Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Örülünk, Vincent?

A Vincentblogért érdemes internet-adót fizetni!

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

Hirdetés

Blogajánló

P/c szerint a világ

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. június: 24.673,1 Mrd Ft (forrás: akk.hu)

 

Így alakult...

NAV vízum.jpg

  via: mszpofficial

 

 

Híres utolsó szavak

  • incze: Te fideszes vagy... www.168ora.hu/velemeny/fidesz-kozmunka-ado-jovo-oktatas-orvos-gyerek-jegyzet-... (2014.11.28. 04:15) Viccországban bejelentenek
  • aritus: @TG69: Eddig ez bejött Orbánnak, miért gondolná, hogy ez most nem fog működni? Várady Zsoltról már... (2014.11.28. 01:47) A kompetencia mint hatrany (sohajtasposzt)
  • Ahava: @HaKohen: „értékelem, ha valaki szót ért egy tőle eltérő attitűdű személlyel” Az alábbiakban néhán... (2014.11.28. 01:28) Kérdések Török Gáborhoz
  • alte trottel: @Peter Fender: <Ne haragudj, de nem értek veled egyet.> Az univerzum már csak olyan elmebet... (2014.11.28. 01:13) Rendőrtábornokok a medve árnyékában
  • Peter Fender: “I only believe in statistics that I doctored myself” Winston S. Churchill (2014.11.28. 00:08) Jobban elunk
  • HaKohen: @ipartelep: Talán eltévedtél. Én az egymondatos kommenteket azért hoztam szóba, mert a Horváth C... (2014.11.28. 00:02) Szabad-e bántani az "elmúlt huszonöt évet"?
  • Ahava: @jotunder: 2014. november 20-án csütörtökön a Frankel Leó úti zsinagógában reggeli imán emlékeztek... (2014.11.27. 23:35) Lánczi András esete a Prezivel
  • Peter Fender: Ettől a poszttól a papucsos naplementés kép jutott az eszembe (lsd. néhány poszttal előbb) és megi... (2014.11.27. 23:33) Idézet a reggeli kávéhoz

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (37) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (22) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (21) bayerzsolt (13) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (13) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (5) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (16) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (12) fidesz (73) fideszdemokrácia (7) film (11) filozófia (12) foci (11) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (96) heti válasz (16) hétköznapi történetek (31) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (152) idézet (759) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lázár jános (11) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (13) március 15 (8) matematika (7) matolcsy (44) mdf (5) média (46) mesterházy (7) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (9) önkormányzatok (6) orbán (44) orbanisztán (13) orbánizmus (98) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (8) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (7) simicska (6) sólyom (7) spoof (18) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (31) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (11) társadalom (49) törökgábor modul (7) tudjukkik (22) tudomány (16) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (36) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (22) Címkefelhő

Hosszú menetelés

2011.11.04. 20:06 | maroz | 165 komment

Címkék: kósa kormányzás agitprop selmeczi orbánizmus

Baj van. Dicsőségesen győzött a forradalom, de amint az egy hazug narratívában törvényszerű, ez nem a háború lezárása volt, nem az olyannyira várt boldog békeévek kezdete, nem. A Nagy Győzelem óta szinte másból sem állunk, mint újabb és újabb furcsa háborúkból. Hadat üzentünk ennek, küzdünk azzal, csatákat vívunk emezzel, nálunk minden küzdés, harc, háború. „Értem egy férfi küzdjön meg!”, mondja a nő a viccben — jó, akkor dugjon meg téged a Bem apó, mondja ugyanabban az Egy Férfi. Szóval dübörög a háború, de mintha fals hangok is keverednének a roppant muzikális ágyúdörgésbe. Nézi a Vezénylő Tábornok a hadijelentéseket, és mit lát sorra? Hogy a vezérkar és a tiszti kar jelentős részét a hadakozás helyett leköti a zabrálás, a legénységi állomány közben meg mintha menne összefelé, tespedne el a lövészárkokban, egyre gyakoribb a dezertálás, a harci kedvről pedig a legbeszédesebben az október 23-i hadgyakorlat elmaradása mesélhetne, illetve hadgyakorlat a francokat, egyszerű alaki kiképzés, már ugye lett volna, ha. De nem merték megszervezni, mert féltek, hogy ez a legénység már annyira lepusztult hadrafoghatóságilag, hogy egy szimpla vigyázz!, jobbra át!, zászlónak tisztelegj! is csak akkor működött volna, ha személyesen a Vezénylő Tábornok rikoltozza azon a csodálatosan szép hangján a parancsokat.

 

A sereg morális állapotáról sokat elárul az is, hogy kitől rettegnek. Leginkább az amúgy szétvert, vezetők nélkül maradt, a marsallbotot éppen egymás kezéből kimarni igyekvő, önmagát baráti tűzben elveszejteni igyekvő operetthadseregtől:

Választ kaphatnak az emberek például a nyugdíjügyben vagy az ingatlanadóügyben felmerülő kérdéseikre is, amelyekkel kapcsolatban "riogatás", "álhírterjesztés" zajlik elsősorban az MSZP részéről – tette hozzá.    

Nincs más hátra, ki kell zavarni a csatatérre a főtisztek és a tiszti kar azon szűkös halmazát, akiket ebben a zabrálás olyan nagyon súlyosan nem akadályoz. Kikre lehet számítani? Ésszerű: azokra, akik már elvégezték a munkát, már ami a szerzést illeti, és mostanság már csak a százalékokat tologatják, ami, ezt lássuk be, megy telefonon is. Tíz százalék! Sok? Jó, legyen húsz. A hadjárat főparancsnoka: Kósa Lajos. A hadjárat selmeczigabriellája: Selmeczi Gabriella. De mi lehet a valódi cél?

Elmagyarázni a zembereknek, jönne a kincstári válasz, de elmennek ám ezzel a picsába, és ezt akkor is így mondom, ha emiatt újból kikapok Oszkótól. Sajnálom, de ha én meglátom, hogy valamiben benne van Selmeczi is, készség szinten elkezdek durvulni. Ez az állócsillag a hazai politika egén mit is mond? Idézem:

Selmeczi Gabriella elmondta, a rendezvények, nagygyűlések nyilvánosak lesznek, azokon bárki részt vehet, és kérdezheti a kormány minisztereit, államtitkárait és a szakpolitikusokat.

Nagygyűlés, ahol kérdezni lehet és ott a kormány izéi (szakpolitikus! neveket, de azonnal!) válaszolnak. Vizuális alkat a kedves olvasó? Látott már nagygyűlést? Ugye durvára hihető, hogy ott majd kritikus kérdésekre szakpolitikus (neveket!!!) szakszerűen válaszol. De legyen, csábítsuk vissza Oszkót a Vincentre, mellőzöm a káromkodást és úgy teszek, mintha elfogadnám a Nagy Megvédő állítását. El akarják magyarázni, legyen. De ha így van, akkor mi a [Péter, Péter, elveszed minden örömömet], szóval miért is nem lehet elmagyarázni a szokványos, prosztó, ortodox módon? Van ez a varázslat, nem tudom, hallottak-e róla a főhadiszálláson, úgy hívják, hogy újság. Ma már van belőle sokféle, analóg, elektronyikás, van szerkesztett és hierarchizált változata és vannak ezek a voluntarista izék, blogok, vagy mi, van valami latin eredetű gyűjtőnevük is, médium, vagy a nálunk jobban meghonosodott formában: média. Annak nem az lenne a funkciója, hogy egyik oldalán belemondják a kormány izéi (szakpolitikust ki ne hagyjuk!) a frankót, a másik oldalán pedig a polgár fülel, és vagy megért vagy nem? Egy nagygyűlésre hány ember szédeleghet ki? Illetve be, mert azért annyira cinikus f… [csak jelezni szeretném, hogy küzdök ám erősen!], szóval ennyire hülyének még Kósa tábornok se nézzen engem, hogy a szabadtérit is elhiggyem, mint kérdezős-megbeszélős, tehát számoljunk azzal, hogy fedett helyen lesz. Bemegy egy-kétezer ember, mondjuk megyénként öt-hat helyen, az szorozva-összeadva se jön ki annyinak, amennyien egy darab átlagos napilapot olvasnak.

Én egészen egyszerűen nem hiszem el, hogy az, aki hosszú-hosszú éven át bármiféle értelmes magyarázás (szakpolitikai, mert ebbe most beleszerettem) helyett szíjjártókat és selmecziket brekegtet permanensen, egyszer csak megvilágosodik, és tényleg magyarázni kezd. Mondjuk, nekem nem nehéz ezt hinnem, hiszen van nekem még egy másik szörnyű gyanúm is: nincs is mit magyarázni! Kulcsszó: szakpolitikus.

Van nekem egy olyan gyanúm, hogy megkezdődött a hosszú menetelés. Meg kell próbálni kirángatni a patkányjárta lövészárkokból annyi tespedő közlegényt, amennyit csak lehet (a tiszteket a jólmegérdemelt zabrálásban megzavarni nem szabad, no meg az a zsákmány jól jöhet még, ha be kell vegyék magukat az erdőkbe). Ki kell rángatni és menetelésre fogni őket, hogy a Nagy Háború végére maradjon legalább egy valamekkora seregecske, hiszen mennyire hülyén venné már ki az magát, ha a Vezénylő Tábornok a küszöbön álló óriási győzelmet három ásítozó mikrofonhuszárnak jelentené be?

Gondolkodom azon, hogy mi a bánatot lehetne ezzel a közpénzből bonyolított gusztustalan pártpropagandával kezdeni, de nem nagyon látom értelmét a strapának. Tippem szerint jól meg lesznek ezek szervezve, mint minden olyan rendezvény, amely az összetartásról és a mobilizálásról szól, ebben azért, ismerjük el, nem annyira rosszak ők, így komoly erőfeszítést igényelne bármiféle sikerrel kecsegtető civil akció, de nem lennék őszinte, ha nem írnám ide a végére azt, hogy ha lennének ilyen próbálkozások, én azért örülnék nekik.

Például ha valaki megkérdezné, hogy akkor ez most milyen beszéd? A „pay attention” vagy a „don’t pay attention” fajtából való-e?

Egy kis ápdét, most küldték a linket mélben, hálás köszönet érte, priceless: 

· 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

http://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr363354058

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyarország Dr. House-a: Kövér László 2011.11.06. 10:28:17

A szabadságharc sebesültjeinek legalább olyan csodadoktorra van szüksége a felépüléshez, mint amilyen Doktor House. No, de miért kellene nekünk pont Amerikából importálni csodadoktort, amikor van nekünk egy Kövér Lászlónk, aki még a hallottat is feltám...

Trackback: Így lesz a fidesz szavazóból mszp-s 2011.11.05. 22:16:18

Felcím csak a kattintásszámok miatt, tudományos alcím: Az ember politikai fejlődéstana. Kezdetben az emberek nem foglalkoztak politikával. Kisebb csapatokba, ún. törzsekbe fejlődtek, ahol a legerősebb ember volt a törzsfőnök. Ahogy telt múlt az...

Trackback: Szijjártorizátor 2011.11.05. 19:01:26

Immár egyre többen gyűlölettel vegyes csodálkozással nézik és hallgatják kis nemzeti megmagyarázónkat, Szijjártó Pétert. Gyűlölettel, mert az elmúlt huszonkét évben talán senki nem volt, aki olyan pimasz, irritáló stílusban verbálrombolta volna hazánka...

Trackback: A görög miniszterelnökben biztosan megvan az a bizonyos (magyar) X 2011.11.05. 15:24:26

Jeórjiosz Papandreu görög miniszterelnök az egész világot meglepő akciójával kapcsolatban kerestük meg Matolcsy Györgyöt, aki éppen Szijjártó Péterrel és Kósa Lajossal tökmagozott a Magyar Nemzeti Bank bejáratánál. Matolcsy kérdésünkre, ...

Trackback: Szürreális idiotizmus: stadionok, festmények, fotósok és tanácsadók 2011.11.05. 14:32:39

Úgy tűnik, lassan minden a helyére kerül: több tízmilliárdért épülnek majd stadionok, devizahiteles-mintatelepek, százmilliókért adnak tanácsot, fotózzák Orbán Viktort, ugyancsak százmilliókért készülnek a kormányzati propagandaanyagok, festmények, bes...

Trackback: Hosszú menetelés 2011.11.04. 20:40:11

Én egészen egyszerűen nem hiszem el, hogy az, aki hosszú-hosszú éven át bármiféle értelmes magyarázás (szakpolitikai, mert ebbe most beleszerettem) helyett szíjjártókat és selmecziket brekegtet permanensen egyszer csak megvilágosodik és tényleg magyarázni

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

messi-asz 2011.11.05. 16:16:31

"főépítész leszögezte: ő használni, és nem HARColni szeret"

25éves sikeres munka után lemondott a városházi csürhe miatt...

hvg.hu/itthon/20111105_tokaji_foepitesz_lemond

no successful 2011.11.05. 16:18:16

@Kis ember:
"Én nem tudom. Definiálnád? "

MSZP, LMP, 4K, Egymillióan a demokráciáért csoport, egy alomból valók.

PR-küszöb 2011.11.05. 16:18:40

@no successful:

Szóval te is azt mondod, hogy csak zászlócsere történt...?
Hoppá.

no successful 2011.11.05. 16:19:58

Ja, meg persze az SZDSZ

Mercel 2011.11.05. 16:25:18

Kedves Vincent!

Roppant indulatos, de nagyrészt kifejezetten találó.
(Szerintem)

Viszont azt gondolom, dühből cikket, vagy post-ot írni nem túl célszerű, még akkor sem ha az alapvetés világos, és a szerzőnek ráadásul még igaza is van.
Nekem nem épp kedvencem Oszkó Péter, (Az áfá-t pedig kell fizetni még a nemfizető üzleti partner esetén is - nyilatkozat óta) de annyiban tagadhatatlanul igaza van, (szerintem) hogy amennyiben túl indulatos, asztalracsapós akkor fröcsögéssé válik a mondanivaló.

Márpedig a fideszt, a "szeretett vezért" és bandáját többek között azért utálják sokan mert közel 10 éve fröcsögnek - meg mondjuk hatalommániás, korrupt és idióta a banda, de ez nagyrészt az elődeikről is elmondható volt - szóval Vincent, ha átmész fröcsögésbe akkor a mondanivalód hasonlítani kezd a kormányzati "retorikához".

Azt a fajta idiótizmust pedig amelyet ez a kormány művel nem célszerű hasonló eszközökkel támadni, hiszen akkor mi különböztet meg tőlük, és a szócsöveiktől?

Ez persze saját vélemény.

"Frigyes"

(Huu mit fogok én ezért kapni a fideszdroidoktól:D)

atila68 (törölt) 2011.11.05. 16:38:13

Dühből posztolni nem menő.
Alpári módon negfogalmazni kommentet nem menő.
Másik embernek kijáró tiszteletet nem megadni nem menő.

No ezért nem tudok azonosulni kedves Vincent.
Nem a tartalommal van problémám, hanem a mainstreambe történő betagozódással.

regress 2011.11.05. 16:41:35

@no successful: benneteket meg elzavarnak rövidesen,a halál faszára

amergin 2011.11.05. 16:47:36

@El Topo (Sgt. Elias): Mi a könyv cíííímeeee??? - Szeretném tudni, plííííz!

wanekus 2011.11.05. 16:53:07

@amergin: Annak a könyvnek a címe engem is érdekelne.

Kis ember 2011.11.05. 17:02:51

@no successful:

És ezek mikor "bútoroztak össze"?

klacus 2011.11.05. 17:03:02

@Tapogatott Kukorica: Tok jo, hogy az uj unortodox gazdasagpolitikank a fogyasztason alapul. Igy marha jo kilatasok ele nez az orszag.
Lassan Kongó is beelőz.

A Vincenttel kapcsolatban.
A stílus jó. Nekem az örök ellenzékinek, bazdmeg nélkűl nem hiteles egy elektronikus kritika.

Azt legalább értem.. :-)

Oszkó meg kit zsibbaszt. Régebben az ilyen multimilliárdos arcok, a háttérben voltak, valamiért az SZDSZ (béke poraira) -ből jövő Kóka vonal meghozta a bátorságot a nyilvános szereplésre. Hülyén nézett ki a Bajnai is a "talpra proletárt" harsogó arcok között.

De hát ilyen világban kell létezni, sőt jól érezni magad, ahol napi 300K-s költésű emberek sóhajtoznak a minimálbéres csürhe problémáiról. Annyira hitelesek.

Ami még hitelesebb, amikor az őszinte bináris Fidesz-droid meg van győződve róla, hogy a naracsfák alatt bizony Bóbita táncol és körben angyalok ülnek. Pedig nem nagyon. De hát manapság már unalomig lerágott csont a Vezír baráti köre, és családjának gazdagodását feszegetni, persze egy kormányzati és millerese ki-kicsoda már jó volna, csak a tisztánlátás kedvéért.

Persze csak óvatosan mert, még a végén este elvisznek teszt vezetni egy kormányzati Audival... kitudja.

sárkányfő 2011.11.05. 17:09:06

Bocsi, de ez most aktuális :)

- index.hu cím 15:00-kor: Hoffmann Rózsa hazudott
- index.hu cím 17:00-kor: Hoffmann Rózsa nem tudja, mit írt alá

Így mennek a dolgok mostanság az indexen... :) Főszerkesztő meglátta a címet és azonnal átírta, noha a hazugság 100%-osan bizonyított... Vajon miért tett így? :)

A linkben még él az eredeti cím:
index.hu/belfold/2011/11/05/hazudott_hoffmann_rozsa/

maroz · http://kakukkfeszek.blog.hu 2011.11.05. 17:09:36

@Mercel: Indulatos. Hát én most izé. Levettük Machetét a fejlécről, mert indulatosnak tűnt. Telepítettem a gépemre egy kis appletet amelyik a megírt posztjaimból élesítés előtt minden második csúnya szót kicserél egy virágnévre.

Hetek óta a Macskafogó zárójelenetét valamint a Teletabbikat idéző hangvételben írjuk a posztjainkat. És akkor jön ez az indulatos-dolog. Hát én most teljesen tanácstalan vagyok. Ha egy következő posztban leírom az első ötven prímszámot, emelkedő sorrendben az is indulatos lesz? :)

röhögő 2011.11.05. 17:09:46

@atila68: "Alpári módon negfogalmazni kommentet nem menő.
Másik embernek kijáró tiszteletet nem megadni nem menő."
- Idéznéd hol volt alpári? Miért járna tisztelet ezeknek a barmoknak?

röhögő 2011.11.05. 17:11:57

Különben feltűnően kevés a fideszdroid.

maroz · http://kakukkfeszek.blog.hu 2011.11.05. 17:14:30

@sárkányfő:

"Vajon miért tett így?"

Azért, mert ez egy hír. A hír műfajban illik törekedni az objektivitásra, és ugye ebbe nem nagyon fér bele a minősítés, az értékítélet kimondása, még a címben sem.

Leírja a tényeket, és meghagyja neked, az olvasónak az értékítélet kimondását. Én ezt teljesen korrektnek tartom.

messi-asz 2011.11.05. 17:22:39

@röhögő: igen mert "fidel itass" dőzsi bulin vannak lásd :

inforadio.hu/hir/belfold/hir-465448

(mellesleg Kötél et.: a fides kudarca a haza kudarca, azaz fides = haza a többiek menyenek el...)

sárkányfő 2011.11.05. 17:23:44

@maroz:
Szerinted tehát nem meríti ki a hazugság tényállását az, amikor valaki letagadja a létezését egy olyan dokumentációnak, ami nem csupán létezik, de ő maga írta alá?

Nem vagyok fideszes 2011.11.05. 17:28:33

@no successful:

Fütyike, az M6-os nyomvonalát az Orbán-Torgyán-polgár-kormány alatt jelölték ki, szóval most csúnyán beégtél.

maroz · http://kakukkfeszek.blog.hu 2011.11.05. 17:29:23

@klacus: Én egy kicsit árnyalnám a véleményed, ha megengeded.

Az a helyzet, hogy nem nagyon van más reménye a nagyon szegényeknek, mint az, hogy néhány milliárdost, de legalábbis komoly vagyonnal rendelkező embert tudhat támogatóként az ügye mellett. Gondoljuk ezt végig konzekvensen.

Egy társadalomban könyörtelenül vannak hatalmi viszonyok. Sőt, leginkább csak azok vannak. Nem árt tudni, hogy érdeket érvényesíteni azok képesek, akik bírnak is az ehhez szükséges erőforrásokkal. Mivel a nagyon szegények szinte semmi érdemi erőforrással nem bírnak, így az ő érdekérvényesítő képességük közel nulla. Ha csak rájuk lenne bízva a dolog örök szegénységben élnének és legfeljebb lenne évszázadonként vagy két éhséglázadás, amit némi kenyérhéjjal és cirkusszal kezelni lehet, és ennyi, maradna minden változatlanul.

Én a helyedben nem vitatnám el általános érvényűen azt, hogy gazdag, vagy egyenesen nagyon gazdag emberek igenis morális elkötelezettségből, valamiféle felismert társadalmi igazságérzet miatt egyrészt, másrészt pedig mindenféle racionális felismerések miatt (például egy ilyen lehetne az, hogy egy kevésbé polarizált, tehát kevésbé nagyongazdag-nagyonszegény ország összességében mindenki számára élhetőbb) őszintén és meggyőződésből igyekszenek tenni azért, hogy a társadalmi elosztás igazságosabb legyen.

Oszkóval pedig nekem semmi bajom, illetve annyi, hogy időnként számomra túlzottan idealistának tűnik, de nem lehet úgy élni, hogy mindenkit elkezdünk utálni, akivel nem értünk teljesen és mindenben egyet. Gondolj bele, ha Oszkóra is ferde szemmel néznék, akkor mit kéne tegyek Semjénnel? :)

maroz · http://kakukkfeszek.blog.hu 2011.11.05. 17:33:28

@sárkányfő: De, de nem erről beszéltem, hanem arról, hogy a dolgok normális menete szerint ezt neked, a hír olvasójának kell megállapítania, és nem az újságnak. A hír az egy ilyen műfaj, és én kifejezetten jó szemmel nézem, ha a hazai orgánumok igyekeznek megfelelni a műfaji elvárásoknak.

A hírből majd aztán írnak véleménycikket azok, akik akarnak. Abban már ki lehet mondani, hogy az igazságot illetően kihívásokkal küzd. :)

Interlock (törölt) 2011.11.05. 17:35:12

index.hu/belfold/2011/11/05/kover_ez_a_kormany_az_orszag_utolso_eselye/
Nesze, Magyarország, most aztán megmondták neked: kuss, állj be a zászló alá, különben mindenki megdöglik. Kösz, fiúk.

Jó dolog amúgy a düh, még ha az Ördög szüleménye is. Dacossá tesz, célt és kitartást ad, kifelé pedig figyelmeztet. Csak egy kis időt kell neki adni, hogy ne mindent pusztítani akarjon, hanem konokul, kontrollált higgadtsággal rendet vágni ott, ahol kell. A harag erőt adhat amúgy lehetetlennek gondolt cselekedetek véghezviteléhez is, és megléte egyáltalán nem jelenti azt, hogy elmaradt volna mellőle a tisztánlátás képessége, vagy épp a könyörületesség érzése.
A düh csak egy normálisnak mondható emberi reakció azoktól, akik úgy érzik, csúnyán becsapták őket.

Aki ezzel nem ért egyet, az ingyen megfestheti, amint a spanglit tekerő Petőfi félhülyén vigyorogva megírja a Nemzeti dalt.

milner 2011.11.05. 17:39:18

@Interlock: ebben az esetben nekünk annyi, de ez a rész a legnagyobb gyöngyszem:"... ahogyan 1956-ban nem engedhette meg magának a Szovjetunió, hogy precedenst teremtsen a magyar forradalom győzelme, úgy ma a nemzetközi pénzügyi világ egy része sem engedheti meg magának, hogy a magyar gazdaságpolitika nem szokványos intézkedései mintául szolgáljanak más országoknak."

Trejo 2011.11.05. 17:39:36

@sárkányfő: Azt az aláírást a liberálbolsevik nemzetközi összeesküvés hamisította oda, más magyarázat nincs.

"Ahol nem vagyunk mi, ott az ellenség."

Tudja ki mondta ezt?

drzyx 2011.11.05. 17:43:13

@maroz: bocsánat, de a hazudott egy tényállítás és mint ilyen objektív tájékoztatás - bár magam nem szeretem a sarkos fogalmazásokat, de pl. Orbánnal egyetértettem 1991-ben, amikor azt mondta, hogy a Kormány hazudott - a benzin áremelésnél

drzyx 2011.11.05. 17:48:19

@milner: nekem ez a Kövér már a rózsadombi paktumnál gyanús volt...

klacus 2011.11.05. 17:56:16

@maroz: A véleményedet tiszteleteben tartom, azonban.

Nehéz figyelmen kívül hagyni, hogy egy olyan országban élünk, ahol a nagy vagyon gyanakvással tölti el a sima gyalogot. Vegyük figyelembe azt, hogy az elmúlt rövid idő alatt, túl sok gyanús ügylet ment végbe ebben az országban, miközben kis hazánk egy léket kapott gyorsnaszád módján süllyed. (21- 22 év nem nagy idő).

Aki nyitott szemmel jár, és életkoránál fogva nem vett rész a privatizáció nevű lopássorozatban, sőt annyira szerencsétlen, hogy a szülei sem, nos az vélhetően másképpen ítéli meg a fent említett hölgyeket és urakat.

Aki tudja, hogy Magyarországon az adóügyek hogyan zajlanak, aki tudja azt, hogy mi az hogy PIAC, és tudja azt, hogy mit jelent onnan élni, nos azok számára ezek az emberek gyanúsak. Elég nehezen is fogadom az ilyenektől, akár a kritikát, akár a jó tanácsokat, a politikai képviselet pedig megmosolyogtató. Szerintem morálisan ez az ország azért jutott ide, mert ilyen emberek ülnek odafent. Nem vitatom, hogy ezeknek a siker embereknek az elmúlt 10 évben minden bevallásuk rendben volt, no de az indulás, az hogy is volt? Miből lett? Kitől? Ki kivel volt / van kapcsolatban? Persze erről manapság csak a fasisztoid Jobbik beszél, mert populista a téma, vagyis azért elég széles körök vélekednek efféle módon. (az MSZP-s nyugger levadászná a tolvaj Orbán klánt, a fidesznyiknek Gyurcsány a Resident Evil, stb...stb)

Ez a fajta, pedig ott van jobbon és balon is egyaránt. Értem, hogy a mostani berendezkedésben, ezen egyedek szükségesek, de talán nem a berendezkedéssel van a baj?
Ha elfogadjuk, hogy a pénz irányít, akkor vissza is tértünk a királysághoz. Egy manipulatív monarchia a miénk, sok sok kis királlyal. Ez a nagy véleményem. Aki most indul el a rögös úton, és vállalkozó lesz, nulla állami megrendeléssel, az vajon eljuthat oda, ahol ezek a kis és nagy királyok ülnek?
Egy olyan egyedet mutass nekem ezek közül, aki kő gazdag és egyik cége, vagy a cégének a cége sem nyert soha semmilyen állami melót. Csak egyet kérlek, aki tiszta és hiteles, üzleti körökben nem tudni, hogy a testvére cége, meg a faterjának a cége mihez hogyan jutott hozzá?

Ő lesz az én példaképen, kirakom a képét a falra, és virágot áldozok neki minden héten, a füstölők által körbelengett, uszadékfából ácsolt házi oltáron.

nicktolvajmentesítő_kovi1970 2011.11.05. 17:57:55

@El Topo (Sgt. Elias): "Basszus, tényleg szeretnek ezek engem? Vajon szeretnek-e annyira, amennyire megérdemlem? A talpnyalóim nem csak azért nyalják a talpam, mert talpnyalók?"

:)))
Lóphaszt. Nem így megy ez.
- Mennyünk mutassuk meg magunkat a parasztoknak. Emlékeztessük őket kire kellett szavazni.
Na, fideszéknél így mennek a dolgok...

nicktolvajmentesítő_kovi1970 2011.11.05. 18:00:22

@klacus: "Nehéz figyelmen kívül hagyni, hogy egy olyan országban élünk, ahol a nagy vagyon gyanakvással tölti el a sima gyalogot."

Muhaha! Gyanakvással? Ej, csak a 4 alapműveletet kell tudni aztán kiderül kinek mi jöhet ki a fizetéséből. Maximum...

maroz · http://kakukkfeszek.blog.hu 2011.11.05. 18:14:34

@drzyx: Ismétlem: a hírről, mint publicisztikai műfajról beszéltem. Nekem rokonszenvesebb az, ha a lehető legnettóbb módon teszik elém a tényállást, és rám hagyják az ítélethozatalt. Ha elmondják, hogy Hoffmann ezt és ezt állította, ezzel szemben ez és ez van.

Gondolj bele, igazságból többnyire elég sok szokott lenni, tényállásból viszont lényegesen kevesebb. :)

sárkányfő 2011.11.05. 18:15:46

@maroz: Elbeszélünk egymás mellett. Jelen esetben a nő saját aláírásával ellátott bizonyíték van rá, hogy hazudott. Ettől kezdve a hazugság tény, nem vélemény. (És hír is egyben.) Itt nincs már nincs tere semmiféle szubjektivitásnak.

Az külön döbb, hogy ezt itt kell magyaráznom, nem egy jobbos blogon.

drzyx 2011.11.05. 18:20:45

@maroz: meggyőztél, de abban maradtak kételyeim, hogy önmagában a szakmaiság vezette a címváltoztatást

Link Elek 2011.11.05. 18:26:40

a fidesz rendezvenyek olyanok, mint amikor a birkak az akol sotet langymelegeben, tomeny szarszagban egyutt begetnek.

messi-asz 2011.11.05. 18:27:54

@Link Elek: fidesz = ország, tehát már az is olyan...

maroz · http://kakukkfeszek.blog.hu 2011.11.05. 19:10:06

@klacus: Mondom, nézd a lehetőségek irányából is.

Annak az embernek van befolyása a dolgokra, akinek van vagyona is. Minél több van neki annál erősebb az érdekérvényesítő képessége is. Kérdés, hogy mire használja. Szorgalmazhat olyan társadalmi berendezkedést is, amilyen Mexikóra jellemző, Demján nekem például gyanús, és szorgalmazhatnak egy igazságosabb társadalmat is, olyant, amelyik mondjuk a skandináv országokhoz áll közelebb, berendezkedésileg.

Én hiszek a morális fejlődésben. Hiszem azt, hogy akár még egy csőgazdag ember is eljuthat egy olyan szintre, ahol képes erkölcsi összefüggéseket is önállóan felismerni és miután felismerte képes arra, hogy bizonyos dolgok megváltoztatásáért tegyen.

Ugyanakkor azt is tudom, hogy egy bármennyire tisztességes, talpig becsületes, de nagyon szegény ember a dolgok megváltoztatásáért szinte semmit nem tud tenni. Szerintem luxus lenne nem elfogadni azt egy gazdag embertől, hogy ő morális, vagy bármilyen indíttatástól vezérelve a társadalmi igazságosságért tenni szeretne. Gondolj bele, ő tud tenni, a létminimumon élő csóringer pedig nem tud tenni. Tehát lehetünk mi finnyásak, mondhatjuk azt, hogy fúj ezmegaz, mert milliárdos, de ebben az esetben kellene tudni egy hihető választ megfogalmazni arra a kérdésre, hogy mi a répától lesz hát itt változás?

hazug fidesznyik (törölt) 2011.11.05. 19:11:06

@mavo: "Hegedűs Zsuzsa havi egymillióért ad tanácsot Orbánnak."

Én ingyen is azt tanácsolnám neki, hogy ugorjon a Dunába. Ettől nagyobb szolgálatot nem is tehetne a magyar népnek (természetesen, a seggnyalói is követhetnék).
Az első Orbán-droid, aki erre reagálna, tehet nekem egy szívességet (kinyalhatja a seggem).

hallari 2011.11.05. 19:12:23

@röhögő: ja, már én is akartam írni. És más blogokon is eléggé alábbhagyott az aktivitásuk. Pedig júniusban még hány frissreges fröcsögő védte a kormányt... :D

Lehet a 406 Ft-os üzemanyagár, 3 %-os ingatlanadó, 8.000 elbocsátani kívánt tanár elvette a kedvüket?

messi-asz 2011.11.05. 19:13:14

@maroz: ne reménykedj. a kettő kizárja 1mást... főleg keleten, ahol az állam rovására lehet nagy vagyonokat gründolni... kivetkőznek emberi mivoltukból... gerinctelen és taposó aljas emberek lesznek... akkor lesz vagyonuk és onnan nincs vissza út csak előre... csak külső hatásra és csak elpusztításuk árán tisztulnak...

a skandináv államokban nincsenek ekkora vagyoni különbségek egyén és egyén között...

dunaparti 2011.11.05. 19:13:36

Pontosan annyit mondanak, mint amennyit a nyugdíjrendszer meg fog változni.
Tehát semmit.
És bármelyik nyugdíjas is csak egyet tehet: majd tudomást szerez róla december 31-én a kihirdetés napján.
Majd valamikor megtudják.

messi-asz 2011.11.05. 19:15:07

@hallari: 420-425 Ft most a gázolaj ha arra gondolsz... mind megdöglik az összes 2 706 292 azok a zombi birkák a legbutábbak az ÁLLAM NÉLKÜLI tűélésre KÉPTELENEK

messi-asz 2011.11.05. 19:15:52

@dunaparti: nem lesz utazás sem semmi egyéb, örülhetnek ha BAKSIS lesz...

hallari 2011.11.05. 19:16:46

@milner: naná hogy nem engedheti. Ha ezeknek a jóképességűeknek a "nem konzervatív" gazdaságpolitikáját érvényesítenék máshol is, úgy felbukna az EU, mint dagadt fideszes bérkommentelő az ultramaratonon.

maroz · http://kakukkfeszek.blog.hu 2011.11.05. 19:19:15

@sárkányfő:

"Az külön döbb, hogy ezt itt kell magyaráznom, nem egy jobbos blogon."

Ki lenne írva, hogy ez a mindenben-mindig-egyetértők blogja lenne? Nem értem miért kell behozni erre is ezt a nehezen értelmezhető jobbos-balos hamis dichotómiát. Van egy ügy, amiről neked van egy véleményed, nekem pedig egy azzal ellentétes véleményem. Én elmondtam neked, hogy szerintem itt a hír, mint publicisztikai műfaj szabályai miatt kellett címet változtatni, és én ezzel egyetértek. Te nem értesz ezzel egyet.

De nem, nem tudunk ezzel az egyet nem értésünkkkel békében ellenni egymás mellett, két üzenetváltás után megegyezni abban, hogy megismertük egymás véleményét és arra jutottunk, hogy nem értünk egyet, hanem el kell kezdeni tolni-taszajtani, dagasztani, míg csak eljutunk oda, hogy ez valami jobbos-balos, mittoménmilyen kampfos dolog lenne. Miért, könyörgöm, miért?

hallari 2011.11.05. 19:20:24

@messi-asz: "1 Dallas Budapest, X. ker. Száva u. 5-7. 0-24 407 Ft/l" ez a legolcsóbb. Auchan-nál 409,9. Bár a 3% tükrében ez már csak egy kis fricskának tűnik.

messi-asz 2011.11.05. 19:23:36

@hallari: nem lehet hogy a készletek erejéig? vagy a kutaknál párna ponta megy a teljes készlet? bár igaz a záfa az azonnal... hm... hm... igaz

klacus 2011.11.05. 19:25:47

@maroz: Értem amit mondasz, el is fogadom, igazat is adok.

Nem a vagyonnal van baj. Hanem azzal ahogyan azt szerezték.
Ezek mivel jobbak nálad vagy nálam vagy akárkinél? Azért mert tisztázatlan körülmények között a kilencvenes évek elejétől-derekától egyszer csak bejött az élet? Mert akkoriban törvényes, módon meggazdagodtak, majd mindenféle amnesztiákkal kimosták magukat? Mert adót "optimalizáltak"? Majd a kiskapukat bezárva a saját régi eszköztárukat kriminalizálták?

Tényleg ilyen elit kell nekünk? Persze most illik a jobbikkal összemosni azt, aki szerint a mostani vezetést kérdés nélkűl kellene a sittre küldeni.

Az utolsó kérdésemre várok tőled egy nevet, de hiteleset.

"Egy olyan egyedet mutass nekem ezek közül, aki kő gazdag és egyik cége, vagy a cégének a cége sem nyert soha semmilyen állami melót. Csak egyet kérlek, aki tiszta és hiteles, üzleti körökben nem tudni, hogy a testvére cége, meg a faterjának a cége mihez hogyan jutott hozzá?"

hallari 2011.11.05. 19:31:25

@messi-asz: www.holtankoljak.hu a cím. Kiskútban mondjuk nem bízok, ezért az Auchan-nál tankolok már egy ideje, de a 410 Ft még aránylag jó ár. Nekem közel is van a soroksári és az előrefizetős kártyásnál nincsenek is sokan.

messi-asz 2011.11.05. 19:33:47

@hallari: miskolcon egymás mellett van... 2 forinttal olcsóbb a metro

és már ez is kódos éjjelnappali (sőt kp vel is automata) (envikut.hu)

hát... drága a munkások járuléka... jobb a gép és nem megy szabira se

dunaparti 2011.11.05. 19:35:50

A Fidesz alapelve?
Mindenkitől minden információt el kell zárni. Bután, síkhülyén kell tartani mindenkit.
Majd a Szíjjártó belétömi az a keveset, más ne pofázzon senkinek!

Kopi3.14 2011.11.05. 20:06:01

@no successful: Ki géppel száll fölébe, annak térkép e táj- neked is a jelek szerint.

kútásó 2011.11.05. 20:19:52

@sárkányfő: figyelj, ez a maroz egy beepitett fidesznyik en mar regota figyelem. Pontosan tudja o, h amit a nepszabadsagban irnak az mindig IGAZ, es hogyha egy a hirt atvevo medium finomitgatni probal az IGAZSAGon, akkor fideszberencseg tenyallasa forog fenn, amit a Te ebersegednek koszonhetoen le is lepleztunk. Csak tudod nem akar lemaradni az index cimlapjarol ez a gyava besugo, mert akkor meg a kutya sem olvasna, meg a csodalatos Oszko peter sem. Ez pedig ugy osszetorne, mint scott tenormant a greenday fikazasa.
Eberseged azonban nem lankadhat elvtarsam! Lehetnek olyanok, akik azzal jonnek majd elo, h jo lenne latni egy videot v hallani egy hangfelvetetlt, arrol a bizonyos sajtotajekoztatorol, h pontosan mire is mondott mit az a narancsboros szipirtyo. Masok elohozakodnak majd azzal, h a csutortoki bizottsagi ulesnek a jegyzokonyve meg nem erheto el a parlament honlapjan, vagyis pont annyira lehet igaz a bizottsagi uleses sztori, mint amennyire nem. Persze, baratom, mi tudjuk, h a hir egy komoly nevtelen bejelentesen alapul, de hidd el, kar lenne ilyen sulyos ervekkel eloallni, mert aki a nepszabadsagban nem bizik az fasiszta. Fasisztakkal pedig nem vitatkozunk, hanem utjuk oket!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.11.05. 20:22:59

Varga Mihály a fenti videón mintha Orbánt akarná megbuktatni.

Ja, és érdekes, amikor azt mondja, hogy gyenge volt matematikából mindig.
Nem ő a matekos a fideszben ?

messi-asz 2011.11.05. 20:30:58

@simonmondja.: én is azt hittem hogy a mostani vidéki kampányról szól... megállt az ütő...

hattyú 2011.11.05. 20:38:09

Ez a kormány az ország utolsó eée eée eééeé eée! :)

index.hu/belfold/2011/11/05/kover_ez_a_kormany_az_orszag_utolso_eselye/

Ti nem tudtátok? Úgyhogy.

röhögő 2011.11.05. 20:41:08

@hallari: @messi-asz: Ja, valahogy a régi fő blogideológusok, stratez és társai valahogy szégyellik a pofájukat. wmiki csak mutatóban, Várúr sem a régi. Érdekes popocatepetl is hogy eltűnt.

röhögő 2011.11.05. 20:41:52

@hattyú: Kövér teljesen hülye. Ez már olyan mély demagógia, hogy már nincs alább.

maroz · http://kakukkfeszek.blog.hu 2011.11.05. 20:45:42

@klacus: Ha nem tudok neked ilyent mutatni, akkor abból milyen cselekvési stratégia bontakozik ki?

Abban sem tudok veled egyetérteni, hogy mindenkit, egységesen gazembernek titulálunk és szóba se állunk vele pusztán csak azért, mert van neki vagyona. Vagy mert volt, amikor összekacsintott az állammal. Nem egységesen gazemberek. Van közöttük olyan, aki nagyon gazember, van olyan is, aki csak kicsit. Ilyen a világ, nem minden fekete és fehér. És ne hidd azt, hogy ez valamiféle hungarikum lenne. Nézd meg néhány, az utókor által filantrópnak mondott nyugati milliárdos viselt dolgait. Nézd meg, hogy ők mennyire kőkemények és kegyetlenek voltak a pályájuk elején, addig, amíg az első milliárdokat össze nem hozták. Haláluk után mégis róluk neveztek el számtalan jóléti vagy kulturális intézményt, leginkább azért, mert azt ők még életükben a felhalmozott vagyonukból felépítették.

Ez egy ismert pálya, és én még mindig nem látom be, hogy miért is lenne az rossz, ha ez nálunk is meghonosodna. Azzal már nem tudsz mit kezdeni, hogy 1990-ben mit és mennyire pofátlanul lopott szét, de azzal igen, ha most a vagyonát olyan célok elérésére is bevetné, mely célokkal te is egyetértesz. Miért is ne támogthatnánk tehát ezt?

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.05. 20:47:44

@amergin: Eric L. Harry Protect and Defend

maroz · http://kakukkfeszek.blog.hu 2011.11.05. 20:53:24

@hattyú: Én ebben azért látok némi igazságmagot, bár a cikket még nem olvastam el, csak a címet, de abban szerintem is van valami. Csak én még hozzátennék három egészen rövid mondatot, mert úgy lesz kibontva az igazság minden szelete:

Ez a kormány az ország utolsó esélye.

Volt.

De elbasztátok.

Nagyon.

amergin 2011.11.05. 20:57:06

@wanekus: Eric L. Harry - Protect and Defend :) Merci beaucoup pour Monsieur El Topo :)

Interlock (törölt) 2011.11.05. 21:00:36

@kútásó: @sárkányfő: egyáltalán nem tisztem maroz-t védeni, na meg ki is vagyok én ahhoz, de szerintem kicsit eltúlozzátok.
A hírportál nekem, mint olvasónak írja meg az A hírt, majd a B-t is. Ne befolyásoljon önnön véleményével, ne sugalljon nekem semmit - csak írja meg, és kész. Hagyja meg nekem a döntést, hogy hazugságnak tartsam Rózsi néne előadását, és hagyja meg pl. a bloggereknek, hogy ezt - tetszésük szerint véleményezve - előadják.
Nekem, mint nagyon nem fidesznyiknek legalábbis tökéletesen megfelel, ha az összefüggések kimondását rám, illetve a blogvilágra bízzák.
Az más kérdés, hogy valamelyik szerkesztőnek most biztosan elmagyarázták, hogyan kell úgy címet adni egy hírnek, hogy ha a tartalom véletlenül hamisnak bizonyul, akkor se kelljen Szalai naccsasszonytól tartaniuk.

kútásó 2011.11.05. 21:22:15

@Interlock: sajnos vitatkoznom kell, mivel amit a nepszabadsagban leirnak, legyen az velemeny, feltetelezes, fikcio, teljesen mindegy h mi, az TENY. Az UGY VAN, tehat semmi ertelme, h te magad vagy masok ertelmezzek latolgassak annak valosagtartalmat. Sot, nemcsak hogy ertelmetlen de karos es veszelyes is, mert minden, ami a nepszabadsagban leirtaktol elter, az az igazsagtol ter el. Ami az igazsagtol elter az pedig hazugsag. A hazugsag pedig a melegagya az orbani diktaturanak. Ha ezt nem erted, nem lehetsz igazi demokrata sem.

Rezsicsökkentő Hapcibenő 2011.11.05. 21:49:56

@no successful:
A fidesz egyalombólvaló. No successful jómunkásember.

Nge Swazili Mbeko 2011.11.05. 21:55:01

Na de a blog erre is jó volt: no successful nevű emberünk (milyen találó név!) 16.19-kor jelentkezett be utóljára, tehát már a 24 órás szolgálatra sincs pénz, szombaton az egyetlen fidügyeletes 16.30-kor távozik.
Tényleg nagy a szar.

makacs szennyeződés 2011.11.05. 22:09:04

@Interlock: bocsánat, hogy beleszólok, de jelen esetben a hazugság szerintem sem a tények alapján levonandó ítélet, vélelem, hanem a tény maga. ez amolyan jogász gondolkodás, hogy ne mondjuk ki, hogy a picsa hazudott, mert az sértő, TEHÁT ez szubjektív ítélet. pedig nem az. viszont igen, sértő. és?

hallari 2011.11.05. 22:15:24

@röhögő: stratez: utoljára augusztusban kommentelt a mandineren. Júliusban komancsozott utoljára;
eszkep: egy októberi retrójátékos tévedést leszámítva szintén augusztusig "létezett", komancsozás júniusban;
várúr: aktív, de inkább a mandineren, néha beszól a nem-annyira-keményvonalas ellenzéki blogokon;
wmiki: nem mandinerezik, inkább a saját blogjait nyomja, de mellette azért keményen odaszurkál egy-két helyen, bár nem látványosan;
popocatepetl: októberben kommentelt utoljára ellenzéki oldalon, azóta csak egy mandineres szösszenete volt, lehet, most lett elege, vagy a 23.-a körüli kommentköpködéseit igen jól megfizették és még nem józanodott ki; :D

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.11.05. 22:24:21

A szóhasználat engem az 50-es évekre emlékeztet. Permanens forradalom, imperializmus, külső és belső ellenségek felmutatása. Most már csak a "Gyűjtsd a vasat és a fémet, azzal is a békét véded!" rigmus hiányzik...

somewhat damaged 2011.11.05. 22:30:28

@sárkányfő: pedig nem biztos, hogy (akkor) hazudott. Lehet, hogy tényleg nem ismerte, mert leszarja, mit ír alá... esetleg odahamisították az aláírását, hogy jobban gördüljön a NER. Csak ezeket még kínosabb lenne beismerni :D.

Sztm belefért volna az eredeti cím, de azzal sincs gond, hogy szabályoztak rajta egy kicsit. Attól még ugyanúgy tényszerű, esetleg megspórol egy sajtópert. Hazugozás (méltán) meg van elég a blogokban :)

Nge Swazili Mbeko 2011.11.05. 22:31:37

@hallari: Hehe. Jól összegyűjtötted a Propaganda Osztályt... Vicces. Úgy értem, viccesen sovány.
Semmi más nem vicces, sajnos.

hallari 2011.11.05. 23:06:26

@Nge Swazili Mbeko: ja, és egyre inkább szánalmas. Pláne, hogy miket állítottak az ellenzékről, miközben a kádárista agitprop legméltóbb utódai pont ők. Csak az ellenkező oldalon. A legrosszabb pedig az, hogy EGYIKNEK SE JUT ESZÉBE, HOGY A KORMÁNY NYILVÁNVALÓ INKOMPETENCIÁJA MIATT FELÜLBÍRÁLJA A TEVÉKENYSÉGÉT. Max. egy kicsit hátrébb vonultak, de se egy "megbántam", vagy "bocsi srácok, rossz embereket védtem" nem volt. Miközben a ballib oldalon bizony van önkritika (ERRŐL szólt Balatonőszöd) és kiigazításra való hajlandóság, addig náluk csak arrogáns tagadás, lásd a "nyugdíjvédelmi" ügyet, meg Hoffmann R. szenzációs, hétmérföldes öngólját.

Interlock (törölt) 2011.11.05. 23:13:44

@kútásó: én, mint a Népszabadság tulajdonosi- és érdekhátterét nem ismerő egyszerű olvasó ugyanolyan fenntartással fogadom az ott megjelentek tényként való kötelező elfogadását, mint Szájjalártó szavait, vagy bármi egyebet. Van egy mondás, amihez minden körülmények között tartani szoktam magamat: feltételezés a siker halála, emiatt nincs az a forrás, amiben vakon bíznék. Fenntartom magamnak mind a véleményformálás, mind a tévedés jogát, felelősségét; te pedig, mivel tőlem biztosan demokratább vagy, elfogadsz engem örök kétkedőként.

@makacs szennyeződés: távolról sem vagyok jogász, de azért megkérdezném: mit várunk el egy hírportáltól? Hírt, vagy ítéletet? Nem azért nem kell kimondani konkrétan a hazugság szót, mert az sértő (tekintsünk el az NMHH figyelő szemeitől), a tökömet se érdekli Rózsi néni eddig is porig alázott személye (tényleg nem vagyok demokrata). Pusztán azt akartam mondani, hogy annak a felületnek nem az a dolga, hogy véleményt adjon a számba: nekem elég, ha a véleményem kialakításához elegendő támpontot, elég széles látókört biztosít. Egyszerűen ennyi: nem az a dolga.

Na de mindegy, ez elég elvi síkú vita, és a lényegen nem változtat: mi magunktól is tudjuk azt, hogy HR minden valószínűség szerint hazudott. @somewhat damaged: kommentje tök jó, pont benne van a gondolkodás szabadsága.
Mert gondolni, azt szabad :-)

serwer 2011.11.05. 23:25:23

@Interlock:
Pedig a kultúra és a média nem konzervatív műfaj.
Ha mégis ott jelenne meg, akkor inkább azt fogad fenntartással.

Nyisd ki az internetet, tájékozódj!

Idola Tribus 2011.11.05. 23:33:08

Mi ez itt, valami buzibár?

Minor.Dragon 2011.11.05. 23:54:17

@Idola Tribus: Legszívesebben azt írnám erre válaszként: Igen, úgyhogy vigyázz a seggedre, nehogy szétrúgják!

Dömper Ármánd 2011.11.05. 23:56:55

@Idola Tribus: Igen az, végül csak megtaláltad. Érezd jól magad, biztosan ki vagy már éhezve egy azonos nemű ölelésére.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.11.06. 00:02:47

@no successful:

Ember, te hol élsz? Vagy a nicked démonja elrúgta a pöttyöst?

Bár már mások feltették e kérdést, mégis megismétlem (nem látom, hogy válaszoltál volna rá):

Ki itt a szoclib?

Tudod, a fidesz nyilvánvaló hibáinak ekézése még nem jeltni azt, hogy az eke végét fogó okvetlenül szoci, vagy libsi lenne.
Ugyanezzel a lendülettel írom neked azt is, hogy Gyurcsány, avagy Medgyessy hibáinak ekézése sem jeletni azt, hogy az eke végén okvetelenül egy fideszes, vagy (anno) mdf-es áll(t).

A dolgok egyszerűen működnek: ha a kormány béna, amatőr, ajjaj: balfasz, meg arrogáns és arcátlan, de sőt, még meg is zsarol (manyup-zseton), akkor a gondolkodó polgár (politikai nézeteitől függetlenül) felemeli a szavát és kritizál.

Hogy miért?
Mert civilként ez a dolga. Nincs ugyanis 4 éve arra, hogy kivárja, valóban El Quoro lesz-e a sztorii vége, vagy mégis a Kánaán jön majd el, s mivel képviselőt visszahívni nem lehet, szót emel, tüntet, sztrájkol és a civilsége adta kereteken belül, kimondja azt, amit gondol. Naná.

Az értelmesebbje ugyanezt tette korábban is és nem azt nézte, ki ül a bakon, hanem azt, hogy merre megy a szekér.

Nos, ha még nem tűnt volna fel, ez a szekér most kurvára nem jó irányba halad. Ez az oka annak, hogy jó páran puffognak itt.

És tudod mit?
Tök igazuk van. Hangosabban, több embernek kellene, és nemcsak a blogtérben.

Táskás Tóní 2011.11.06. 00:17:30

@wanekus: Elég erőltetett lett a humorosnak szánt bejegyzésed, bár egyetértek a lényegével.

Táskás Tóní 2011.11.06. 00:19:00

@Idola Tribus: Kb igen. De ez miért baj, te kis homofób?

Táskás Tóní 2011.11.06. 00:20:05

@Nge Swazili Mbeko: Ja, jól lelépett a kis majom. Te egyébként nigger vagy vagy csak niggermániákus?

alien 2011.11.06. 01:07:28

szíjjártókat és selmecziket brekegtet permanensen ezért érdemes volt elolvasni király a blog
az gaz ellenfülkeforradalmár lelkem dalol, mert nem lesz itt 2/3 örülnek ha a zakó nem lesz csúfos

is 2011.11.06. 03:17:24

@Idola Tribus: a buzibárt keresed? a következő ajtó. már várnak!

Bruhahahahihihi 2011.11.06. 06:00:45

MÉG CSAK MOST JÖN A DIKTATÚRA MEGDÖNTÉSE--és a Nemzeti Szar Banda ELSZÁMOLTATÁSA, SZÁMONKÉRÉSE---
Mindennek vége van egyszer---heheheh ( csak a kolbáésznak van két vége)

Bruhahahahihihi 2011.11.06. 06:04:54

de szép lesz...:D ...
............. valami Román( vagy székely, hm..egykutya szőrőstalpu) kopja fára kitűzve azok a fejek akiket nap mint nap szívesen leköpnének a magyarok ( még azok is akik rájuk szavaztak) ha megjelennek a Tv ben .

klacus 2011.11.06. 07:46:26

@maroz: "Miért is ne támogthatnánk tehát ezt? "

Egyetlen mondatban megválaszolom neked.
A politikai szólamok demagógiája miatt.

Azt nem értem, ha Te ezt teljesen elfogadhatónak tartod, akkor mitől lesz ez a világ egy kicsit is más, és egy kicsit is jobb. A felelősség, és a múltban elkövetettet, erkölcsileg aggályos cselekmények elfedésének legjobb eszköze a cselekedett súlytalannak titulálása az idő múlására hivatkozva. Kivételt képez ez alól, az összes olyan cselekmény amit az aktuális érdek megkíván, illetve ami számunkra adott pillanatban kényelmes. Tudom ezek nagyon elméletim és idealista gondolatok, de ha valami már az ideológiai színtéren is sántít, akkor az azt igazoló cselekmények tisztasága igencsak kérdőjeles, hiteltelen.
Persze a világ nem fekete, és nem fehér.
Oroszország eljutott arra a szintre, hogy már a fáradtságot sem veszik a hatalmasok, hogy leplezzék az eszköztárat, ehhez képest mi még udvariasak, és szerények vagyunk.

"Nem egységesen gazemberek. Van közöttük olyan, aki nagyon gazember, van olyan is, aki csak kicsit."

Szerintem valaki vagy betartja a szabályokat vagy nem. A szabályokat pedig olyan emberek hozzák, és hozták, akik erkölcsileg igenis aggályosak. Azt hiszem van egy minimum amit jó lenne, ha betartanánk. Persze itt mindenki a törvényekre hivatkozik. Ha a törvény nem tilt valamit akkor lehet. Mondok egy példát. A Dörner-féle kinevezés pont ilyen. Kellett egy kis pénzt lökni a cimborának, ezért kerestek neki valami helyet. Paks élére nem rakhatták, ezért kapta azt a szerencsétlen színházat. A Dörner meg a Csurkának szeretne juttatni egy kis pénzt havonta, mert az újság nem megy jól, ezért intendánst csinált belőle.
Ez egy apró és jelentéktelen mozzanat az ország életében, pár tízmillió forintos fizetés odaítéléséről szól. Jogilag rendben van, no de erkölcsileg elég kevés ember ért vele egyet.

Ezt az apró szösszenetet figyelembe véve nézzük már meg, hogy kik ültek igazgató tanácsokban, és ki mit csinált azért a pénzért. MOL, OVI,MAVIR, MÁV, BKV.
Pártoldaltól függetlenül.
Akkora nagy dolog lenne nyilvánosságra hozni az elmúlt 20 év állami beszállítói szerződéseit. Egyszerűen csak nézzük meg, ki mit szállított, mennyiért. Ki milyen tanácsokat adott és mennyiért.

Egy átfogó Apeh ellenőrzés során egy tanácsadó cégnél bekérik az összes háttéranyagot, pedig nem közpénzről van szó hanem privát pénzekről. Elég furcsán néznének ha know-how, vagy üzleti titok jogcímén nem adnád ki az adatokat.

Az általad felfestett rendszer miatt ott tartunk, hogy van egy érintethetetlen zárt csoport, akik a közpénzek nagy részét elosszák maguk között. A támogatások és állami tenderekről már nem is beszélve. Ezt a parazita üzemmódot kellene végre felszámolni.

Vajon miért is nincs ebben az országban
- pártfinanszírozási törvény
- tiszta lobby törvény
- érthető pályázati rendszer
- civil kontroll, az elosztás felett.
- áttekinthető állami beszállítói hálózat

Tán nincs hozzá jogunk? Ez az ország soha nem fog előre jutni, ha csak a felszínt kapargatjuk.

messi-asz 2011.11.06. 07:56:55

@klacus: "Szerintem valaki vagy betartja a szabályokat vagy nem. " BETARTHATATLANOK

"Ez az ország soha nem fog előre jutni, ha csak a felszínt kapargatjuk" nyugi... jobb idők jönnek. államcsőd> polgárháború> újrakezdés...

igényes 2011.11.06. 08:23:07

Sokan nem látják át a Fidesz törekvését!

A Fidesz törekvése egyértelműen a nem saját vállalkozások tönkretételére irányul. Legyen az szolgáltató cég, vagy legyen az beszállító.

Nagyon egyszerű erről meggyőzödni.

Meg kell nézni, hogy melyek azok a cégek melyek nem fizetik ki a számlát, hát bizony egy schmitti zongora ára, a csekély 2,5 millió is tönkretehet egy kis céget, nem beszélve Kerényi festményekről, vagy a Hegedűs féle félrement projektről. A Tek téves feltöltéséről.
A tanácsadóknak kifizetett milliárdokról, tözsdézésről, utca és tér nevek változtatásáról, töméntelen mennyiségű állami alkohol, autó, ajándék vásárlásáról.

Igen sokan mennek tönkre vállalkozások, mert az állam nem fizeti ki a számláit, sőt még nagyobb terhet tesz a ki nem fizetett vállalkozások hátára.

Nem fizet a Magyar Honvédség például az élelmiszer beszállítóknak, csak januárban, nem fizet az ÁEK senkinek. Így mennek tönkre a vállalkozások, és lépnek helyükbe a Fidesz cégek.

Simicska cége köztudottan egy "patyolat! Tudja ezt a kormány és a NAV, na de mi van?

Pelso.. 2011.11.06. 08:26:08

@klacus: Teljesen ésszerű tennivalókat s kérdéseket fogalmaztál meg, csakhogy ilyen kezdeményezek felvetésére az elit teljesen összezár, illetve bebiztosítja magát ellenük.

röhögő 2011.11.06. 08:26:42

@hallari: poponak van egy alteregója, annyi a különbség hogy a nick végén lévő l betű nagy I. Csak sok fontkészletben ez megkülönböztethetetlen. Az alteregó rendszeresen direkt leégeti popocatepetl nevében magát, azóta popóka jelenléte sokat csökkent.

röhögő 2011.11.06. 08:30:05

@igényes: Igen, ezt én is hallottam, augusztusi számlákat fizet ki most az állam. Persze az ÁFÁ.t azt követeli a NAV. De én nem hiszem hogy a vállalkozói szféra megzsarolása van mögötte, egyszerűen elszállóban van a hiány.

igényes 2011.11.06. 08:31:37

@klacus: Ez mind igaz, amit leírtál. Hozzáteszem egy BKV sofőrnek PÁV vizsgát kell tennie, egy politikusnak viszont nem! Vajon miért? Rettegnek a megmérettetéstől!

igényes 2011.11.06. 08:40:44

Az is furcsa, hogy a kormány felkészültnek tartja magát, de egyben belátja, hogy képtelen ellátni a feladatokat, tehát milliárdokért tanécsadókat fogad, de mint látjuk sem a kormány, sem a tanácsadók egyáltalán nem felkészültek, sőt ártanak az országnak.

Van egy beteg aki szabadon választ orvost, mert az orvos saját magát a legjobbként adta el. Nos az orvos elkezdi gyógyítani a beteget.

Vesz is magának szép autót, öltönyt és utazgat egy jót a beteg pénzén, majd látja nem gyógyul a beteg. Fogad segédorvosokat, és jól megfizeti őket a beteg pénzéből. Kiveszik a szemét, majd levágják karjait, lábait és mindig kérnek egy adag pénzt, melyből építik privát klinikájukat. A beteg agonizál szinte, mire rájön nagyon szar orvost választott.

Spániel 2011.11.06. 08:53:59

Maróz, a lézerjanit meg a rogánt miért hagytad ki a neves szakember gárdából? Hiszen megdolgoztak ők is a hírnevükért legalább annyira, mint kósa vagy selmeci. Rogán pl. másfél év alatt már 238.574 törvényjavaslatot nyújtott be felelős polgármesteri hivatala gyakorlása mellett. Csak szakember az ilyen, nem?

Dr.Bio74 2011.11.06. 09:28:31

Szoktam mondani, hogy kellett a fityisz a kormányra, mert ott már nem lehet büntetlenül bénázni. Ezen tetvek csak akkor tudnak, ha a háttérből kontrázhatnak. Viszont amikor a Kövér féle helyzet elemzést olvashatok, és láthatom a bólogató droidokat, mindig elbizonytalanodom.

messi-asz 2011.11.06. 09:29:27

ezek a semmirekellő gerinctelen munkakerülő rablók... itt a kép a bizonyíték...

életükben nem dolgoztak ezek a komcsi dakoták. semmit nem becsülnek meg...
nem hoztak létre soha értéket, íyg azt meg sem tudják becsülni...

faberakásba, a polírozott intarziába belb@szva nagyszöggel a "fidel itass"

www.168ora.hu/itthon/katasztrofa-a-fideszes-nagyagyu-megint-slagergyanusat-mondott-85387.html

hallari 2011.11.06. 10:02:52

@Bio74: ja, van egy széles réteg, akiknek a Fidesz a viszonyítási alap. Sajnos a nácikra sem páran szavaztak Németországban és a kommunistákra sem. Amerika meg röhög rajtunk. Lehet, hogy ott sok a naív és relatíve tudatlan ember, de ami az élethez kell, azt nagyon is tudják. És az nem a demagógia, hanem politikai és gazdasági racionalitás. Meg a hit is szerepet játszik a választásaikban.

Pelso.. 2011.11.06. 12:15:00

@röhögő: Dehogy augusztusi, bőséggel akad április, május.

@igényes: Mivel tényleg szűkösek a források minden haver kielégítésére, saját körben is csak a nagyon közel állókat fizetik rendesen. Pedig hányan várták 2 éve, hogy különböző támogatásokért, nyelvcsapásért (főleg az önkormányzatoknál) cserébe eljön a Kánaán:)

maroz · http://kakukkfeszek.blog.hu 2011.11.06. 13:21:41

@klacus: "Azt nem értem, ha Te ezt teljesen elfogadhatónak tartod, akkor mitől lesz ez a világ egy kicsit is más, és egy kicsit is jobb."

Én a reumát is teljesen és totálisan elfogadhatatlannak tartom, oszt ennek ellenére mégis van.

Tehát te azt mondod, hogy nem csinálhatunk semmit, mert van reuma, és a reumának már pusztán a gondolata is erkölcsileg elfogadhatatlan. No, de akkor újfent megkérdezem, hogy akkor hogyan tovább? :)

Az meg, hogy mihez van jogod egy dolog. Persze, jogod van neked igényt formálni minden erkölcstelen kipurgálására ebből a társadalomból, jogod van nyilvánosságra hozatalt óhajtani, jogod van követelni a lusztrációt, és még számtalan egyéb jogod is megvan, de mire mész velük?

Van-e neked hatalmad ahhoz, hogy a jogaidat érvényesíteni tudjad? Vannak-e, állnak-e neked ehhez rendelkezésedre a szükséges erőforrások? Lám, még ezt a kritikádat is csak úgy tudtad a közzel megosztani, hogy még ehhez is szükséged volt egy nagyongazdag ember közreműködésére, nem tudom, hallottál-e Spéder Zoltánról, övé ez az egész kóceráj, ha neki úgy hozza a gusztusa, akkor kihúzza a konnektorból ezt az egész index-hu-t, és erre te mit tudsz lépni? Kiállsz a sarokra és ott mondogatod, hogy neked jogaid vannak? :)

Szóval lehet azon hosszan lamentálni, hogy milyen szar dolog is már, hogy vannak gazdagok, és hogy ezek között aztán kurvára nincs egyetlen darab se, aki ne csinált volna valami morálisan megkérdőjelezhetőt, de ezen az úton továbblépni nem nagyon lehet, legfeljebb csak elvonulni valami pusztába és remeteként búslakodni a világ igazságtalanságán.

netukki 2011.11.06. 17:19:31

@maroz: "Annak az embernek van befolyása a dolgokra, akinek van vagyona is. Minél több van neki annál erősebb az érdekérvényesítő képessége is."

Aha. Ismerős gondolat, honnan is? Ja, már eszembe jutott:

"akinek nincs semmije, az annyit is ér"