Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

...and the Albert Pierrepoint medal goes to: (megjegyzésposzt)

2017.04.21. 10:02 | jotunder | 65 komment

 

      A horthysta kókler Molnár Attila Károly izéjét (jogi képviselőnk sápadtnak tűnik, nyugalom, az izé egy szép magyar szó, a legősibb magyar szavak egyike) Megadja Gábort uszította Orbán a kormánykritikus jobboldali értelmiségiekre. Megadja harmincezer forintért a zalaegerszegi jókommerédesanyját is eladná, kereslet és kínálat talált itt egymásra. A magyar Milo Yiannopoulos (kedves jogi képviselőnk,  Milo Yiannopoulos elsősorban szociopata és csak másodsorban) cuckservative-nak (ez a szellemesség a 4chan neonácijainak találmánya) nevezi Hörcher Ferencéket, mert a Molnár Tamás Kutatóközpont Sugar Daddyje, a Gyilkos Gnóm és leginkább azok főnöke,  ezt kérte tőle plusz áfa. Igen, MAK, GFG, Schmidtmari,  Megadja és az egész orbánista mocsár nemcsak szubhumán szinten tehetségtelen, de bármikor képes úgy elaljasulni, hogy az már szinte figyelemreméltó. Kötelességünk megvédeni azokat az embereket, akiket ezek a szörnyetegek megtámadnak, kötelességünk. Nem érdekes, hogy milyen világnézetű embereket támadnak meg, a veszett hiéna az veszett hiéna.

A bejegyzés trackback címe:

http://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr4512443021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

billwilson 2017.04.21. 10:51:29

@kisa: :DD
gondoltam h megadja posztja nem marad szó nélkül

billwilson 2017.04.21. 10:55:38

@velőtanya: kubatov kopaszai is majd elbeszélfethetnek a hazai renitensekkel.

TG69 2017.04.21. 11:00:13

A mandin Kiss Brigi, Bakó Bea és a szokásos sumákolós módján ergé is felmutatta a Morál mutató ujját. Megadja ezt (és a többi konzervatív megszólaló jelzéseit) közéleti maszturbálásnak hívja, a tudományos életben seggnyalókat lát és azt gondolja a hatalmon kívül nincs aki portékát tudna árulni, morális álláspontot lenne képes képviselni. Vicces, hogy korábban épp az volt gecizés tárgya, hogy konzervatív oldalon eleve nem lehet értelmiségi és azokat (mivel ballibek) eleve gyűlölni kell. Ez így természetesen semmi másról nem szól, mint ennek a hülyegyereknek a lelki világáról. Én azt mondom, jó hogy ezek így napvilágra kerülnek, ebből már nem lehet egy laza konszolidációval kimászni. Nagy harcot akarnak vívni és hát meg is fogják kapni :).

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.04.21. 12:00:42

a jogi képviselőtök hagyján, de valahol épp elsápad egy csecsen harcos, hogy így belegyalogoltatok a nemzeti érzéseibe.

(szerény véleményem szerint tegnapelőtt Magyarország megszűnt.)

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.04.21. 12:04:00

"bármikor képes úgy elaljasulni, hogy az már szinte figyelemreméltó."

"Annyira unatkozom, hogy az már csaknem érdekes." (Garfield)

velőtanya 2017.04.21. 12:45:21

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Nagy baj azért nem lehet, mert eddig egyik ellenzéki párt se érezte fontosnak, hogy említést tegyen róla. (Képzeljük el, mit művelt volna a fidesz, ha Magomed 2006-ban beszélget el az emlékművet megdobáló nemzeti érzelmű szabadságharcos hazafiakkal.)

christvhu 2017.04.21. 12:52:09

@velőtanya: Mondjuk az ellenzéki pártokat sem érzi már fontosnak senki lassan.
Meg valahogy semmi sem fontos itt már.
Ezt nevezik apátiának asszem.
És még mindig süllyedünk.

Rhonin 2017.04.21. 13:54:38

@velőtanya: Tragikus. Már nem a dagadt csecsen önmagában, hanem hogy ilyenkor hol vannak a nagy magyar nemzetféltők? Vagy az ilyen-olyan oldalhoz tartozás felülírja a nemzeti hovatartozást, és mindenféle jöttment csak úgy szabadon fenyegetőzhet? Hol vannak ilyenkor a szittyák, akik esetleg megkérdeznék mogamed uart, hogy tőlünk esetleg mikor kérnek bocsánatot a 40 év ideiglenes állomásozásért. Bocsánatot fognak-e kérni a Paks2-ért, amivel vagy két generációt löknek olyan orosz kamatrabszolgaságba. amitől az IMF is csak irulna pirulna. Nemzetbiztonság?

seol 2017.04.21. 15:23:15

@Petimester:

Egy ilyen levél után biztos megszeppen a Miniszterelnök úr, hogy a levélíró versenyző nem fog többet a Fideszre szavazni (bár ahogy elnézem, azt a részt nem gondolta igazán komolyan hősünk), és utánanéz, mit is művelnek a nevében a beosztottjai.

De legalább újra igazolta valaki, hogy okos emberek is tudnak nevetségesen ostobák lenni, jippijéj.

seol 2017.04.21. 15:26:33

@Rhonin:

Teljesen kósza párhuzam, nem is tudom, hogyan jutott eszembe, de anno az index valfil topikjaiban volt szerencsém szektás elmebeteghez, aki teljesen komolyan vallotta, hogy a középkori inkvizíciót a korabeli ateisták (és libsik) találták ki és üzemeltették.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.04.21. 15:38:29

@velőtanya:

azóta Szél kezdeményezte a Nemzetbiztonsági Bizottság összehívását (SPOILER: nem fogják napirendre venni).

Geo_ 2017.04.21. 15:46:22

Tévedsz, jóságos tündér: nem tehetségtelenek - hanem teszik a dolgukat. (Ekkora g...ciséghez már kifejezetten tehetség kell.)

Rhonin 2017.04.21. 15:49:56

@seol: Teljes agyrém. A legvadabb az, hogy -legyünk korrektek- ez azért oldalfüggetlen. Nemrég egy vérbeli balliberálistól hallottam azt az érvelést, hogy a Momentum az a fidesz kreálmánya, mert nézzem meg jól Fekete-Győr Andrást, pontosan úgy hordja a borostáját, mint a korabeli orbán, jogász és úgy politizál, hogy nem dolgozott előtte. Tiszta orbán...És ez érv.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.04.21. 15:50:45

@Rhonin:

tanulságos:
"Toroczkai arra sarkallta a közönséget, hogy lépjenek túl az egyébként jogos, de meddő gyurcsányozáson. Szerinte 2010 óta rosszabb a helyzet. Ő személyesen érzi a magányosodást, a közösségek széthullását, a hanyatlást. A jelenlegi hatalom szerinte gőgösebb a korábbinál, és rá is 2010 után kezdetek vadászni a hatóságok.

És végül a jelenlévők alacsony számát is az aktuális rendszer nyakába varrta. A hatalom elérte célját, az embereket szerinte sikerült megfélemlíteni, ezért nem állnak ki egymásért."
www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiF5frb17XTAhWGjCwKHeGEANcQFggoMAI&url=http%3A%2F%2F444.hu%2F2016%2F09%2F03%2Fcsokolom-puszika-itt-vannak-a-terrorista-nyilasok&usg=AFQjCNEg4T-UMohF3NRuWSYQ3RzZtpBQpQ&sig2=4b6VIV_krHG9I9QGgWB9hw

Gyurcsány alatt felgyújtani a várost jó bulinak tűnt, Viktor Király és Pintér Mester országlása alatt a szittyák inkább visszamásztak a kő alá.
Gondolom alámerülnek és kibekkelnek.

seol 2017.04.21. 16:00:01

@Rhonin:

Hogyan is mondjam, abból, hogy (szinte) az összes fideszes* idióta, nem következik, hogy minden idióta fideszes. ;-)

* a későbbi egyszerűség kedvéért legyen szó csak a rajongókról

Rhonin 2017.04.21. 16:08:49

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Ha Toroczkai ezt mondta, akkor egy respect megjár neki és nem Gyurcsány miatt. Ami pedig ezt illeti "Gyurcsány alatt felgyújtani a várost jó bulinak tűnt, Viktor Király és Pintér Mester országlása alatt a szittyák inkább visszamásztak a kő alá." Egyrészt tényleg egy viccet csinál magából a nemzeti oldal (bármit is jelentsen ez) másrészt, nehogy egyszer kiderüljön, hogy a 2006-os zavargásokhoz több köze volt orbánnak, mint Gyurcsánynak - még Matolcsi Máté is kénytelen lesz triplán rosszul érezni magát ;-) (vö: "Csak kétszer lett igazán rossz kedvem: 2006-2007-ben, és most.").

velőtanya 2017.04.21. 16:16:40

@Rhonin: A mandineren már az "ázsiai testvérnépünk" emlegetése a minimum (mármint a csecsenekre) ahhoz, hogy ne legyen valaki azonnal sorosbérenc lipsicsicska, de az igazi keresztény-konzervatív polgárok ennél határozottabban fejezik ki az értékközpontúságukat:
"A belterjes romkocsmatöltelék összeszarta magát, mert a csecsenek kibelezték volna és felakasztották volna a belénél fogva. Magyarok így kell az ilyen patkányokkal bánni!"

velőtanya 2017.04.21. 16:25:34

Ne feledkezzünk meg azért azokról a versenyzőkről sem, akik megbízhatóan hozzák a formájukat olyankor is, amikor éppen nem esik rájuk a rivaldafény:
hataratkelo.com/kormany-szerint-magyarorszagon-jobb-az-elet-mintha-nyugaton-lennel-rabszolga/

zizego 2017.04.21. 16:33:49

@velőtanya:
Csak azt nem tudom, ilyenkor melyik információ üti ki a fejükben egymást. Végre valaki elkapott egy libsit, de ezt egy - vallását sem tudjuk - migráns követte el.
Akkor jártam három egymást követő alkalommal Csecsnyában, amikor nem virággal fogadták az europid embereket. Egyik oldal sem különb a mnásiktól, a mai moszkvai hatalmat elfogadó gyilkosok, vagy az orosz hatalom ellen harcoló véglények.
S itt beszéljünk akkor arról, hogy most milyen csecsennek gratuláljunk, a hőzöngő emlékmű gyalázót alázó Putyin bérencnek, vagy egy moszlim gyütt-mentnek?

seol 2017.04.21. 16:58:47

@zizego:

Ahhoz, hogy valaki felfogja, hogy két hozzá eljutó információ ellentmond egymásnak, először is az kell, hogy legalább alapszinten értelmezni tudja azokat, nem véletlen, hogy a lelkesebb szektások egy mondaton belül ellent tudnak mondani önmaguknak. ;-)

Mindig a legutolsó dolog számít, az, amit utoljára hazudott a K.V.; így lesz a tegnap még az európai kultúrára* rátörő mocskos muszlim csecsenből ma a libsiket jól megfenyegető haver.

(És hát igen, a csecsenek 'így jártak', vannak az iszlamista elmebetegek és a -- falvakat békésen végigerőszakoló, majd árokba lövő orosz hadsereg által támogatott -- putyinista elmebetegek, nem lesz ott élhető dolog belátható időn belül, a lakosság normális részének esélye nincs.)

* a legtöbb vietnaminak több köze van az európai kultúrához, mint a legtöbb fideszhívőnek, de a beakadt hívószavak már csak azok, amik

zizego 2017.04.21. 17:28:03

@seol:
A csecsen poklot elhagyva - mert most is az senkinek kétsége ne legyen, az hiszem ezt az ügyet nemzebiztonságnak kellene vizsgálnia. Ebben biztos vagyok. Ez nem választási kopaszok témája már.

Az általad mondottakat erősíti sok tekintetben Matolcsi Máté nyílt levele - bocs nincs alkalmam a facebook linkjét megkeresni telefonról, - ahol is, az MTA-s matematikus coming outol egyet.
Én aki minden ilyen, a túloldalon ébredő embernek rettenetesen örülök, és a világért sem bántanám meg, - Ürge-Vorsatzot is védtem, - azért csak keveslem a levelében foglaltakat.
Ugyanis hogy nem kerül ellentmondásba magában, amikor 2006-ban is kinn volt a lovasrendőrökkel szemben, és most is kivitte az ágaskodó lelkiismerete. Persze még1x, örülök, de kétkedem abban, hogy a kettősség elmúlik-e valaha belőle, vagy 2018-ban elfelejtve a mostani érzéseit, leszavasz ismét Orbánra. Holott egy igazán tisztességes embernek, legyen bármilyen politikai hitvallású is, látnia kell mekkora patás ördög tévesztette meg őket évekig, s ami a lényeg, változásra is képtelen lesz, bárki is kéri 1000! (faktoriális) nyílt levélben. Mert Orbánnál még róluk sem szól a dal. Csak a kiválasztott kör és saját maga az egyedül lényeges.

HaKohen 2017.04.21. 18:08:58

.
@jótündér:

Igazán az érti az eredeti posztot (888), aki tudja, hogy az egykori Navra-bojoknak (akik Lánczi András köpenyéből bújtak elő) kb. 10 éve mi volt a véleménye az értelmiség, az ideológia, a haladás stb. fogalmáról. A boldogult Konzin pertraktálták, hogy mindezek nem léteznek. Az értelmiség sem, a progresszió sem, no és a konzervativizmus sokminden lehet, de idejológia asztán soha!

Itt a (szellemi) gyökere gabrilo jelen fröcsögésének. Anno a Konzin még lehetett vele vitatkozni, csak az érdes stílusát kellett elviselni. Akkor még valamennyire normálisnak tűnt. De lehet, hogy a távolság megszépíti a szememben.

Viszont a harmincezren röhögnöm kell. Amennyit kap ő valójában szolgálataiért - nos, ha zongorázni tudnám a különbséget, akkor én egy Barenboim volnék. (Nem, ez nem zsidózás akart lenni.)

Btw ami a Mandit illeti, most jön vissza BÁG bumerángja, ami elől időben elhajolt, amikor a Corvinus kiváló rektorának békés szolgálatát választotta a főszerk széke helyett. Utódai tovább gyűjtik a moderálatlan trollokat és egyéb elmeháborodottakat, frusztrált szélsőségeket és nagyon szittyákat. Mivel nem vagyok mazochista,, mellőzöm, hogy nevezettekkel viaskodjam - egyik utolsó ottlétem akkor volt, amikor MÁK-tól voltam bátor ottani szemétsége mián (ld. Petschauer Attila elpusztítása) végleg elköszönni.

Persze, biztosan ő járt jól, mint ahogy Tölgy vagy gabrilo is. Azért igazán nem irigykedem, örök közéleti lúzerként is megvagyok. De tényleg.

És művelem kertjeimet.
.

HaKohen 2017.04.21. 18:11:24

.
@zizego:

"Csak a kiválasztott kör és saját maga az egyedül lényeges."

Helyesbítenék, szíves engedelmeddel:

"Csak saját maga az egyedül lényeges."
.

seol 2017.04.21. 18:14:05

@zizego:

A "túloldali ébredők"-nek én is tudok örülni, de Matolcsi Mátét _a levele alapján_ még kevésbé lehet/tudom annak tekinteni, mint ÜVD-t, amit írt, nem igazán több egy "Kedves Sztálin"-levélnél, még annak is elég szégyenlős, azt, hogy a végén még az is lehet, nem szavaz "Orbánra", csak alig meri megemlíteni.
"Ne tessék bántani az én közegemet is, tessék szépen megmaradni mindenki más szívatásánál, mert a végén kevésbé lendületesen és büszkén fogom behúzni azt az ikszet a Miniszterelnök Úrra, mint ahogy szeretném, de tényleg csak a végső esetben, szóval nehogy meg tessék haragudni".

Amúgy a 2006-os lovasrendőrös állatságba két -- nevezzük így -- csoport keveredett bele, a törő-zúzó csürhe és az Orbánnak a megemlékezésnek nevezett kampánygyűlésen csápoló fideszes rajongótábor (ez utóbbiak ártatlanul természetesen), amellyel összevegyült az előbbi, szóval ha ott volt, semmiképp nem lelkiismeretice vett részt, hanem tapsolni ment ki a Kedves Vezetőnek -- de persze nem ez az egyetlen rész, ahol megpróbál csúsztatni és összemosni dolgokat.

zizego 2017.04.21. 18:29:17

@HaKohen:
Abban a tekintetben igazad van, hogy bárkit a szemétre dob érdekei szerint. Annyira viszont nem hülye, hogy aktuálisan ne tudná, kire van szüksége a szövetkezésben. Legfeljebb időszakosnak tetszik a körülötte éppen összeállt háló, ahogy ezt történelmi diktátoroktól láthattuk már, és ebben klasszikus, pillanatok alatt tudja változtatni az összetételt. Bár ez már gonolom egyfajta önvédelmi eszköz már.
Vicces, hogy a svájci bankoknak így az államnak dolgozó pénzügyi szervezet emberei kezében több olyan info gyűlik össze róla, amelyek atomjaiban sem ismertek otthon.

seol 2017.04.21. 18:30:53

@seol:

Egyébként az ominózus poszt második hozzászólójának írt Matolcsi-válasz elég jól bemutatja, hogy a kedvesszerző mennyit és hogyan fog fel az egészből (és hát az is kiderül, hogy ÜVD-től eltérően MM azért követi az eseményeket, de szigorúan csak az Orbán-szemüvegen keresztül); a kvázi automatikus bezzeggyurcsányozás is elég jól mutatja, mennyire kell törődni a versenyzővel.

zizego 2017.04.21. 18:36:47

@seol:
Ott voltam az utcán, - mert érdekelt, - de nálam képzettebbek is szemlélői voltak ennek a debiljárásnak.
Nem vagyok annyira biztos abban, hogy az általad kettéválasztott résztvevő halmaz, nem ugyanabból az háttérforrásból tápláltatott.
Nem volt ez olyan túl bonyolult akkor, minden adott volt a sikeres kivitelezéshez.

kisa · http://zsakfalu.blog.hu/ 2017.04.21. 19:13:18

@zizego: De. Ugyanaz volt a háttérforrás.

Rhonin 2017.04.21. 19:46:42

@velőtanya: Ez egészen addig igaz, míg ki nem teregetik, hogy mivel zsarolják a ruszkik a miniszterelnököt. Ezt a valamit tudhatja a magyar és valszeg az amerikai titkosszolgálat, Simicska és részben Gyurcsány is. Ez egy nemzetbiztonsági kérdés, aminek egyik tünete a csecsen történet. De ez az a pont, ahol mindenkinek fel kell kapnia a fejét. Most. A nemlétező háttérhatalom ellen felvonul az ország, ha meg egy russzki nyíltan és publikusan megfenyeget egy magyar állampolgárt nem történik semmi? Ez a magyer szuverenitás megcsúfolása. Nemzetbiztonság, helló, jóreggelt, kiskezitcsókólom, kit is szolgálunk és védünk?

seol 2017.04.21. 20:00:00

@zizego:

Ó, a rendelkezésre álló adatok alapján biztos vagyok benne, hogy pár fideszes benne volt a csürhe odairányításában (abban viszont nem hiszek, hogy konkrét dolgokat szerveztek volna meg a "gyertek az Astoria felé, aztán majd lesz valami"-n túl), meg az is biztos, hogy a csápolni kiment tömegből sokan csatlakoztak a csürhéhez, ki aktívan, ki passzívan segíteni (ami természetesen nem menti a rendőrségi állatságokat) -- ettől még sokan csak azért voltak kint, hogy a bugyijukat feldobálják a Drága Betegnek a színpadra, a -- teljesen értelmetlen rohadékság (az "állatság" már volt, a görényeket meg kedvelem) -- lovasizé idejére még jobb szerintem az általam fentebb használt kettéválasztás.

zizego 2017.04.21. 21:20:19

@seol:
Nem szeretném elvinni a jelen poszt témáját, ezért röviden.
Sokkal komolyabb ráhatása volt az általad feltételezettnél - főként, és nem csak, - a Fidesz részéről az eseményekre. Ide-oda terelgetésnél azért egy kicsit többnek nevezném. Válságstábok agyaltak.
Nem mondom azt, hogy végtelenül profin csinálták, de több mindent ügyködtek annál, mintsem csak spontán aktívan lekövették volna az eseményeket. A jövőjük múlt azon, mire jutnak.
Inicializálták és aztán dinamikusan lekövetve emelték a tétet. Hasonló események szervezésében gyakorlott és sok mindent megélt külső szemlélővel beszéltem át egy évvel később az egészet, és nagyjából egészéből kivesézhető voltak a játékosok működésmódja.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.04.21. 21:57:12

@seol: Vincenten Matolcsi Mátét ne bántsuk ha lehetséges. OK? Kollégámról van szó.

zizego 2017.04.21. 22:29:36

@jotunder:
Matolcsi Máté bcsülettel megírt véleményt adott ki, és @seol sem volt szélsőséges vele szemben. Ahogy említettem én pedig a legnagyobb elismeréssel vagyok minden véleményét vállaló emberrel.
Azonban a személyétől már elvonatkoztva, nem fogja megúszni senki a lelkiismeretével való elszámolást egyik oldalon sem.
Mérhetetlenül tisztelek mindenkit aki kiáll ebben a zavaros légkörben a világ elé, kitéve magát idióta és eszetlen támadásoknak is, - s tudom sokan a dicséretet is nehezen viselik, nemhogy a nemtelen hangzavart.
Nagyon az elején vagyunk annak ami itt még hátravan.

Mister Gumpy 2017.04.21. 23:28:58

@zizego: Ismerem kicsit Matolcsi Mátét, és nem egy idióta. Ezért az, hogy azt írja egy kommentben, föl kellett volna emelnünk a szavunk (emelnem a szavam) 2006-ban Gyurcsányék ellen, az elgondolkoztat.

Én 2006-ban a beszéd nyilvánosságra kerülése után Gyurcsányt inkább hősnek láttam, azokat nem értettem csak, akik tavasszal az első forduló utáni nap kihozott "korrigált költésgvetési hiány" után még mindig az MSZP-re szavaztak a második fordulóban, illetve akik szeptemberben meglepődtek azon, amit a tavasszal már megtudtunk. De a "tömegbelövetés" rohadtul nem érdekelt soha, és most MM levele után fölmerül bennem, hogy kényelemből nem érdekelt. De már nem is emlékszem igazán...

Mindez onnan jutott az eszembe, hogy nem világos, hogy az ember a lelkiismeretével olyan nehezen tudna elszámolni. Szelektív a megértésünk, a memóriánk, minden.

seol 2017.04.22. 02:51:00

@jotunder:

Mármint ÜVD leveleinek kínos részleteit lehet minősítgetni, ahogy megérdemlik, de MM -- szerintem -- még "gázabb" megnyilvánulásait csak finoman, mert kolléga? Hogyan is mondjam... Részemről aztán...

seol 2017.04.22. 02:57:14

@Mister Gumpy:

Picit olvass utána, Matolcsinak mi a "véleménye" a Fidesz őt és a világát nem érintő khm, érdekes húzásairól, aztán tűnődj el azon, más -- politikai -- kérdésekben érdemes-e felülvizsgálni korábbi álláspontjaidat. (Senki nem mondta egyébként, hogy idióta lenne, nem az.)

szazharminchet 2017.04.22. 04:45:52

@jotunder: MM mellett szólnék: ő akkor szólt, amikor mást vittek, nem úgy, mint ÜVD.

(Amúgy nekem gyakvezérem volt az Egyetemen, az előadást a papája tartotta, aki az 5 év alatt a legjobb tanárom volt, nehezemre is esne szídni. Az, hogy eddig fideszes volt, csalódás, mert okosabbnak hittem, de itt a fentit tartom fontosnak.)

fortin 2017.04.22. 06:49:22

@jotunder: Matolcsi Mátéról érdemes beszélni, mert kiváló kolléga és a jelenség is érdekes. De a poszt valami egészen más létformákról szól, nem is értem igazán, miért? Ezek valóban még szót érdemelnek? Mi lehet az a reflexió, ami hatékony velük és a világukkal szemben, de egyben kíméletes az ember saját gyomrával? Ezeket lenézni érdemes esetleg, most úgy tűnik, megvetni. Megvetés, talán ez működik, ahhoz olvasni se kell az újabb és újabb végtermékeiket. Ahogyan pl. néhány szaktörténészen kívül minek is kellene másnak olvasnia Kassai-Schallmayer Ferenc, Kolosváry-Borcsa Mihály, Marschalkó Lajos stb. irományait?

TCmATIC 2017.04.22. 08:22:08

Olybá tűnik, az ország lesüllyedt a miniszterelnöke szintjére... Kár érte, kiváló ország volt.

kisa · http://zsakfalu.blog.hu/ 2017.04.22. 09:11:32

@aronsatie: Mi mikor? A süllyedés vagy a kiválóság?

zizego 2017.04.22. 10:13:05

@Mister Gumpy:
Írtad volt: "Mindez onnan jutott az eszembe. . . ember a lelkiismeretével olyan nehezen tudna elszámolni. Szelektív a megértésünk, a memóriánk, minden."
Lehet te szerencsésebb fajta vagy.
Teoretikusan, így hát nem rólad beszélve: értelmes embernek az élete minden pillanatában kell tudnia, miként kell cselekedne a lelkiismerete szerint. A bátrabbak - vakmerőbbek (?) - akkor is a belső iránytűt követik, ha a fejükhöz fegyvert szegeznek.
Persze vannak pillanatok, - hosszabbak is akár, - amikor nem figyelünk bizonyos részletekre, és automatizmusok áldozatává válunk.
Amikor viszont lelopják a fejünk fölül az eget, és már az egyéni tisztességünk a tét, akkor nincs már "szelektív megértés"-féle mentség. Nem bújhatunk e mögé, mert mindenkit elsodor az a gaztett, ami a beláthatatlan távra tönkretette az országot, főképpen az egymáshoz való viszonyainkat. Itt nem lesz soha már az én életemben salzburgi nyári délutáni hangulat, - hogy nem mondjak San Moritzot.
Gyurcsánnyal ha nem haragszol nem foglalkozom. Ő egyszerűen nem akkor tette amit kellett (volna) tennie, amikor ott volt a lehetősége azt megtenni. Amit nem tett meg, azt meg már ne is legyen lehetősége. Elmúlt ember.
Majd talán a fiatalok magasabb szinten és a gyökereket is érintve elvégzik, amit neki kellett volna. Ha nem teszik meg . . .nos van olyan hely a világon, ahol ilyen, vagy még rosszabb létezni.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.04.22. 11:58:17

@fortin: "szót érdemelnek"? hát sok mindenre gondolom érdemlés ügyben, de speciel szóra nem igazán :)))

ijontichy 2017.04.22. 12:44:49

@TCmATIC: Az "ország süllyedt a miniszterelnöke szintjére"? Fügefalevél :-(
John Gardner, former Executive Director of Citizens' Lobby,
was once asked why our elected officials were greedy, venal, and self-serving.
He responded, "Well, we are, of course, a representative democracy."

zizego 2017.04.22. 13:10:29

@fortin:
Már a posztban említett Molnár Tamáshoz, és az utolsó mondatodhoz.
Sajnos nem csak a szaktörténészek foglalkoznak az általad említettekkel. Molnár Tamás etc. Máriabesnyőtől - Gödöllő melletti jobbikos keltető - a Közszolgálati Egyetemig elég hosszú utat tett meg.
S akkor a szólást idézve: nem csak a "jó kommunista ingadozik szilárdan együtt a párttal", hanem a párt is követi hűen ezeket a dinótojásból kikelt megváltókat.

barsled 2017.04.22. 21:05:38

@jotunder: Engem bánt a hozzászólásod :)

DrGehaeuse 2017.04.23. 02:23:29

Nem olyan régóta követem ezt a blogot, így egynémely szubkultúrális utalás magyarázata ismeretlen számomra. Itt van mindjárt a "Molnár Tamás Kutatóközpont " kitétel. Ez vajh mit akar jelenteni. Vajon itt az "Inconnu" csoport M.T. nevű tagja van inkriminálva?

DrGehaeuse 2017.04.23. 16:15:40

@kikoránkel: Köszönöm a linket. Most már csak azt kellene értenem, mitől gáz ha valaki MTKK-s kutató vagy prof?

kikoránkel 2017.04.23. 18:02:42

@DrGehaeuse:

Mitől gáz?! Légy oly bátyám, vess egy pillantást a munkatársak menüpontra és rögtön megérzed a Jótündér által " orbánista mocsár"-ként aposztrofált kutatóintézet(LoL) kigőzölgését!

Expatblog 2017.04.24. 01:07:17

@velőtanya: De, igen. Széll Bernadett összehívná a Nemzetbiztonsági Bizottságot.

Péter 2 2017.04.24. 23:46:26

Hadd hozzak ide egy linket, csak egyfajta illusztrálásképpen, az emlegetett homunculus követte el: 888.hu/article-magomed-becsicskitotta-a-ligetvedot

Wolff 2017.04.25. 21:01:58

@jotunder: (kicsit off, bocsánat), @DrGehaeuse:

Az megvan, hogy a hivatalos angol neve (a working paperjük címe alapján) Thomas Molnar INSTITUTE FOR ADVANCED STUDIES?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.04.25. 21:10:16

@Wolff: Gábor Megadja is an Assistant Research Fellow at the Thomas Molnar Institute for Advanced Studies, Budapest and also a Leading Researcher at Századvég Foundation. He has an MA in Sociology and History. He has completed his PhD and his thesis will be presented for defense at the Eötvös Loránd University Faculty of Law, Department of Political Science is Spring 2017. He served as a political adviser to the Minister at the Ministry of Public Administration and Justice between 2010 and 2014. His main field of interest is the History of Ideas and he has several publications in peer reviewed and other journals and periodicals mainly about Leo Strauss, Hannah Arendt, Eric Voegelin, and others. He has published a book with the title The Hegemony of Utopia (2015) and his second one will be published probably later this year (Escape from Modernity).

"several publications in peer reviewed and other journals"... bátor állítás

Wolff 2017.04.25. 21:26:53

@jotunder: Magyar Szemle, Kommentár, Hungarian Quarterly, Századvég. Ezek közül a 2011-es Századvégen legalább nem lepődnék meg, ha lett volna valamilyen peer reviewra emlékeztető gyakorlatuk. A többiről viszont nagyjából tudom, hogy soha nem volt neki.

Ilyen címmel ugye könyvet nem írt, mert (a) a könyv címe Az utópia hegemóniája és (b) a könyv tanulmányainak a gyűjteménye. De az idei nyilván sokkal jobb lesz. :D

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.04.26. 10:48:54

@Wolff: "Prof. Dr. Vass Csaba"

Ezt szeretem Magyarországban. A dolgok teljességét.