:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Azt meg gondolom, Te is tudod, hogy az IMF-hitelt azok veszik fel, akiknek nincs más választásuk, és a piacról nem tudják finanszírozni magukat. Cserébe az IMF folyton belepofázik mindenbe.
Hogy egy példával éljek: ha én felvehetek 5%-os hitelt a providenttől, vagy 4 %-osat tőled, de te cserébe folyton ott laksz nálam, és ilyeneket mondasz, hogy: Muszáj ennyi sajtot venni? A sör nem alapvető élelmiszer! Az olcsóbb fogkrém is ugyanúgy tisztítja a fogakat! Tényleg kell ennyi tévécsatornára előfizetni, nem is nézitek - stb. stb. akkor az átlagember inkább azt kívánja, hogy lenne 1%-al drágább a hitel, csak ne kelljen ezt a folytonos lamentálást hallgatni :)

Janossz 2017.09.10. 16:19:35

@moonlight777: Olyan embertömeg áramlott és áramlik be oda, akik kizárólag élősködni ment oda, eszük ágában sincs srm tanulni, sem dolgozni, kizárólag azt akarják, hogy eltartsák őket, magas életszinvonalon.
A most már inkább kilenc, mint tízmilliós Magyarországra 800 000 bevándorló érkezett a gengszterváltás óta a szomszédos országokból. Túlnyomó többségük már akkor, vagy azóta lett nyugdíjas. Mondom MAGYAR nyugdíjas.
(Pár év után, érdekes!)
Ehhez képest te Németországot félted 1-2 millió bevándorlótól, a maga 80 milliós lélekszámával? Matekórát nem tartanak a szemináriumon?

midnightcoder2 2017.09.10. 16:23:35

@incognito ergo sum: "Hiszi, hogy a liberális gondolkodás métely és fertő."

Amit mi liberális gondolkodásnak hívunk (beleértve persze a magyar liberálisokat is), valójában antiliberalizmus. Kezdve Pl. azzal az elszánt harccal, amit az európai, különösen a német "liberálisok" folytatnak a szólásszabadság ellen. Ami ugye a liberalizmus egyik alapvető értéke. De a baloldaliság és a liberalizmus is egymást kizáró fogalmak, ennek ellenére errefelé kéz a kézben járnak.

labrys 2017.09.10. 16:29:27

…Az Index-címlapos posztok egyébként kiváló lehetőséget kínálnak Áldott (Kommentelő) Népünk – és a fideszes lelkület – intellektuális rögvalóságának mindenkori szemrevételezésére.

Betekintést nyújtanak.
Akár a kőműves dekoltázs.

Tzp 2017.09.10. 16:38:50

Szerintem nem kéne keverni a jobboldalt a Fidesszel. Ma már nem is jobboldali a Fidesz. Félig bolsevik, félig fasiszta.

Az a fogalom meg, hogy fideszes értelmiségi gyakorlatilag megszűnt mára.

midnightcoder2 2017.09.10. 16:39:17

@fortin2: "Ehelyett indították el a nagyon is komoly integrációs elvárásokat támasztó iskoláztatási stb. stratágiákat, ezek elég jól működnek."

Hosszú távon nem fognak működni. A liberálisoknak van egy olyan naiv elképzelésük, hogy van egy egységes Emberiség, akiknek egyes tagjai csak azért művelnek fura dolgokat, mert csórók, tudatlanok. És szentül hiszik, hogy ha megtanítják őket az európai tudományokra, akkor azonnal liberális demokratává válnak. Csakhogy, olyan állat hogy emberiség nem létezik. Különféle kultúrák tagjai léteznek. Ezek a kultúrák vagy jól kijönnek egymással, Pl. a nyugati és a távol-keleti, vagy ellenségesek. Na most, lehet hogy Hasszán prímán megtanul németül, és azt is a fejébe lehet verni, hogy a miniszoknyás lányokat nem szabad megerőszakolni, sőt akár a relativitáselméletet is megtanulja a kedvedért, de azért ha úgy alakul ettől még simán lehet hogy fog egy kamiont és belehajt vele a tömegbe. Mert ugyan szép dolog a hitetlenek tudománya, de az a hetvenhét huri odaát...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.09.10. 16:47:15

sok ez nekem. tenyleg sok. van egy bizonyos mennyiseg, amennyit el tudok viselni baromarcu hulyebol, de azert van egy korlat.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.09.10. 16:48:17

@labrys: ez milyen pontos volt.... kurvara nem szeretnek belatni ezeknek az embereknek az izejebe, ennyi az egesz.

Szabványok 2017.09.10. 17:47:50

@i: 5 év kellett, hogy ezt észrevegyed és hazagyere?
Miért nem jöttél haza már négy és fél éve???

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.09.10. 18:10:25

@midnightcoder2: A nyugat-európai és az amerikai középosztály már az utóbbi 30 évben is vesztes volt, mert a jövedelmük nem nőtt, a gazdasági növekedés haszonélvezői a felsőosztály nagytőkései voltak.

A nyugati és a hindu kultúra ugyanannyira összeférhetetlen, mint a muszlim a többivel...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.09.10. 18:15:21

@kalahari ernő: 2006-os felvetel, , a Hermannplatz metromegallotol van kb. haromszaz meterre. ez a kornyek azota egeszen konkretan dzsentrifikalodott. uristen, de nehez titeket elviselni.

incognito ergo sum 2017.09.10. 18:19:02

@midnightcoder2:

Amit írtál az gyerekes kötekedés. Biztos van aki erre reagál és akkor jókat vitatkoztok, de én nem ez vagyok.

Ha pedig komolyan gondoltad, és a fideszfanok ezen a színvonalon vannak, akkor nem fogunk sokat beszélgetni.

incognito ergo sum 2017.09.10. 18:25:14

@Tzp:

"Az a fogalom meg, hogy fideszes értelmiségi gyakorlatilag megszűnt mára."

Sajnos nem. Van egy olyan narratíva, hogy "igaz, korruptak, de amit ők ellopnak, az legalább itthon marad" meg olyan, hogy "urambátyám, de még mindig jobb, mint a liberálisok", és végül van egy réteg, amelyi elhiszi a migránsos rémtörténeteket.

rasztaszív 2017.09.10. 19:08:27

fideszes "értelmiségnek" maradtak a papok.ők a leginkább véresszájú liberálisozók,aki hergelik a többit.

MikeBoy 2017.09.10. 19:08:44

@PR_fact:

"Az EU-s támogatások nem a GDP növeléséhez járultak hozzá, nem tudok róla, hogy közvetlenül termelő tevékenységre adnának támogatást magyar tulajdonú vállalkozásokanak."

Tegyük fel, hogy komolyan gondolod ezt és nem mellébeszélsz.
Nem lenne egyszerűbb tanulni és vagy megpróbálni utánanézni valaminek a helyett, hogy leírsz valamit a kút fejedből, amire csak annyit lehet írni, hogy figyu, ez kő hülyeség!?

Európai téridő 2017.09.10. 19:16:25

A tehetségtelen magyar baloldal pedig - tisztelet a kivételeknek - OV-ékkal kapcsolatban vizionál hasonlókat. Egyik 19, másik egy híján 20.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.09.10. 19:19:07

@PR_fact: Hülye vagy. Ezek szerint fogalmad sincs arról mik a GDP összetevői.

@nick papagiorgo: És a 13. havi nyögdíj csak évi 300 milliárd volt, a fidesz meg eltüntetett 3000 milliárd nyugdíjvagyont, meg 3000 milliárdnyi valutatartalékot, az Eximbank 600 milliárdos adósságáról nem is szólva. Közben meg az adósság nőtt 7000 milliárdot. Úh a fidesz már több pénznek vert a seggére mint a szocik. Számolj utána!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.09.10. 19:25:29

@seol: Majd most...
@eßemfaßom meg áll: A GDP arányos adósság nem tartalmazza az eltűnt 3000 milliárd manyupot, a 3000 milliárd eltűnt valutatartalékot, meg a 600 milliárd állami Eximbank adósságát. Ez utóbbit az EUstat is kifogásolja.
No meg az államadósság emelkedett 15 százalékot, a GDP meg 12-t. Az én algebrám szerint ebből nem jön ki a GDP arányos adósság csökkenés. Lehet ti korlátozott pontosságú algebrát használtok. Azt az egyszerű trükköt, hogy év végén kifizetnek egy csomó adósságot, majd január, februárban felvesznek egy csomó hitelt.
A sok hülye pedig megeszi ezt.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2017.09.10. 19:45:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Kellemetlen de a világ nem a Kurt úrfi teutonordikus vezértroll statisztikát használja.

jaegtoer 2017.09.10. 19:54:59

@jotunder:

"__@labrys: ez milyen pontos volt.... kurvara nem szeretnek belatni ezeknek az embereknek az izejebe, ennyi az egesz.__"

A legszörnyűbb az egészben az, hogy a hiányolt jobboldali értelmiség (bár szerintem nincs bal vagy jobb oldali) é p p e n ezektől nem látszik.
... és nem is nagyon akarják megmutatni magukat, mert eléggé kínossá vált számukra a németszilárdok üstökös szerű tündöklése. Miért is egyengessék ilyen tündöklő szellemek útját?

incognito ergo sum 2017.09.10. 20:04:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

több pénznek vertek a seggére de inkább csak az EU támogatások lenyúlása miatt.

Bambano 2017.09.10. 20:41:21

@seol: nem én írtam baromságot, idéztem az indexet.

@PR_fact: "Az EU-s támogatások nem a GDP növeléséhez járultak hozzá, nem tudok róla, hogy közvetlenül termelő tevékenységre adnának támogatást magyar tulajdonú vállalkozásokanak.": az eu-s támogatások közül sok hatékonyságnövelési céllal érkezett, tehát a gdp növelése a cél.

i 2017.09.10. 20:55:06

@Janossz:

Amiröl beszelsz, az level 0, tarsadalmi együtteles alaptanfolyam, ebben eleg jok. Ertem, hogy Magyarorszagon sokszor ez is problema, de en nem hasonlitottam össze a 2 helyet.

Level 1 lenne mondjuk empatia, odafigyeles a masikra, öszinte erdeklödes, normalis viselkedes. Itt elverzik az atlag nemet.

Pelda: fiam született, elmondtam a munkatarsaknak, az összes nem-nemet tudja a nevet, latott rola kepeket, talalkozott vele, erdeklödik. Ellenben a nemetek annyit nem birtak megjegyezni, hogy fiu-e vagy lany, majdnem 3 ev alatt.

Masik pelda: tegyel fel egy nemetnek alap kerdes, pl mennyi az idö. Valaszol. Utana kerdezz vissza, mintha csak nem hallottad volna. 1 percen belül arrol fog ertekezni neked, h naluk nemeteknel van egy ilyen ügyes szerkezet, ami tök pontos es mutatja az idöt, oranak hivjak. Ekkor jössz ra, hogy a szemeben mintha te egy nyomorult barlanglako lennel.

Harmadik: Sziriaban balhe van, odajön a kollega es megkerdi, hogy a csaladoddal minden ok-e, mert hallotta, h Bulgaria közel van Sziriahoz. Korabban 100szor beszeltetek Magyarorszagrol, adtal tippeket neki budapesti kiruccanashoz, stb.

Mindegyikük tanult ember, széles meritésböl.

Lehet, hogy elöreenged a penztarnal, de nem akarod tudni mit gondol magaban, amikor meghallja, h nem nemetül beszelsz...

i 2017.09.10. 21:00:40

@Szabványok:

Nem jöttem haza, most is kint vagyok. A magyar helyzetröl szinte szo szerint ugyanaz a velemenyem, mint amiket JT ir ide, emiatt is leptem le.

Dolgozni pl eleg jo itt, mert az eredmenyt ertekelik. Szabadidöt is jol el lehet tölteni, penzt keresni is lehet. Baratkozni is lehet, mert annyi itt a külföldi.

De Nemetorszag nem az a cuki meseorszag, ami sokaknak eszebejut. Talan Skandinaviaban kene ilyesmit keresni...

Intercessor 2017.09.10. 21:27:32

Németország válságáról beszélni innen, a gödör aljáról, kábé olyan, mint mikor a hajléktalan ócsárolja a szerinte tönk szélén álló milliárdosokat, akik lám mennyire a tönk szélén állnak, hogy már rég nem Rolls Royce -t hívnak a színházba menetelhez, hanem szimpla BMW -t. :-))))

igazi hős 2017.09.10. 21:40:02

@incognito ergo sum: Nem stimmel, aki az általad felsoroltakat elhiszi, az lehet jobboldali, de nem értelmiségi. Igazából jobboldali értelmiség épp kurva nagy zavarban van. Az irgalmatlan korrupciót még csak-csak elfogadná, hiszen azok is loptak, bár a mérték sokaknak zavaró, de a sajtó vagy a bíróságok megszállása, az érdekvezérelt törvénykezés, az oktatás elhagyattatása már a többségnek nem elfogadható. A Putyinhoz dörgölőzés meg nem csak a jobboldalon, hanem minden értelmiséginél nonszensz (a Thürmer Gyula Lovagrendet kivéve, bár ott nemigen vannak értelmiségiek, inkább a Fideszbe még nem átlépett munkásőrök).

Bambano 2017.09.10. 21:42:09

@Intercessor: ha megnéznéd japán gazdasági eredményeit, akkor japán válságáról se kellene beszélni. mégis beszélnek, a japánok is.

a tendencia is számít, talán még jobban, mint az aktuális állapot. ez utóbbi max. azt az időt determinálja, ami alatt végbemegy egy változás.

fortin2 2017.09.10. 21:45:10

@midnightcoder2: "Ezek a kultúrák vagy jól kijönnek egymással, Pl. a nyugati és a távol-keleti, vagy ellenségesek."

Hát erről azért érdems lenne megkérdezni a tizenkilencedik századi kínaiakat, avgy a hetvenas évek vietkongjait. Vagy esetleg belenézni a nem régi, kb. harminc évvel ezelőtti amerikai újságokba, akkoriban a rettegők nagyjából hasonlókat mondtak a japcsikkról, mint most a muszlimokról szokás errefele.

"A liberálisoknak van egy olyan naiv elképzelésük, hogy van egy egységes Emberiség..." Ezek a liberálisok tényleg hülyék, sztem sincs ilyen, vannak összebékíthetetlen kultúrák. Mivelhogy pedig ezek elég közel vannak egymáshoz, el kell dönteni, melyiket preferáljuk. Legyen mondjuk az enyém a felsőbbrendű, a többinek coki. Azt pedig végképp én mondom meg, ki tartozik az enyémbe. Csak legyen hozzá elég géppuskám és a liberálisok ne pofázzanak hülyeségeket az emberiségről, meg ilyen tévtanokról. Aztán, ha túlleszük a muszlimok, arabok,, négerek leiskolázásán, az esetleg erre tévedő hindukkal is kezdeni kell valamit. Azok is csak túlnépesednek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.09.10. 22:25:24

@fortin2: Szerintem fingod sincs mit jelent hogy liberálsi.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.09.10. 22:28:00

@eßemfaßom meg áll: De csak a hatszázmilliárdot vágd hozzá amit az Eustat kifogásol és rögtön nem olyan szép a baba. Mivel az majd két százaléka a GDP-nek.

incognito ergo sum 2017.09.10. 23:20:51

@igazi hős:

De igen, lehet értelmiségi. Nem szeretném az értelmiségi definícióját a baloldalra szabni. És nagyon sajnálni fogom azokat a fontos dolgokat, amiket a fidesz bukása után a baloldal a fürdővízzel együtt kiönt majd.

aritus 2017.09.11. 05:53:44

@jotunder: hát igen, ez IS a magyar valóság. A baj csak az, hogy akik ezt a fajta valóságot létrehozzák, működtetik és fenntartják, határozzák meg azt is, hogy Magyarországon milyen politikai rendszer legyen, milyen törvények, szabályok, oktatás, szociális rendszer stb.

felucca02 2017.09.11. 08:37:13

@moonlight777: Ezt a kijelentésedet teljes viszonylatrendszerében érdemes megvizsgálni.

Tehát Németországnak egyszer vége lesz, köszönhetően az elkényelmesedésüknek, meg a beáramló, élősködő, tanulni és dolgozni nem akaró bevándorlóknak.

OK, ebben lehet valami. Kérdés, hogy amikor ez majd bekövetkezik, akkor Magyarországgal mi lesz? Virágzó, Európa-szerte irigyelt ország lesz, amelynek kerítésénél halomra lövik a migránsokat?

Vagy egy nyomorult hely, érdemi népességi és gazdasági gócpontok nélkül, egy félázsiai pampa, egy letaposott kerítéssel?

Virág et. 2017.09.11. 08:57:51

@Bambano: 1294 menekült

Rosszul tudd, de legalább a saját hülyeséged agresszíven véded. Magyarország 1294 regisztrált menedékes (kérelmező) kérelmének ELBÍRÁLÁSÁRA lesz kötelezve. 1294. Egy évben kb 100 000 ilyen-olyan kérelmet bírál el a bevándorlási hivatal (köztük vízum, tartózkodási, letelepedési engedélyek is), ez toldaná meg a kvóta kemény 1294 fővel. Ráadásul olyanokkal, akik egy szigorú kritérium-rendszernek megfelelnek: csak bizonyítottan szíriai, iraki és eritreai lehet része ennek (az ilyen állampolgárok kérelmei 90% felett egyébként pozitív elbírálásra kerülnek Európában, érthető okokból) és már regisztrálták őket valahol az unióban (főként az olaszoknál egyébként). A németek százezer olyan kérelmezőt küldenek haza, akiknek a kérelme elutasításra került: mondok valamit, nemcsak ők, mi is ezrével küldjük vissza azokat, akiket valamilyen okból a hatóság elutasított. Ugyanezt megtehetjük majd ezzel az 1294 fővel is, ha kiderül az eljárás alatt, hogy nem mondtak igazat, valami nem stimmel a sztorijukkal. Nem betelepítési kvóta ez, hanem elbírálási kvóta.

A kvóta lényege az lett volna, hogy nehogy már 1-2-3 ország szenvedjen egy közösségben, hanem vegye ki a részét a munkából az egész unió. A baj nem is ezzel van, mármint nem is az elbírálós részével, hanem azzal, hogy az elfogadott menekültet nem lehet sehogyan sem kötelezni arra, hogy az EU másik országába menjen és ott éljen legálisan. Így a többi tagállam legfeljebb az elbírálásba segíthet be, de a végén úgyis ugyanazokban az országokban kötnek majd ki.

fortin2 2017.09.11. 09:56:47

@Virág et.: "Nem betelepítési kvóta ez, hanem elbírálási kvóta."
És ezt a nem túl bonyolult alaptényt a magyar ellenzék + ellenzéki sajtó képtelen volt két év alatt bevinni a fejekbe, közbeszédbe, lényegében beomlasztva ezzel a Kobra hamis világának egyik nagytermét.
No, hát innentől (is) kezdve reménytelen ez az egész.

déjá vu39 2017.09.11. 10:03:19

@i: Elhiszem, hogy így látod - de magszabadulhatsz tőlük, ha hazajössz..
Bátorkodom elmondani, hogy ott élő ismerősöm 1 éve kapott új szervet (szervátültetés) - amire itthon esélye sem volt. Ő jól érzi magát, eszébe se jut hazajönni. Nekem például azt hazudta, hogy a kórházban menüből választhatott kaját, és volt elegendő nővér is.

Ha hazajössz, esetleg nézd meg Budakeszin a tüdőbelgyógyászatot (WC, fürdő a folyósó végén). És éld meg, hogy az elromlott inhalátor helyett nem tudnak másikat adni. Vagy látogass el a János belosztályra.

déjá vu39 2017.09.11. 10:03:19

@i: Elhiszem, hogy így látod - de magszabadulhatsz tőlük, ha hazajössz..
Bátorkodom elmondani, hogy ott élő ismerősöm 1 éve kapott új szervet (szervátültetés) - amire itthon esélye sem volt. Ő jól érzi magát, eszébe se jut hazajönni. Nekem például azt hazudta, hogy a kórházban menüből választhatott kaját, és volt elegendő nővér is.

Ha hazajössz, esetleg nézd meg Budakeszin a tüdőbelgyógyászatot (WC, fürdő a folyósó végén). És éld meg, hogy az elromlott inhalátor helyett nem tudnak másikat adni. Vagy látogass el a János belosztályra.

déjá vu39 2017.09.11. 10:11:59

@fortin2:Igazat beszélsz - de egy közös gazdaságpolitika, közös pénzügy azt jelentené, hogy csökken a nemzeti vezetők befolyása, csökken a (nem létező) szuverinitás. Szóval, aki ma egy kis szemétdombon az egyes számú kakas, az akkor esetleg csak a nagy szemétdomb 10. kakasa lehetne. Kinek jó ez? (Bocs, nekem igen, de ez kit érdekel?)

déjá vu39 2017.09.11. 10:13:09

@felucca02: "Kérdés, hogy amikor ez majd bekövetkezik, akkor Magyarországgal mi lesz?"

A FÁK tagja - uUkrajnával együtt.

déjá vu39 2017.09.11. 10:16:33

@i: "Lehet, hogy elöreenged a penztarnal, de nem akarod tudni mit gondol magaban, amikor meghallja, h nem nemetül beszelsz..."

Lehet. És itthon? Ja igen - mi őszintébbek vagyunk.

spinat 2017.09.11. 10:22:12

@i: úgy nagyjából egyetértek azzal, amit írsz, de a "egymásnak nem segítenek, csak a megvásárolt szolgáltatásokban hisznek, a felebaráti segítség látványa sokszor megdöbbenti őket." nem igaz.

aleksz róz 2017.09.11. 10:32:14

"Magyarország ma Németország kegyéből van a víz felett." - ez egy súlyos tévedés, nem kell beszopni a propagandát... ez nem jófejség, hanem üzlet.

"Orbán a Jobbik szlogenjét lopva hörög, hogy a magyar munkások az ötödét keresik meg a német munkások fizetésének, de semmit a világon nem hajlandó tenni azért, hogy ez egyszer ne így legyen." - ez igaz. (bár a lehetőségek/adottságok azért korlátozottak, egy bizonyos szint után már nem lesz jó üzlet)

Mr. Waszabi 2017.09.11. 10:32:45

Szinte biztos, hogy be fognak dőlni, ripsz-ropsz. Elvégre a pártfőtitkár elvtárs is megmondja hetente 2x, hogy rothad a nyugat. Az most mindegy, hogy nem 1985-öt, hanem 2017-et írunk, a lényeg, hogy sem akkor nem dőlt be, sem most nem fog. Ez csak propaganda, ráadásul kommunista propaganda. Én épp ezért nem nevezném jobboldalinak a fideszt, merthogy nem az, sőt.

telkoe 2017.09.11. 10:46:55

@Virág et.: mi is ezrével küldjük vissza azokat, akiket valamilyen okból a hatóság elutasított. Ugyanezt megtehetjük majd ezzel az 1294 fővel is, ha kiderül az eljárás alatt, hogy nem mondtak igazat,

Ez nem igazán bontja ki a valóság minden szeletét. Nagyarország elbírálhatja és akár el is utasíthatja a kérelmet, de gyakorlatilag lehetetlen a "menekült" (szociálturista) hazaküldése. Az elutatasító határozat ellen elkezd fellebezgetni / perelni, nem meghatározható / nem fogadja be a származási országa, csinál egy két gyereket aki miatt nem hazaküldhető, jó esetben bevall rossz esetben elkövet valamit ami miatt nem hazaküldhető, ha nagyon szorul a kiutasítás akkor még mindig "beteg" lehet ami miatt nem hazaküldhető, végső esetre meg marad a szokásos szolidáris médianyafogás.

Németországnak nagyságrendileg más lehetőségei vannak, de ott is egyértelmű hogy az NGOk és a balos jogászok gyakorlatilag lehetetlenné tették a kitoloncolást. www.epochtimes.de/politik/deutschland/seehofer-abschiebung-der-250-000-abgelehnten-asylbewerber-fast-unmoeglich-eine-grosse-illusion-a2187469.html

spinat 2017.09.11. 11:06:43

@i: hülyékkel vagy körülvéve, ne általánosíts! A kollégiáim minden gyerekem születésekor plussállatot ajándékoztak nekik. A másidoknak a nagyfönök felesége kabátkát horgolt.

Janossz 2017.09.11. 18:11:11

@i: "Lehet, hogy elöreenged a penztarnal, de nem akarod tudni mit gondol magaban, amikor meghallja, h nem nemetül beszelsz..."

Már miért beszélnék egy német boltban magyarul?
Azt mondod, kinn töltött öt év után magyarul kéred még a Leberkase-t?
Nem vagy te kicsit hazudós? Furcsákat írsz.

heptakontanonaéder 2017.09.12. 00:38:57

@spinat:
Németország az nem egyenlő egy jehovista tanyaközponttal, jószerint meg se értik egymás beszédét, csak ha mindkettő átvált hochdeutscra (standarddeutsch)
Az én rokonaim és barátaim Berlinben, Szászországban, Bajorországban és Schleswig-Holsteinben élnek és igazán mulatságos, amikor egymásra licitálnak, hogy melyikük lakóhelyén érthetetlenebb a tájszólás és hol nagyobb a fafejűség.

Wolff 2017.09.12. 09:20:01

@telkoe: Ha nem fogadja be a kibocsátó ország, akkor nyilván a balosok, meg az NGO-k teszik lehetetlenné a kitoloncolást. :D

lüke 2017.09.12. 11:53:36

"Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz?
My friends all drive Porsches, I must make amends"
ennyire rossz a német halál ......JJ - meg OVI-nak ua kell!

közösperonos átszállás 2017.09.12. 15:33:00

@Janossz: "Már miért beszélnék egy német boltban magyarul?"

Egymással? Na vajon?

Virág et. 2017.09.12. 16:31:47

@telkoe: Ezt bármelyik országban megteheti, egyébként bármelyik kérelmező. Így nálunk is abból a 100+ ezerből, aki bármilyen okból van itt, de mondjuk a kérelme elutasításra kerül és hogy elkerülje a hazaküldést, elkezd kapálózni.

Ettől még nem lesz ebből betelepítési kvóta. Ha a toloncolások hatékonyságának növelése a kérdés, arról lehet és érdemes is beszélgetni. De itt a téma az volt, hogy betelepítési kvóta van, holott az nincs. Elbírálni kell egy kb +1%-nyi kérelmet a bevándorlási hatóságnak. Erről szól a hiszti.

Janossz 2017.09.12. 18:28:14

@közösperonos átszállás: Kb tíz éves korom óta egyedül vásárolok.
Magamban meg nem beszélek. Semmilyen nyelven.

telkoe 2017.09.14. 16:08:50

@Wolff: Kis gondolkodás után akár egy átlagbutácska baloldali értelmiségi is rájöhetett volna, hogy a jogvédőcirkusz akkor ugrik be, ha a fogadó ország hajlandó visszafogadni a szociálturistát. Lásd pl a Bivsi esetet, vagy akár a legutóbb hazavágott 8 (!) afgán bűnözőért is ment a szokásos emberjogi / NGO hiszti. Szegény menekültek csak feleséget vertek és gyerekkel erőszakoskodtak igazán nem lett volna szabad kitoloncolni őket.

@Virág et.: Ha a toloncolások hatékonyságának növelése a kérdés, arról lehet és érdemes is beszélgetni. De itt a téma az volt, hogy betelepítési kvóta van, holott az nincs.

Ez az érvelés kb ugyanolyan mint amikor cigány megesküszik a biróságon hogy ő nem is akarta ellopni, csak kölcsönvette, de istenbizony vissza akarta vinni csak éppen nem jött össze. Végül is betelepitési kvóta sincs, csak éppen nem lehet megszabadulni a csőcseléktől ha egyszer bejött az országba.

Mozigépész 2017.09.14. 16:45:24

@telkoe:
Szerintem azért megy a hiszti, mert ezektől nem lehet pénzt bevasalni. Ha letelepedési kötvényt vesz, akkor bármelyik ukrán sorozatgyilkost vagy afgán terroristavezért boldogan, piros szőnyeggel fogadnak, és tisztára nyalják a … az életrajzát.

Wolff 2017.09.14. 20:47:09

@telkoe: Látom egy nem átlagos, hanem még annál is zseniálisabb jobboldali értlemiséginek két nap kellett, hogy kitalálja a választ. Akkor már maradok butácska balos. :DDDD

labrys 2017.09.14. 23:52:30

@telkoe: sajnos tényleg nem lehet megszabadulni a csőcseléktől.

Ha meg lehetne szabadulni, akkor az ország fideszes lelkületű fele már valahol Derbent környékén lengetne Erdogan-zászlókat, a Vezénylő Tábornok meg rég alsamesz lenne Alsó-Baku valamelyik lepattant negyedében (vélhetőleg véres baltát ábrázoló ősi kutyabőrrel a dolgozószobája falán).

…Tengri, milyen csodálatos is lenne!

közösperonos átszállás 2017.09.15. 13:14:31

@Janossz: Keresem ebben azt a pontot, ami alapján ez kiterjeszthető másokra is (korábban ugye a "te" ilyen általánosalany-féleség volt), de nem lelem. Segítenél?

Janossz 2017.09.15. 17:46:52

@közösperonos átszállás: Sajnos nem segíthetek.
Nem kell külföldiül tudó, esetleg helyettem számoló társalkodó mellém, ha egy külföldi boltban vásárolok. Így miért beszélnék ott - és kivel magyarul?
Nem látszik bonyolultnak pedig...de ha valaki kötözködni akar, talál okot rá. Csá, végeztünk Kis Lovag!

seol 2017.09.16. 14:38:38

@Janossz:

Szerintem arra próbált célozni, hogy te, aki egyedül jársz vásárolni, nem feltétlenül tudod megítélni, mi van, ha olyasvalakiről van szó, aki nem egyedül jár vásárolni, nem pedig az egyedül-boltba-járás lehetőségét vitatta. Sőt, annak, hogy egyedül jársz vásárolni, egészen pontosan 0 köze van ahhoz a kérdéshez, hogy "mi van, ha magyarul szólalsz meg a boltban".
Lásd még: "A: ott kigúnyolják a vöröshajúakat B: nekem barna a hajam!"

Gerolsteiner 2017.09.21. 21:55:40

@fortin2: "A "német nemzet" még a legszűkebb etnonacionalista értelmezésben is legalább négy-ötszörös többségben van" Na ja, a városi óvodákban viszont a gyerekek több mint fele nem európai migráns. Térjünk vissza erre a kérdésre úgy 30 év múlva.

Wolff 2017.09.22. 10:52:41

@Gerolsteiner: Kezdjük úgy, mintha nem fizetett propagandista lennél. Adat forrása? Link?

seol 2017.09.22. 10:54:28

@Wolff:

Én itt láttam egy hozzászólásban. :)