Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Bayer Zsolt gyilkolni akar

2011.01.04. 10:20 | jotunder | 398 komment

Címkék: bayer

 „Magyarországból »bűz árad« – írja valami Cohen névre hallgató, bűzlő végtermék valahonnét Angliából. Cohen, meg Cohn-Bendit meg Schiff. A Népszava pedig a nagy kalapácsos ember vörös figurájával jelentkezik, és sajtószabadságot követel. A legtöbben pedig azt gondolják, hogy ez valami újdonság, s hogy ilyen hadjárat még nem volt. Botorság. Nincs új a nap alatt. Sajnos nem sikerült mindet beásni nyakig az orgoványi erdőben."

 

Az orgoványi gyilkosságokról álmodozik Bayer Zsolt. Kiválasztott egy Cohent és egy Cohn-Benditet Schiff András mellé. A Magyar Hírlap olvasói kéjes örömmel böfögnek fel: Bayer jól megadta "nekik". A bátor Zsolti persze nem írja le, hogy kikre is gondol.

A randa kicsi ország randa kicsi alkoholista pribékje megint hőbörgött egy jót. Gyilkolni akar, de whisky-s üveggel nagyon nehéz tömeggyilkosságot elkövetni. 

Az nagyon jó lenne, ha erről sokan tudnának Európában. Hogy Orbán Viktor strompfelkája (a strompfelka egy ritkán használt kifejezés, sok mindenre használják, akár olyan bayerzsoltokra is használhatnák, szigorúan elvileg, akik a legősibb mesterséget űzik, politikus férfiak sajátos igényeit kielégítendő, de persze a kézihajtányos síntrolibuszt is így hívják, és én meg nem mondom, melyikre gondoltam) ilyen kis cuki. Terjesszétek Bayer Zsoltot! Írnék valami mást is, hogy ha esetleg valaki összefut vele, mit csináljon vele, de inkább mégsem. Egyet ne csináljon a kedves Olvasó: ne féljen — Bayer Zsoltnak egy reumás hörcsög is átharapja a torkát. Bibó azt mondta, a demokrata nem fél. Bibó tévedett. A demokraták bizony félnek. Néha. Na, ez nem az a pillanat. A demokrata néha valóban nem fél, szívlapáttal a kezében. Magyarországból valóban elég kellemetlen bűz árad, de ki lehet szellőztetni. Azzal a szívlapáttal pl. ki lehet támasztani az ablakot. Többek között.

· 79220 trackback

A bejegyzés trackback címe:

http://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr762559343

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: venus factor review 2015.11.01. 04:42:09

Freedom is also an additional must for very lengthy sneakers over the market. Create an effort to do your physical maximum number of these each day and record the result to see your growth eventually.

Trackback: here 2015.09.29. 10:52:42

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: inside https://www.facebook.com/angel.recalde.7/ 2015.09.20. 18:55:08

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: Campaign for coupon book ˇ Storify 2015.09.02. 01:35:48

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: airgender79 :: COLOURlovers 2015.09.02. 01:35:06

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: lewdstem98's Profile 2015.09.02. 01:35:06

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: flooring pretoria 2015.09.02. 01:35:06

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: range lead removal 2015.09.02. 01:35:04

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: 403 Forbidden 2015.09.02. 01:35:01

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: funeral homes western suburbs 2015.09.02. 01:35:01

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: playa del carmen gay escorts 2015.09.02. 01:34:56

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: is linklicious worth the money 2015.09.02. 01:34:55

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: rate us 2015.09.02. 01:34:55

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: linklicious vs lindexed 2015.09.02. 01:34:48

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: http://www.kiwibox.com/pricespider6/blog/ 2015.09.02. 01:34:46

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: kinder surprise 2015.09.02. 01:34:43

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: neckdouble33 :: COLOURlovers 2015.09.02. 01:34:26

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: tour influx 2015.09.02. 01:34:25

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: go here for more info 2015.09.02. 01:34:22

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: PureVolume™ & 2015.09.02. 01:34:22

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: article 2015.09.02. 01:34:21

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: powered by 2015.09.02. 01:34:19

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: Massaging Away The Troubles Of Your Day & 2015.09.02. 01:34:19

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: CA on 2015.09.02. 01:34:12

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: The Pleasure Palace - An Adult Oasis - YouTube 2015.09.02. 01:34:12

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: dona.altervista.org 2015.09.02. 01:34:07

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: patent pending 2015.09.02. 01:34:04

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: dog obedience training classes 2015.09.02. 01:34:00

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: www.nazarov.net 2015.09.02. 01:33:59

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: you could try these out 2015.09.02. 01:33:59

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: the best seo company 2015.09.02. 01:33:52

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: http://armorgames.com/user/baboonmath37 2015.09.02. 01:33:49

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: more information 2015.09.02. 01:33:45

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: Recomendaciones de sitio Web 2015.09.02. 01:33:22

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: sympathy thank you cards 2015.09.02. 01:33:13

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: forex trading philippines 2015.09.02. 01:32:32

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: click here 2015.09.02. 01:32:19

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: http://www.schwarzconsulting.at/node/306191 2015.09.02. 01:32:14

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: www.w.certificatori.ru 2015.09.02. 01:32:12

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: thank you notes for sympathy 2015.09.02. 01:31:57

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: fullact.com 2015.09.02. 01:31:36

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: sympathy thank you cards 2015.09.02. 01:31:30

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: click through the next article 2015.09.02. 01:31:12

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Trackback: http://www.booklisted.com 2015.09.02. 01:30:50

Bayer Zsolt gyilkolni akar - Örülünk, Vincent?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

körmös b. 2011.01.04. 18:39:11

@maroz:
Szerinted az, hogy megköszöntem a blog szerzőjének, hogy ráirányította figyelmemet egy érdekes újságcikkre, egyben megállapítottam, hogy a blogjának köszönhetően sokkal többen olvasták Bayer cikkét, egyenlő az okádással (tudom, hogy átvitt értelemben gondoltad) és részegen üvöltözéssel?
Én úgy gondolom, hogy ez egy szimpla udvarias gesztus volt részemről, kulturált formában. Erre kapásból ki lettem vágva a blogról.

Hefe 2011.01.04. 18:40:09

bocsi, megszivatott a blogmotor. Lehetne torolni a tobbszoros hozzaszolasaimbol, kedves bloggazda?

kalandlövész · http://kalandloveszet.hu 2011.01.04. 18:45:52

Most, hogy végre van egy tisztességes médiatörvény, mindennek lehordja Magyarországot a baloldali sajtó :((
Ilyenkor mindig Szolzsenyicin jut eszembe:

“A kommunistáknál kártékonyabb és veszélyesebb embertipust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így hív: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek; egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista. Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy az elvtársak személyes boldogulása úgy kívánja.”

Szolzsenyicin

kritikusolvaso 2011.01.04. 18:46:25

@körmös b.:
Az hogy mi az okádék és mi nem azt itt Ő dönti el. Ne vedd el tőle ezt kevéske kis hatalmat ami jutott számára az életben.

Gáborom 2011.01.04. 18:51:52

Szerintem a baj igazán az, hogy bármerre is nézek a politika, de talán még közélet egén (talaján stb) is szét, mindenhonnan csak szégyenkezve pislogva veszem célba orrom előtt a földet.
Bűzlik itt minden,minden irányból.
Egyiknek sincs oka büszkélkedni....

lyia (törölt) 2011.01.04. 18:58:44

1. Az a gyanúm, hogy a Fideszben és a KDNP-ben, illetve a szavazóik között is igen nagy az antiszemiták aránya, akik lényegében ugyanazt gondolják, mint Bayer, legfeljebb nem írják meg a Magyar Hírlapban, hanem csak itt kommentelnek, ahol név nélkül is lehet. Ezekhez a kommentelőkhöz képest egyébként a Bayer még egy úriember, mert ő legalább nevét adja ahhoz az öklendezéshez, amit újságírás címén művel.

2. Egy időben sokat olvastam Márait, elsősorban persze azért, mert sokáig nem nagyon lehetett hozzájutni a könyveihez. Nem állítanám, hogy mindenben egyetértek vele, de az biztos, hogy minden politikusunkat kötelezném arra, hogy Márait olvasson, különösen a naplóit. Kár, hogy a magyar jobboldal inkább Wass grófot választotta magának. Ez kb. olyan, mintha valaki Petőfi helyett Szabolcska Mihályt tekintené a nagy magyar költőnek.

3. Ha már Márai, idézzük fel, hogyan is gondolkodott egykoron ez a minden tekintetben magyar polgár Magyarországról, jobboldalról, baloldalról, tisztességről, emberségről:

"Egy régi barátommal elmondtuk, hogy az úgynevezett polgári humanisták, vagyis mi, mit akartunk Magyarországon. Egy méltányos földreformot, megszüntetni a magyar társadalom mélyében erjedő úr-cseléd helyzetet, akartuk a munkásvédő szocializmust, azokat a változatait, amelyek Nyugaton már megvalósultak, de sem mi, sem osztályunk nem volt elég erős és bátor, most megjelent a Vörös Hadsereg - ki tudja, mit hoz az országnak."

"Egy, kapzsi és vérszomjas pap sétál a Rózsadombon és a vérözönről ábrándozik, új háborúról, amely kiégeti a világból a bolsevizmust. Én kívánom, hogy ezt a veszedelmes társadalmi kísérletet oldja fel az idő egy emberi és hatalmi kompromisszum választóvizében. De K.-nak ez kevés, bosszút akar. Ő, a katolikus pap, talán megengedheti magának a bosszú véres fényűzését, de én, az író, kénytelen vagyok keresztény maradni, akkor is, amikor a papok kurjongva áldják a harci fegyvereket?"

"Ezek a zsúrfiúk, akik tegnap még Gestapo tisztekkel ebédeltek, most tolonganak be a kommunista pártba."

"A zsidó orvost elvitték munkatáborba, de a rendelője a helyén maradt. A rendelőért, a röntgen gépért, felszerelésért ketten vetélkednek, a helybeli tisztiorvos és egy belgyógyász. A rablók nem tudtak megegyezni, a vitából lovagias ügy keletkezett, párbaj. Mert mi ugye úriemberek vagyunk, kérlekalásan."

"Egy sárgacsillagos gyerek, kinek szüleit már elhurcolták - a gyerek megmenekült és egy intézetben él - vasárnapi ünnepségen verset szaval. Nyolc éves. A verset ő választotta. Ezt szavalja:

Magyar vagyok, magyarnak születtem/ magyar nótát dalolt a dajka felettem/ magyarul tanított imádkozni anyám/ és szeretni téged, gyönyörű szép hazám",/ s a néhány ember, aki ismeri a gyermek sorsát, sápadtan hallgatja."

Jó éjszakát mindenkinek!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.01.04. 19:01:26

@LEG X: Hát ezért nem szavazunk mi a Fideszre.

RoFä 2011.01.04. 19:02:27

@immortalis: Pontosan, pontosan. Ezert pereltem Jeremyt. Az etiop szuletesnaposok neveben is alakitottunk egy pertarsasagot.

Kocsog tehetsegtelen angol, Subarus-, es etiopgyulolo fereg. Ezek mind logni fognak, vagy elassuk oket egy walesi hegyoldalba, nyakig.

mandro 2011.01.04. 19:04:37

@Kettes:
Pais Miki. Neked engedi, hogy így szólítsd? Már előnyben vagy velem szemben! Polgári peren nyert a Lovas, na és? Ahhoz mi köze bármilyen médiatörvénynek!? No látod, és Spirót meg se említetted…, egyébként is, lényegében amire kellett volna, arra meg nem is reagáltál. Ez az ami rátok jellemző, ha valaki dadogva mondja el az igazságot, akkor nálatok az a legnagyobb probléma, hogy mi a fenéért dadog. A dolgok lényege, ha másképpen nem magyarázható, ti akkor az anyja havi ciklusát fogjátok kipellengérezni. A véretekben van (persze, tisztelet a kívételnek)!
Más.
Jártam Írországban, és meg kell mondjam, 100-ból 98-as gyakorisággal Írországban ez a név vezet)))))))))))))))))))))

avionics 2011.01.04. 19:06:42

jó kis ingyenreklám ez a blog Bayer Zsolt remek írásának...
érdemes végigolvasni
magatokra ismertetek azonnal, már megy is az epeömlés
próbáljatok magyar nick-eket találni meg magyar ékezetet
sosem változtok meg!

körmös b. 2011.01.04. 19:07:34

Nem is kell pont a Fideszre szavazni. Van annál jobb választás is.

maroz 2011.01.04. 19:10:14

@körmös b.: Ez a címlap kálója, ilyenkor (pláne ha kicsit érzékenyebb a téma és pláne az első órákban) percenként átlag hat balfasz tartja fontosnak elmodnani, hogy szerinte mit kéne tennünk a milyen rasszhoz tartozó felmenőnkkel. Ahol fát vágnak ott hullik a forgács is. Sorry. :)

finomanarancs 2011.01.04. 19:40:01

Jóvanna Zsótika, húzzá Szlovákiába a rendszámod mellé. Arra se vagy méltó hogy leköpjelek.

kritikusolvaso 2011.01.04. 19:44:52

Azért ha a tündérke tudja hogy Bayer Zsolt gyilkolni akar akkor nem kéne a rendőrséghez fordulni? :))))

tevevanegypupu 2011.01.04. 19:45:12

@jotunder:
Olvasgasson inkabb Albert Cohent. Jobb mint Nick, elhiheti.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.01.04. 19:48:35

@kritikusolvaso: Nem !!!! Az akarást nem tiltja semmiféle törvény. Bayer Zsolt leginkább sajátmagára veszélyes, ő lehet a következő Stohl Buci.

kritikusolvaso 2011.01.04. 19:51:43

Szegény Stohl mivé lett hogy a Bayer szinjére került. :)

Amidazophen 2011.01.04. 20:01:04

Magyarországból valóban altesti bűz árad, ez tagadhatatlan. De nem a nép csinálta, hanem OV meg a bábkormánya és a Zsoltikához hasonló megvaditott majmok.

snakekiller23 2011.01.04. 20:07:29

@LEG X:

Ez az idézet egy gyenge agitprop-szöveg, ami alá egyszerűen behamisította valaki, valamikor Szolzsenyicin nevét és azóta mindenki kopipészteli mint az őrült, de sebaj.

thinker_ 2011.01.04. 20:14:15

nagyon helyes. bayer írjon csak ilyeneket. a ti oldalatokon meg ott a párja, a tóta w. az is szemetet böffent fel.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.01.04. 20:16:41

@thinker_: trollcsi. nekünk nincs oldalunk. hidd el. akinek oldala van, az onnan meg tud nevezni egy nevet. egyet. mi meg nem nagyon. a hozzád hasonló házisertésekkel szemben szoktuk néha definiálni magunkat, ez tény.

ujbudai polgár 2011.01.04. 20:21:15

Semmi baj Bayer Zsolttal. Egy igaz magyar: magyar névvel, magyar rendszámmal, magyarországra fizetett adóval... Hiteles :-)

lyia (törölt) 2011.01.04. 20:25:18

Martonyi János:

"Magyarországon különösen az elmúlt években elharapódzott egy antiszemita, rasszista, kirekesztő szóhasználat, amelyet nagyon nehéz elfogadni. Az emberi méltóság védelme éppen ezeknek a támadásoknak a kiküszöbölését célozza meg. Ezekre persze vannak jogi eljárások, de ez nem zárja ki azt, hogy médiajogi eljárások (például bírások kiszabása) is legyenek."

Jankó, kezdjétek mondjuk a Bayerrel!

lyia (törölt) 2011.01.04. 20:31:44

Ha már Bayer elvtárs idézte, én se hagyom ki:

"Világosság 1920. június 29.: A megvetés, az undor tarajos hullámai csapkodnak Magyarország körül. A gyűlölet drótsövénye zárja el Magyarországot az egész világtól. Minden tisztaságra valamit adó ember befogja az orrát, ha a magyar nevet hallja.”

Már csak azt kellene tudni, hogy ki az a hülye, aki szembe megy a sztrádán az összes többivel.

Nils. H 2011.01.04. 20:40:11

@lyia: Aztabetyár, eddig itt azt írták a művelt nembűzlő kommentelők, hogy nincs is itten semmi rasszizmus, pláne antiszemitizmus, azt csak a csúnyazsidók (schiffkohn-ok) találták ki... Hát erre mit bír mondani a külügyér???
Ejj-ejj. :(

@thinker_: az egészen kizárt, hogy tóta olyat vagy olyan szintű szemetet írt volna, egy gyilkosság kapcsán, hogy kár, hogy nem sikerült többeket ott megölni.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.04. 20:44:48

Jajdegyengék vagytok. Feljelenteni kellett volna a faszra, beszkennelni a (nyilván elutasító) választ a marihivataltól, ÉS AZTÁN rinyálni nagyerőkkel.

A sorrend eléggé fontos. Ha feljelentenétek, ugyan semmit sem érne, mert szalaiannamariék sem gondolják másként a világot, ezt én is tudom, de ezekkel a "komcsilibsi" sirámokkal tele a padlás: én is bólogattam nagyerőkel a mancsnak, ésnek; látjuk, mit sikerült elérniük.

Keményebben, fiúklányok. Vagy ha nemmegy, sehogyse.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.04. 20:46:08

A "nagyerőkkel" két k, a billentyűzetem meg egy fos. Bocs.

Nils. H 2011.01.04. 20:46:12

@LEG X: baloldali sajtó? mint pl a NY Times, vagy a német közszolgálati média főszerkesztője? Vagy esetleg mint maga a Magyar Hírlap?
www.magyarhirlap.hu/online/nyilt_level.html
Igen, a főszerk-helyettes tiltakozik a médiatv ellen.
Miről is dumálsz hát?

@thinker_: Az egészen kizárt, hogy tóta olyat, vagy olyan szintű mocsokságot írt volna egy tömeggyilkosságot emlegetve, hogy "sajnos", hogy nem sikerült ott többeket nyakig beásni.

@lyia: Aztabetyár... Eddig itt minden bayerista kommentelő azt állította, hogy rasszizmusról, pláne antiszemitizmusról magyarázni ócska hazaáruló zsidó szokás... Erre a külügyér mondja ezt bele az arcba? Problémás.

szempontpuska 2011.01.04. 20:46:34

@Humperdickk: Milyen jogcímen jelentenénk fel?

moncayo 2011.01.04. 20:46:46

Széles Gábornak van miből finanszirozni piás-zsoltit. Nincs annyi ujjam, hogy megszámoljam hányszor vett fel milliárdokat az adófizetők pénzéből az Ikaruszra, a Videotonra, hogy munkahelyeket tart meg, Munkahely 1 sincs, a cégek (amit persze pont úgy szerzett meg, mint gyurcsány a cégeit) minden értékes eleme ki lett árusítva.
Ez a pasi is a dombra való. Oda, ahová a kakas kukorikolni jár. (Szalai Annamária kedvéért jelzem, hogy a kakas a homokdombra is feljár. S nem árulom el, hogy melyik dombra gondoltam)

Nils. H 2011.01.04. 20:47:55

@Nils. H: na most ez duplázódott. Vagy inkább másfeleződött. Mindegy.

krj 2011.01.04. 20:50:09

csak nehogy kiderüljön a zsótikáról, hogy volt egy cseléd nagymama-dédmama, aki odatartotta a háziúrnak, akit véletlenül éppen kohnnak hívtak...

nem azon kéne rugózni, hogy a cohen meg a cohn-bendit mit ír, erőltetetten párhuzamot vonni a tanácsköztársasággal, majd - nem túl burkoltan - zsidózni egyet, hanem azon elgondolkozni, hogy a ténylegesen és egyaránt polgári értékeket valló német kereszténydemokraták ésliberálisak vajon miért kritizálják a fülkeforradalmár ficsúrok magasztos cselekedeteit...no de ehhez más is kéne, nemcsak néhány hasábot írni egy aljadék lapban, hogy meglegyen a kosztpénz és a fröccsrevaló.

szempontpuska 2011.01.04. 20:51:08

@finomanarancs: Ha ez bűncselekmény, akkor nincs kétségünk afelől, hogy a hatóság hivatalból fog eljárni :-)

szempontpuska 2011.01.04. 20:53:44

@LEG X: Tisztességes médiatörvény? Muhahahaa

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.04. 20:57:47

@szempontpuska: gyűlöletkeltés? Most mér nem kell zsidónak sem álenned hozzá!

lyia (törölt) 2011.01.04. 20:58:08

@Humperdickk:

Talán münk nem vagyunk az a följelentős fajta, mint a körösztösök.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.04. 21:01:12

Szar ez a billentyűzet nagyon. :)) Szal' a gyűlöletkeltés fasza lesz, a följelentés fajtaság/nem fajtaság meg pont az a kategória, amiről beszélek: mi majd jól nem keveredünk a korpákok közé, és akkor megtartjuk erkölcsi magasságunkat. Ja. Látjuk, mire megyünk vele.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.01.04. 21:03:38

@Humperdickk: Én nem fogadom el a médiatörvényt. Mert alkotmányellenes. Bayer egy seggfej, de alkotmányellenes törvényt még a kedvéért se használjanak. BTK értelemben ez nem gyűlöletre való uszítás.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.04. 21:04:06

Nem azt mondom, hogy keressük meg és jól agyabugyáljuk el. Azt bünteti a törvény (még az "égi" is), bármilyen jó esne. De ha ezek a szarháziak hoznak egy törvényt arra, hogy fel lehet jelenteni akárki parasztnak akárki parasztot kábé akármi parasztságért, akkor tegyük már meg. Most az arangyűrű a kezünkről leesik, zagsón. "Fizeti a soros!" :)))

szempontpuska 2011.01.04. 21:07:13

@Humperdickk: Most se? Szerinted most megkönnyebbültem?
:-))

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.04. 21:08:36

@jotunder: ők meg nem fogadnak el téged, mert nemzetiösszefogásellenes vagy. De értelek: ugyanakkor Gandhin kívül mondj még egy alkalmat, amikor ez a cucc bejött. Hidd el, nem jönnek az ami anyahajók, sem az uniós expedíciós hadsereg; ne várd őket. Magadon segíts: nem fogsz elérni az ő fegyverükkel szart se, mert szar vagy hozzá. (Metaforikus szar, ne sértődj.) De legalább megpróbáltad. (Megpróbáltuk.)

nem nemsiker_s 2011.01.04. 21:09:57

Cohen apja Ír volt .
Értem, szal Ír zsidó ? :)))))))

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.04. 21:11:51

@jotunder: hogy a bétéká mit mondd, nem te döntöd el. Még ha bíró vagy, akkor se. A bíróság dönti el a tárgyalást követően. De nem lesz tárgyalás, ha nem teszünk róla. De ülni a lótuszülésben köldököt köpködve, innen a nyakig érő fosból, amiben élek, nem tűnik perspektívának.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.04. 21:19:08

@jotunder: én sem vagyok bíró, de a "Sajnos nem sikerült mindet beásni nyakig az orgoványi erdőben" (amire a posztod címe is utal) gyűlöletkeltés. Régen uszításnak hívták. Ezt a bétéká ma is bünteti, de az smtb (sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól), vagymijafasznak hívják, igen. Eddig nem jelenthetted fel, mert ahhoz kommunistának kellett lenned. Most már nem kell.

kritikusolvaso 2011.01.04. 21:28:38

@Humperdickk: A spekulálás már nagyon megy, de a tettekhez kéne egy nem filozófus végezettségü ember is! :)))))))

hamisnero 2011.01.04. 21:31:36

kíváncsi lennék, hogy egy velünk párhuzamos világban, ahol mondjuk Észak-Korea elfoglalná Magyarországot, Bayer Úr hány perc alatt szerezne egy kommunista párttagkönyvet, és vajon egy, vagy két napon beül írná meg Kim Dzsong Ilről és Kim Dzsong Unról azt a cikket, ahol a világ uraiként, bölcs vezérként és nagy tanítóként mutatná be őket a gyarló népnek.

kritikusolvaso 2011.01.04. 21:37:36

@kritikusolvaso: És az ember alatt férfit értettem... :-))))))))

kritikusolvaso 2011.01.04. 21:59:05

@Bud Hill: ez kicsit túlkombináltnak hagnzik...

szempontpuska 2011.01.04. 22:02:52

@Bud Hill: Az MSZP-nek volt kétharmados médiatörvénye. Leegyeztették, belekerültek az ellenzék által támasztott garanciák, a paritásos elv, többek között ezért lehetett Szalai is az ORTT tagja.
A Médiatanácsnak hány ellenzéki tagja van?

Hát tényleg nem veszitek észre Lendvait cenzorozni már a fideszre nézve ciki?!

Pelso.. 2011.01.04. 22:09:16

@Humperdickk: Nem kötekedésképp mondom, csak egy pici hozzáfűzni való:Sajnos, nem közhely, hanem valóság: Magyarországon nem igazság, hanem jogszolgáltatás folyik. Na, innen gondolj bele, hogy feljelentés, Btk, stb...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.04. 22:24:59

@jotunder:

"az en privatszabadsagomrol van szo, amit te meg akarsz serteni es en meg jol nem hagyom. :)))"

tökéletes megfogalmazás. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.04. 22:28:27

@jotunder:

a hustler vs falwell az odabé. :)

Szindbad 2011.01.04. 22:28:32

@maroz: Nem teljesen vágom, miért szeletelődik fel a gyerek?

kritikusolvaso 2011.01.04. 22:32:55

@mavo: Hehe Privát szabadság az Index főcimen. Hát ti se lesztek már hülyébbek azt gondolom. :))))))))))

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.04. 22:36:47

@LEG X:

á, a jó öreg szolzsenyicin hamisítvány. )

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.04. 22:50:42

@kritikusolvaso:

majd kifejted, mire gondoltál, a lesz időd. gondolom én.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.04. 22:53:45

@Szindbad:

nem szeletelődik. aki védi, az a jó anyuci, annak kell odaadni, hüpp, hüpp, barbatrükk

Szindbad 2011.01.04. 23:05:25

@mavo: Ez a hasonlat bűzlik az életszagúságtól. Továbbra sem értem, hogy ki a jó anyuci, ki a rossz anyuci, és ki a gyerek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.04. 23:15:52

@Szindbad:

"Akkor felele a király, és monda: Adjátok amannak az élő gyermeket, és meg ne öljétek azt, mert az az ő anyja."

ezen mit lehet nem érteni?
életszagúság? muhaha. az talán életszagú, hogy józsué kedvéért a nap megállt pár fertályórácskára? biztos?

Szindbad 2011.01.04. 23:18:02

@mavo: Leírom mégegyszer: A HASONLATOT nem értem.

kritikusolvaso 2011.01.04. 23:23:34

@mavo: Én a pozitív szabadságjogokban hiszek.

Harald Blåtand 2011.01.04. 23:30:41

@Szindbad: Én sem biztos, hogy jól értem, de talán a következőről van szó: a hasonlat Humperdick azon Bayerrel kapcsolatos megjegyzésére jött, hogy "De ha ezek a szarháziak hoznak egy törvényt arra, hogy fel lehet jelenteni akárki parasztnak akárki parasztot kábé akármi parasztságért, akkor tegyük már meg." Ez a hamis anya álláspontjára hajaz, aki elfogadja a király brutális játékszabályait, azon az alapon, hogy a riválisának is rossz lesz, ahelyett, hogy az értéket (a gyerek életét/szólásszabadságot) nézné elsősorban.
Szerintem egyébként ez egy rossz hasonlat, de még keresem a hibát :-)

Szindbad 2011.01.04. 23:37:03

@Harald Blåtand: A hasonlat ott bukik el, hogy itt nincs bölcs király. Egy sokkal pragmatikusabb, "naívjátékelméleti" modellt életszerűbbnek érzek: a kooperatív és a nemkooperatív közös játszmájából a kooperatív kerül ki vesztesen.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.04. 23:42:23

@Szindbad:

"A hasonlat ott bukik el, hogy itt nincs bölcs király."

érdektelen, csak az az érdekes, hogy a szabály ostoba legyen, hogy ki találta ki a szabályt az irreleváns. aki ezzel (vissza)élne, az meg egyértelműen a hunyó.

Szindbad 2011.01.04. 23:57:48

@mavo: Úgy értem, hogy itt nincs bölcs király, aki a végén valóságosan megjutalmazza az etikailag helyesen eljárót. Csak a saját tiszta lelkiismereted lesz a jutalmad.

De vajon nem érdemes-e beáldozni a lelkiismeretedet a téboly fékezéséért cserébe?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.05. 00:07:25

@Szindbad:

látod, ez egy nehéz kérdés.

de. ha nem csak a lelkiismeretemről van szó, hanem mások ilyen vagy olyan jogait sérteném meg, ha gátlástalan lennék, akkor inkább mégse. abszolút win-win szituáció. bayer büntetlenül élhetett a szólásszabadság jogával, én pedig nem sároztam be a kezemet. win-win, mondom én.

ulloiut · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2011.01.05. 02:50:58

@jotunder: mindig ez van, ha egy napig nem vagyok netközelben. egyrészt jó témáról több száz komment, másrészt a legérdekesebbeket kitörölted, úgyhogy csak a "ballibek" nemzetellenes uszítása marad nekem:-) a náci kommenteket el sem olvashatom:-( na jó, most blackoutolom magam. vagy ez a kommentekre nem vonatkozik?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.05. 08:00:12

@Pelso..: nem kötekedésképp mondom, de a gesztus a lényeg. Az életünk kibaszott kilencvenkilenc százaléka gesztus, és csak a maradék 1% az, ami konkrétan alkot is valamit, nem csak pofázás. Az ilyet kultúrlénynek hívják. Ez a bajerzsolt is az, csak mondjuk egy hülye fasz is. Ez van. A hülye fasz is kultúrlény, maga a kategória is az.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.05. 08:24:29

@maroz: drága, ha leírod, hogy salamoni döntés, vagy kaukázusi krétakör, fájt volna-e? Csak azé', mer' én ugyan olvastam Bibliátokat, de marhára nem jegyeztem meg a paragrafusait számuk szerint, és hadd ne kelljen már nekem a neten bogarászni a kódjeleitek után, oksa?

Egyébként meg ez hogy jön ide? Merhogy én értem, hogy sehogy, csak kérdezem.

raindog [írástudatlan nyikhaj tenorista] 2011.01.05. 08:25:04

@LEG X:
baszki, ez a Szolzsenyicin ember egy látnok lehetett, tökéletesen leírta a fidesznyiket.

maroz 2011.01.05. 08:25:25

@Harald Blåtand: Ez egy ősöreg bölcsesség, hívják akár salamoni ítéletnek, akár krétakörnek egy távolabbi keleten, ugyanaz a lényege.

Vannak céljaink, amelyek többnyire tisztességesek, vagy legalábbis mi annak véljük őket és vannak eszközeink. Egy cél tipikusan több eszköz felhasználásával is elérhető, és nálunk még borzasztóan sokan vallják a machiavellista toposzt, miszerint a cél szentesíti az eszközt.

Nem szentesíti. Az eszköz és a cél folyamatosan hat egymásra, és erről szól az ókori bölcsesség: ha tisztességtelen, erkölcstelen eszközöket használsz, akkor az visszahat a célra, és ez lehet olyan mértékű is, ami egyenesen megsemmisíti a célt.

A médiatörvény rossz. Bayer beszéde rossz.

Bayer beszéde ellen több eszközzel is lehet tenni, és tény, hogy ezek közül az egyik eszköz a médiatörvény. De azt rossznak gondoljuk, és erre elég sok okunk van. Én attól tartok, hogy amennyiben ezt a rossz eszközt használnánk, akkor az egyrészt visszahatna a célra, másrészt már azzal, hogy használom az eszközt mintegy elértéktelenítem az eddigi kritikáimat, hiszen ki hiszi el nekem ez után, hogy tényleg annyira rossz az az eszköz, amit én magam is bőszen használok!

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.05. 08:28:01

@kritikusolvaso: ja, mondjuk én nem vagyok egy konkrétan filozófus alkat, de ugyanakkor se időm, se kedvem faszarcú bajerzsoltokkal baszakodni. Mondjuk ha meg kell verni, szóljatok, azt tudom vállalni. Csak előtte egy pár nappal szóljatok, mert sok a meló. :)

maroz 2011.01.05. 08:32:50

@Szindbad:

"És mikor hallotta az egész Izráel ezt az ítéletet, a melyet tett vala a király, félék a királynak orczáját, mert látták, hogy Isten bölcsesége van az ő szívében az ítélettételre."

Önreflexióm szerint agnosztikus ateista lennék, de csessze már meg a ló a legyet abban a világban, ahol egy földi halandónak nem elég jutalom az, ha Isten bölcsessége szerint cselekedhet? Mi a búbánatos lóhimbára építsünk, hol vannak azok a nyamvad alapértékek?

Tudod mit?

Együk meg Bayer Zsoltot! ;)

maroz 2011.01.05. 08:37:02

@Humperdickk: Elnézésedet kérem, abba a hibába estem, hogy azt hittem mindenki szorgalmasan végigolvassa a kommenteket, így arra gondoltam, hogy neked csupán nem tűnt fel, miszerint eddig már vagy háromszor is leírtam hosszabban ugyanezt.

De nincs ezzel semmi baj, azért vagyunk itt, hogy figyeljünk a reflexiókra, leírtam hát negyedjére is. :)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.05. 08:37:33

Jaj, értem a salamonos hasonlatot! Vazze, elolvastam a kommenteket is, azé' lehet. Most tényleg az én tirpákbunkó beszólásomra sikerült eztet kitalálni? Srácok, túlkombináljátok. A hozott példában egyébként nem az anyukának kell felvágni a gyereket akkurátusan, hanem felvágják őhelyette mások mocskosmód. Ez itten a különbség: a nem baráti újságokat le fogják venni jópár milcsire, ezzel el fogják lehetetleníteni a működésüket akkor is, ha ti nem basztatjátok meg az ő szar törvényükel a bajerzsoltot. Azaz a példa akkor lenne jó, ha mindenképp kettébasznák a csimotát a bibliás sztoriban, és UTÁNA azé lenne az erkölcsi győzelem, aki sírna emiatt. Ha ezt akarjátok (hagyni, hogy mások kettőkúrják a csecsemőket), ám legyen. A glóriát utána meg fel lehet dugni magatoknak, csak előtte kicsit érdemes lyukkomforttá tenni, hogy ne fájjon annyira.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.05. 08:38:43

@maroz: oké, már elolvastam. Csak közbe dolgozok is, és nem gondoltam, hogy sikerült egy fél éjszakát eltölteni ezzel a parasztos hasonlattal. Rég voltam bölcsész, elmúlt, hálisten, bocs.

maroz 2011.01.05. 08:53:19

@Humperdickk: Búcsúzóul még csak annyit, hogy ennek a blognak van egy kibaszottnagy komfortja, megengedi, hogy alkalomadtán egyéni gondolatokat is megosszunk és én élek is ezzel, tehát amit te kollektív véleménynek vélsz az nem az. Könnyen elképzelhető, hogy a többiek nem értenek egyet vele, hogy nekik teljesen más a kérdést illetően az álláspontjuk, de hát én éppen pont ezt szeretem ebben a helyben. :)

Na, menj békével!

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.01.05. 08:56:51

index.hu/belfold/2011/01/05/feljelentettek_bayer_zsoltot_a_mediahatosagnal/

magas a labda annamariéknak...ha megcsinálják akkor mondhatják majd, hogy na ugye, ezért kellett hisztizni.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.05. 09:01:12

@.Pierre Bezuhov.: mit csinálnak meg?

Tényleg, erre a zöldbaloldalra hol lehet szavazni? Ha már a Vörös Brigádok 1887 óta gyakorlatlilag nemvan... :))

körmös b. 2011.01.05. 16:09:04

Lenne egy tiszteletteljes javaslatom. Mielőtt elhatalmasodna a halálfélelem ezen a blogon, el kellene olvasni a Bayer cikket egészében.
magyarhirlap.hu/velemeny/ugyanaz_a_buz.html

Ugyanis, ha egy cikkből tetszőlegesen kiragadunk néhány mondatot, egészen más értelmezést nyer a cikk.
Persze aki szeret rettegni, attól ne vegyük el ezt a jó érzést!

cohen béla 2011.01.05. 16:44:02

Íme a sajtószabadság! Törlendő, ha valaki udvariasan ajánlja a teljes Bayer cikk elolvasását tájékozódás céljából. Rögtön ki is kell zárni az ellenkező véleményt. El tudlak benneteket képzelni hatalmi pozícióban, akkor mivé lenne a szeretett sajtószabadság, amit most olyan vehemenciával védtek. Szánalmasak vagytok. Nem szerettek vitatkozni sem, csak a saját és rokonaitok és üzletfeleitek véleményében gyönyörködni.

finomanarancs 2011.01.05. 21:28:19

@LEG X: a fideszdroidnál kártékonyabb létezést már rég nem hordott hátán a Föld.

A Szolzsenyicinnek tulajdonított idézet HAMIS. Mikor fogjátok már fel a csökött agyatokkal ti vérjobberek, hogy a szánalom nevű zsákutcában a saját utálatotok fojt meg titeket.

A kedvenc Szolzsenyicin idézetedről olvasgass csak:
konzlib.blog.hirszerzo.hu/entry/9486

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.01.06. 09:07:56

Bayer megmagyarázza, hogy ő nem Cohenre meg Cohn-Benditre, meg Schiffre gondolt, akit sajnos nem sikerült nyakig beásni az orgoványi erdőben, hanem Kun Bélára.

Mi sem a szívlapátra gondoltunk ám, Zsolt, hanem a szeneslapátra, vágod?

Szindbad 2011.01.06. 09:37:11

@maroz: Ez a felfogás minden tiszteletet megérdemel. De nagyjából ennyi. Nézd, engem erre a felfogásra nevelt az apám. Nagyon szeretem olvasni azokat, amiket írsz, helyesnek érzem. Ugyanakkor ezek az "eszmék" kiszolgáltatottá, passzívvá tesznek egy ökölharcossal szemben.

Őszintén szólva hatalmasat csalódtam az elmúlt években az ilyen "lovagi" hozzáállásban, és azt gondolom, hogy ez is jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy most itt tartunk. Ez a gondolkodás nem képes "megvédeni" önmagát. Szerintem ezt belül te is pontosan érzed, küszködsz emiatt, és próbálod feldolgozni, ugyanúgy mint én. A csalódásomat kiáltalánosítottam az egész nemkonzervatív értelmiségre.

Csak egy példa. Minden nemkonzervatív értelmiségi hagyta, hogy a Fidesz csőbehúzza a nemzeti jelképekkel, holott hihetetlenül egyszerű lett volna ezt a csapdát elkerülni, könnyen elkerülehtő lett volna az, hogy a Fidesz kisajátítsa a jelképeinket. Hogy a Fidesz ezt mégis meg tudta tenni, annak a nemkonzervatív értelmiség a jelképeinkről alkotott nemes elképzelései voltak az oka. Gyurcsány várta a bölcs királyt, aki megjutalmazza azért, mert tiszeletben tarotta a nemzeti jelképeinket. És mondom, a legszomorúbb az egészben az, hogy ezt a csapdát nagyon könnyen el lehetett volna kerülni.

Szóval ezek az "eszmék" nagyon súlyos korlátokat hordoznak magukban, amelyre az én személyes reakcióm az lesz, hogy a sajátjaimat megpróbálom felvértezni pragmatikus védelmi mechanizmusokkal. Ha szart kell lepátolnom, akkor megyek, és bemocskolom a kezem, mert másképp nem megy.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.01.06. 11:03:39

a die Welt Orbán barátjaként aposztrofálta Bayer Zsoltot, és elmagyarázta a kis cukiságait Orgoványról. egy ilyen barát mellett Orbánnak ellenségekre tényleg semmi szüksége :))

maroz 2011.01.06. 18:27:05

@Szindbad: Te nem velem vitatkozol, hanem valami szalmabábúval, aki egy kicsit békepap, kicsit buddhista guru, kicsit naív hülye, de leginkább ezeknek valamiféle kotyvaléka.

Nekem pedig nincs túlzottan sok kedvem ahhoz, hogy a sztereotip elvárásaidnak megfelelően viselkedjek, ezért köztünk érdemi beszélgetés akkor tud csak kialakulni, ha majd az általam elmondottakra reagálsz valamit és nem arra, amit a szalmabábúd mondott.

Szindbad 2011.01.06. 21:53:00

@maroz: Jó, hát akkor együk inkább meg Bayer Zsoltot :)

Lovastengerész 2011.01.19. 18:54:48

A dologban az a szörnyű és egyben zseniális, hogy úgy van megfogalmazva hogy ember/ügyvéd/bíró/médiacenzor legyen a talpán aki erre rábizonyítja jogilag azt a cselekményt amit de facto megvalósít.
Mert a megfogalmazás olyan hogy egy átlagos - érettségi- műveltséggel és minimális intelligenciával megérti belőle az ember hogy a jó Bayer tanárúr arra gondol hogy "miért is nem irtották ki az összes zsidót"

Csakhogy a Jog előtt ez nem áll meg, hiszen
1. nyilván nem lehet arra hivatkozni hogy Cohen Kohn és Schiff a zsidóságot jelenti.
2. Az orgoványi erdőben történtek nem a zsidóüldözés (un. holokauszt) eseményei, hanem annál jóval előbb, 1919 ben történt hogy a tanácsköztársaság (un. vörösterror) bukása után az un. fehérterror keretében a vörösterrorban résztvevő katonákat és civileket mészároltak le. tehát de jura, a felemlegetett történelmi eseménynek köze nincs a zsidókhoz.

gondoljuk csak végig, az egyszerűség kedvéért ime az írás:

"Magyarországból „bűz árad” – írja valami Cohen névre hallgató, bűzlő végtermék valahonnét Angliából. Cohen, meg Cohn-Bendit meg Schiff. A Népszava pedig a nagy kalapácsos ember vörös figurájával jelentkezik, és sajtószabadságot követel. A legtöbben pedig azt gondolják, hogy ez valami újdonság, s hogy ilyen hadjárat még nem volt. Botorság. Nincs új a nap alatt. Sajnos nem sikerült mindet beásni nyakig az orgoványi erdőben…"

Bravo Bayer, Nagyon Nagy Geci vagy, de el kell ismerni zseniális húzás.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.01.19. 19:25:26

szerintem ennek semmi koze a joghoz. bayert nem birosag ele kell allitani, hanem ki kell utalni a kormanypart kozelebol.

Wolff 2011.01.19. 19:37:22

@jotunder: Azért az ma átfutott a fejem, mit csinált volna Orbán, ha Cohn-Bendit csak felolvas néhány sort Bayertől - persze azt, ahol őt is mószerolja - majd megkérdezi, hogy miniszterelnök úr, ezzel az emberrel szokta ünnepelni a pártja születésnapját, vidáman, barátságban, jól tudom? Fotóm is van róla...

Lovastengerész 2011.01.19. 19:42:02

@jotunder:

de nem fogják kiutálni. Ők is igy gondolkodnak, csak ők nem beszélhetnek/írhatnak így. Ezért tartják, Éleseszű Bayer a házi megmondóember, aki meg tud fogalmazni gondolatokat, üzeneteket úgy hogy mindenki értse, de ne lehessen elitélni.

Az ilyen sokkal veszélyesebb mint az árpádsávval masírozó zsidózó félkegyelműek, azokat bármikor le lehet sittelni, aztán mehetnek haza kapálni. Nagyeszű Bayer sokkal veszélyesebb. aki ilyen ravaszul tud de facto zsidók kiirtására felszólítani...zseniális!!!

nerángass 2011.01.19. 21:19:50

@cukicica:
Végülis Hasfelmetsző Jack is zseniális, ha belegondolsz. Sosem kapták el a beteg, rohadt szűrét, a rohadtnak. Hol van Bayer ettől ?
Ez a csótány - ha eddig nem - ezután még kevésbbé lesz képes olyat tenni, amiért az életét adná : írni valami maradandót. Ez a harsány baltanyél, azokat a magyar írástudókat irigyli ( no offence kiskurbli, te csak a bilit viheted utánuk !) akiket ismer a világ.
Úgyhogy, jobb hiján beállt futókurvának. De itt sem megy. Még szervilizmusban is lóhosszal előtte vannak többszázan, kurva nagy a tülekedés.

istvankah 2011.06.27. 20:40:55

@lyia: Valamikor hajdanán nekem is volt,magyar hazám!A rendszarváltás előtt kezdődőtt a patkány-invázió és azóta a helyzet fokozódik!Azt nem mondóm,hogy szégyenlem,de nem dícsekszem vele,hogy magyarnak lettem!A borzasztó,hogy megint a mások híbája a mások bűne!Azok osszák a lapot akik cinkelik!Így nem nyerhetünk Mi egyszerű dolgozó-munkás-paraszt-emberek!Ezer év is kevés volt,hogy egy normális Ország szűlessen,mert mindig voltak akik tőbbre becsűlték a seggtisztítást a munka tiszteleténél!A mostani elit is folytatja az emberek hátán a favágást!Meddig?Fogy a Türelem!

igazi Ténytár 2015.06.09. 04:28:08

___________________
index.hu/belfold/2015/06/09/nagyon_durvan_beszolt_a_kormanynak_az_et/

"a romákra, zsidókra, melegekre és menedékkérőkre tett becsmérlő kijelentések közhellyé váltak a közbeszédben, a média egy része pedig nyíltan rasszista tartalmakat terjeszt."

_________________