Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retro (115) retró (22) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A magyar ember a mezőgazdasághoz ért igazán (különösenénposzt)

2017.07.13. 14:19 | jotunder | 70 komment

 

      " A magyar ember a mezőgazdasághoz ért igazán. Ez az, ami a génjeinkben van, és a tudás apáról fiúra száll. A mezőgazdaság magas szintű nemzetközi műveléséhez vagyunk leginkább alkalmasak. (Orbán Viktor)

        Jézusmária. 

A bejegyzés trackback címe:

http://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr5312661343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.07.13. 14:32:54

a genetikához viszont annyira nem ért a Magyar Ember.

heptakontanonaéder 2017.07.13. 14:34:09

te szentegyatyaúristen az egekben és az összes szentek!
És ez a fószer egy vidéki gyerek!

heptakontanonaéder 2017.07.13. 14:37:27

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Téves!
A magyar ember azzal a génjeiben apáról-fiúra szálló tudással, józan paraszti ésszel, zsigerileg tudja, hogy a GMO az ürdüngtől való!

balmoral 2017.07.13. 14:40:20

Az én nagyapám zsidó paraszt volt. Nem a négerromán, hanem a másik. De ha próbálta volna, az autóösszeszerelés is ment volna neki.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.07.13. 14:40:28

"A magyar embereknek van egy olyan adottsága, hogy akkor érzik jól magukat a bőrükben, ha a kiválasztott élelmiszerről pontosan tudhatják, hogy magyar földből származó és magyar ember munkájának eredménye." - fogalmazott Orbán. "Ha megvan mindkét lábunk, és nagyjából azonos erőben is vannak, akkor a magyar gazdaságot nem lehet felborítani" - jelentette ki. "Hiszen" - tette hozzá - "Lám, a lónak négy lába van, és ahogy a szólás tartja, meg is botlik."

anélkül, hogy megnéznétek a linket, húzzátok alá, a három "gondolat" közül melyik származik Szeretett Vezérünktől, és melyik alázatos szolgátoktól.

balmoral 2017.07.13. 14:42:24

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Nekem erről persze beugrik a Képtelen természetrajz: "A tyúknak két lába van, mégis kotlik."

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.07.13. 14:43:21

@heptakontanonaéder:

kicsit hiányoltam az Életteret, a Talajgyökeret és Sorost a nagy ívű beszédből.

balmoral 2017.07.13. 14:45:56

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Sorosozás a vizes vébé idejére felfüggesztetik.

balmoral 2017.07.13. 14:47:42

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Egyébként kitalálom: Azt mondta orbán, amelyik végén az áll, hogy "- fogalmazott Orbán." Na, ugye milyen ügyes vagyok!

_ef_ 2017.07.13. 14:48:32

Európa átjáróházában ez különösen szép mondás. másrészről az ország jelen vezetésének is csak azt tudnám javasolni, hogy térjenek vissza a mezőgazdasághoz, mindenkinek jobb lenne.
Vajon mit ért a magas szintű nemzetközi művelés alatt? az albán kecskepásztort?

Geo_ 2017.07.13. 14:48:50

Egy igazi magyar a mg-hoz ért - a még igazibb a gyűjtögetéshez. A leges-legigazibbak pedig már másznak is vissza a fára...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.07.13. 14:50:32

@balmoral:

szerintem Habony direkt szívatja, mert ember minimum érettségivel nem mond ilyeneket.

balmoral 2017.07.13. 14:51:00

Kíváncsi vagyok, mikor jutunk el oda, hogy a kormányfő buszmegállót avasson, melybe egyszerre huszonöt ember is be tud állni az eső elől, mert az köztudott, hogy a magyar ember a buszmegálláshoz ért a leginkább.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.07.13. 14:52:56

@balmoral:

legalább amíg a vendégek itt vannak, csináljunk úgy, mintha ismernénk az evőeszközöket.

jaegtoer 2017.07.13. 14:57:24

Őszintén szólva, ha fintorogva is, nagyon szívesen megnézném mi van az Ő génjeiben. Egyenként, altatás nélkül. Csak a tisztánlátás miatt.

jaegtoer 2017.07.13. 15:02:57

Amúgy most rajtakaptam a vezetőt a hazugságon.
Eddig azzal hitegetett, úgy kormányzott, úgy építkezett, mintha a foci lenne a génekbe kódolva.
Valami nem stimmel.
Az persze az már egy igazmondás rá, hogy: -Jé, ez mekkora paraszt!
[ezt bizonyította nem is egyszer, csak egyszer sem a földeken vagy az istállókban]

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.07.13. 15:16:20

@jaegtoer: Svájcban van egy elképesztően magas színvonalú hobbymezőgazdaság. A svájci fehérborok egy része is nagyon jó, nemcsak a tejtermékek. És büszkék is rá persze, de rettentően körberöhögnék a svájci genetikáról szóló kiselőadást.

jaegtoer 2017.07.13. 15:33:28

@jotunder:

ilyenkor persze elgondolkozik az ember, hogy a numerus clausus működhetne az utólagos megfosztás jogintézményével is.
Mondjuk, -nem akarok ujjal mutogatni- de a személyi számától is megfosztható lenne, méltatlanság címén.
Amúgy igazán nincsenek is ezekre a szólásaira megfelelő szavak. Persze lehetne alkotni újakat...

Mozigépész 2017.07.13. 16:00:39

Basszus, én egyáltalán nem értek a mezőgazdasághoz! :-(
Rendes ember azért még lehetek?

Mozigépész 2017.07.13. 16:04:13

@jaegtoer:
Mezőgazdaság ÉS foci. Valamint a sírva vigadunk. Nincs itt ellentmondás...

viharangöntő 2017.07.13. 17:12:37

Orbán szavait mi sem igazolja jobban, mint az a tény, hogy mind az öt gyermekéből derék parasztembert/parasztasszonyt nevelt, illetve nevel. Öröm nézni, ahogy Ráhel hajladozik kalászszedéskor, úgy hírlik a férje is szorgos gazdálkodó, akinek kapanyéltől kérges a tenyere, Gáspár imád kukoricát címerezni és szénát bálázni, a többi gyerek pedig áhítattal, kisvödrökben hordja a Röfi óljából a trágyát a földekre.

kisa · http://zsakfalu.blog.hu/ 2017.07.13. 17:32:54

Nem tudom, miért vagytok hümmm... Genetikus géniuszok:
"Remélem, azt a hülye kérdést nem fogom megkapni, hogy tudnak-e ezek az emberek földet művelni, mert egy faluban mindenki tud földet művelni." DR. HZs, genetikus, OV tanácsadója
"Kitelepítés, betelepítés, népességcsere, ennek minden következménye; ez nekünk genetikailag kódolt tudásunk." Dr. OV, genetikus
www.miniszterelnok.hu/orban-viktor-beszede-lamfalussy-lectures-szakmai-konferencian/
"„Ma már, tíz év távlatából azt látjuk: mindaz, amit a magyar baloldal sajátosságának, genetikai hibából fakadó torzult karakterének gondoltunk, az valójában az európai baloldal karaktere”. Dr. KL, genetikus
"Nekünk egy nemzeti baloldalra lenne szükségünk. Ám sokan szkeptikusak, mondván, hogy különböző - genetikainak talán túlzás lenne mondani, fogalmazzunk úgy, hogy történeti - meghatározottság miatt ennek az esélyei csekélyek." OV, genetikus

Amikor a politikába sunyin becsúszik a genetika, az a kártya szerint nem túl sok fényességet ígér a jövőre nézvést.

Érvsebész 2017.07.13. 17:50:13

Ha fiágon öröklődik, én tkp. megnyugodhatok

MarySol 2017.07.13. 18:35:14

Naaa. A magyar asszonyállat meg még a sima fōdmíveléshez se, nem hogy a nemzetközi mezõgazdasághoz, bårmi is légyen az. Genetikusan.

RontoPal 2017.07.13. 18:57:11

Hát, akkor kurva nagy szarban vagyunk, mert kb. a népesség egy számjegyű százaléka fogallkozik mezőgazdasággal, azaz 90 % olyat csinál, amihez nem ért igazán.

Irgalmatlanhülyeemberezaminiszterelnök...

Érvsebész 2017.07.13. 18:59:08

@RontoPal: esetleg ő meg a kormánya példamutatóan elmehetnének kapálni

jaegtoer 2017.07.13. 19:14:30

@Mozigépész:

Nem értesz a mezőgazdasághoz, és kérdezed, ettől lehetsz-e még rendes ember?

Rossz a kérdés. A kérdés az: Vannak-e génjeid egyáltalán? Bezony.

cleantone 2017.07.13. 19:18:38

"Ugye ebben az esetben nem neveletlenség leírni, hogy ekkora paraszt nem áll még egy ország élén?" (Bede Márton)

jaegtoer 2017.07.13. 19:21:44

Egyébként lehet hogy tényleg magyar emberek tényleg a génjeikben hordozzák azt a mezőgazdasági tudást.
Különösen egy műkörmösről és egy gázszerelőről keringenek legendás gének a pusztákban.

jaegtoer 2017.07.13. 19:33:27

@cleantone:

Majd a Bede is úgy jár, mint a Szily, hacsak..., hacsak nem fogad örökbe egy futball labdát, és genetikailag nem operáltatja át magát fedett pályás sportlétesítménnyé.

aronsatie 2017.07.13. 19:41:42

Ez az Orbán Viktor mégis csak rendes keresztény ember. Újabban már semmi mást nem mond, csak jézusmáriát.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.07.13. 20:50:46

Lehet, hogy Orbán Viktor egy büdös paraszt, de akkor miért járt a mezőgazdaság helyett jogi egyetemre és ment Soros pénzén Oxfordba politológiát tanulni? Vagy ő nem magyar?

mafi mushkila 2017.07.13. 21:10:11

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: :)))
Tudom, hogy sírni kellene, de túl jó :)

mafi mushkila 2017.07.13. 21:15:07

@Mozigépész: Bizony: aki éjjel legén, legyen nappal is az.

ijontichy 2017.07.13. 21:31:03

@Poszt: Igen, tudjuk. Tehát igaz lehet az internaci vélekedés, hogy "irigykedő, paraszti nép a magyar" (nem, nem én találtam ki)

qqqqqqqqq (törölt) 2017.07.14. 00:03:53

@balmoral: áá ez jó volt ! :-))

cheetah_01 2017.07.14. 01:54:18

Ilyenkor azon tűnődöm, miért nincs ezeknek egy udvari bolondjuk, aki azt mondhatná: Viktor, ezt ne! Ezt már tényleg ne! Ez egy akkora hülyeség, hogy még Magyarországon se fér el! Nincs, így aztán jön a tudatlanság, hülyeség, számító aljasság szűretlen ...

Secnir 2017.07.14. 06:13:30

rég olvastam ilyen burkolt parasztozást. de hogy konkrétan egy egész országot???

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.07.14. 06:52:59

@jaegtoer: mi a baj, felszántja a pályát, ha játszik. egy paraszt focista.

viharangöntő 2017.07.14. 07:52:13

@cheetah_01: Attól tartok, mi vagyunk a hülyék, amiért teljesen értelmetlenül hergeljük itt magunkat meg egymást, hogy micsoda hülyeséget talált már megint mondani az Orbán, holott kurvára nem mondott hülyeséget a saját szempontjából. Nagyon is végiggondolta, mit beszél. Van ebben az országban másfél-kétmillió ember, aki parasztnak érzi magát, vagy azért, mert tényleg az, és szeret is az lenni, vagy azért, mert szeretett volna más lenni, de nem sikerült neki, vagy egyszerűen csak azért, mert földközelben él, és olyan természetes része az életének a kapálás, mint mondjuk neked a kommentelés. Ebből a szempontból teljesen közömbös, hogy kevesebb mint 10 százalék végez ténylegesen mg-i tevékenységet főállásban, a lényeg a pszichológia, mert ez a döntő faktor a szavazófülkében. Orbán ennek a kb kétmillió embernek adott most emlékeztető oltást, mármint arra emlékeztette őket, hogy ő közülük való, és szívén viseli az érdekeiket. Ami persze hazugság, de ez nem számít, amíg hisznek neki.
Amit Orbán csinál, valójában nem más, mint amit Sulla/Crassus/Caesar/Octavianus csinált 2100 (+/- egy kevés) évvel ezelőtt, amikor aprópénzt szórattak a római plebs közé, és arról szónokoltak, hogy így a derék római polgárok, meg úgy a derék római polgárok.

OoOoOo 2017.07.14. 08:30:08

jó, hát a főni a Pinalybasznádi Láttammáraranyhalat Baráti Kör előtt is elkezdene amagyarembergénjeizni, meg állattenyésztőzni, meg hogy már Árpád is egy aranyhalon lovagolt be stb.

Nyilván azért vicces, mert lokálisan oda szánja, de átveszik lapok és ezért úgy tűnik, mintha mindenkinek mondaná.

Amúgy én a baloghék helyében inkább attól félnék, h a magyar kormánynak fontos ez a cucc. Ez 2 dolgot jelent: 1. nem fontos 2. figyelünk és ha helyben nem jól teljesítesz, elvesszük.

RontoPal 2017.07.14. 08:51:25

@OoOoOo: No igen, lehet, hogy kapnak egy visszautasíthatatlan társulási ajánlatot valamelyik helyi maffiózótól...

Muad\\\'Dib 2017.07.14. 09:05:04

Azért akinek olyan mélységes szerencsétlensége van mint nekem - és a földművelés helyett mást csinál -, mindenképpen szerezze be ezt, hogy kicsit megnyugodjon a lelke és beleférjen az igazánmagyarember osztályba:
store.steampowered.com/app/447020/Farming_Simulator_17/

:)

_ef_ 2017.07.14. 09:51:26

@viharangöntő: egy világra szóló 25 fős üzem. Magyarország munkanélkülisége megoldva.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.07.14. 14:37:40

@OoOoOo:

Magyar Nemzeti Burzsoá asztalára Magyar Földből kinőtt, Magyar pápua lányok mezítelen combján sodort Magyar Kaviárt!

Hmmm... 2017.07.14. 15:44:08

Biztos mondta neki a grazi klinika lélekbúvára: Viktorka, Viktorka, nem való neked több egy tehénke tőgyénél... és ő, hogy magát felmentse, megint általánosítani próbál.

Crip Lee 2017.07.14. 16:18:09

@Érvsebész: éhen akarsz dögleni? Nem tudjak megkulonboztetni az acatot a kukoricatol........

kisa · http://zsakfalu.blog.hu/ 2017.07.14. 16:41:53

Az megvan, hogy -tudtommal - a magyeriak pusztai nomád népség voltak még akkor is, amikor a khmmmm nálunk genetikailag kevésbé képzett népek már kb 1000 éve letelepedtek itt a környéken és művelték kertecskéiket? A pusztai nomád népek - tudtommal - se genetikailag se máshogy nem műveltek földet, már csak az életmódjukból kifolyólag se nagyon volt rá módjuk.
Az ő ősei valszeg genetikailag tolvajok voltak, és ezt hagyományozták rá nemzedékeken keresztül, mígnem benne kiteljesedett a "genetika".

fuhur 2017.07.14. 17:08:24

@cheetah_01: " Ez egy akkora hülyeség, hogy még Magyarországon se fér el! "

Már hogyne férne el. Van rá igény. Sajnos az átlag magyarnak ez a szintje.

kisa · http://zsakfalu.blog.hu/ 2017.07.14. 17:34:14

@fuhur: félreértés van az erőben: az olvtárs azt bátorkodta javasolni, hogy talán az udvari bohócnak kéne íly módon felhívni a király figyelmét, hogy hülyeségeket méltóztatik beszélni...

heptakontanonaéder 2017.07.14. 18:32:47

@ijontichy: rosszul fordították!
Nem Bauer! Leibeigene!

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.07.14. 21:02:21

@Muad\\\'Dib: olyan játékot tudsz-e, amellyel orbán viktor nehéz munkáját tapasztalhatom meg?

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.07.14. 21:12:40

@jotunder: nocsak, akkor orbán viktor a fehér borokat vizsgálhatta svájci magánútján?

ijontichy 2017.07.14. 23:30:49

@parti_giano: Melyiket? A szőlőbányászatot?

jaegtoer 2017.07.15. 07:12:29

@fuhur:

"_Már hogyne férne el. Van rá igény. Sajnos az átlag magyarnak ez a szintje._"

Tegyük ezt rendbe.
Nem, az átlagmagyarnak nem ez a szintje. Ez az alsó heted szintje.
Az átlagmagyar még ennél is szarabb.

jaegtoer 2017.07.15. 07:31:04

@parti_giano:

Igen.
1. szabály. növesszél hosszú kellemes nyalintásra alkalmas mozgékony nyelvet.
2. le kell butulni a központilag megkívánt/elvárt szintre
3. válts bérletet a videoton meccsekre
4. előre ásd meg a sírhelyed, mert kihűlt merev állapotban már elég nehézkes
5. ne hívattass majd papot, mert a szomszédodat fogja áldani téged pedig megró, -ha rossz napja volt, megátkoz, mert összekeveri a cetliket.

A) Főszabály: Férj már a bőrödben, különben rábaszol, egyébként meg génjeidbe kódoltaknak megfelelően szánts, vess, arass. A betakarítás és a számadás terhét már leveszik a válladról az önzetlen, önfeláldozó önkéntes és hivatásos fidesz és orbán aktivisták, árpi, tóni, récsölpisti, no, tudod te kik ezek a hazamegmentői:)

Hass! Akoss! Húzd meg magad!

jaegtoer 2017.07.15. 07:45:55

@parti_giano:

az hülye ahhoz. anikó asszony elvitte néhány helyre, ahol mindenütt azt mondták neki: -Itt írja alá!

kisa · http://zsakfalu.blog.hu/ 2017.07.15. 08:21:57

OFF
Közgazdasági affinitással rendelkezőktől kérdezem:
Létezik az, hogy mostanában tudatosan "erős" a forint? A VB-re érkező turisták miatt?
Ezer éve nem volt 280 alatt a svájci frank, az € meg 305 körül. Vagy ez már túlzott konteo részemről?

RontoPal 2017.07.15. 11:05:19

@kisa: Nem hinném, h az MNB forintot venne nagy tételben, többe kerülne a leves, mint a hús, bár a fijjúgnál ez részletkérdés. Egy %-os ide-oda nem jelent semmit, és van némi szezonális hatás is.

kisa · http://zsakfalu.blog.hu/ 2017.07.15. 11:19:58

@RontoPal: Iiiigen, de az elmúlt évekből az a tapasztalatom, hogy nyárra pont 310 fölé szokott gyengülni a forint.

Tehéntőgy 2017.07.15. 17:37:13

@kisa: Ez azért egy tévhit. (Eléggé elterjedt, úgyhogy nothing personal.)
A sztyeppei lovasnomád társadalmak mind műveltek földet, ha egyebet nem is, legalább kölest és más szívós gabonaféléket vetettek a téli szállás körüli szántóföldeken.
A nagyállattartó nomadizmus mint életmód mögött nem az állt, hogy a hun/türk/magyar/besenyő/mongol stb. csávókáim nem ismerték volna az ekét vagy a kapát, hanem hogy a sztyeppei legeltetés a gyors meggazdagodás reményével kecsegtetett. Gyorsabban lehetett megsokszorozni az állatállományt és így felesleget termelni, mind vad talajváltó rendszerű földműveléssel. Persze a kockázat is nagyobb volt, mert egy szárazság vagy járvány kinyírhatta a vagyont, és elrabolni is könnyebb volt az állatokat, mint a termőföldet, plusz ingatag alapra ingatag társadalom és ingatag birodalmak épülnek, dehát valamit valamiért :-)

kisa · http://zsakfalu.blog.hu/ 2017.07.15. 19:25:21

@Tehéntőgy: Tudom, hogy időszakosan műveltek földet, meg azt is, hogy nem vándoroltak folyamatosan, de összehasonlítva a már letelepedett népekkel, azoknak nyilván sokkal-sokkal jobban ment a földművelés, mint a nomádoknak. Háthiszen - többek között - pont az a letelepedés lényege.
Ennyi erővel mondhatta volna azt is, hogy a kereszténység van a génjeinkben, ami apáról fiúra száll, merugye nagyjából egy időben történt a letelepedésünk és a kereszténység felvétele, mindkettő 1000 évvel később, mint Európa nagyobbik részén. (persze lehet, hogy valahol-valamikor fogja még mondani)
Igazából arra próbáltam utalni, hogy tudós vezérünk megint mondott valami értelmetlen, minden szempontból megalapozatlan baromságot - és ettől dagad másfél milla honfitársunknak az ő kebele.

kisa · http://zsakfalu.blog.hu/ 2017.07.15. 19:39:32

@Tehéntőgy: Tudom, hogy időszakosan műveltek földet, meg azt is, hogy nem vándoroltak folyamatosan, de összehasonlítva a már letelepedett népekkel, azoknak nyilván sokkal-sokkal jobban ment a földművelés, mint a nomádoknak. Háthiszen - többek között - pont az a letelepedés lényege.
Ennyi erővel mondhatta volna azt is, hogy a kereszténység van a génjeinkben, ami apáról fiúra száll, merugye nagyjából egy időben történt a letelepedésünk és a kereszténység felvétele, mindkettő 1000 évvel később, mint Európa nagyobbik részén. (persze lehet, hogy valahol-valamikor fogja még mondani)
Igazából arra próbáltam utalni, hogy tudós vezérünk megint mondott valami értelmetlen, minden szempontból megalapozatlan baromságot - és ettől dagad másfél milla honfitársunknak az ő kebele.

kisa · http://zsakfalu.blog.hu/ 2017.07.15. 20:07:40

Nem tudom, miért ment el kétszer, szerintem ez egyik felesleges (lehet, hogy mindkettő :-)

velőtanya 2017.07.17. 15:13:04

A magyarember az leginkább a gátlástalan és pofátlan hazudozáshoz ért:
hvg.hu/gazdasag/20170716_es_akkor_vegre_nem_a_melosok_ugralnak_le_a_szupertoronybol

Csak az első tétel, mert tényleg olyan szép:
- Hasra ütve bekamuztak egy hatalmas számot arról, hogy mennyi külföldit fog érdekelni a minden idők leglátványosabb... stb. esemény
- Lekötöttek ennek megfelelő szálláshelyet brutális kötbérrel terhelve
- Külföldiek nem jönnek, de a magyarállam fizet mint részeg katonatiszt (minimum a fele visszacsorog a megfelelő zsebekbe és kasszákba)
- A propaganda azt a számot harsogja, amennyit lekötöttek, nem amennyien tényleg eljöttek
- Mivel ki van fizetve, annyival "nő" a GDP és a vendégéjszakák száma is (ha a szobákat last minute kiadják a szálláshelyek, akkor az még plusz)
-Magyarország jobban teljesít

jaegtoer 2017.07.20. 17:32:16

Mondjuk a génezéssel vakítani elég suttyó dolog, mégis úgy tűnik, a gének kevesek a sikerhez, és a -Hajrá! sem elég.

"Lemaradó termelők – paradigmaváltás nélkül nincs fejlődés a magyar mezőgazdaságban"

hvg.hu/brandchannel/kitezrt_20170627_Lemarado_termelok

Végül is mindegy. a magyar mezőgazdaság nem a fejlődésről és a termelésről, hanem sokkal inkább a haverok által megkaparintható agrártámogatásokról szól.

Méghogy gének!?