Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Mit is akar mondani a CNN Donald Trump-ról... (esti nyomozgatós poszt)

2017.01.10. 23:59 | jotunder | 93 komment

         Ez most került fel a CNN-re:

CNN Exclusive:Classified documents presented last week to President Obama and President-elect Trump included allegations that Russian operatives claim to have compromising personal and financial information about Mr. Trump, multiple US officials with direct knowledge of the briefings tell CNN."

         A CNN cikkből nem lehet megtudni azt, hogy egészen biztosan miről van szó. Csak ennyit:

       "The allegations were presented in a two-page synopsis that was appended to a report on Russian interference in the 2016 election. The allegations came, in part, from memos compiled by a former British intelligence operative, whose past work US intelligence officials consider credible."

        "CNN has also learned that on December 9, Senator John McCain gave a full copy of the memos -- dated from June through December, 2016 -- to FBI Director James Comey. McCain became aware of the memos from a former British diplomat who had been posted in Moscow. But the FBI had already been given a set of the memos compiled up to August 2016, when the former MI6 agent presented them to an FBI official in Rome, according to national security officials."

         A cikk közepén azonban van egy furcsa mondat: "Some of the allegations were first reported publicly in Mother Jones one week before the election."

        Ez volt a Mother Jones-ban.   (október 31. 2016)

         "Mother Jones has reviewed that report and other memos this former spy wrote. The first memo, based on the former intelligence officer's conversations with Russian sources, noted, "Russian regime has been cultivating, supporting and assisting TRUMP for at least 5 years. Aim, endorsed by PUTIN, has been to encourage splits and divisions in western alliance." It maintained that Trump "and his inner circle have accepted a regular flow of intelligence from the Kremlin, including on his Democratic and other political rivals." It claimed that Russian intelligence had "compromised" Trump during his visits to Moscow and could "blackmail him." It also reported that Russian intelligence had compiled a dossier on Hillary Clinton based on "bugged conversations she had on various visits to Russia and intercepted phone calls."

        Jó, mi?

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

http://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr6312116951

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: "Maguk álhírgyártók!": Így osztotta ki Donald Trump élő adásban a CNN riporterét (magyar felirattal) 2017.01.11. 20:41:22

Beiktatása előtt 8 nappal sajtótájékoztatót tartott Donald Trump. A megválasztott elnök hű maradt önmagához, kabinetjéről azt mondta "valószínűleg a valaha volt legjobb kormány", a CNN riporterébe pedig nemes egyszerűséggel belefojtotta a szót. Nem vél...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

ámbátor 2017.01.11. 00:28:16

Cseppet sem lep meg.
És ha holnap hasonló derülne ki a mi basinkról, egy két Brexites csókáról vagy a Le Pen családról, az se lepne meg.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.01.11. 00:35:07

@ámbátor: egyáltalán nem biztos, hogy ebből komoly ügy lesz. a cnn egészen fura módját választotta egy bizonyos információ közlésének. én ilyet még nem láttam.

ámbátor 2017.01.11. 00:42:02

A video szerint nem szállnak le az ügyről, megkérdezték a Trump stábot és várják a választ.

ámbátor 2017.01.11. 01:12:46

Azt is mondják, hogy ez annyira szenzitív információ, hogy nem kerülhetett bele a választás meghekkeléséről szóló dokumentumba, ezt csak a legfejesebb fejesek láthatják.

nerángass 2017.01.11. 07:33:32

V.sz. ez az egész pontosan beleillik az évek óta tartó orosz diverzáns politikába. Föltétlenül az alábbiaban leirt szempontokkal kell összevetni a hírt. Egy gyengébb, divergens nyugati állam - és katonai szövetség a cél.

www.politico.com/magazine/story/2017/01/putins-real-long-game-214589

www.politico.com/magazine/story/2016/12/russia-nato-war-richard-shirreff-214539

Clinton győzelme esetén most róla terjednének kínos dolgok. Persze a Trump vonal sokkal kinosabb.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.01.11. 08:07:59

Ezek a legszebb szivárogtatások, amikor tény nincs, csak hivatkoznak valakire, aki olvasott valamit egy olyan embertől, aki valahonnan hallott valamit... Persze ettől még Trump és Hillary teli van botrányokkal, de az orosz hírszerzés ugyanúgy aktív, mint az amerikai. Csak a magyar nem jó semmire sem...

Virág et. 2017.01.11. 08:22:57

Trump már eddig is olyan emberekkel vette körbe magát, akik gyanúsan jóban voltak az orosz vezetéssel. Manafort az egyik, a Rex Tillerson a másik, hogy a két legegyértelműbbet említsem csak. Ő maga is szóban pettingel Putyinnal heti rendszerességgel sajtókamerák előtt.

Vicces lesz nézni, hogy Amerika úgy indul majd neki a második hidegháborúnak, hogy az oroszok ha nem is irányítják talán, de erősen befolyásolják a Fehér Házat. Putyin megcsinálta azt, amiről a SZU fél évszázadig álmodozni sem mert.

De legalább jól megmutatták az amerikai alt-rightok, az ottani mandis agyamputáltak a feministáknak, az SJW-knak meg a preferred gender pronoun-oknak! Le lett itten számolva a politikai korrektséggel és ezért nem olyan nagy ár a szó szerinti hazaárulás.

Muad\\\'Dib 2017.01.11. 08:30:13

@Virág et.:
Szép mozdulat a találgatásoktól egy huszáros húzással eljutni a hazaárulásig...

Virág et. 2017.01.11. 08:44:17

@Muad\\\'Dib: Az 50-es évek Amerikájában ennek a tizedéért már az FBI vasban vitte volna el Trump egész családját.

Egyébként az én szememben már azzal hazaáruló lett Trump, hogy stratégiai pontokon engedett (legalábbis ezt ígérte, hogy engedni fog) a ruszkiknak. Ukrajna az első és legfontosabb nyilván, amely ország pedig létfontosságú lenne a NATO-nak katonai szempontból. Lényegében el vannak felejtve. A külpolitikailag aktivizálódó, a régi SZU-t idéző manőverekkel operáló oroszokkal való konfliktuskerülés és meghunyászkodás egészen elképesztő egy állítólag republikánus (!!!) elnöktől. Ha azt gondolod, hogy McCain meg a többi valódi republikánus nem tartja hazaárulónak Trumpot, akkor nagyon tévedsz.

Késes Szent Alia 2017.01.11. 08:45:17

@ámbátor: Azt is mondják, hogy már fenn van az egész a neten. Aztán vagy ez az, vagy nem:

www.documentcloud.org/documents/3259984-Trump-Intelligence-Allegations.html

Muad\\\'Dib 2017.01.11. 08:59:31

@Virág et.:
Pont azért tört ki az egész Ukrán válság, mert ezzel a NATO és ukránok témával a frászt hozták a ruszkikra. Ukrajna megjegyzem pont ugyanolyan gengszterállam, mint az oroszok. Azzal a különbséggel, hogy az oroszok joggal tekintik magukat világhatalomnak így imperializmusuk - ha nem is elfogadható - logikailag érthető. Ezzel szemben Ukrajna kisstílű bűnözők által vezetett gengszterállam, ami saját polgárainak árt a legtöbbet.

Virág et. 2017.01.11. 09:20:47

@Muad\\\'Dib: Nincs vita köztünk, hogy Ukrajna micsoda. Amerikának ugyanakkor nem erkölcsi szempontok alapján kell a katonai szövetségeseit válogatni: ha nem így lenne, akkor Pakisztán vagy Szaúd-Arábia sem lenne szövetséges. Ekkora luxust egyik világhatalom sem engedhet meg magának.

Az ukrán befolyás ugyanakkor létérdeke az amerikaiaknak. Ilyen közel a rivális világhatalomhoz egy szövetsége államot megnyerni, az nagyon nagy előnyt jelentene a közelgő hidegháború során. Az előző hidegháborúban bármit megadtak volna ezért az amerikai vezetők, most meg Trump lényegében önként eláll az egésztől. Az egy dolog, hogy ez mekkora kicseszés a behülyített ukrán néppel, az viszont egy egész másik, hogy ez mekkora nemzetbiztonsági csapás az USA-nak.

Muad\\\'Dib 2017.01.11. 09:25:30

@Virág et.:
Ha pragmatikus szempontokat választunk, akkor viszont érdemes lenne Kissinger tanácsaira figyelni. Ennek a fajta külpolitikának ugyanis ő az egyik legnagyobb szakértője.

Virág et. 2017.01.11. 10:01:11

@Muad\\\'Dib: Hát ezt Trumptól hiába is várod majd.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.01.11. 10:06:48

@Késes Szent Alia: A New York Times is "unsubstantiated"-nek nevezi. A Mother Jones sem hozta le a szexuális perverzióról szóló részt. Az oroszok kavarnak, ez nyilvánvaló, rögtön a választások után elpötyögtették az infot, hogy kapcsolatuk volt Trumppal. Az orosz érdek az, hogy minél nagyobb legyen a feszkó a nyugati világban, és játszhassák a kisded játékaikat.

Muad\\\'Dib 2017.01.11. 10:18:00

@Virág et.:
Az lehet, de Kissinger is távol akarja tartani a NATO-t Ukrajnától.

ámbátor 2017.01.11. 10:49:09

@jotunder: Mondjuk annyira Trump se lehet hülye, hogy épp moszkvában kezdjen neki a "perverted sexual acts" élvezetének, ahol nyilvánvaló a 100%-os megfigyelés és alappal feltételezhetö a provokáció.

Késes Szent Alia 2017.01.11. 11:06:13

@jotunder: Az Obama-házaspár korábbi lakosztályának meggyalázása a pisilő konzumhölgyekkel tényleg elég trollgyanús :) Még úgy is, hogy maga Trump egy nyomi troll.

Esetleg valaki az FSZB-ben felcsapta a Freud-összest az ödipális fixációnál, és szórakozott egy sort.

nerángass 2017.01.11. 12:04:03

A világ prognózisa rövidtávon :
Nem unalmas olvasmány. Külön ajánlom az Európával foglalkozó részt.
www.dni.gov/index.php/global-trends/letter-nic-chairman
A global trends fejezet végkövetkeztetése :
The Bottomline
These trends will converge at an unprecedented pace to make governing and cooperation harder and to change the nature of power—fundamentally altering the global landscape. Economic, technological and security trends, especially, will expand the number of states, organizations, and individuals able to act in consequential ways. Within states, political order will remain elusive and tensions high until societies and governments renegotiate their expectations of one another. Between states, the post-Cold War, unipolar moment has passed and the post-1945 rules based international order may be fading too. Some major powers and regional aggressors will seek to assert interests through force but will find results fleeting as they discover traditional, material forms of power less able to secure and sustain outcomes in a context of proliferating veto players.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.01.11. 12:28:35

@Késes Szent Alia: Az anyagban nincsenek olyan részek, amelyek 1. bizonyíthatóak valahogy + 2. ne tudhatna róla bárki az internetről. Rengeteg név, adat, ilyesmi. Egy ilyen anyagot simán össze lehet ütni egy hét alatt. Az a kérdés, hogy van-e az amerikai hírszerzés birtokában bármi, bármi, ami akárcsak egy részét megerősítené ennek a szövegnek, esetleg olyan részét, ami egyáltalán nem kompromittáló, csak arra mutat, hogy aki írta valóban rendelkezik special intellel.

nerángass 2017.01.11. 14:15:42

@ámbátor: Benéztem a kommentszekcióba. Nyüzsögnek a hvg-ben az egyszerü üregi, lápi, urali és szibériai trollok )))

incze 2017.01.11. 15:06:58

@ámbátor: "A Kreml nem foglalkozik kompromittáló anyagok gyűjtésével"

hát most aztán akkorát cáfolt, hogy az oldalam is belesajdult

ámbátor 2017.01.11. 15:40:29

@incze: Hát én csak abból indultam ki, hogy ha a Kreml cáfolja, akkor igaz.

velőtanya 2017.01.11. 16:37:55

Na és ha Trump tényleg megdugta azt a kiskorú struccot a Krasznaja Plosagy közepén fényes nappal? Akkor mi lenne? A hívei most éppen abban a fázisban vannak, amikor ez egy fél százalékot nem tudna ártani a népszerűségének.

ámbátor 2017.01.11. 18:06:28

@velőtanya: konkrétan most a népszerüsége amúgy se érdekes. Most két dolog fájhat csak Trumpnak: ha köztörvényes büncselekménnyel vádolják, vagy ha lelövik.

Szindbad 2017.01.11. 19:38:23

Nem láttam, de gondolom Trump simán lerázott magáról mindent.

nevetőharmadik 2017.01.11. 20:40:42

Az oroszokról szinte bármilyen görénységet el tudok hinni, de azt nem értem, hogy mit akartak Trumptól már öt évvel ezelőtt (Obama újraválasztása előttről!). Ez olyan Bond-villain-i tervezést feltételez, hogy csak na.

Hacsaknem már 2012-ben is gondoltak arra, hogy Trumpot indítsák.

Ezek a gondolatok már régen túl vannak a normalitás határán. Csak az a baj, hogy attól még bármi ilyesmi lehet igaz. Vagy nem. Vagy fasztudja.

Zb74 2017.01.11. 21:59:36

@Szindbad: Egyelőre olybá tűnik, Trump a nagy nyertese ennek az egésznek, legalábbis rövid távon. A BuzzFeed elég rosszul jön ki belőle, a CNN talán még annál is rosszabbul. Hosszú távon persze a ruszkik nyernek a legtöbbet; az ő stratégiájukba tökéletesen beleillik, hogy az amerikaiak már a saját sajtójuknak és titkosszolgálatuknak sem tudnak hinni többé.

kiazmarmegint 2017.01.11. 22:01:39

@velőtanya: Ez igaz. Amig nem derul ki, hogy nem tudja visszahozni a 30 evvel ezelotti iparstrukturat, addig semmi nem szamit.

Szindbad 2017.01.11. 22:33:35

@Zb74: Hát úgy tűnik, hogy az internet terjedésével a sajtó hagyományos kontroll szerepe megszűnt. A szórakoztatás maradt nekik, meg a harc a klikkekért. És nem látszik semmi, ami visszafoghatná a politikusokat, így nem is fogják vissza magukat.

Késes Szent Alia 2017.01.11. 23:04:29

@jotunder: "It's very, very difficult, of course, to talk to US intelligence people. They're breaking the law if they talk to you. But I did ask somebody with connections in the CIA to pass a message to them, and I got a message back that there was allegedly more than one tape, not just video, but audio as well, on more than one date, in more than one place, in both Moscow and St. Petersburg.
[...] it is viewed as credible by the CIA, and that's why it landed on President Obama's desk last week, on the desk of the Congressional leadership, and was given to Mr. Trump as well."

(Paul Wood, BBC Washington correspondent - egy BBC-beszélgetésből, itt 24.40-től: www.bbc.co.uk/programmes/b087pf3k)

Ebből annyit talán levonhatunk, hogy a semminél többről van szó.

@nevetőharmadik: Még ha nem is egy mandzsúriai jelölt, akit Moszkvában hipnotizáltak és a Twitter csipogásával tartják mozgásban, azért egy milliárdos amerikai üzletembererről nem árt olyan infókat gyűjteni, amivel zsarolható lehet.

ob.szerver 2017.01.11. 23:29:14

Nem az a kérdés, hogy Trump elnökségét végig fogják-e kísérni a múltjával és jelenével kapcsolatos permanens botrányok valamint a körülöttük folyó politikai csatározások, elvonva időt, energiát és mozgásteret a szabad világ legfontosabb munkakörét betöltő személytől, mert egészen biztosan igen. A kérdés az, hogy napjaink post-truth politikai közegében ez mennyire fogja zavarni vagy egyáltalán érdekelni a pennsylvániai prolit, a west-virginiai tahót és a kansasi parasztot, akik egy minden porcikájában alkalmatlan szélhámost választottak meg a világ legfontosabb pozíciójába. Ha igen, akkor a Trump-elnökség egy csak egy véletlen kisiklás lesz, ha nem, akkor nem tudom mi lesz, de biztosan semmi jó.

incze 2017.01.11. 23:44:56

@ámbátor: értettem én ezt, csak a gyönyör kiszakadt belőlem

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.01.11. 23:53:51

a brit média azonosította azt az egykori brit titkosügynököt, aki összeállította a Trump-aktát. www.bbc.co.uk/news/uk-38591382

incze 2017.01.12. 00:22:03

@nevetőharmadik: ez nekem is föltűnt, egyfelől inkább valószínűsíti a sztorit, mintsem ellene szólna. öt éve az oroszok szemében szerintem trump az egyik leghasználhatóbb és legkívánatosabb állatfajta volt, a legmagasabb körökben forgó zűrös, amorális, könnyen kompromittálható, szuperhiú üresfejű dendi, aki ha csak fecserészik és fülel a megfelelő helyszíneken, már megérte. szinte kizárt, hogy ne próbálkoztak volna meg vele, annyira könnyű préda.

a trump stábnak viszont éppúgy nem kellett tudnia, honnan *származik* a sok remek infó, ahogy assange-nak sem. az bizonyos, hogy ellenőrizték a közvetlen forrást (nem nagyon, csak éppen hogy fedezve legyenek), biztos nem az állt rajta, hogy fszb gyűjtés.

az a fajta kvázi intézményes együttműködés a trump vezérkar és az orosz állam közt, ami ezekben az írásokban meg van fogalmazva szerintem elképzelhetetlen. az viszont szinte biztos, hogy ezek a fickók eszméletlen sokat forogtak igen ellazultan olyan körökben, ahol az egy főre eső fszb személyzet sűrűsége éppen egy.

fortin2 2017.01.12. 05:07:44

@incze: + Egészen pontosan így van.
Talán csak azzal lehet kiegészíteni, hogy az amerikai (és kicsit az angol) politikai életnek az a – sok elemében innen nézve extrémnek tűnő – sajátossága, miszerint a fontosabb politikai pozíciókra hajtó jelöltek előéletét a sajtó (és egy bizonyos szint fölött a titkosszolgálat) szétcincálja, éppen az ilyen helyzetek kivédésére van. Az ilyesmik normál időkben már az előválasztásokon kiszűrődnek, csak hát a GOP egyszerűen a mostani szétesett állapotában nem volt képes erre a szűrésre.

Mackósajt 2017.01.12. 05:46:10

@nevetőharmadik: Trump indulása felmerült az előző választások előtt. Ez nyilván nem jelent különösebben semmit a mostani vádak igazságtartalmát illetően, de mindenesetre már akkoriban is képben volt a neve egy korai szakaszban.

Virág et. 2017.01.12. 07:21:03

@nevetőharmadik: @Mackósajt: Trump annyira képben volt, hogy konkrétan be is jelentette az indulását 2012-ben, de a közvélemény-kutatási adatok alapján még az előválasztások előtt kiszállt. Egyben jelezve, hogy MÉG nem áll készen arra, hogy elhagyja a privát szektort. A hangsúly a "még"-en.

Aki egyáltalán annak a közelébe kerül, hogy az amerikai elnökségért folytatott harcba beszálljon, az érdekes lehet bármely titkosszolgálat számára.

nerángass 2017.01.12. 09:27:43

Többek közt, Trump tweetje ( Intelligence agencies should never have allowed this fake news to „leak” into the public. One last shot at me. Are we living in Nazi Germany ? ) konkrét, oroszoknak kedvező reakció. Minden elnök külpolitikájának nélkülözhetetlen eszköze a hírszerzés, ezt még hivatalba lépése előtt lenácizza. A lehető legnyilvánosabban. Le kéne szoknia a twitterről. Örökre. Legalábbis, amig amerikai elnök. Szerintem

jotekony koc 2017.01.12. 10:11:49

@nevetőharmadik: Nyilván nem Putyinék azok, akik Trumpot akarták öt évvel ezelőtt, hanem Trump az, aki már régen minden utat megjár, hogy hatalomba jusson.
Trump próbálkozott náluk már régen, ahogy a tévében is minden szart elvállalt, hogy a hülyék között népszerűbb legyen és ismertebb. Mert neki régi vágya az elnökség.
Az ilyeneknél nincs határ.

jotekony koc 2017.01.12. 10:19:15

@poszt.
Érdekes az is, hogy hogyan is akarja mondani azt a valamit Trumpról.
Utalgatós, sorok közt olvasós módon, mint valami igazi keleteurópai rettegő sajtó, amelyik csak azért írja meg a botrányt a Vezérről, hogy minél hamarabb ömölhessen a gunyoros cáfolat és a parttalan rágalom a botrányt kirobbantó ármánykodás ellen.
Itthon is így csinálják.
Nem igaz, de ha igaz is volna, jól tette, de ha megírják, az már hazaárulás, stb.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.01.12. 12:24:57

@jotekony koc: A CNN nem azt írta meg, hogy Trump csinált valami illegálisat, hanem azt (és ez egyébként nem volt igaz, csak majdnem), hogy az FBI és a CIA elmondta neki azt, hogy nyomoztak utána és kering egy anyag róla a sajtóban (amiről Trump nyilván tudott). Nem az az információ, hogy Trump elkövetett valamit, hanem az, hogy egy brit ex-kém anyagában az áll, hogy elkövetett valamit, ami olyan pikáns, hogy élő egyenes adásban nem lehet bemondani egy amerikai televízióban. Az egészen biztos, hogy az Orbis nevű cégé az anyag, és az is biztos, hogy komoly emberek csinálták, de az orosz titkosszolgálat sem kiscserkészekből áll, lehet, hogy szisztematikus átverték Steele-t ( az ex-kém-et). Orosz külügyi források röviddel a választások után állították, hogy Trumpnak volt kapcsolata az orosz szervekkel, ami megint egy tipikus kompromat manőver akar lenni (de miért???)

velőtanya 2017.01.12. 13:00:52

@ámbátor: "ha köztörvényes büncselekménnyel vádolják"
Vagy még az se... dereng valami olyasmi, hogy amíg elnök - és ugye pár nap múlva beiktatják - addig csak az elnöksége alatt elkövetett bűncselekmény miatt indulhat eljárás ellene (és persze az is nagyon nehezen és bonyolultan), és amit előtte művelt, azzal meg kell várni a hivatali ideje végét.
(de ha nem így van, majd valaki kijavít)

jotekony koc 2017.01.12. 13:15:59

@jotunder: Amennyire én látom, a jobboldali tömeg alapélménye az erősek kultusza.
Ebbe, ahogy Hitlernél is megvolt, belefér, hogy más erős diktátorokkal kell találkozgatni és kölcsönösen fényezni egymás nimbuszát.
A jobboldali tömeg attól is boldog, ha a legnagyobb ellenség bratyizik az ő legnagyobb vezérükkel, mert akkor csodálhatja a legjobban, hogy mekkora nagy tényező a vezérük.
Ellenségnek meg ott van nekik kéznél a gyengék tömege, hogy minden jobboldali helyben elkezdhesse a maga kis rendcsinálását. Trump mindenkit bíztatott, hogy tegye, amit tennie kell bevándorlók, nők, homokosok, vagy liberálisok ellen, ahogy akar.

Muad\\\'Dib 2017.01.12. 13:27:30

@jotekony koc:
Miért a baloldali tömegnek nem alapélménye az erősek kultusza? Sztálin, Mao?
Az emberi társadalomban mindig is megjelenik a nagy emberek "kultusza". A politikában pedig a nagy ember erős ember is. A liberális nagy ember is, meg a konzervatív is.

jotekony koc 2017.01.12. 13:56:39

@Muad\\\'Dib: Én máshogy tudom. A baloldal a gyengék fölemelését jelenti, nem a megrugdosását. Sztálin és Mao... én nem tudok annyit róluk, hogy ezt megítéljem.
De azt gondolom, hogy Obamát, Blairt, vagy Sztálint, Maot sem a nagy barátai miatt tisztelték, és nem is a vérengzései miatt, hanem azért, amit a kisemberekért tettek.
Jobboldali vezetőknél ez máshogy van.
Az erős kultusza meg nem emberi találmány, hanem állati.

Muad\\\'Dib 2017.01.12. 14:02:44

@jotekony koc:
Neee, mesélj, mit tett Sztálin a kisemberekért?

Muad\\\'Dib 2017.01.12. 14:07:09

@jotekony koc:
"...Az erős kultusza meg nem emberi találmány, hanem állati."
Ez király, de, hogy jön ahhoz, amit írtam?

jotekony koc 2017.01.12. 14:13:06

@Muad\\\'Dib: Villamosítást ? Nem tudom. Kérdezz könnyebbet. Kádárt miért tisztelték ?

Késes Szent Alia 2017.01.12. 14:20:55

@velőtanya: Értelmezésemben (de majd engem is kijavítanak) hivatalban lévő elnök ellen semmilyen tett miatt nem indulhat bírósági eljárás, mondván hogy ha ott bűnösnek találnák, akkor az esküdtszéknek - azaz tizenkét random embernek - lenne hatalma arra, hogy a kormány végrehajtó szervének legfontosabb elemét eltávolítsák.
Márpedig ekkora hatalmat csak a Kongresszus kezébe lehet letenni, és ez az impeachment.

Az impeachment viszont nem bírósági eljárás (csak annak a procedúráit követi), hanem végső soron szavazatgyűjtés egy elég homályosan megfogalmazott kritérium alapján: történt-e hazaárulás, vesztegetés, egyéb súlyos bűncselekmény vagy vétség. Ebbe igazán sok minden belefér, ahogy abba is, hogy hogyan lehet erről a képviselőházat és a szenátust meggyőzni.
Impeachelni elvileg lehet korábbi tettekért is, nem tiltja jogszabály, a gyakorlati megvalósítás az, ami nehéz és bonyolult.

Késes Szent Alia 2017.01.12. 14:56:12

Kieg.: A fentiek büntetőeljárásra vonatkozhatnak, de persze erről is vannak viták:
scholarship.law.georgetown.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=2573&context=facpub

Polgári ügyeket illetően a Legfelsőbb Bíróság a Clinton v. Jones ügyben kimondta, hogy lehet eljárást folytatni múltbeli cselekmény miatt is:
en.wikipedia.org/wiki/Clinton_v._Jones

Viszont itt is azzal zárult az ügy, hogy nem folytatták büntető vonalon, pedig akár lehetett volna.

netukki 2017.01.12. 17:28:15

Trump fel akarta vinni Sarka Katát a hotelszobájába Moszkvában

Legalábbis ezt állítja a celeb még egy tavalyi videóban. A Blikknek a milliárdos névjegyét is megmutatta.

index.hu/kulfold/usa/feher_haz/2017/01/12/trump_fel_akarta_szedni_sarka_katat_moszkvaban/

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.01.12. 18:20:04

@Késes Szent Alia: Az impeachment a Grand Jury proceduranak a valtozata. A Kepviselohaz eldonti, hogy vadat emel, vagy nem. Utana a Szenatus vezeti le a targyalast, de ott mar ketharmados tobbseg kell ahhoz, hogy valakit megfosszanak a hivatalatol. Ergo, az siman elofordulhat, hogy valamilyen botranyos helyzetben Trump "impeached" allapotba kerul, de le azert nem fogjak valtani, csak ha valami nagyon kemeny dolog tortent. Az igazsag az, hogy semmifele szabaly nincs arra, hogy mit lehet es mit nem. A "high crime or misdemeanor" eleg sok mindent jelenthet. Erdekes eveknek nezunk elebe, es rogton eleg jol is kezdodnek az erdekes evek.

Tehéntőgy 2017.01.12. 18:40:39

www.jacobinmag.com/2017/01/trump-press-conference-fake-news-russia-conspiracies/
"The latest allegations against Trump were published by BuzzFeed, a site that allows much of its content to be created by anonymous users or by brands. They’re not above poaching the rest (with exculpatory attributions) from Reddit and Tumblr — their business model is the monetization of other people’s stuff. The story — golden showers, FSB plants, and all — is delivered to the public on the authority of some sourceless sheets of paper. When Trump went on Twitter to refute the claims, he linked to an article on LifeZette, a site almost nobody had previously heard of. “LifeZette’s mission,” the site explains, “is contained in its moniker: Life.”

There are good journalists who work for BuzzFeed, but that’s because BuzzFeed can afford them. In the end, the difference between BuzzFeed and LifeZette isn’t their orientation to the truth, but their size.

After all, once you start talking about fake news, it’s hard to insulate mainstream media outlets from the epithet. There is no such thing as neutrality, of course. The networks and newspapers were as partisan in their rejection of Trump as the teenage Macedonians spinning made-up stories were in his favor. Mainstream media, too, love outlandish conspiracy theories and claims of large-scale election-rigging, even if this time the culprit is the Russian government and not the New World Order.

Far more than the tiny mushrooming fake news sites, major outlets have to be held accountable for Trump’s rise to victory. Every new salacious detail brought them readers and ratings. They kept on giving him free and disproportionate publicity long after the danger of his ideology was apparent. As CBS head Les Moonves said, “It may not be good for America, but it’s damn good for CBS.”

These same outlets happily reproduced stories about Iraqi weapons of mass destruction because a president told them it was true. Journalists who disagreed, like Phil Donahue, were silenced or made to suffer. The Obama government has locked up whistleblowers; he personally intervened to prevent the release of the Yemeni journalist Abdulelah Haider Shaye.

Trump’s threat to the freedom of the press is very real and very dangerous, but he didn’t build these weapons himself.

In a month’s time, when President Trump dictates the truth from a gold and marble throne, it will only be the completion of a process that has been going on for a very long time. The mainsteam media is playing much the same game as the fake news sites, but they’re losing. They’re fired."

aronsatie 2017.01.12. 18:51:41

I did not have sexual relations with that woman. I pissed on her.

Késes Szent Alia 2017.01.12. 19:45:20

@jotunder:

Water Sports :DDD
Micsoda, khm, aranyköpés.

Rhonin 2017.01.12. 21:06:10

"...it is a war. A thing to be won, decisively — not a thing to be negotiated or bargained. It’s all one war: Ukraine, Turkey, Syria, the Baltics, Georgia. It’s what Vladislav Surkov, Putin’s ‘grey cardinal’ and lead propagandist, dubbed ”non-linear war” in his science fiction story “Without Sky,” in 2014."

A többi alább. Szerintem ez a keret. Hányszor megénekeltem. És azt is, hogy az olyan kis szemétdombok, mint a mi kis országunk voltak a próbaüzem. Az a bizonyos gépház zaj :www.politico.com/magazine/story/2017/01/putins-real-long-game-214589

elismert felhasználó 2017.01.12. 21:22:24

Tények, bizonyítékok és hitelesség nélkül...
Mindenki azt lát bele, amit akar.

Az a vergődés, ami Trump győzelme óta a demokrata oldalon és az őket támogató sajtó részéről tapasztalható, az még Trump-nál is szánalmasabb.
És valahol egy kicsit félelmetesebb és kétségbeejtőbb is.

Késes Szent Alia 2017.01.12. 21:25:49

@incze: Új értelmet nyert a Wiki Leaks kifejezés.

netukki 2017.01.12. 21:52:38

Alexey Kovalev: A message to my doomed colleagues in the American media medium.com/@alexey__kovalev/message-to-american-media-from-russia-6e2e76eeae77#.maeoa5ejn

Egy orosz újságíró üzenete amerikai kollégáinak - Trump sajtótájékoztatója kapcsán - Putyin évente megrendezett sajtókonferenciáiról.

Nagyon tanulságos.

(Kicsiben nálunk Lázár János próbálja utánozni nagy testvéreit. Lásd pl: kolozsvaros.com/2017/01/12/ezek-szerint-az-erzekeny-lelku-nemzeti-oldal-hadat-uzent-a-habony-nevu-illegalis-munaknelkulinek/)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.01.14. 10:08:10

www.independent.co.uk/news/world/americas/donald-trump-russia-dossier-file-investigation-hacking-christopher-steele-mi6-a7526901.html

ebből lesz egy kis brit belpolitikai botrány. az independent egyébként azt sugallja, hogy valami igaz lehet abból, hogy szorosabb a volt a kapcsolat Team Trump és Team Putin között.

Hmmm... 2017.01.14. 10:23:06

@netukki: Engem az Index index.hu/belfold/2017/01/10/eljott_orban_ideje_hogy_bedaralja_a_civileket/ linken olvasható czikkbeli "Arra a felvetésünkre, hogy ha ugyan közpénzt nem is kaphatnak, de a közéletet befolyásoló szervezetek vezetőiként akár korrumpálhatóak is, ezért indokolt lehet a vagyonnyilatkozat, azt felelte: valóban, ilyen értelemben indokolt is lehet akár, viszont ez esetben szerinte sokkal inkább arról van szó, hogy ez az egyik lépcsője annak, hogy őket ugyanúgy kezeljék, ahogy Oroszországban. Külföldi ügynökökként tartsák nyilván őket, így próbálva hitelteleníteni a munkájukat." bölcsen tárgyilagos;-) szöveg is meglepett, mert egész addig a kormányzati kommunikáció nélkülözte a korrumpálhatóságra való hivatkozást... ami egyébként épphogy nem a civileket szokta jellemezni... legfeljebb a politikusok ügyeit elkenik/elhallgatják/kimossák... ez az _egész_ felvetés annyira átlátszó és nevetséges, a szomorú az, hogy komolyan kell venni.

Rhonin 2017.01.14. 12:26:18

@Hmmm...: Nem véletlen, hiszen "Rep. John Lewis, the Georgia Democrat and civil rights icon, says he does not see Donald Trump as a legitimate president."

Minden rezsimnek, így ennek a moszkva által vezérelt és globálisan uralomra törő illiberális agyrémnek is az egyetlen alapja a legitimitás. Azt meg a civilek tudják leginkább aláásni ha már a fékek és ellensúlyok beleértve az ellenzéket is kimúlt. Ezt kell felsőbb utasításra nálunk is kivégezni. Még csak az kéne, hogy idehaza is megkérdőjelezzék az emperor legitimitását.

Video itt: www.politico.com/story/2017/01/john-lewis-donald-trump-not-legitimate-president-233607

netukki 2017.01.14. 23:41:02

@jotunder:

Top Trump aide in frequent contact with Russia's ambassador apnews.com/ba462d64c12d4692b8381cb7076d34ab

"WASHINGTON (AP) — President-elect Donald Trump's national security adviser and Russia's ambassador to the U.S. have been in frequent contact in recent weeks, including on the day the Obama administration hit Moscow with sanctions in retaliation for election-related hacking, a senior U.S. official said Friday. [...]"

A cikk arra utal (szvsz), hogy Putinék egyeztettek Trumpékkal, hogyan reagáljanak Obama lépésére.

Hmmm... 2017.01.16. 16:17:58

@Rhonin: Az a helyzet, hogy az anti-anti-anti (meg az Anti) spirálja már 2o1o óta egyfolytában pörög, egyre fokozódó mértékben és _törvényszerűen_, úgyhogy ezt nem kell magyarázni, ebben semmi meglepő nincs; a szomorú az, hogy _már itt_ tartunk. Az _érdekes_ az, hogy a "vívott harc" rövid távú érdekből történő lanyhulását, vagy egyes magasabb polcokon ücsörgők finomabb megfogalmazásait hangadó mediális-polikritikus figurák (sosem tanulva, mindig a jobban bízva, bármi garancia kézhezvétele nélkül is) hajlamosak megbékélési szándékként interpretálni, illetve az, hogy érdekesen gondolkodó balfaxok már a lovat is alájuk teszik, ha a nyeregbe szállás amúgy nem elég parádésra sikeredne. Holott semmi sem történik, ami azt bizonyítaná, hogy a "fiúk" szavában egy kicsit is meg lehetne bízni: minden egyes "lazításra" egy kemény ütés jön... mert ez a diktatórikus (finomkodva: abszolutista módon központosított, autokratikus) hatalomgyakorlás technológiájához tartozik.

velőtanya 2017.01.17. 10:37:56

@nerángass: Talán még időben elmagyarázza neki valaki, hogy az a nagy piros gomb a bőröndben nem a 18 éves szőke nagymellű escort ikerpár berendelésére szolgál.

nerángass 2017.01.17. 10:45:27

@velőtanya: ….he is either prepared to lie outrageously at the drop of a hat or has shockingly poor judgment.

“For many he appears to exist in a space beyond the zone in which normal political courtesies are observed”

“And while so much of America is excited by the break from the past that Trump’s victory promises to bring, much of the rest of the world is, frankly terrified”

Michael Gove, az egyik kérdező szerint. Pedig ő sem piskóta mint machinátor ))

ámbátor 2017.01.17. 12:43:55

@nerángass: Hát nem egy szofisztikált elme. Nagyjából a sarki krimó szintjén fogalmaz. Néha kicsit várja az ember, hogy elénekli a makk alsó belépőjét a Lohengrin című operából.
Nem csodálom, hogy így, nyers szövegben közlik az interjút, nehéz elnne értelmes mondatokat faragni belöle.
Gondolom épp ezzel nyert.

nerángass 2017.01.17. 12:59:56

@ámbátor: Uhh.. ez olyan közvetlen, ugyi ? Pont úgy beszél, mint mi ))))

ámbátor 2017.01.17. 13:49:35

@nerángass: Mármint lehet, hogy nem mi, de a szavazói.
Ez lehet a rezsiszörny varázsa is. Pont annyi esze van, mint a Hentesjózsinak, úgy beszél, mint Töki a krimóból, úgy is néz ki. Az meg arany haver, múltkor is a fogával nyitotta a sörösüveget, pedig már csak három van neki. Foga, nem söre.

incze 2017.01.17. 20:48:29

@nerángass: azér olyan sokat odahaza se remélnek tőle:

www.washingtonpost.com/politics/polling/washington-postabc-news-poll-january-1215/2017/01/16/5c82bb38-dc27-11e6-8902-610fe486791c_page.html?tid=a_inl

(az nekem elég meglepő, hogy piacvédelem, növekedés és terrorizmus terén a többség szerint labdába rúg, voltaképp ez az egyetlen félkonszenzus körülötte. pedig azokkal az "intézkedésekkel", amelyeket "vázolt", már rövid távon is úgy van, hogy beleszuszakolta a farkát egy töltött pisztolyba, és az ujja a ravaszon.)

nerángass 2017.01.18. 07:50:55

@ámbátor: Persze, hogy a szavazói. A beszélő disznósajt még ennél is lennebb van néhány fokkal. Én az orrával nyitnék sörösüveget ...

klorofilll 2017.01.19. 21:15:53

Nézzünk bátran a holnapi nap elé Scottish Sunday Herald jól sikerült tévéajánlójával:

"4pm, BBC One/ STV
After a long absence, The Twilight Zone returns with one of the most ambitious, expensive and controversial productions in broadcast history. Sci-fi writers have dabbled often with alternative history stories – among the most common is the “What If The Nazis Had Won The Second World War” setting – but this huge interactive virtual reality project, which will unfold on TV, in the press, and on Twitter over the next four years, sets out to build an ongoing alternative present. The story begins in a nightmarish version of 2017 in which huge sections of the US electorate have somehow been duped into voting to make Donald Trump president. It sounds far-fetched, and it is, but as it goes on it becomes more and more chillingly plausible. Today’s feature-length opener concentrates on the gaudy inauguration of President Trump, and the stirrings of protest and despair surrounding the ceremony, while pundits speculate gravely on what lies ahead. It’s a flawed piece, but a disturbing glimpse of the horrors we could stumble into, if we’re not careful."

twitter.com/newsundayherald/status/820670333036490752/photo/1
www.heraldscotland.com/arts_ents/15024376.Damien_Love__39_s_TV_highlights/

netukki 2017.01.19. 23:00:02

Ismerős?

Trump spokesman says corruption is legal if you do it in the open

As long as you are not sneaky, everything is fine, Sean Spicer says.

thinkprogress.org/sean-spicer-trump-corruption-legal-if-you-do-it-in-open-bfd620123b5d#.j5xgr5jsf

netukki 2017.01.20. 00:13:28

The Domestic Conspiracy That Gave Trump The Election Is In Plain Sight

"Information presently public and available confirms that Erik Prince, Rudy Giuliani, and Donald Trump conspired to intimidate FBI Director James Comey into interfering in, and thus directly affecting, the 2016 presidential election. This conspiracy was made possible with the assistance of officers in the New York Police Department and agents within the New York field office of the Federal Bureau of Investigation. All of the major actors in the conspiracy have already confessed to its particulars either in word or in deed; moreover, all of the major actors have publicly exhibited consciousness of guilt after the fact. This assessment has already been the subject of articles in news outlets on both sides of the political spectrum, but has not yet received substantial investigation by major media.[...]"

www.huffingtonpost.com/entry/the-domestic-conspiracy-that-gave-trump-the-election_us_587ed24fe4b0b110fe11dbf9?

nerángass 2017.01.20. 09:46:06

“(Trump) is unpredictable. You don’t know what this guy is doing, which is why I’m sweating like a whore in church.” – Bill Maher )))

alexian 2017.02.14. 13:13:28

Elég érdekesen alakul a CNN és Trump kapcsolata, mióta fake news csatornának hívja őket. Még soha nem láttam a CNN 30+ éves történetében ilyen teljes pályás, átfogó ekézést amit a nap 24 órájában nyomatnak, és el kell mondjam sikeresen. A nemzeti bohóc védekezni kényszerül, de ő ezt támadásnak hívja (deja vu Orbán), egyre faramucibb ötletekkel áll elő, de előre lehet látni, így 3 hét után, ez a barom bele fog bukni hamarosan. Többek szerint 2 évet sem fog megérni, mert senki sem alázhatja porba a CIA-t, a Médiát, a háborús hősöket, maroknyinál jóval nagyobb számú konzervatív patriótát. A liberâlisokról nem is beszélve. Mondom nektek már kidőlt a liszt...

velőtanya 2017.02.14. 15:55:47

@alexian: A Ladbrokes fogadóirodánál most (decimálisra átszámolva) 2,1 az oddsa annak, hogy Trump lemond vagy lemondatják (impeachment) a hivatali ideje lejárta előtt, annak pedig 4,5 hogy ez még az idén bekövetkezik. Ezek egészen biztosan példátlanul alacsony oddsok egy elnök beiktatása után pár héttel, de én már nem mernék fogadni semmire.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2017.02.14. 16:04:17

@velőtanya: az impeachment NEM jelenti azt, hogy "lemondatjak". azt jelenti, hogy vadeljarast indit ellene a kepviselohaz. a felmenteshez a Szenatus ketharmados tobbsege kell.

ámbátor 2017.02.14. 16:07:57

@velőtanya: Konkurrens irodánál éves bontás van:
YEAR THAT TRUMP IS IMPEACHED
2017 4/1
2018 9/1
2019 16/1
2020 20/1

Trump to be impeached in first 6 months of Presidency 4/1

WILL TRUMP BE IMPEACHED IN HIS FIRST TERM? 2/1

WHAT YEAR WILL TRUMP CEASE TO BE PRESIDENT?
2017 4/1
2018 6/1
2019 9/1
2020 or later 4/9

TRUMP TO BE OFFICIALLY ACCUSED OF RUSSIAN COLLUSION
5/1

WILL TRUMP COMPLETE HIS 1ST TERM IN OFFICE?
Yes 1/2
No 6/4

Golden Shower footage to appear on RedTube 4/1

velőtanya 2017.02.14. 17:18:58

"az impeachment... azt jelenti, hogy vadeljarast indit ellene a kepviselohaz"
Egyrészt rosszul fogalmaztam (a zárójelbe azt akartam írni, hogy impeached), de alighanem igazad van, és még az is hibás lett volna.
Másképpen fogalmazva: azt tudtam eddig is, hogy az impeachment a képviselőházi procedúra elnevezése - viszont azt hittem, hogy ha valakire azt írják, hogy "impeached", akkor az már azt jelenti, hogy az eljárás eredményeként el is vesztette a hivatalát. De most megnéztem, és rosszul tudtam.

velőtanya 2017.02.14. 17:21:53

Másrészt elég zavaros a fogadóirodák terminológiája is, sőt ugyanazon az irodán belül is (legalábbis némelyik esetben). Az idei évre vonatkozóan, pl. "replaced as president" áll (ez világos), az egész hivatali időre viszont ez: "to leave office via impeachment or resignation before end of 1st term". Itt a haláleset pl. az elsőbe belefér, a másodikba viszont nem.
A legegyértelműbbnek az látszik, ha megfordítjuk: a "To serve full term" oddsa 8/11, az decimálisan 1,73 és alighanem ez is rekord.

velőtanya 2017.02.14. 17:24:34

@ámbátor: "WILL TRUMP COMPLETE HIS 1ST TERM IN OFFICE? 1/2"
Ez viszont csak 1,5-ös odds, a te irodád jobban bízik benne:)

ámbátor 2017.02.14. 18:22:39

@velőtanya: Nekem az utolsó tétel tetszik legjobban, föleg, hogy erre nem csak kérésre adnak oddsot, hanem a nyilvánosan hirdetett fogadható tételek között szerepel.

Késes Szent Alia 2017.02.15. 01:10:44

"Trump was telling the truth about his solutions to the problems he was lying about. And now he's making real policy based on fake facts."

Mindez egy príma John Oliver-epizódban valóságról és hazugságról:
youtu.be/xecEV4dSAXE