Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retro (115) retró (22) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Eltartott kisujjak

2013.09.30. 20:39 | Kettes | 158 komment

Címkék: kampány orbán szolidaritás bajnai szobordöntés

Fintorognak a Szolidaritás vasárnapi Orbán-szobor döntögetésén. Hogy ez az elmúlt húsz év legtahóbb politikai megnyilvánulása (Deutsch). Hogy trashkultúra (444.hu) és hogy közel-keleti képeket idéz (index.hu). Hogy a baloldal újabb mélypontra jutott a politikai trágárság terén (CÖF). A szocialisták egészen el is határolódtak tőle.

Nyifi-nyafi. Az Orbán-rezsim párszázezer embernél kivágta a biztosítékot, tessék már észre venni. Igen, Orbánt sokan egy koszos kis diktátornak tartják, és ez a vélemény csak annak túlzás, akinek nem törte ketté a rezsim a karrierjét, akinek nem vette el a megélhetését, akinek nem nyírta ki a családi vállalkozását egy Fideszbe bekötött gengszter, aki ellen nem folytatnak korrupt ügyészek koncepciós pereket, akitől nem vette el a boldog családi élet reményét az állampárt vallási fundamentalista parazita-pártja – és még sorolhatnám. A Fidesz háborút hirdetett azok ellen, akik nem ők, és bár Orbán a multikat, az EU-t, a bankokat és az ő „apródjaikat" bélyegezte meg a kongresszuson, (pont, mint egy ötvenes évekbeli kommunista pártfőtitkár), a valódi háborút Orbán elsősorban magyar polgárok ellen viseli. Olyan emberekkel szemben, akik nem kértek ebből a háborúból, akik együtt tudtak volna élni a rezsimmel, akik ki tudtak volna egyezni vele – de esélyt sem adtak nekik.

Elvitatni ezektől a jogfosztott, a rezsim által megtiport emberektől az indulataik kifejezésének lehetőségét – na az a tahóság. Számukra a szobordöntögetés nem blaszfémia, nem tahóság, hanem a felháborodás lassacskán egyetlen adekvát kifejezési módja.

Egyébként nem láttam ilyen nyifi-nyafikat a jobboldalon, amikor akasztófákat lengettek a bankellenes demonstrációkon, nem láttam eltartott kisujjakat, amikor jobboldali nyomorultak kereplőztek, tojásokat dobáltak, hazaárulóztak, lámpavasaztak vagy éppen gágogtak. Azokat az indulatokat nagyon is megértették a jobboldalon. Elhiszem, hogy sokkoló lehetett látni, hogy miközben ők orbánista személyikultusz-videókra vonatoznak a kongresszuson, mások a vezér hungarocell-fejével labdáznak nyilvánosan.

Mondanunk sem kell, nem ez volt az elmúlt húsz év legnagyobb tahósága. Deutsch Tamás például több megnyilvánulásával is szerepel az elmúlt 20 év politikai tahóságainak toplistáján. Az adófizetők pénzéből újjáélesztett orbánista munkásőrség maga a politikai blaszfémia, a rendszerváltás leköpése. És lesz ez még mélyebb is, erről elsősorban a Fidesz fog gondoskodni.

Akár tetszik, akár nem, a magyar politikai kultúrában az ilyen performanszok már elég régóta benne vannak. És nem a baloldal vezette be, hanem a jobboldal. És nem a jobboldal privilégiuma, hanem most már közös kultúrkincsünk, thank you very much.

A baloldal kifejezetten ügyetlen kezdőként tahóskodik a magyar jobboldal nehézfiúihoz képest. De legalább felismerték, hogy meg kell szólítani a reményvesztett, kétségbeesett és radikalizálódott embereket is, mert a mérsékelt bizonytalanok nem fognak kimenni az utcára, sms-ben irányított békemenetes droidhadseregre pedig nem telik.

Kétségtelen, hogy a tahóskodás sokaknak nem jön be. Bajnainak és Mesterházynak még el kell tanulnia Orbántól a pávatánc művészetét. Orbán sem foglal nyíltan állást arról, hogy mit gondol Bayer cigánygyűlöletéről, Tasó macsó téeszelnök-stílusáról, Semjén állatokkal szemben kiélt brutális ösztöneiről, Kósa homofóbiájáról vagy Deutsch kurválkodásáról, de azért akinek az ilyen stílus imponál, pontosan tudja, hogy Orbán nagyon is élvezi ezt a makkszagú kolihumort, ami a Fidesz belső köreit körüllengi. Akinek meg nem imponál, mint például Pokorni Zoltánnak, az hivatalos minőségében is forgathatja a szemeit. Egy néppártban mindenki megkapja az ízlésének  megfelelő üzenetet.

Természetesen a baloldalon is el lehet tartani a kisujjakat. De azért ne felejtsük el, hogy ez egy mocskos kampány lesz (elsősorban mocskos kampány lesz), és valakinek el kell végeznie a mocskos munkát. Az Együttnél a Szolidaritás, az MSZP-nél Szanyi Tibor jelentkezett rá – hát hadd csinálják.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

http://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr925542558

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Eltartott kisujjak 2013.09.30. 22:26:01

Elhiszem, hogy sokkoló lehetett látni, hogy miközben ők orbánista személyikultusz-videókra vonatoznak a kongresszuson, mások a vezér hungarocell-fejével labdáznak nyilvánosan.

Trackback: Eltartott kisujjak 2013.09.30. 22:13:02

Elhiszem, hogy sokkoló lehetett látni, hogy miközben ők orbánista személyikultusz-videókra vonatoznak a kongresszuson, mások a vezér hungarocell-fejével labdáznak nyilvánosan.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Pelso.. 2013.10.01. 11:26:21

@Gyurika vagyok: jámbor álszerénységgel? Inkább racionálisan.
Szerinted ki nincs közülük megvéve dekára vagy megzsarolva egy életre?

panelburzsuj 2013.10.01. 12:09:15

@Késes Szent Alia:

Van ennek egy különösen pikáns (=aljas) vonulata is: miért a Dopeman átka fogott rajta? ...

Bretschneider detektív 2013.10.01. 12:27:06

Bejött a vudu, Orbánt sportsérüléssel operálták.

Késes Szent Alia 2013.10.01. 12:29:10

@panelburzsuj: És miért?

Amúgy érdekes lenne egy kicsit kísérletezni azzal, hogy Orbán hol tart a paranoiában/megalomániában/pszichózisban, vagyis hogy a szobor meggyalázásáa és a sérülés teljesen független volt-e egymástól. Nem mondom, hogy a vudumágia legyen az ellenzék legfőbb fegyvere (bár ugye ahogy állnak), de lehetne egy ilyen kísérleti tagozat. Feldobná a közéletet, ha szoborrongálások és sérülések követnék egymást :)

Bretschneider detektív 2013.10.01. 12:35:47

@panelburzsuj: :-) No, kár, hogy nem olvastam végig a kommenteket. :-)

buta_lúd (törölt) 2013.10.01. 12:39:42

@Melchi Zadok: Ok, hogy OV rendszere ilyen pusztító, de egy ippeg kormváltó esély kilátása esetén azon eshetőség miatt hezitálok a dem.ell. melletti szavazáson, hogy ha a mostani ellenzék alapján kéne szavaznom, akkor szerintem még jobban, sőt ami igazán rémisztő: csúnyább körülmények között belebuknának a dolgokba, mint 2008-ban.
Mert a mai jobboldalnak nagy és vehemens támogatottsága marad, nyilván akciózásaikban sem fognák vissza magukat, sőt, még jobban bele vannak jőve, mint a zelmútnyócévben.
Szóval ha nem lesz jövő tavaszig nagy össznépi Fidesz-ellenes háborgásnak nyoma -mert lássuk be, most nincs-, akkor bennem erős kételyek vannak, hogy egy bénázó kommunikációval, egymás közti huzavonával, állati nehéz gazdasági és társadalmi körülményekkel megáldott politikai szövetség hatalmas ellenszélben tud-e valami maradandót alkotni. És akkor még nem beszéltem arról, hogy akar-e?
Ha a mostani jobboldal nagyon megcsúszik valamin (hát, végül is a lottón is van néha ötös), akkor egyszerűnek látom a kérdést. Ha a mostani ellenzék ellenzék marad, akkor is: izlése szerint válogathat az ember.
De ha nem...akkor már vakarom a fejem.
Mert ha Ovi még ilyen előkészítés mellett is lecsúszik egy hangyányit az aranyról, akkor bennem nincs kétség az újra hatalomba kerüléséről: na és akkor lenne nemulass!

panelburzsuj 2013.10.01. 12:45:47

@Késes Szent Alia:

Cigányon milyen átok fogjon? ...

Na most idáig baromkodás - nak tűnhet.

De amit te mondasz, hogy kibe milyen "pszichológiai rejtekúton" lehet belerakni az ideget... - na az már korántsem olyan lesöprendő nézőpont.

Én legalábbis egyre elhűltebben nézem, hogyan borítja el az ezotéria - régies nevén: babona - a "nemzeti oldalt".

panelburzsuj 2013.10.01. 12:48:00

@Bretschneider detektív:

Nosza!

Föntrül lefele vannak! ... :)

nandras01 2013.10.01. 12:51:39

@Lasombra: azt gondolom, sikerült megragadnod a liberális/baloldal lényegét.
elviseli a különbözőséget úgy, hogy közben az alapelvekben egyetértés van.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.10.01. 12:53:48

@buta_lúd:

..."megkapod az első óriási jobbegyenest ", vagy " na és akkor lenne nemulass " ...

hú, most akkor melyiktől féljek jobban ?

Négyszer bukott Orbán Viktor mit csinál még a fidesztelen sokasággal ?

Késes Szent Alia 2013.10.01. 13:09:23

@panelburzsuj: Áhá. Nem voltam képben.

A babonásság nem feltétlenül szükséges. Ezek az "átkok" lélektanilag úgy működnek, hogy valójában önbüntetések, amit valamilyen megszegett közösségi norma miatt kialakuló bűntudat vált ki (illetve lehet tudat alatt is). Ez így első hallásra Orbánra nem jellemző, mármint a bűntudati része, de azért a felszín alatt lehet valami. Meg kéne kapirgálni...

a 17 éves Parker Schnabel 2013.10.01. 13:18:54

@Késes Szent Alia:
Elhiszed, hogy sportsérülése van. És mingyá kinőtt a lelkiismerete ?

Szerintem egy dolog tuti biztos. Hogy a hiradás hazudik.

buta_lúd (törölt) 2013.10.01. 13:41:54

@Szocsó ?: Simán lehet, hogy buta/lusta vagyok, de nem értem mit akarsz mondani, pedig még kiváncsi vagyok rá.

panelburzsuj 2013.10.01. 13:42:23

@Késes Szent Alia:

Miért kellene a görcsöléshez bűntudat? Pláne "közösségi normák" megszegése miatt?

Inkább pont fordítva: mégiscsak én tudom a legjobban, milyen indítékból és eszközökkel értem el a "sikereimet"- de ha ezeket az eszközöket nem tudom monopolizálni, más ugyanígy akár az én káromra is használhatja őket. És mentül jobban "kiválok", annál kívánatosabb célpont vagyok...

Kevés csibészből lesz Machbeth-kaliberű szörnyeteg.

De az örvény mindegyikre ugyanúgy hat.

Baldrick68 2013.10.01. 13:48:01

@incze:
"Amit én nem látok jó tendenciának (a poszt kapcsán, de attól azért valamelyest függetlenül), hogy a ner-ellenesség kezd Orbánellensségben föloldódni."

Lássuk már be FIDESZ = ORBÁN
A főtitkár elvtársat újból sikerült megválasztani 99.99999999 -os aránnyal.
Ha Orbán ugyanúgy ledarálják mint a Gyurcsányt, akkor a fidesznek annyi. Az évek alatt Orbán gondoskodott róla, hogy az összes szóba jöhető embert aki képes lenne átvenni a helyét már rég elüldözte a francba.

Megvallom őszintén nem is értem, hogy eddig miért nem arra gyúrtak, hogy Orbánt darálják reggel délben este?

Bretschneider detektív 2013.10.01. 13:54:43

@Baldrick68: Lázár azért felkészül ott a háttérben, Orbán helyében én figyelnék. Gondolom figyel is, nem véletlenül lettek úgy és azok az alelnökök, akik.

Bretschneider detektív 2013.10.01. 13:55:18

Eltartott kisujjgyak.
Már E.P.-t hányok.

labrys 2013.10.01. 14:01:14

@incze:
"A legeklatánsabb példám erre a Nagy Imre újratemetés Orbán-beszéde, amit már akkor gusztustalannak, törtetőnek és kimondottan gyávának tartottam, és ezzel így vagyok ma is."

+1

panelburzsuj 2013.10.01. 14:03:30

@Bretschneider detektív:

Orbánnak nincs érdemi helyettese, pótléka, utódja.

Már nem formailag, hanem tényleges "csipkedési rangsor" szerint. Kevésbé költőien: ha kidőlne a sorból, tucatnyi "jelölt" marakodna a megürült trónusért - és mind alappal érezhetné, hogy igenis neki is van annyi támogatottsága, mit a többinek.

A Fidesz "one way" párt, a NER egyszerhasználatos rendszer.

Baldrick68 2013.10.01. 14:03:49

@Bretschneider detektív:
Az lehet, de szerintem az összes birkamenetes konrétan Orbánba szerelmes és neki csókolnak kezet.
Most odajönne a Lézer Dzsoni nem hiszem, hogy a hívó szavára az ultrák felgyújtanák az utcákat.

9mmPara 2013.10.01. 14:07:43

@panelburzsuj: Orbán esetleges utódjáról Kövér dönt.

Baldrick68 2013.10.01. 14:08:15

@Baldrick68:
Továbbra is azt mondom:
Ha a FIDESZT akarják legyőzni, akkor Orbánt kell legyőzni.
Orbánt kell népszerűtlenné, hiteltelenné, nevetségessé tenni főleg a saját híveik előtt.
Egy ilyen Orbán féle fazon szerintem attól fél a legjobban, ha nevetség tárgyává válik.

Ha az úgynevezett ballib oldal annyira erős és befolyásos ahogy azt Orbánék sugallják, akkor komolyan nem értem, hogy miért nem szerezték meg mondjuk OV kórházi zárójelentéseit Grazban miért nem mentek ennek az elmebajos dolognak jobban utána?

panelburzsuj 2013.10.01. 14:12:04

@labrys:

Akkoriban a nyudíj felé baktató ismerősöm - matektanár, iskolaigazgató - a tanáriban három-négy széken végigterülve nézte a közvetítést. (Valahol a tanításon már túl - de még évzáró előtt...) Nézte-nézte az ipsét, szó és szemrebbenés nélkül. Aztán amikor már a "és még ki tudja hány évünk" is elhangzott, akkor föltápászkodott, nyújtózott egyet, és így összegzett:

"Ezt a palit most fel kéne kötni. Ez még nagy bajt fog csinálni."

a 17 éves Parker Schnabel 2013.10.01. 14:12:52

@buta_lúd:
Följebb valaki óvott a tiszteletlenségtől :

" Amúgy pedig: a vereséghez vezető legbiztosabb út, amikor lenyomorultazod, agyatlanozod és birkázod az ellenfelet. Akkor csodálkozol leginkább, felsőrendűséged biztos tudatában, amikor megkapod az első óriási jobbegyenest."

.. mert akkor vereség lesz, aztán beszáll az óriási jobbegyenes, bezony.

Te meg óvol az Orbán leváltásától is, mert akkor lenne nemulass, bezony.

Én meg már nem tudom, hogy mitül féljek jobban, hogy győz az Orbán, vagy hogy megy és aztán visszajön...

Csak tipegek-topogok itt a nagy félszben.

panelburzsuj 2013.10.01. 14:14:56

@9mmPara:
Hápersze.

Az Oszt kit érdekelnek a szabályok? - kultúra kellős közepén...

TG69 2013.10.01. 14:22:28

A poszt jó kb ennyit jelent ez az ügy. Aki tahó volt az Dopeman, ő eljátszotta a lincselő "tömeget" és ezekben a performanszokban ez jelenthet veszélyt. A jól fizetett libások pontosan tudják mikor, hol, mit kell csinálni, egy spontánabb tömeg meg nem annyira.

esernyősEvezős 2013.10.01. 14:30:53

@panelburzsuj: Az öregek bölcsessége .... :-)
(anyám és apám kb. hasonlóan viszonyult hozzá - miközben én nem is értettem, miért hívja anyám - a mai napig egyébként - Orbánt Hablatynak és miért utálkoznak a kezdetektől, ha ő, vagy a koleszbrigád feltűnik a tv-ben. Ma már én is leveszem a hangot, ha meglátom és szólásra nyitja a száját - pedig amiket anno mondott, köszönőviszonyban sincsenek azokkal, amiket mai napság hazudik bele az arcunkba.)

Wintermoots (törölt) 2013.10.01. 14:44:26

@panelburzsuj:

1993-ban orbán két pert indított krausz tamás ellen egy a népszabadságban megjelent cikke kapcsán. leginkább az háborította fel, hogy krausz bill lomax-et idézte, aki két vagy három évvel korábban azt mondta, hogy orbán viktor az egyetlen olyan magyar politikus, aki alkatilag is hajlik a diktatorikus politizálás meghonosítására.
egy évvel később valamelyik mozimagazint is beperelte, mert viccelődtek vele és ezzel súlyosan megsértették a becsületét.
ezek még 95 előtt.

fradra 2013.10.01. 14:56:23

@Melchi Zadok:

Engem nem kell meggyőznöd, szerintem nincs köztünk lényeges véleménykülönbség. Én arról beszéltem, hogy ez a szobordöntés öngól volt, miközben a hétvégén mindennek arról kellett volna szólnia, hogy a kecskeméti bíróság jogerősen csalónak nyilvánította fideszéket a bajai választás kapcsán.

panelburzsuj 2013.10.01. 14:57:11

@Wintermoots:

A hajdani Dél-pesti Vendéglátó Vállalat (Boross vezérig. et. idején...) jópár egyetemi menzát is működtetett. A kedvezménnyel vásárolt ebédjegyeinket azonban nem csak a menzákon, hanem a vállalat valamennyi egységében elfogyaszthattuk - de frormálisan persz csakis étel alakjában.

Közismert - "informális" - kivétel volt a Kisrabló, ahová mi is el-eljártunk a jegyeinket folyékony kenyérre váltani.

Bele is botlottunk párszor egy eszméletlenül lármás-loboncos bandába, ami folyton a különteremnek fenntartott benyílóban súgott-búgott - vagy épp ordibált, ha már jópár ebédjegy lecsúszott...

Bretschneider detektív 2013.10.01. 15:05:25

@panelburzsuj: Lenin mögött is ott sertepertélt egy Sztalin.

Bretschneider detektív 2013.10.01. 15:09:12

@Baldrick68: A birkamenetesek simán átigazolnak (nem személy, hanem karakter szerint), ahogy tették azt Kádár-ral is anno. Én nehezebben cserélek zoknit (jó az még holnapra is), mint ők vezért.

Én örülök, hogy valaki megélte helyettünk az ötvenes éveket, mert ha ezeket a civilizációs próbatételeket nem játszotta volna le helyettünk néhány generáció, ugyanabban a pocsolyában taposnánk.

Mert ugyana folyóba ugyan nem léphetsz kétszer, de ugyanabban a posványban ellehetsz...

Bretschneider detektív 2013.10.01. 15:15:19

@fradra: Azért kellett arról szólni, mert továbbra is a kormány irányítja a kommunikációt. Én pl. ellenzéki sajtó lennék csöndben lennék. Mindennap kiadnék üres weboldalakat, hogy hiányozzak. Nyomdaköltség nuku.

Bretschneider detektív 2013.10.01. 15:19:41

@Bretschneider detektív: Még mielőtt valaki cenzúra miatt kiabálna, önként csinálnám, s dalolva. Sőt, leközölném szöveghűen az összes MTI nyilatkozatot egymás után. Más dolgom se lenne.

Persze, senki sem értené, így aztán egyre gyűlne a feszültség és valaki szobrokat döntögetne. Kósának pl. van egy Debrecenben.

panelburzsuj 2013.10.01. 15:40:20

@Bretschneider detektív:

Cézár mögött meg egy polgárháború.

"Célzott" igazságokat kiragadott példákkal aládúcolgatni - ez olyan, de olyan - olyan politikusos, nem? ... :)

buta_lúd (törölt) 2013.10.01. 15:53:35

@Szocsó ?: Kösz. Tényleg tipegek-topogok, de én gúny nélkül. Nagy félsz nincs bennem, kérdések vannak.
"Négyszer bukott Orbán Viktor mit csinál még a fidesztelen sokasággal ?" Ezt is magyarázd el, kösz.

Amok 2013.10.01. 15:55:03

@Baldrick68: És ha már esetleg nincs ilyen zárójelentés, miért nem hamisítanak egyet?

a 17 éves Parker Schnabel 2013.10.01. 16:15:20

@buta_lúd: Hát, hogy mitől kell még félni, amikor már 25 éve itt rohad a nyakunkon ez a rezsiharcos ?

Négyszer bukott, hol így, hol úgy, kesergett, bosszult, hazudozott, egyszer kormányra került második helyezettként, egyszer meg kétharmaddal.
Már mindent pozitúrában megvolt ez a Viktor.

Ismétel.
Már minden mondatát unom.

Már akkor is elhajtanám, ha jó lenne.
De még szar is.
És ránkszáradt.
Menjen már a picsába, vagy így, vagy úgy az összes talicskájával és csontvázával meg fiúbarátjával.

Nem érdekel a taktika.

Baldrick68 2013.10.01. 16:35:05

@Amok:
Ezt nem értem én sem.
Csak azt kellene csinálni Orbánnal amit ők csináltak Gyurcsánnyal.
Beröffentették a szarágyút és lőttek mint a bolondok, gondolták, ha csak a negyede megtapad már az is jó.
Ugyanez játszik Bajnaira is.
Hiába nyerte meg Bajnai az összes libás pert, attól megy a Libajnai mantra meg a gágogás ezerrel.

buta_lúd (törölt) 2013.10.01. 16:40:24

@Szocsó ?: Vagy úgy. Én csak én azért tipródok, mert szerintem most úgy néz ki, hogy marad, vagy max. nem megy messzire.
De lehet, hogy ez a nem érdekel a taktika játszik majd. :)

Amok 2013.10.01. 16:44:39

@Baldrick68: na látod, ez a szinvonal, ez az őszinteség. Ezt szeretem bennetek, ballibekben.

Lasombra 2013.10.01. 16:59:04

@Amok: bocs, hogy beleugatok, de ha már így tiszteleted tetted, csak így csapatépítő jelleggel hadd kérdezzem meg, hogy akkor te valójában azt szereted a ballibekben, hogy arról _álmodoznak_ (ld. "kellene" megfogalmazás), hogy miért nem csinálják meg ők is azokat, amiket a jobb (értsd: angyali) oldal _valójában meg is tett_.
ld. ugyanaz a szardobálás Bajnaira a vesztett perek tucatjai ellenére is?
avagy ami amott megvalósult és csak egy vállrándítás, ugyanaz emitt már gondolat szinten is bűn?

vagy ezt most így hogy?
köszi!

Lasombra 2013.10.01. 17:01:23

@Lasombra: na ennyit a jobb- és baloldal párbeszédéről.
mire létrejönne a kapcsolatfelvétel, már bannolódik is. :(
vagy csak rendszerhiba?

ijontichy 2013.10.01. 18:00:45

hmm... a reggeli kávéidézet tartalma, elkövetője, és annak pozíciója nyomán... hát egy "lóf...sz a seggébe az" eltartott kisujjaknak :-(.

Bretschneider detektív 2013.10.01. 19:47:45

@panelburzsuj: Ki vagyok én, hogy ezt ne engedhetném meg magamnak. :-D

Bretschneider detektív 2013.10.01. 19:51:45

@Szocsó ?: Nehéz dolga lesz az ellenzéknek, az elmútnyócév, az olyan jambikus, az elmúthuszonötév már döcög.

stefan75 2013.10.01. 19:53:32

@Késes Szent Alia: Ebben van valami. A bűntudatot Orbán esetében kizárnám, de a hiúságán keresztül működhet. Ki kéne próbálni, hogy mi történik, ha gigantikus méretekben űznek belőle gúnyt. Ha egyszer élő adásban jönne rá a roham, és fél percig azt mondaná, amit gondol, az szerintem bekerülne a történelemkönyvekbe.

Vakmacska 2013.10.01. 20:05:12

@stefan75: igen, azon már régóta tűnődöm mér nem csinálnak több viccet belőle, aaaannnyira félelmetes lenne pár jó humorérzékű embernek?

sztem ha azt mondaná amit gondol, lehet tizenöt percen belül valahol Kádárpapa utolsó performansza magasságait ostromolná....

de szocsónál a pont, mindegy már tényleg, jönne a Maminti a pálcájával eltüntetni, a hátrahagyott szarkupac büdös ugyan, de feltalálták mán a fókát ha van elég normális ember a környéken.

Amok 2013.10.01. 23:46:53

@Lasombra: Bajnai ha jól tudom 3 pert nyert: a Hír TV, a Magyar Nemzet és Pesty László ellen, illetve egy per még folyamatban van. Ez semmiképp nem perek tucatjai. Ami Bajnai ellen folyik, az sima politikai karaktergyilkosság, ami néha átmegy rágalmazásba (ld. perek). Itt a jobboldal mondhatni, kevésbé professzionálisan járt el, mint a baloldal, mivel túl megfogható, bizonyítható/cáfolható dolgokat állított - névvel. Mennyivel hatékonyabb név nélkül, a suttogó propaganda eszközével élve állítani olyanokat, hogy OV-t idegösszeomlással kezelték, hogy a feleségét rommá verte stb..., illetve folyamatosan Hitlerhez, Mussolinihez, Sztálinhoz, Rákosihoz, Kádárhoz hasonlítgatni az összes rendelkezésre álló orgánumban, mert ugye az vélemény, és nem rágalmazás. Ennyit a karaktergyilkosságról.

Más oldalról: kerepelni, libajnaizni, hungarocell szobrot dönteni, baszdmegviktorozni sem bűn, csak legfeljebb szánalmas. Az sem mindegy, hogy ezeket ki teszi: egy noname elborult agyú kisnyugdíjas, vagy egy, a rendezvényen felszólaló vezető.

Ugyanígy a közokirat hamisítás gondolata sem bűn (nem is állítottam), a megvalosítása és az előkészület rá ugyanakkor elég komoly bűncslekmény.

A ballibben pedig azt szeretem, hogy igazolja azt, amit gondolok róla: egy névtelen itt kommentelő (gondolom, nem több egyszerű szavazónál) is mennyire könnyen túlteszi magát a jogkövetés (a köztársaság alappillére, ugye) elvárásán, és akár egy komoly bűncselekményt is hajlandó lenne elfogadni a "szent cél" érdekében". Na, ezen kéne javítani - mindkét oldalon.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.10.02. 00:44:27

@Amok:

>>>>>>Ugyanígy a közokirat hamisítás gondolata sem bűn (nem is állítottam), a megvalosítása és az előkészület rá ugyanakkor elég komoly bűncslekmény.

Konkrétan, az előkészülete nem is bűncselekmény, hanem vétség. BTK 274 (2). Hö.

dark future · http://www.andocsek.hu 2013.10.02. 01:01:52

Nem tom, ki hogy van vele, de ezekből a performenszekből (meg azokból, amiket az utóbbi időben a nyilvánosság előtt folytatólagosan elkövetett Mesterházy és Bajnai) az jön le, hogy az ellenzék:
-- impotens,
-- szánalmas,
-- hataloméhes,
-- koncepciótlan,
-- alkalmatlan,
-- mostantól meg már primitív tahó is.
Még azt sem mondom, hogy kár értük... És ezen az sem változtat, h a túloldal "dicsőséglajstroma" ennél jóval hosszabb lenne.

Valahogy nincs meg bennem az a tűz, hogy ezekért utcára menjek, de talán még annyira sincs, hogy két utcányira elsétáljak majd jövő tavasszal...

dark future · http://www.andocsek.hu 2013.10.02. 01:12:34

@dark future:

ja, és hogy miért "ellenzékről" írok, megkülönböztetés nélkül?
hát ezért: publius.blog.hu/2013/10/01/egyutt_rugtak_fejbe

incze 2013.10.02. 02:31:22

@dark future:

nem kell semmiféle tűz, simán lehet tűz nélkül sétálni
és hát nem "ezekért"

labrys 2013.10.02. 03:30:18

@Amok: ...egészen pontosan én, mint az egyik "névtelen ballib kommentelő", mennyiben is merítettem ki a közokirat-hamisítás (gondolat)bűntettét?

Vagy számodra csak az számít archetipikus névtelen ballib kommentelőnek, aki elköveti - ill. felveti - ilyesminek (esetleg még a hazaárulásnak, liliomtiprásnak stb.) a lehetőségét?

Ezt szeretem bennetek, Amokban - ti sosem általánosítotok ostobán, célzatosan és szemellenzősen. Eszetekbe sem jutna ismeretleneket azzal sértegetni, hogy azok köztörvényes bűnözőjelöltek - pusztán azon az alapon, hogy a(z általatok tételezett) politikai nézeteikkel nem értetek egyet.

Engedjetek meg végül egy kérdést: szerintetek mi a különbség a kritika és a karaktergyilkosság között?

Avagy másképp - kérem, kolléga, a jövő órára írjon esszét az alábbi címmel:

'Ha tételesen felsorolom a vezénylő tábornok személyes hatalomvágyból és sértettségből elkövetett tetteit, és mindezt a saját beszédeiből származó betűhív részletekkel, továbbá olyan fotográfiákkal illusztrálom, amelyeken megbocsátó tekintettel pillant a kezét csókolgató idős emberekre - miközben baráti szeretettel viszonyul a keretlegények pártjához -, akkor jogosult vagyok a rá vonatkozó analógiák kibontása során a "generalissimus" szó használatára'

Pop40 2013.10.02. 03:59:30

@stefan75:

Ebben igazad lehet.

Legutóbb csak egy ártatlan riporteri kérdéstől elgurult a gyógyszere, mi lenne, ha valami normálisabb riporter tényleg rendesen rászállna...

magyarnarancs.hu/narancsblog/provokalja-orbant-a-kozradio-mi-lesz-most-86446

Pop40 2013.10.02. 04:02:47

@Amok:

"Bajnai ha jól tudom 3 pert nyert: a Hír TV, a Magyar Nemzet és Pesty László ellen, illetve egy per még folyamatban van. Ez semmiképp nem perek tucatjai."

Ez három személy/szervezet, nem pedig 3 per.
Az MN ellen jóval több pert nyert, legalább 10 különböző helyreigazítás van fenn a honlapjukon.

Attól ugyanis, hogy az MN elveszít egy pert, még nem hagyja abba a hazudozást.

Bebes 2013.10.02. 04:47:08

@Amok: "A ballibben pedig azt szeretem, hogy igazolja azt, amit gondolok róla: egy névtelen itt kommentelő is mennyire könnyen túlteszi magát a jogkövetés (a köztársaság alappillére, ugye) elvárásán, és akár egy komoly bűncselekményt is hajlandó lenne elfogadni a "szent cél" érdekében."

Azon nem kell meglepődni, hogy az ember azt szereti, amit őt igazolja (és ezért hajlandó is tenni, sokat, mert ugye a szeretet a legfőbb érték).
Akkor itt van neked egy kis történet, amelyben nem egyszerű szavazópolgárok és névtelen kommentelők azok, akik messzire mennek a "szent cél" érdekében. Jó olvasást!
kemugysztori.wordpress.com/

a 17 éves Parker Schnabel 2013.10.02. 07:39:20

@Bebes: Fideszes jogállam a " szent cél érdekében "...

" Az AB korábbi gyakorlatával összhangban arra alapozta döntését, hogy a törvényhozónak jogában áll politikai céljai megvalósítása érdekében az "igazságtételi" jogalkotás."

Bűnözők kinevezve, ártatlanok agyonverve a szent cél érdekében.

És ezzel le is írtam a Fidesz egész történetét.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.10.02. 07:46:21

Ja, és nem mondom, hogy szeretem őket. Mert nem kenyerem a hazudozás.
Szeresse őket az, aki pénzt kap érte.
Mert más úgyse.

közösperonos átszállás 2013.10.02. 09:45:46

@Amok: "Itt a jobboldal mondhatni, kevésbé professzionálisan járt el, mint a baloldal, mivel túl megfogható, bizonyítható/cáfolható dolgokat állított - névvel. "

Na ja, mert az "együtt tették tönkre az országot", az olyan izé, megfogható. Meg cáfolható. Meg ugye névvel. Hát ja, a szegény jobboldalnak tényleg az a baja, hogy neki van gerince, poor fellow.

Amok 2013.10.02. 09:57:51

@közösperonos átszállás: a Bajnai elleni, a Hajdú-Bét tönkretételéről szóló vádakról volt szó, amelyeket a bíróság megcáfolt. Erre a témára írtam, hogy a jobboldal "bizonyítható/cáfolható dolgokat állított - névvel." És ez tény, ld. a bírósági ítéletek.

Nem az "együtt tették tönkre az országotról" volt szó, és nem is a "jobboldal gerincéről", ezt te hoztad be, erről nem mondtam semmit, és nem is fogok.

Lasombra 2013.10.02. 10:01:39

@közösperonos átszállás: főleg, ha egy kanyarral visszább még elismerően beszélnek ugyanennek az embernek ugyanezen teljesítményéről.
Németországban méltatják B. munkáját
Magyarországon B. tönkre tette az országot

ez valóban tekinthető kevésbé professzionálisnak. de van rá egy egyszerűbb szó is.

Amok 2013.10.02. 10:02:07

@labrys: próbáld meg értelmezni amit írtam, elég egyzerű tőmondat: "a közokirat hamisítás gondolata sem bűn". Vagyis azt írtam, hogy NEM követtél el semmilyen bűnt.

Amúgy szórakoztató nézni, hogy egy kis ellenvélemény milyen reakciótömeget vonz magára. Na, csá, dolgoznom kell.

Amok 2013.10.02. 10:10:31

@Bebes: ha az egyszerű szavazópolgár (akinek, ugye, semmilyen közvetlen, kézzelfogható érdeke) nem fűződik egy politikus illegális módszerekkel való tönkretételéhez (mivel nem neki kell megkűzdenie vele a választáson, nem ő az ellenfele) ilyen könnyen elfogadja a törvénytelenséget, akkor mit csodálkozunk azon, ha a politikusok illegális eszközökkel nyírják egymást? Nem a mi elvárásainkat teljesítik?

A felhozott példa pedig túl bonyolult, nincs időm foglalkozni vele, nem is érdekel egy moszkovita sorsa, arra van a bíróság, hogy döntsön a témában.

ámbátor 2013.10.02. 10:11:22

@Amok: Akárhogy keresem, itt a hamisítás (még ha nem is közokiraté) tőled jött elő:

Amok 2013.10.01. 15:55:03
@Baldrick68: És ha már esetleg nincs ilyen zárójelentés, miért nem hamisítanak egyet?

Vagy valamit elnéztem?

Melchi Zadok 2013.10.02. 10:14:47

@Amok: ha jol olvasom, harom hozzaszolas alatt sikerult ellonod az osszes vaktoltenyedet.
Hmm, mennyivel egyszerubb a Mandineren, igaz?
Ott komoly abrazattal lehet erkolcsi magaslatokbol lefele ballibezni es meg korbe sem rohognek. talan egy ropke perc erejeig ilyenkor te is meghatodsz a sajat nagyszerusegedtol. Nem vagy egyedul ezzel, a levalthatatlan igazmondo is mindig rabaszott, ha nagyon ritkan megmerette magat olyan kornyezetben, ahol a mondatvegen nem jott szuksegszeruen a taps.

közösperonos átszállás 2013.10.02. 10:16:45

@Amok: Khm. Ezt írtad, egy kattintásba kerül összesen:

"Ami Bajnai ellen folyik, az sima politikai karaktergyilkosság, ami néha átmegy rágalmazásba (ld. perek). Itt a jobboldal mondhatni, kevésbé professzionálisan járt el, mint a baloldal, mivel túl megfogható, bizonyítható/cáfolható dolgokat állított - névvel. Mennyivel hatékonyabb név nélkül, a suttogó propaganda eszközével élve állítani olyanokat, hogy OV-t idegösszeomlással kezelték, hogy a feleségét rommá verte stb..., illetve folyamatosan Hitlerhez, Mussolinihez, Sztálinhoz, Rákosihoz, Kádárhoz hasonlítgatni az összes rendelkezésre álló orgánumban, mert ugye az vélemény, és nem rágalmazás. Ennyit a karaktergyilkosságról. "

Szóval a Bajnai elleni karaktergyilkosság a téma, meg hogy ez mennyivel gerincesebb és persze lúzerebb, mint az OV elleni karaktergyilkosság, ami ellenben sokkal aljasabb, és fúj.

(De ha ragaszkodunk ahhoz, hogy csak azt az egy mondatodat nézzük, és egy pillanatra elhisszük, hogy az konkrétan a libázásokról szól, azokból is csak a pereltekről (amely megszorítás teljesen hajánál fogva előrángatott, de most ám legyen), akkor hogy jön ebbe a mondatba az, hogy "mint a baloldal"? A baloldal kevésbé professzionálisan libázta Bajnait? WTF?)

Amok 2013.10.02. 10:25:36

@ámbátor: nem, nem nézted el. ugyanakkor, ezt egy ironikus kérdésnek szántam. Lehet hogy oda kellett volna írjam zárójelben, hogy irónia.

Amok 2013.10.02. 10:27:09

@Melchi Zadok: komoly, megalapozott érveid meggyőztek. nem id fofok többet belekontárkodni ebbe az elit társaságba, nincs elég IQ-m hozzá.

közösperonos átszállás 2013.10.02. 11:33:53

@Amok: Pont mikor az jött volna, hogy nekem válaszolj. Nyilván elmentél dolgozni, megint, ejj, mindig a legrosszabbkor jön közbe. Bár én inkább Sir Robinra asszociáltam, de nyilván csak mert tipikus ballib vagyok, mi más.

Amok 2013.10.02. 12:10:01

@közösperonos átszállás:
a téma nemcsak a Bajnai elleni karaktergyilkosság volt, hanem a politikai karaktergyilkosság, úgy általában, és konkrétan Bajnai és OV ellen. Ebben a kontextusban értelmezhető amit monstam, vagyis hogy: "a jobboldal mondhatni, kevésbé professzionálisan járt el, mint a baloldal" (a karaktergyilkosság fejezetben).

A gerincességről ellenben nem mondtam semmit, olvasd csak végig miket írtam. Ezt a minősítést te hoztad be.

Szerintem már csak a szavakon lovagolunk, további érdemi mondanivalónk nincs egymásnak a témával kapcsolatban. Üdv.

esernyősEvezős 2013.10.02. 12:13:54

@Amok: "a jobboldal mondhatni, kevésbé professzionálisan járt el, mint a baloldal" (a karaktergyilkosság fejezetben)

Háhogyne.
Ezért van az, hogy Bajnain rajtragadt a libázás, Gyurcsányon Őszöd - ez a szegény Viktor meg, hát ezen nem bír megragadni semmi. Mert annyira profik balról és annyira nemprofik jobbról. Csakígy lehet.

Belekeveredtél már, mint cigánygyerek a hózentrógerba, szóval inkább dolgozzál. Az biztos jóval könnyebben megyen ....te szegény.

Amok 2013.10.02. 12:21:07

@Evezős: ugyan, ugyan, a Miniduce, Minifhürer, Viktátor nevek hallatán ki jut eszedbe? Talán Gyurcsány? na látod, hogy mégiscsak megragadt. Te szegény...

ámbátor 2013.10.02. 12:25:07

@Amok: attól tartok, hogy országos felmérésben meglepő válaszokat kapnál a kérdésedre.
A blog-olvasó netfüggő populáció ezeket únásig ismeri, országosan viszont a libázás szerintem ráver egy nagyságrendet. Azért a kormánymédia nagy erő.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.10.02. 12:25:13

@Amok: Bubuka... Obamáról meg azt terjesztették el, hogy valójában nem is Amerikában született. Itt Angliában most a miniszterelnök-aspiráns apjáról írják, hogy gyűlölte Angliát (ami egyrészt baromság, másrészt ugye teljesen irreleváns). Svájcban nem írtak túl sok mindent a politikusokról, mert az embereknek fogalmuk nincs, hogy kik a politikusok éppen. Magyarországon nincs ballib, nincs jobbkonz, Fradi van meg Dózsa, csak ezt olyan kínos lenne kiírni a táblára.

Melchi Zadok 2013.10.02. 12:50:17

@Amok: így szállsz le a bicajról, értem.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.10.02. 16:29:41

www.hir24.hu/belfold/2013/10/02/zokogtak-az-iskolai-dolgozok-mikor-meglattak-uj-beruket/~~fokusz

kepzeljunk el egy ilyen embert, akinek a ketszazotven fontos havi netto fizetesenek elveszik a harmadat. majd pont az erdekli, hogy cuki ertelmisegi modon beszelunk-e orbanrol.

Lasombra 2013.10.02. 17:54:35

@jotunder:
Következetesen a legszerencsétlenebbekbe rúgnak bele. :(

(kis színes: a cikk alatt a 2. szponzorált hirdetés légfegyver webáruház.)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.10.02. 18:53:07

A Százalék közvéleménykutató szerint "a válaszadók 85 százaléka nyilatkozott úgy, hogy a demonstráción történtek túlmennek a jó ízlés határain és 15 százaléknyi megkérdezett nem értett egyet ezzel. A többiek nem válaszoltak."

Úgy érzem, ennél a felmérésnél nagyon keményen kiverték a választ a válaszadókból. :)

"A történtek kapcsán a megkérdezettek 46 százalékának romlott a véleménye Bajnai Gordonról az Együtt-PM szövetség vezetőjéről, a válaszadók 45 százalékának viszont nem változott. "

Akár hiszitek, akár nem, a fideszesek véleménye még tovább tudott romlani Bajnairól. Az ugye megvan, hogy Bajnai elhatárolódását gyakorlatilag homlokegyenest az ellenkezőjeként idézte a Fidesz-sajtó? :)

acs63 2013.10.02. 19:34:38

@Kettes: Ha a válaszadók 85%-a szerint megy túl a jó ízlés határain és ezek 15%-a nem ért vele egyet, akkor elmondhatjuk, hogy a válaszadók 70%-a szerint nem volt szalonképes a dolog, de egyetértenek vele? :-P

acs63 2013.10.02. 19:59:20

@acs63: @Kettes: Basszus, felmentem a Százalék Intézet anyagára. Ha jól értem, megint az Index publicistái nem tudnak érhetően fogalmazni... Fel se merték tenni az a kérdést, hogy helyeslik-e az akciót, jó ízléstől függetlenül?

Bebes 2013.10.03. 03:27:54

@Amok: "ha az egyszerű szavazópolgár ilyen könnyen elfogadja a törvénytelenséget, akkor mit csodálkozunk azon, ha a politikusok illegális eszközökkel nyírják egymást? Nem a mi elvárásainkat teljesítik?"

Nem ülsz te fordítva azon a magas lovon? Az eccerű polgár inkább beletörődik a helyzetbe, és erre igen korán szocializálódik - már az egyetemisták is jószerivel természetes állapotnak tekintik, hogy a HÖK korrupt, mit lehessen tenni. (Pedig ha valahol, ott lehetne, és kéne is, de ez most nem tartozik ide.) Azt ugye csak viccből írtad, hogy a mi elvárásainknak akarnak megfelelni?

Ami a "moszkovita" sorsát illeti, azt én is leszarom, de sajnos itt nem (csak) arról van szó: a történetben a jogállami deficit és a törvényesség legmagasabb szintű (ügyészségek, belügyminisztérium) megsértése a félelmetes.

Amok 2013.10.03. 09:04:05

@jotunder: Cucuka... a külföldi karaktergyilkosságok (amúgy a magyar médiában is lehetett mindről olvasni) érdekesek, de nem értem mi mellett vagy ellen érvelsz velük. Ha pedig csak Fradi és Dózsa van, akkor te szenvedélyes Dózsás vagy, mivel még a messze Angliából is erősíted a Dózsás B középet.

esernyősEvezős 2013.10.03. 09:08:33

@Amok: Szegényem, te!
Ezeket maximum a blogvilágban olvasod, de nem a hivatalos sajtóban.
A "szerencsétlen jobboldal" által a másik fél prominenseire aggatott jelzőkkel meg tele a komplett sajtótok. Éjjel-nappal.
Még úgy is, hogy perek tucatjait vesztettétek el miatta.
Szóval ne hazugálj - dolgozz inkább! (Kivéve, ha éppen most is azt teszed...)

közösperonos átszállás 2013.10.03. 10:33:31

@Amok: "a téma nemcsak a Bajnai elleni karaktergyilkosság volt, hanem a politikai karaktergyilkosság, úgy általában, és konkrétan Bajnai és OV ellen. "

Teljesen megdöbbentő, hogy az előző hozzászólásban még azt állítottad, hogy a téma szűkebb volt (nem Bajnai lekaraktergyilkolása, hanem csak a konkrétan perelt esetek), most viszont azért tolsz le, mert szerinted a téma az általam írtnál is bővebb volt (ami egyébként lényegtelen különbség). Mindezt két kattintásnyi távolságra. Ne haragudj, de még szoknom kell, hogy ilyen mértékben nézzenek hülyének. :-)

"A gerincességről ellenben nem mondtam semmit"

Névvel vállalt, számon kérhető/cáfolható kijelentések az egyik oldalon, suttogó propaganda a másikon, igen, valóban, semmit a világon. Lásd mint fent. :-)

"Üdv. "

De ezúttal már tényleg?

HaKohen 2013.10.03. 19:05:41

@Bretschneider detektív:

"Lenin mögött is ott sertepertélt egy Sztalin."

Na de hol látod a Lenint?

HaKohen 2013.10.03. 19:07:47

@dark future:

Jól látom, hogy amikor a kommentedet írtad, éppen eltartottad a kisujjadat?

ijontichy 2013.10.04. 12:25:21

Nocsak, némi fáziskéséssel megszólalt Sifi is?

index.hu/belfold/2013/10/04/schiffer_bajnai_gordon_szobrat_dontottek_le/

Sifi pertsze udvariatlan (ezzel nincs egyedül), abból a fajtából, amelyik ha lát egy nyitott ajtót, akkor kapásból arra gondol, hogy azt neki nyitották ki. Aztán teleröfögi a híg levegőeget, mert amit látott, az nem tetszik neki. Pedig hát az a szobordöntögetés egy meglehetősen mérhető igény, csak éppen nem a Sifihez hasonló píszí műmájereknek.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.10.05. 08:10:53

Mostmár tényleg tudnék erősen mocskolni erre a magyar közéletre.

Orbánka Viktorka teljhatalmú fajta-idol és felcsúti Disneyland-tulajdonos rózsabimbó testecskéjét polírozza és félti már az egész írástudó siserehad.

Hé, hahó, nem vagytok ti a Test rajongói ?

Amikor a hungarocell orbánszobrot ennyire szánjátok, gondoltok ti arra, hogy micsoda indulatokat gerjesztetek az Orbán nyomoronc kézcsókolni járó szolganépében ?

Gondoltok.

Abból tudni, hogy gondoltok, mert Bara József élő testén ugráló orbáni rendőrhatalmat nem cikkeztetek.

Nem írtatok publikat, nem szörnyűlködtetek riportokban, nem posztoltátok egyszer sem.

A gyilkos rendőrállamot.

Tudtátok, hogy a rendőrség rugja-vágja-öli az utcáról összeszedett embereket,
és ha ez egyszer ez felháborodást szítana,
akkor abból baj lenne, ugye.

Esetleg kiderülne, hogy a tóban még sok hulla van.

Ezért ha háborogni akartok, akkor nem az ártatlan, élő Bara József halálra-vuduzásán háborogtok,

hanem a hungarocell vikiszobor vuduzásán, ....seggnyalók.

Sifferkének külön köszönet a diktátor jogainak védelméért.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.10.05. 08:19:53

A rendőrség felel az alkalmazottjuk által okozott kárért.

Akár 12 évet is kaphatnak a bestiális különösen kegyetlen, hivatalból elkövetett

visszaesőként elkövetett gyilkosságért..... bazmeg.

Háromcsapás szerint életfogytiglan, ha ismételtek erőszakos bűncselekményt, bazmeg.

www.blikk.hu/blikk_aktualis/izsaki-ugy-aldozatuk-mellkasara-alltak-2214627

12 évig a takarótolvajokat szokták bevarrni ezek a tetvek.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.10.05. 08:26:59

Szervezett bűnözés, ugye.
Ha négy emeszpést vádolnak.

Négy rendőr akkurátusan öl az örsön megbilincselt embert, az nem szervezett bűnözés, hanem munkahelyi károkozás...
Megáll az ész és ácsorog.

a keresztényeket bántani tilos 2013.10.15. 08:52:52

@Lasombra: Nekünk legalább szabad azt gondolni, amit akarunk, nem kell megfelelnünk egy központban kiadott véleménynek, és azt szajkózni. Ezért vagyunk mi - veletek ellentétben szabadok! És soha, senki, még egy orbán nevű Kedves Vezető sem lesz képes minket elnyomni. És ezért fog az ő rendszere megbukni. Óriási zuhanás lesz! Már várom! ;)

nemecsek ernő áruló 2013.10.15. 20:54:28

@buta_lúd: Bizony így van ez. A probléma viszont ott van, hogy Kéri Lászlónak igaza van abban, hogy ha a következő választáson Orbán bandája nyer, akkor minden eddiginél jobban legitimálja azzal a nép ezt a szarházi bandát, és olyan vérszemet kapnak, ahonnan tényleg nem lesz visszatérés, és ártalmatlan kis nyuszikának fognak tűnni a jelenlegi húzásaik alapján ahhoz képest, ami '14 után jön. Eléggé 22-es csapdája érzés számomra. Mindegy, mi lesz, mi megszívjuk.

Viszont bennem ott van a kisördög: az ilyen rendszerek soha nem tartanak örökké, és mindig buzinagy földbeállás a vége. Szeretném látni végre, hogy a Kedves Vezetőt elsodorja a saját maga által létrehozott történelmi helyzet, és a gyermekeinek ott marad a felcsúti stadion örök mementóként. A gond az, hogy a diktátorok ilyen zakóját mindig a nép szívja meg... Már csak az a kérdés, sajnáljak-e egy olyan népet, amelyik Orbánt hatalomba emelte...?

Ahogy a bölcs mondta:
"Aki nem tanul a történelem hibáiból, az arra kárhoztatik, hogy újra elkövesse azokat; aki viszont tanul a történelem hibáiból, tehetetlenül kapálózva első sorból nézheti, ahogy a többi hülye újra elköveti azokat."

Butának lenni jobb. Őszintén irigylem a szomszéd fideszes nénit az egyszerűségéért - olyan boldognak tűnik.

nemecsek ernő áruló 2013.10.15. 21:00:58

@incze: Én kurvanagyot röhögnék, ha újraválasztanák a Kedves Vezetőt, és 2016 október 23-án valami ilyesmi történne: www.youtube.com/watch?v=wWIbCtz_Xwk :D

buta_lúd (törölt) 2013.10.30. 16:53:53

@nemecsek ernő áruló: 89-90-ben mo.-n volt buzinagy földbeállás?

nemecsek ernő áruló 2013.10.30. 19:29:02

@buta_lúd: Ha szerinted a jelenlegi rendszer bármilyen szinten hasonlítható a '89 előtti gulyás-kommunizmushoz, akkor őszintén irigyellek!

buta_lúd (törölt) 2013.10.31. 12:49:20

@nemecsek ernő áruló: Most jobb vagy rosszabb? Szerintem egyébként egy kicsit jobb... Tudom-tudom, h. irigyelsz, hiszen buta vagyok. :)
Szóval számomra a gulyáskommunizmushoz inkább hasonlatos most a rencer, mint a földbeállásos végühez -amennyiben az 50-es évekre gondolunk mindketten.
Pl. nem vernek konkrétan senkit egy viktátorozásért, viszont jól maguk felé lejtetik a választási pályát. Nem tiltanak-zúzatnak be írásokat, de "okosan" támogatnak. Nem szüntetnek meg iskolák tömegeit, csak hagynak elsorvadni párat. Padlássöprés nincs, csak "ügyesen" terített magas közterhek. Nem kell felállva tapsolni, csak ha érvényesülni akarsz.
Vagy nem Rákosi? De akkor milyen földbeállás? Szívesen elmélázok véleményeden, ha az kicsit ki van fejtve.